Şimdi Ara

Baymak Elite 18 chs 7 yıl garanti varmış.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,

    30m2 salon için klima alacağım.1500 tl bütçeli.Ev son kat,üstte çatı var.İstanbulda yaşıyorum.

    Vestel-Arçelik derken Baymak Elite 18000 btu 'yi gördüm.İç ünitede ve kopmresörde 7 yıl garanti varmış.Gerçi forumda baymak teknik servisi hakkında çok iyi şeyler duymadım.Sizin önereinizi nedir.Baymak alınır mı? Teknik serviste ne gibi sıkıntılar yaşabilirim? Bakımı,yedek parçası vestel-arçelik'e göre pahalımıdır?

    Bu cihazları bilen,kullanan arkadaşlar var mı? Ne tavsiye edersiniz.



  • bu soruların cevabını ben de bekliyorum
  • ve ben de bekliyorum aynı cevabı .ama sanırım yardımcı olacak kimse yok gibi
  • Arkadaşlar bu klimaları önermezler hiç biri klimacı firma değil bu işde bir başarıları yok, eger iyi ürün istiyorsanız önerirler bu fiyata yakın ama bu markalar diye diretecekseniz gidip alabilirsiniz.

    Kimse bunları buradaki ustalardan öneren çıkmaz.
  • 7 sene kompresör dahil garantinin hiç bir önemi yok mu?

    Başka hangi iyi denen markalar 7 sene garanti veriyor...

    Baymak ısıtma soğutma üzerine çalışan eski bir firma.

    Bu kadar manyak mı bu adamlar 7 sene garanti diyor....
  • aynen bende bu klimayı almayı düşünebilirim. Birileri yorum yazsın ; )
  • arkadaşlar size net olarak cevap olabilecekmi bilmiyorum ama bende klima araştırırken baymak elite 9.000 ile ilgili çok araştırma yaptım ancak sonra gidip demirdöküm 9.000 inverter aldım. neden mi? beyaz eşya mağazası olan bir arkadaşım klima satıyor. ona baymak 9.000btu bulabilirmisin dedim bulurum ama önermem dedi neden dedim bak 7 yıl garanti veren tek firma dedim ona bana baymak ın elektrikli termosifonu nu gösterdi. bak buda 7 yıl garantili dedi hemen yanında da demirdöküm termosifon vardı buda 3 yıl garantili dedi. baymak olan tam 6 aydır burda duruyor daha bir tane bile satmadım dedi ama demirdöküm den 42 tane sattım dedi hiç geri dönen şikayet eden olmadı dedi. baymağın gerek servis gerekse cihazlarında çok sıkıntı olduğunu değil 7 yıl 77 yıl garanti verse müşteri bir türlü istemiyor bizde satamıyoruz dedi. bende hem onun fikrine, hem servis güvencesine hemde bir kaç diğer kriteri baz alarak baymak tan vazgeçtim ve demirdöküm aldım. size belki bir şey ifade etmez ama baymak firmasının müşteri hizmetleri telefonu bile yok. madem 7 yıl garanti verecek kadar ürünlerine güveniyon kendine güveniyon neden bir çağrı merkezin yada müşteri hizmetleri birimi kurmuyon diye baymak firmasına mail attım ama maalesef cevap gelmedi.saygılar..




  • Biraz internet kullanan biri üstte bulunan yazıyı yazmaz. Bravo yani...
    Sn. harlem 35
    Servisi de müşteri hizmetleride çatır çatır çalışıyor.
    Arkadaşınıza benden selam söyleyin....

    http://www.baymak.com.tr/tur/Default.aspx

    Ben 3 ay oldu Baxi elite modelinden 2 tane 12 binlik taktırdım. Günde ortalama 12 saat 26- 28 derece aralığında çalışmayla ayda 90-120 TL civari faturaya ilave geliyor.
    Hanım memnun " artık ev tozlanmıyor" diyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluedreamms -- 6 Eylül 2012; 19:08:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluedreamms

    Biraz internet kullanan biri üstte bulunan yazıyı yazmaz. Bravo yani...
    Sn. harlem 35
    Servisi de müşteri hizmetleride çatır çatır çalışıyor.
    Arkadaşınıza benden selam söyleyin....

    http://www.baymak.com.tr/tur/Default.aspx

    Ben 3 ay oldu Baxi elite modelinden 2 tane 12 binlik taktırdım. Günde ortalama 12 saat 26- 28 derece aralığında çalışmayla ayda 90-120 TL civari faturaya ilave geliyor.
    Hanım memnun " artık ev tozlanmıyor" diyor....

    hocam ben kendi fikrimi ve kendi uyguladığım yöntemi belirttim.sonuçta klima satan değil alan kullanan biriyim ve fark ettiysen firma ismi yada şehir vs. belirtmedim. size örnek olarak şunu söyliyeyim geçen sene samsung aldım hem servisinden hem klimasından fiyat/performans olarak memnun kaldım. ancak forumdaki birçok konuyu incelerseniz yada diğer bazı siteleri incelerseniz samsung servisinden yada ürünlerinden şikayetler olduğunu görürsünüz. tabii bu sadece samsung için geçerli değil örnek olarak demirdöküm ün falanca ili falanca servisi çok kötü, airfell in falanca ili falanca servisi çok kötü gibi yorularıda görmeniz mümkün. ben bulunduğum il - ilçe konumundaki servislerin hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetlerini inceleyerek hem samsung hem de demirdöküm aldım ve baymak almaktan vazgeçtim. Ayrıca göndermiş olduğunuz baymak linkinde çağrı merkezi yada müşteri hizmetleri telefonu yok lütfen iyi inceleyin. sadece dr.teknik servis telefonu var ki bu da İstanbul, Ankara, İzmir ve Gebze bölgeleri genelinde hizmet vermekte diğer illerde hizmet vermemekte diğer iletişim bölümündeki telefon ise istanbul bölge md. telefonudur. siz hiç sitesinde direk olarak 444 lü bir çağrı merkezi numarası gördünüzmü? eğer gördüyseniz yerini söyleyinde bizde öğrenelim.saygılar.




  • Bugün mağazadan teşhirden gidip baktım klimaya, rezil ötesi bir malzemeden yapılmış. Önündeki ayna gibi şeyin yanından yapıştırıcılar çıkmış, baymak bir tek kendi logosunu yapıştırmış üzerine, ben çin malının en kötüsüyüm diye bağırıyo klima. Amman ha.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.