Arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce lenovodan İdeapad 700 ürününü aldım ve pilinde bir sorun çıktı. Servisi aradığımda uzaktan bağlantı ile halletmeye çalıştılar ve halledemediler ardından servise alıp daha iyi inceleyelim dediler ve gönderdim. Bir kaç gün sonra servisten mail geldi ürününüz kargoya teslim edilmiştir diye ama bilgi yazmıyordu bende yapıldı diye düşündüm. Bugün elime geldi ama sadece zarf ve içinde kağıtlar var. Açtım ve ürün değişim formu ve başka bir kağıt daha vardı. Üzerinde yapılan işlem: batarya arızalı ürün onarılmadı doa olarak değerlendirildi ürünsüz iade kabul yapılacaktır. yazıyor bu ne anlama geliyor ? Bir de aşağıda açıklamalar kısmında: koli adaptör power alındı- cihazda lekeler çizikler var, yazıyordu.
Kardeş aldığın yere götür laptopu, birebir değişim yapacaklar yenisiyle.