Şimdi Ara

Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship


    Merhabalar Formula 1 Şampiyonamıza hoşgeldiniz! Bol ödüllü 18 yarışlık dev bir şampiyona. Gerçek Formula 1'den ne haz alıyorsanız bundanda alacaksınız :)

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship


    Katılım için TIKLAYIN

    Not: Katılımları kişisel olarak yapın fakat notlar kısmına takımınızın adını mutlaka yazın.

    Yarış takvimi:

    4 March Blackwood GP
    11 March Aston National GP
    18 March Fern Bay GP
    25 March Aston Historic GP
    1 April Westhill GP
    8 April Aston GP
    15 April South City GP
    22 April Aston Grand T. GP
    29 April Kyoto Ring GP
    6 May Blackwood GP REV
    13 May Aston National GP REV
    20 May Fern Bay GP REV
    27 May Aston Historic GP REV
    3 June Westhill GP REV
    10 June Aston GP REV
    17 June South City GP REV
    24 June Aston Grand T. GP REV
    1 July Kyoto Ring GP REV

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship

     Best AutoCar Gaming | Live For Speed | Formula 1 | Championship


    Ödüller: 3 haneli nakit ya da olurda bir sponsorumuz olur ise duruma göre direksiyon vb. verilebilir :)

    2 Kişilik 12 Takım arıyoruz.

    [Bilgiler]

    Aracın Ebatları ve Ağırlığı
    - Aracın yüksekliği en fazla 95 cm olabilir.
    - Aracın yerden yüksekliği en az 5 cm olabilir.
    - Aracın ağrlığı pilot da dahil olmak üzere en az 600 kg olabilir.

    Motor
    - Hız sabitleyici pite girerken ve çıkarken bir de 1.- 2.- 3. viteslerde kullanılabilir.

    Skin
    - Her takımın kendine ait rengi ve ya skini olmalıdır.

    Cezalar

    Pilotlar, sergiledikleri eylem türüne göre farklı cezalarla yüz yüze kalabilmektedirler. Yarışa kuralsız bir biçimde başlama, pit alanında hız sınırını aşma, bir kazaya yol açma, rakip pilotlara geçiş izni vermeme ve yarış bayraklarına uymama bu eylemler arasındadır.
    Otuz saniye (dur-kalk) cezası pilotun pit alanına girmesini, takımına ait pit bölümünde on saniye bekledikten sonra yarışa devam etmesini gerektirmektedir. Bu duruşun bir cezanın sonucu olması nedeniyle pit ekibinin araç üzerinde herhangi bir işlem yapması yasaktır. Otuz saniye cezası; yarışa erken başlama, pit alanında hız sınırını aşma, mavi bayraklara uymama ve diğer pilotlara geçiş şansı vermeme gibi ciddi kural ihlalleri durumunda uygulanmaktadır.

    Otuz saniye cezasına çarptırılan pilota pit alanına girip cezasının gereğini yerine getirmesi için üç turluk bir süre verilmektedir. Pilotun bu süre içinde pite girmemesi üzerine araç yarış dışı bırakılır. Cezanın yarışın bitimine beş ya da beşten az bir tur kala verilmesi durumunda ise sürücünün pite girmesi gerekmemektedir. Bu durumda, sürücünün sıralaması yarış zamanına 30 saniye eklenerek bulunmaktadır.

    --------------------------------------------------------------

    Formula 1'de her Grand Prix'yi ilk sekiz sırada bitiren yarışçılar, sürücüler ve takımlar, şampiyonalarında puan elde eder. Yarışı ilk sırada tamamlayan pilot ve takımı 10 puan alırken, 2. sırayı elde eden 8, 3. sıradaki pilot ise 6 puan kazanır. Yarışlarda 4. olan 5, 5. olan 4, 6. olan 3, 7. olan 2, 8. olan ise 1 puan almaya hak kazanır.
    Bu durumun tek istisnası, yarış askıya alınır ve yeniden devam ettirilmezse yaşanır. Lider belirlenen mesafenin yüzde 75'inden daha azını tamamlamışsa, tüm puanların yarısı verilir, eğer iki turdan daha az tur tamamlanmışsa puanlandırma yapılmaz.
    Sezon sonunda en çok puanı almış olan sürücü, sürücüler şampiyonu, en çok puanı alan takım da, takımlar şampiyonu olarak ilan edilir.
    Bir şampiyona sıralamasında eşitlik söz konusu olduğunda, en çok yarış kazanan sürücü veya takım birinciliğin sahibi olur.

    KLASMAN

    Yarış tamamlanmadan çekilen pilotlar, birinci gelen pilot tarafından atılan tur sayısının en az yüzde 90?ı kadarını tamamlamışsa birinci pilot damalı bayrağı gördüğü anda pist üzerinde olsun olmasın klasmana dahil edilir.
    Yarış eğer belirlenen mesafe tamamlanmadan durdurulursa ve yarışın neticesi ilan edilecekse klasman, yarışın durdurulduğu turdan iki tur önceki sıralamaya göre yapılır.

    START PROSEDÜRÜ

    Tüm araçlar griddeki yerlerini aldıktan sonra, 3 kırmızı ışık birer saniye aralıklarla yanar ve bu 3 kırmızı söndüğü anda yarışın startı verilmiş olur.
    Eğer griddeki bir sürücünün start öncesinde bir problemi varsa durumu yazar ve start bu durumda ertelenir.

    YARIŞIN ASKIYA ALINMASI

    Eğer bir yarış herhangi bir kaza yüzünden askıya alındıysa Admin işaret verir. Bu durumda, pit çıkışı kapatılır, pist üzerindeki tüm araçlar yavaş şekilde seyrederek, birbirini geçmeden, lider olan araç en önde olacak şekilde tek sıra halinde gride gelir. Yarış askıya alındıktan sonra pit alanına giren sürücülere pitten geçme cezası verilir.
    Daha sonra güvenlik aracı (Adminin Aracı), Grid çizgisinin ardında yer alan otomobillerin önüne geçer.
    Kırmızı bayrakla yarış askıya alındığı anda zaten pitlerinde bulunan araçlar üzerinde çalışma yapılabilir ve benzin ikmaline izin verilir. Bu araçlar ve yarış askıya alındığı andan sonra pite giren araçlar, ancak yarış devam etmesi durumunda piste çıkabilirler.
    Yarış, güvenlik aracı öncülüğünde başlamadan en az 3 dakika sinyali verilecek, güvenlik aracı araçlara bir tur boyunca eşlik edecek ve pite girecektir. Güvenlik aracı öncülüğünde giderken birbirini geçmek yasaktır.
    Herhangi bir sebeple yarışın devam etmesi mümkün değilse, kurallara göre neticeler, yarışın askıya alınması emrinin verildiği turdan iki önceki turdaki pozisyonlar dikkate alınarak belirlenir.

    GÜVENLİK ARACI

    Güvenlik aracının temel görevi, Grand Prix süresince pist koşullarının güvenli şekilde tutulmasına yardımcı olmaktır. Aracı admin kullanır.
    Yarışın askıya alınmasını gerektirmeyecek şiddette bir kaza veya olay olduğu zaman, durum sarı bayraklar altında çözümlenemiyorsa pist üzerinde yarışçıların hızlarını düşürüp kontrollü seyir etmelerini sağlamak amacıyla güvenlik aracı piste sokulur.
    Güvenlik aracı piste girer ve tüm pilotlar herhangi bir geçme olmaksızın arkasında sıralanır. Güvenlik aracı, yarış lideri arkasına gelene ve diğer araçlar da yarış sıralamasına göre dizilene kadar, yeşil ışıkla arkasındaki araçların kendisini geçmelerine izin verir.
    Eğer tehlike pit yolunu bloke edecek şekilde ise yarış direktörü güvenlik aracını arkasındaki araçlarla beraber pit yoluna sokabilir. Bu durumda gerekiyorsa araçlar kendi pitlerinde durabilirler.
    Güvenlik aracı pisti terk edeceği zaman işaret verir ve yarışçılara mevcut tur sonunda pite gireceğini bildirir. Yarışçılar start-finiş çizgisini geçip yarışın devam ettiğini gösteren işareti görene dek, sıralı şekilde seyirlerine devam ederler.
    Güvenlik aracı eşliğinde atılan tüm turlar, yarış turlarına dahil edilir.

    Formula 1'de bayrakların dili

    Dünyanın en büyük spor organizasyonlarından biri olan Formula 1 yarışlarında, pilotlar, kullanılan değişik renkteki bayraklarla uyarılıyor. Damalı bayrak yarışın bittiğini belirtirken, kırmızı bayrak yarışın durdurulduğunu, siyah bayrak ise diskalifiye durumunu anlatıyor. Formula 1'de kullanılan bayraklar ve anlamları şöyle:
    Damalı bayrak: Yarışın sona erdiğini belirtir.
    Sarı bayrak: Pistte tehlike var anlamına gelir.
    Kırmızı bayrak: Yarışın durdurulduğunu belirtir. Kaza sonucu pistte bir aracın kalmış olması veya yarışın devam etmesinin tehlikeli olduğunu anlatır. Pilotlar bu bayrağı gördüklerinde yavaş bir şekilde pite dönmek zorundadır.
    Mavi bayrak: Hem tur bindirilen, hem de yarışan araçlara gösterilir. Tur bindirilecek aracın arkadan gelen araca yol vermesi şarttır.
    Siyah-bayrak: Diskalifiye durumunu belirtir. Araç numarası ile birlikte kullanılır.
    Yeşil bayrak: Bir önceki pozisyonda gösterilen herhangi bir renkteki işaret bayrağının artık devre dışı kaldığını belirtmek için kullanılır.
    Siyah-beyaz bayrak: Sportmen olmayan bir davranış yapıldığını belirtir. Araç numarasıyla birlikte kullanılır ve diskalifiyeden önceki uyarıdır.
    Ortası turuncu siyah-bayrak: Aracın mekanik bir problemi olduğunu ve hemen pit alanına girmesi gerektiğini anlatır.
    Beyaz bayrak: Pistte yavaş hareket eden bir aracın olduğunu belirtir.


    İstek, şikayet ve öneriler için alta yazabilirsiniz

    Kaynak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Progress* -- 2 Şubat 2012; 16:38:33 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    T-Dog's Definition Seasons
    11 yıl önce açıldı
    Need for Speed Underground 2
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.