Şimdi Ara

Beklediğimize değdi (!) Clio dizel otomatik 60 bin lira... (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
0
Favori
8.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Abi sen benzinli arabaya hayatta binmem demiyor muydun

    Hanimin ibiza varya onu degistiririm hemen

    Ayda 350 km yol yapiyor hafta sonu ben binerdim

    Cocuk olmasa idi yine alacaktim cupra ama tek kapi araba cocukla isgence onun icin almadim polo gti gereksiz pahali zaten

    En basiti bi xenon far opsiyon ibizada standart

    Benim arabam tek kapi , 24 yasinda bekar adama bile iskenceyse aile kullaniminda dusunemiyorum

    Polo GTI'larin yag yakma olayi vardi birde zaten ne oldu ki o is acaba

    Cayir cayir yakiyor basarsan ama

    Basmazsan sikinti yok

    Ama yagi mobil 1 esp 5-30 ile degistirenler yag yakmanin min seviyede oldugunu en azindan yag lambasinin yanmadigini soyluyor

    Eee 180 beygir araca basmiyacaksak niye alalim

    Aklima sirvan abi geldi

    Bagajda 1 litre yagmi tasimak daha kolay 1 adet dsg kavramasimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Satacağını düşünmüyorum, Clio gibi B sınıfı bir otomobile 60.000 TL veren olmaz.

    Birkaç gün önce dayıma Fiat 500L baktık, testten sonra arabanın boyutlarının ufak olması ve B sınıfı üzerine konuşlandırılmış bir model olmasından dolayı vazgeçtik, ben de dayıma Avensis önerdim, düşüneceğini söyledi.
  • 60k verilir mi ya
  • bahsettiğiniz aracın o özelliklerle fiyatı 57.950 dir.

    kaldı ki clio bu değil artıkhttp://i4.bebo.com/037/11/large/2007/12/19/18/259924345a6408244051l.jpg

    1.2 edc 120hp lik modeli gayet alınabilir 46.600 de pazarlıkla 45i bulur.

    yaz döneminde 43 tü pazarlıkla 42 ye alınabilir durumdaydı.

    bahsetmiş olduğum model GT seviyesi bir modeldir yurtdışında o motor GT diye geçiyor zaten.

    pıhhh clio denecek zamanları geçti renault
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    B sınıfı bir araç ve 60 bin lira mı? Şaka mı bu?

    3 yıl öncesine kadar en full dizel b segmentler 33-35 liraydı. Noldu da yüzde yüz zam yedi bu araçlar anlamıyorum...

    İster siyaseti karıştırma de,yada ne dersen de cevap tek.

    ''Tayyip oldu'' Satıp özelleştirecek pek bişiy kalmayınca vergilere atladılar sağolsunlar :D

    Ulan o değilde orta segment arabaya 60 bin lira vermek nedir,yemin ediyorum ülke olarak ''Gülünç'' durumda değiliz.''Acınası'' durumdayız.
  • 60.000 e astra dizel alırım c sınıfı araca rahat rahat binilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonkurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: qx5

    quote:

    Orijinalden alıntı: sonkurt

    Otomotiv firmaları ağız birliği etmişçesine, ardı ardına zam yapıyorlar. Sanırım insider(içeriden haber alma) olayı var. Yakında sebebi belli olur. Ya hurda indirimi gelecek, yada ötv indirimi.


    Şu an bayram arefesindeyiz, düğün sezonundan da çıktığımız için yeni çiftlerin elinde altın yatırımı var. Altında düşüş trendi gösterdiği için elinde ki altını yatırım amaçlı arabaya yatırıyor insanlar. Firmalarda bunu gördüğü için zam yapıyorlar birbiri ardına. Aralık ayında bu yaptıkları zamları geri çekerler model düşeceğinden. Araba almak isteyen aralığı beklesin.

    Araba yatırım aracı olamaz. Kontağı açtığınızda En az %10 değer düşüyor, ayrıca mtv, kasko, trafik eklediğimizde zarar %15-20 civarı. Başka bir sebep var ama ben anlayamadım.
    Şu an fiyatlar 10.000 lira civarı fazla. Aralıkta 10. 000 lira indirim yapacaklarını zannetmiyorum.

    Su dönemde arabalar üzerine getiriyor, insanlar elinde ki paranın değeri düşmeden araba ile değerlendirmek istiyor. Aralıkta indirim gelecektir ancak amerika krizine bağlı olarak kur farkindan dolayı fazla olmaz. Bayiler kendi tatlı karlarindan vazgecerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sanki diğerleri normal bi Clio çok pahalıymış gibi yazmışsınız ama

    208 ALLURE 1.6 HDi Auto6R Stop&Start 92 hp > 51.400 TL
    Polo 1.6 TDI 90 PS Tiptr. DSG Comfortline > 49.600 TL ( 2 HY, Manuel Klima, ESP Yok, CC Yok, Park Sensörü Yok, Yok oğlu yok)
    Yaris Dizel 1.4 D-4D Cool M/M > 53,500 TL
    Yeni Clio Icon 1.5 dCi EDC 90 bg > 54.300 TL

    Full + Dizel + Otomatik malesef 50bin bandında...
  • Bir Renault kullanıcısı olarak Renault un sene başından beri yaptığı zamlara akıl sır erdirememekteyim, geçen sene bu zaman clio dan fluence e bütün araçlar neredeyse piyasanın en uygun F/P araçlarıyken, yıl sonuna doğru çıkan clio IV - makyajlı fluence ve megane ile birlikte arka arkaya zam dalgası geldi, + demek istiyorum, bunu İbrahim Aybar beyefendi bir açıklasa da bilsek
  • Clio alacaklar mutlaka geri görüş kamerası alsın bu camdan birşey göremezsiniz

  • Baktım da,

    VW Polo 1,6 TDI otomatik full donanım 67 bin lira.

    Toyota Yaris 1.4 D-4D COOL stil plus paketiyle 57 bin lira

    Fiat Punto 1.4 multijet otomatik lounge full 54 bin lira

    Bunlar bu fiyatlarda iken Clio'nun o donanımla 60 bin lira olması, saçma değil. Genel olarak fiyatlar saçma diyebilirsiniz, ama çok daha saçma fiyatlar varken sadece bir markaya odaklanmak, amacın yanlış veya kötü niyetli olduğunu gösterir.

    Bu araç, bu fiyata satacak mıdır diye sorarsanız, evet satacak. Millet Clio'nun şimdi daha kaliteli ama hala eskisi gibi parçası ucuz ve bol diye biliyor. Uzunca bir süre de bu imajın ekmeğini yiyecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    B sınıfı bir araç ve 60 bin lira mı? Şaka mı bu?

    3 yıl öncesine kadar en full dizel b segmentler 33-35 liraydı. Noldu da yüzde yüz zam yedi bu araçlar anlamıyorum...

    Aralik 2010 , Euro kuru: 1,95 - 1,98 civari.
    OTV: 37%

    Ekim 2013 , Euro kuru: 2,73 civari
    OTV: 40%.

    Bu olumsuzluklara ragmen satislarin azalma-masi da distributorlere cesaret verdi malesef. Halkimiz 2 yilda 1 arac degistirmeye bayildigi icin yapacak birsey yok... Forumdakiler alinmasin gercekler bunlar.

    59 yasindaki ODTU'den emekli Prof. babam imkani oldugu halde hala 1998 model Renault Scenic Mk1 2.0 185,000km'deki arabasina prestij derdi olmadan binebiliyorsa halkimizin bir oturup dusunmesi lazim.

    Forumdaki akp'liler kimse arac almasin istiyor , bunu bile insanlara cok goruyorlar 1915 kafasinda olduklari icin. Bende diyorum ki , isteyen istedigini alsin ama herkes en az 5 yil binsin arabasina. Bakin , dengeler nasil degisiyor...

    Şimdi iki saat sayısal hesap yapmaya üşendim.

    %37 ötv ve 1.95 kur ile 35 bin lira yapan araç

    %40 ötv ve 2.73 kur ile 60 bin lira mı yapıyor?


    Denklemi sayısalcı birisi oluşturuversin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    B sınıfı bir araç ve 60 bin lira mı? Şaka mı bu?

    3 yıl öncesine kadar en full dizel b segmentler 33-35 liraydı. Noldu da yüzde yüz zam yedi bu araçlar anlamıyorum...

    Aralik 2010 , Euro kuru: 1,95 - 1,98 civari.
    OTV: 37%

    Ekim 2013 , Euro kuru: 2,73 civari
    OTV: 40%.

    Bu olumsuzluklara ragmen satislarin azalma-masi da distributorlere cesaret verdi malesef. Halkimiz 2 yilda 1 arac degistirmeye bayildigi icin yapacak birsey yok... Forumdakiler alinmasin gercekler bunlar.

    59 yasindaki ODTU'den emekli Prof. babam imkani oldugu halde hala 1998 model Renault Scenic Mk1 2.0 185,000km'deki arabasina prestij derdi olmadan binebiliyorsa halkimizin bir oturup dusunmesi lazim.

    Forumdaki akp'liler kimse arac almasin istiyor , bunu bile insanlara cok goruyorlar 1915 kafasinda olduklari icin. Bende diyorum ki , isteyen istedigini alsin ama herkes en az 5 yil binsin arabasina. Bakin , dengeler nasil degisiyor...

    Şimdi iki saat sayısal hesap yapmaya üşendim.

    %37 ötv ve 1.95 kur ile 35 bin lira yapan araç

    %40 ötv ve 2.73 kur ile 60 bin lira mı yapıyor?


    Denklemi sayısalcı birisi oluşturuversin

    Aralık 2010
    35.000/1.37 = 25.547 TL
    25.547/1.95 = 13.101 €

    Ekim 2013
    60.000/1.4 = 42.857 TL
    42.857/2.73 = 15.698 €




  • boku çıktı iyice o fiyata dsgli seat varken..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fasulye kendini nimetten mi sanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk milletini iyice keriz yaptilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazik, verilmez o para bu tip bir araba için. gider ikinci el ust segmentten bir araba alirim daha iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Biri bana deseki 60.000 tl'ye ya clio alirsin yada suriyeye sureriz seni

    Ben suriyeye giderim varsin kimyasal silah olsun

    Hadi git ve kurtulalım.

    O giderse forumda polemigi kavgayi kim cikaracak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Şimdi ben ne merak edıyorum bılıyormusunuz arkadaslar

    Clio rs ın fıyatını :)

    1618 cc di değil mi ?

    Evet %80 ÖTV ye girecek

    Yazik oldu ya 18 cc icin bir ust vergi dilimi

    Gerci 1600 cc bile olsa en iyi 75.000 tl olurdu kimse almazdi

    1.4 tsi 180 beygir ibiza cupra tam f/p araci

    4 kapi olsa 1 dk dusunmem alirim

    cupranın 4 kapılısı fabrikasyon dan mı yok ? varsa siparişle gelmez mi ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    B sınıfı bir araç ve 60 bin lira mı? Şaka mı bu?

    3 yıl öncesine kadar en full dizel b segmentler 33-35 liraydı. Noldu da yüzde yüz zam yedi bu araçlar anlamıyorum...

    Aralik 2010 , Euro kuru: 1,95 - 1,98 civari.
    OTV: 37%

    Ekim 2013 , Euro kuru: 2,73 civari
    OTV: 40%.

    Bu olumsuzluklara ragmen satislarin azalma-masi da distributorlere cesaret verdi malesef. Halkimiz 2 yilda 1 arac degistirmeye bayildigi icin yapacak birsey yok... Forumdakiler alinmasin gercekler bunlar.

    59 yasindaki ODTU'den emekli Prof. babam imkani oldugu halde hala 1998 model Renault Scenic Mk1 2.0 185,000km'deki arabasina prestij derdi olmadan binebiliyorsa halkimizin bir oturup dusunmesi lazim.

    Forumdaki akp'liler kimse arac almasin istiyor , bunu bile insanlara cok goruyorlar 1915 kafasinda olduklari icin. Bende diyorum ki , isteyen istedigini alsin ama herkes en az 5 yil binsin arabasina. Bakin , dengeler nasil degisiyor...

    Şimdi iki saat sayısal hesap yapmaya üşendim.

    %37 ötv ve 1.95 kur ile 35 bin lira yapan araç

    %40 ötv ve 2.73 kur ile 60 bin lira mı yapıyor?


    Denklemi sayısalcı birisi oluşturuversin

    Aralık 2010
    35.000/1.37 = 25.547 TL
    25.547/1.95 = 13.101 €

    Ekim 2013
    60.000/1.4 = 42.857 TL
    42.857/2.73 = 15.698 €

    Teşekkürler arkadaşım.

    Bu yukarıdaki analizine göre Aralık 2010'da ötv'siz fiyatı 13.101EUR olan araç, Ekim 2013'te 15.698EUR'a yükselmiş. Yani aracın ötv'siz fiyatında %19'luk bir artış söz konusu.

    Bu 3 yıl içinde ise ötv %8, euro ise %40 artmış.

    Bu duruma göre distribitör kar marjı farkı koymuş oluyor mu, yoksa bu fiyatlar tamamen artan euro ve ötv'nin kabahati mi oluyor?


    İ




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.