Şimdi Ara

Ben kimi şikayet edicem ? Satıcıyı mı servisi mi markayı mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iPhone 11 telefonumun 2.kez piksel arızası yüzünden telefonun garanti dışı bırakıldığı için avukata başvurdum avukat dilekçeyi yazdı ben gittim THH'ye fakat THH kabul etmedi tek bir kişiyi şikayet edebilirsin ve istediğin şey tek şey olmalı dedi ya değişim istiyeceksin ya da parasını avukatıma hemen gittim durumu anlattım oda şaşırdı şimdi ben telefonu satın aldığım yer MediaMarkt'ın faturası olduğu için burayı mı şikayet etmeliyim?
    MediaMarkt'ı şikayet edince demez mi sen bana getirmedin telefonu servise diye?
    Yoksa yetkili servis Troy u etsem biz servisiz bir şey yapamazsın diyor benim avukat bilgisiz mi davranıyor acaba.
    Apple zaten para ödemiyormuş dediler.
    Ve son olarak değişim ve para iadesi seçenek olarak müşteriye sunulmuyor mu? Ben diyelim ki ürün değişimi istedim adamda ürün yoksa ne verecek adam. Burada dilekçe örneğim mevcuttur.
    www.hizliresim.com
    pb5o8vm.jpeg
    https://www.hizliresim.com/pb5o8vm

    www.hizliresim.com
    n7ikbo7.jpeg
    https://www.hizliresim.com/n7ikbo7







  • Benim önceden telefonum bozulduğunda bende benzer durumu yaşadım bana söylenen ürünü aldığımız şirketi sikayet etmemiz gerekiyormuş sende dolayısıyla media markt ı şikayet etmelisin
  • Egeli3543 E kullanıcısına yanıt
    Hay senden Allah razı olsu ne saçma sapan işler ya
  • değişim istiyorsan Apple'ı da şikayet edebilirsin, hakem heyetindekiler element uydurmuş, ayıplı maldan kaynaklı seçimlik haklarında sorumlu tutabileceğin kim varsa hepsini şikayet edebilirsin.

  • sertosman S kullanıcısına yanıt

    para ıadesı ısterse yıne markayı apple ı sıkayet edemez mı?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.