konunun yeri burası mı tam emin değilim ama lutfen bılgı sahıbıysenız yardımcı olunuz. 26/02/2011 tarihinde BİMEKS internet sitesinden siparişini verdiğim notebook üzerinden nerdeyse bir hafta gecmesine ragmen kargoya teslim edilmedi. üc kere görüşmeme ragmen müşteri hızmeterıyle ne kesin bır bılgı aldım neden akibetinin ne olabılecegı konusunda bır bılgı söz konusu ürün stoklarında mevcut ve 3 gün ıcınde kargolanması gerekirken halen böyle bır durum yasamak zorunda bırakılıyorum neler yapmalıyım tüketici hakları açısından
BİMEKS
güncel..!!
kredi kartından para çekilmiş mi?
eğer çekildiyse bimeks'i ara ve siparişini iptal ettir
siparışim onaylandı para cekıldı iptal ettir demek güzelde iptal edip paranın hesaba geri aktarılması en az 10 15 günlük bir süreç zaten
şikayet et
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme