Evimde bulunan Baymak kombim arızalandı. Ertesi gün 27.09.2018 tarihinde yetkili servisi çağırdım. Servis ürünümün garantili olduğunu belirterek arızalı parçayı alıp gitti. 4gün sonra servis yetkilisi beni aradı. Ve ürünümün ilk gaz açılışını yetkili servisin yapmadığını belirterek ürünümün garanti dışı olduğunu iletti. Gaz açılışı sırasında verilen yetkili servis fişini ibraz ettim. Ancak sorunumun çözülmesi bir yana sanki kapı duvar oldu. Defalarca müşteri hizmetlerini aradım. Ve sorunumun çözülmesi 18 gün sürdü. 18 gün boyunca evimde sıcak su yoktu. Bütün bu olanlar kış aylarında olsaydı ne yapardım bilmiyorum. Bu kadar ilgisiz servisi ile iletişim kuramayan, servisine güvenmeyen bir müşteri hizmetleri birimi görmedim. Şunu anladım, kombinin kalitesi de önemli ama müsteri hizmetleri ve servis kalitesi çok daha önemli. Ben mağdur oldum siz olmayın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme