Şimdi Ara

Beklediğimize değdi (!) Clio dizel otomatik 60 bin lira... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
0
Favori
8.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Civic dizel var la o fiyata
  • benziliyi satmak için yapıyorlar desem oda pahalı mantık uyduramadım bu fiyatlara doğrusu. bide tr de üretiliyor vallahi hala düşünüyorum :)
  • Tam 18 ay önce teknolojik olarak ne kadar eksikleri olsada benzinli tam otomatik 16 inç jantlı yarı deri koltuklu makyajlı corsayı 36.500'e aldım şuanda sıfırı ne kadar bilmiyorum ama bana o bile pahalı gelmişti,bu fiyatlara mümkün değil b segmenti araç alınmaz.
  • 2 yıllık az kullanılmış 2. ellere yönelmek en mantıklısı. ama ülkede enflasyon yok ona göre !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    ben anlamıyorum bu fiyatlarla hangi salaklar alıyor ya da herkesin üst düzey tanıdıkları mı var distribütörlerde her ay satış rakamları nasıl rekor krıyor, geçen seneye göre. gerçi hak da veriyorum iş yerinde ayda 1000 tl'ye çalışanından 5000 TL ye çalışanına kadar herkesin dilinde kredi- araba ikilisi ve muhabbetleri dolaşıyor ... memleket diplomalı, obsesif asalaklarla dolu .

    Güzel bir "0" km otomobil ve her yaz mutlaka gidilmesi gereken yaz tatili.

    Son 5-6 yıldır evlenmiş yeni nesiller arasında artık zorunlu bir ihtiyaç halini aldı bu ikisi. Bu iki maddeyi yerine getiremediklerinde kendilerini aynı yaş grubundaki diğer evli arkadaşlarına karşı ezik ve aşağıda hissediyorlar.

    Bununla da kalmıyor,

    Olduğundan daha farklı bir yaşam stilinin çizilmeye çalışılması ve muadil çiftlere karşı yapılan üstünlük çalışmaları da var.

    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı iPhone 5 almış..!
    - Tamam hayatım, biz de iPhone 5S alırız.
    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı C180 almış..!
    - Tamam sevgilim, biz de 320d alırız.
    - Berkecim, Yasemin'in eşi yeni ev almış.
    - Hay hay bebeğim, biz daha büyüğünü alırız.
    - Berkecim?
    - Efendim?
    - En büyüğü olsun.

    Türkiye'de ki tüketici profili yavaş yavaş değişiyor. 70'ler kıtlığını ve dönemin darbelerini yaşamış 70-80 ebeveynleri yavaş yavaş yaşlanarak dede/anneanne konumunda aktif tüketici pozisyonundan çıkarak "stand by" konumuna geçmeye başladı. Yerlerini yavaş yavaş gümrük birliği antlaşması ve neoliberal ekonomi uygulamalarıyla bezenmiş tam bir kapitalist sistem dayatmasıyla yetişen "özal nesli" ne bırakıyor. 70-80 döneminin ebeveynleri gerek kıtlık, gerek ise siyasi istikrarsızlık içerisinde yetiştikleri için kolay kolay para harcamaz/harcayamazdı. Sadece acil ihtiyaçlar alınır, geri kalan para altına çevrilerek kötü günler için "yastık altı" yapılırdı. Alışveriş, deyim yerdindeyse "kılı kırk yararak" yapılırdı. Çünki bu neslin bilinçaltında farkında olmasa da "kötü günler" pozisyonu her daim mevcuttu.

    Lakin artık çok şey değişti. Türkiye'de resmen sosyolojik dönüşüm gerçekleşiyor. Aile kültürü, yaşam kültürü, tüketim kültürü ve bunun gibi daha birçok sosyolojik başlık büyük bir dönüşüm içerisinde. Tüketim kültürü, yastık altıcılıktan, kapitalist sistemin, bireyin farkında olmadan kendi içine konuşlandırdığı o azgın egoyu tatmin etmek uğruna hayatının 3-5 yıl sonrasını hipoteklemeciliğe " doğru dönüşüyor. Bu dönüşümün başrol oyuncuları ise tabii ki son 5-6 yıldır evlilik çağına gelerek evlenmeye başlayan özal dönemi çocukları...





    Gidişat hiç iyi değil ya bakalım. Herşeyin hayırlısı...

    Tespitlerinizin çoğuna katılmakla beraber, Özal dönemi çocukları ortayaş kuşağında evli çoluklu çocuklu %90'da yastık altı kültürü almış insanlar, bahsettiğiniz kuşak ağarlıkla bir sonraki 10 yıllardan gelenler olmakla beraber elbet su akacak yatağını bulacak zira bu da bir süreçtir zamana ihtiyaç var.




  • O paraya planor alirim lan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Şimdi ben ne merak edıyorum bılıyormusunuz arkadaslar

    Clio rs ın fıyatını :)

    1618 cc di değil mi ?

    Evet %80 ÖTV ye girecek

    Türkiye unutulmuş.
    Gerçi 18 cc için katlarca katlanan vergiler sadece bizdedir de neyse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOMIX

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    ben anlamıyorum bu fiyatlarla hangi salaklar alıyor ya da herkesin üst düzey tanıdıkları mı var distribütörlerde her ay satış rakamları nasıl rekor krıyor, geçen seneye göre. gerçi hak da veriyorum iş yerinde ayda 1000 tl'ye çalışanından 5000 TL ye çalışanına kadar herkesin dilinde kredi- araba ikilisi ve muhabbetleri dolaşıyor ... memleket diplomalı, obsesif asalaklarla dolu .

    Güzel bir "0" km otomobil ve her yaz mutlaka gidilmesi gereken yaz tatili.

    Son 5-6 yıldır evlenmiş yeni nesiller arasında artık zorunlu bir ihtiyaç halini aldı bu ikisi. Bu iki maddeyi yerine getiremediklerinde kendilerini aynı yaş grubundaki diğer evli arkadaşlarına karşı ezik ve aşağıda hissediyorlar.

    Bununla da kalmıyor,

    Olduğundan daha farklı bir yaşam stilinin çizilmeye çalışılması ve muadil çiftlere karşı yapılan üstünlük çalışmaları da var.

    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı iPhone 5 almış..!
    - Tamam hayatım, biz de iPhone 5S alırız.
    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı C180 almış..!
    - Tamam sevgilim, biz de 320d alırız.
    - Berkecim, Yasemin'in eşi yeni ev almış.
    - Hay hay bebeğim, biz daha büyüğünü alırız.
    - Berkecim?
    - Efendim?
    - En büyüğü olsun.

    Türkiye'de ki tüketici profili yavaş yavaş değişiyor. 70'ler kıtlığını ve dönemin darbelerini yaşamış 70-80 ebeveynleri yavaş yavaş yaşlanarak dede/anneanne konumunda aktif tüketici pozisyonundan çıkarak "stand by" konumuna geçmeye başladı. Yerlerini yavaş yavaş gümrük birliği antlaşması ve neoliberal ekonomi uygulamalarıyla bezenmiş tam bir kapitalist sistem dayatmasıyla yetişen "özal nesli" ne bırakıyor. 70-80 döneminin ebeveynleri gerek kıtlık, gerek ise siyasi istikrarsızlık içerisinde yetiştikleri için kolay kolay para harcamaz/harcayamazdı. Sadece acil ihtiyaçlar alınır, geri kalan para altına çevrilerek kötü günler için "yastık altı" yapılırdı. Alışveriş, deyim yerdindeyse "kılı kırk yararak" yapılırdı. Çünki bu neslin bilinçaltında farkında olmasa da "kötü günler" pozisyonu her daim mevcuttu.

    Lakin artık çok şey değişti. Türkiye'de resmen sosyolojik dönüşüm gerçekleşiyor. Aile kültürü, yaşam kültürü, tüketim kültürü ve bunun gibi daha birçok sosyolojik başlık büyük bir dönüşüm içerisinde. Tüketim kültürü, yastık altıcılıktan, kapitalist sistemin, bireyin farkında olmadan kendi içine konuşlandırdığı o azgın egoyu tatmin etmek uğruna hayatının 3-5 yıl sonrasını hipoteklemeciliğe " doğru dönüşüyor. Bu dönüşümün başrol oyuncuları ise tabii ki son 5-6 yıldır evlilik çağına gelerek evlenmeye başlayan özal dönemi çocukları...





    Gidişat hiç iyi değil ya bakalım. Herşeyin hayırlısı...

    Tespitlerinizin çoğuna katılmakla beraber, Özal dönemi çocukları ortayaş kuşağında evli çoluklu çocuklu %90'da yastık altı kültürü almış insanlar, bahsettiğiniz kuşak ağarlıkla bir sonraki 10 yıllardan gelenler olmakla beraber elbet su akacak yatağını bulacak zira bu da bir süreçtir zamana ihtiyaç var.

    Selamlar. Aslında "özal dönemi" genel bir tabir idi. Bu tabirden kastım, 24 ocak kararlarınıdan sonra gelişen Yeni Türkiye sürecinden itibaren yetişmeye başlayan nesil idi.

    Tam tarih vericek olursak, 85 ve sonrası doğum tarihli nesil. Türkiye'de günümüzde gerçekleşen bu sosyal yapı değişiminin temellerinin atılmaya başlandığı yıllar.




  • 60,000 clioya veren adama diyecek birsey bulamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    ben anlamıyorum bu fiyatlarla hangi salaklar alıyor ya da herkesin üst düzey tanıdıkları mı var distribütörlerde her ay satış rakamları nasıl rekor krıyor, geçen seneye göre. gerçi hak da veriyorum iş yerinde ayda 1000 tl'ye çalışanından 5000 TL ye çalışanına kadar herkesin dilinde kredi- araba ikilisi ve muhabbetleri dolaşıyor ... memleket diplomalı, obsesif asalaklarla dolu .

    Güzel bir "0" km otomobil ve her yaz mutlaka gidilmesi gereken yaz tatili.

    Son 5-6 yıldır evlenmiş yeni nesiller arasında artık zorunlu bir ihtiyaç halini aldı bu ikisi. Bu iki maddeyi yerine getiremediklerinde kendilerini aynı yaş grubundaki diğer evli arkadaşlarına karşı ezik ve aşağıda hissediyorlar.

    Bununla da kalmıyor,

    Olduğundan daha farklı bir yaşam stilinin çizilmeye çalışılması ve muadil çiftlere karşı yapılan üstünlük çalışmaları da var.

    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı iPhone 5 almış..!
    - Tamam hayatım, biz de iPhone 5S alırız.
    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı C180 almış..!
    - Tamam sevgilim, biz de 320d alırız.
    - Berkecim, Yasemin'in eşi yeni ev almış.
    - Hay hay bebeğim, biz daha büyüğünü alırız.
    - Berkecim?
    - Efendim?
    - En büyüğü olsun.

    Türkiye'de ki tüketici profili yavaş yavaş değişiyor. 70'ler kıtlığını ve dönemin darbelerini yaşamış 70-80 ebeveynleri yavaş yavaş yaşlanarak dede/anneanne konumunda aktif tüketici pozisyonundan çıkarak "stand by" konumuna geçmeye başladı. Yerlerini yavaş yavaş gümrük birliği antlaşması ve neoliberal ekonomi uygulamalarıyla bezenmiş tam bir kapitalist sistem dayatmasıyla yetişen "özal nesli" ne bırakıyor. 70-80 döneminin ebeveynleri gerek kıtlık, gerek ise siyasi istikrarsızlık içerisinde yetiştikleri için kolay kolay para harcamaz/harcayamazdı. Sadece acil ihtiyaçlar alınır, geri kalan para altına çevrilerek kötü günler için "yastık altı" yapılırdı. Alışveriş, deyim yerdindeyse "kılı kırk yararak" yapılırdı. Çünki bu neslin bilinçaltında farkında olmasa da "kötü günler" pozisyonu her daim mevcuttu.

    Lakin artık çok şey değişti. Türkiye'de resmen sosyolojik dönüşüm gerçekleşiyor. Aile kültürü, yaşam kültürü, tüketim kültürü ve bunun gibi daha birçok sosyolojik başlık büyük bir dönüşüm içerisinde. Tüketim kültürü, yastık altıcılıktan, kapitalist sistemin, bireyin farkında olmadan kendi içine konuşlandırdığı o azgın egoyu tatmin etmek uğruna hayatının 3-5 yıl sonrasını hipoteklemeciliğe " doğru dönüşüyor. Bu dönüşümün başrol oyuncuları ise tabii ki son 5-6 yıldır evlilik çağına gelerek evlenmeye başlayan özal dönemi çocukları...





    Gidişat hiç iyi değil ya bakalım. Herşeyin hayırlısı...

    Tam bir sosyoanaliz

    Ayakta alkisliyorum bu yorumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    ben anlamıyorum bu fiyatlarla hangi salaklar alıyor ya da herkesin üst düzey tanıdıkları mı var distribütörlerde her ay satış rakamları nasıl rekor krıyor, geçen seneye göre. gerçi hak da veriyorum iş yerinde ayda 1000 tl'ye çalışanından 5000 TL ye çalışanına kadar herkesin dilinde kredi- araba ikilisi ve muhabbetleri dolaşıyor ... memleket diplomalı, obsesif asalaklarla dolu .

    Güzel bir "0" km otomobil ve her yaz mutlaka gidilmesi gereken yaz tatili.

    Son 5-6 yıldır evlenmiş yeni nesiller arasında artık zorunlu bir ihtiyaç halini aldı bu ikisi. Bu iki maddeyi yerine getiremediklerinde kendilerini aynı yaş grubundaki diğer evli arkadaşlarına karşı ezik ve aşağıda hissediyorlar.

    Bununla da kalmıyor,

    Olduğundan daha farklı bir yaşam stilinin çizilmeye çalışılması ve muadil çiftlere karşı yapılan üstünlük çalışmaları da var.

    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı iPhone 5 almış..!
    - Tamam hayatım, biz de iPhone 5S alırız.
    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı C180 almış..!
    - Tamam sevgilim, biz de 320d alırız.
    - Berkecim, Yasemin'in eşi yeni ev almış.
    - Hay hay bebeğim, biz daha büyüğünü alırız.
    - Berkecim?
    - Efendim?
    - En büyüğü olsun.

    Türkiye'de ki tüketici profili yavaş yavaş değişiyor. 70'ler kıtlığını ve dönemin darbelerini yaşamış 70-80 ebeveynleri yavaş yavaş yaşlanarak dede/anneanne konumunda aktif tüketici pozisyonundan çıkarak "stand by" konumuna geçmeye başladı. Yerlerini yavaş yavaş gümrük birliği antlaşması ve neoliberal ekonomi uygulamalarıyla bezenmiş tam bir kapitalist sistem dayatmasıyla yetişen "özal nesli" ne bırakıyor. 70-80 döneminin ebeveynleri gerek kıtlık, gerek ise siyasi istikrarsızlık içerisinde yetiştikleri için kolay kolay para harcamaz/harcayamazdı. Sadece acil ihtiyaçlar alınır, geri kalan para altına çevrilerek kötü günler için "yastık altı" yapılırdı. Alışveriş, deyim yerdindeyse "kılı kırk yararak" yapılırdı. Çünki bu neslin bilinçaltında farkında olmasa da "kötü günler" pozisyonu her daim mevcuttu.

    Lakin artık çok şey değişti. Türkiye'de resmen sosyolojik dönüşüm gerçekleşiyor. Aile kültürü, yaşam kültürü, tüketim kültürü ve bunun gibi daha birçok sosyolojik başlık büyük bir dönüşüm içerisinde. Tüketim kültürü, yastık altıcılıktan, kapitalist sistemin, bireyin farkında olmadan kendi içine konuşlandırdığı o azgın egoyu tatmin etmek uğruna hayatının 3-5 yıl sonrasını hipoteklemeciliğe " doğru dönüşüyor. Bu dönüşümün başrol oyuncuları ise tabii ki son 5-6 yıldır evlilik çağına gelerek evlenmeye başlayan özal dönemi çocukları...





    Gidişat hiç iyi değil ya bakalım. Herşeyin hayırlısı...

    Güzel özetlemişsin arkadaşım, tebrikler.




  • 60 bin tl'ye clio alacagima gider tiguan veya sportage alirim tabi bu markalara siz para verdikce eder 30 bin tl bile etmeyen araclara siz daha cok 60-70 bin tl vermeye devam edersiniz

    Iphone un maliyeti 100 dolar ama adamlar 2.500 - 3000 tl ye satiyorlar insanlarda bunu aliyorlar

    Bilgi teknolji tamam eyvallah ama fırsat verirsek sonumuz kotu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alan olacak mı? İnşallah olmaz markaların bi yerleri tavan yaptı resmen gülüp geçiyorum , o fiyatlara ne 2.el arabalar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Şimdi ben ne merak edıyorum bılıyormusunuz arkadaslar

    Clio rs ın fıyatını :)

    1618 cc di değil mi ?

    Evet %80 ÖTV ye girecek

    Yazik oldu ya 18 cc icin bir ust vergi dilimi

    Gerci 1600 cc bile olsa en iyi 75.000 tl olurdu kimse almazdi

    1.4 tsi 180 beygir ibiza cupra tam f/p araci

    4 kapi olsa 1 dk dusunmem alirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abi sen benzinli arabaya hayatta binmem demiyor muydun
  • Hala neyi tartışıyoruz obsesif, Ütopik hayaller peşindeki yöneticilerimiz sağolsun millet delirdi resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55.000TL'yi Clio'ya verdikten sonra gider köprüden atlarım. Hepimiz için en hayırlısı bu olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Abi sen benzinli arabaya hayatta binmem demiyor muydun

    Hanimin ibiza varya onu degistiririm hemen

    Ayda 350 km yol yapiyor hafta sonu ben binerdim

    Cocuk olmasa idi yine alacaktim cupra ama tek kapi araba cocukla isgence onun icin almadim polo gti gereksiz pahali zaten

    En basiti bi xenon far opsiyon ibizada standart



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihanair -- 4 Ekim 2013; 16:03:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Abi sen benzinli arabaya hayatta binmem demiyor muydun

    Hanimin ibiza varya onu degistiririm hemen

    Ayda 350 km yol yapiyor hafta sonu ben binerdim

    Cocuk olmasa idi yine alacaktim cupra ama tek kapi araba cocukla isgence onun icin almadim polo gti gereksiz pahali zaten

    En basiti bi xenon far opsiyon ibizada standart

    Benim arabam tek kapi , 24 yasinda bekar adama bile iskenceyse aile kullaniminda dusunemiyorum

    Polo GTI'larin yag yakma olayi vardi birde zaten ne oldu ki o is acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    ben anlamıyorum bu fiyatlarla hangi salaklar alıyor ya da herkesin üst düzey tanıdıkları mı var distribütörlerde her ay satış rakamları nasıl rekor krıyor, geçen seneye göre. gerçi hak da veriyorum iş yerinde ayda 1000 tl'ye çalışanından 5000 TL ye çalışanına kadar herkesin dilinde kredi- araba ikilisi ve muhabbetleri dolaşıyor ... memleket diplomalı, obsesif asalaklarla dolu .

    Güzel bir "0" km otomobil ve her yaz mutlaka gidilmesi gereken yaz tatili.

    Son 5-6 yıldır evlenmiş yeni nesiller arasında artık zorunlu bir ihtiyaç halini aldı bu ikisi. Bu iki maddeyi yerine getiremediklerinde kendilerini aynı yaş grubundaki diğer evli arkadaşlarına karşı ezik ve aşağıda hissediyorlar.

    Bununla da kalmıyor,

    Olduğundan daha farklı bir yaşam stilinin çizilmeye çalışılması ve muadil çiftlere karşı yapılan üstünlük çalışmaları da var.

    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı iPhone 5 almış..!
    - Tamam hayatım, biz de iPhone 5S alırız.
    - Berkecim, Merve'nin erkek arkadaşı C180 almış..!
    - Tamam sevgilim, biz de 320d alırız.
    - Berkecim, Yasemin'in eşi yeni ev almış.
    - Hay hay bebeğim, biz daha büyüğünü alırız.
    - Berkecim?
    - Efendim?
    - En büyüğü olsun.

    Türkiye'de ki tüketici profili yavaş yavaş değişiyor. 70'ler kıtlığını ve dönemin darbelerini yaşamış 70-80 ebeveynleri yavaş yavaş yaşlanarak dede/anneanne konumunda aktif tüketici pozisyonundan çıkarak "stand by" konumuna geçmeye başladı. Yerlerini yavaş yavaş gümrük birliği antlaşması ve neoliberal ekonomi uygulamalarıyla bezenmiş tam bir kapitalist sistem dayatmasıyla yetişen "özal nesli" ne bırakıyor. 70-80 döneminin ebeveynleri gerek kıtlık, gerek ise siyasi istikrarsızlık içerisinde yetiştikleri için kolay kolay para harcamaz/harcayamazdı. Sadece acil ihtiyaçlar alınır, geri kalan para altına çevrilerek kötü günler için "yastık altı" yapılırdı. Alışveriş, deyim yerdindeyse "kılı kırk yararak" yapılırdı. Çünki bu neslin bilinçaltında farkında olmasa da "kötü günler" pozisyonu her daim mevcuttu.

    Lakin artık çok şey değişti. Türkiye'de resmen sosyolojik dönüşüm gerçekleşiyor. Aile kültürü, yaşam kültürü, tüketim kültürü ve bunun gibi daha birçok sosyolojik başlık büyük bir dönüşüm içerisinde. Tüketim kültürü, yastık altıcılıktan, kapitalist sistemin, bireyin farkında olmadan kendi içine konuşlandırdığı o azgın egoyu tatmin etmek uğruna hayatının 3-5 yıl sonrasını hipoteklemeciliğe " doğru dönüşüyor. Bu dönüşümün başrol oyuncuları ise tabii ki son 5-6 yıldır evlilik çağına gelerek evlenmeye başlayan özal dönemi çocukları...





    Gidişat hiç iyi değil ya bakalım. Herşeyin hayırlısı...

    Çok güzel yazmışsınız üstadım, tebrik ediyor ve aynen katılıyorum...




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.