< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bir akıl tutulması: İnce yanaklı lastik. (2. sayfa)
-
-
Neresinden tutsan elinde kalır, bomboş bir yazı.
Konfor seviyordur, yüksek hızlara çıkmıyordur, sakin sürüyordur; süspansiyon - jant - lastik ebatlarını ona göre seçer.
Araba daha dinamik / estetik gözüksün; yol tutuş artsın istiyordur. Yüksek hızlarda kendini daha güvende hissetmek istiyordur ona göre seçim yapar.
Bunun akıl tutulmasıyla hiç bir ilgisi yok. İnsanlar bile bile "tercih ediyor" bunu.
Birinin çıkıp kimseye zararı olmayan bazı seçimleri "akıl tutulması" diye yorumlaması çok anlamsız.
-
saka yapiyorsunuz galiba.
hem biliyorum diyip hem de hala ayni yanlisi yaziyorsunuz.
tekrar ediyorum
1) taban genisligini bilmeden "XX" yanak diye bir seyden soz edemezsiniz
2) 255/45R17in yanagi 205/55R17a gore daha fazla. daha yanakli, daha konforlu.
-
Yalnız 55 yanak 45 yanak değil de
Aynı taban ölçüsü olursa %55 %45 denilirse doğru olur
Çoğu kişi 55 yanak demenin tabanın %55 i olduğunu bilmiyor
Arkadaş da onu izah etmeye çalışmış sanırım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tamamen psikolojik kardeşim. İki fotoda da şirket aracı kıvamından kurtulamamış.
Arabanın görünüşünü değiştirmek istiyorsan şirket beyazından, Clio kırmızısına geçmen lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal yol da çok çeşitli
Almanya da yolda araba yapışıyor mesela
Türkiye de bazı yollar lastik gibi kabağa dönüyor
O da çok değişken
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İki farkli araçla lastik kıyaslaması olmamış. Bence. Doğru kıyaslama için
İnce yanaklı tonale nin konforu ile kalın yanaklı tonalenin konforunu kıyaslaman gerekir. Tonale pamuk gibi geldiyse kalın yanak yaktıktan sonra daha da pamuksu gelecektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kalın yanak iyidir, etine dolgundur, konforlu seyahat etmeye yarar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
50 ve altı tüm yanaklar işkencedir, alt takım düşmanıdır.
Türkiye gibi karpuz tarlası yollara sahip bir ülkede 55-60-65 yanaklar en idealidir.
-
Kalın yanaklı Tonale vardı da biz mi kiyaslamadik hocam Eldeki imkanlar beyle işte nabalım. Annemin 195/55 R16 lastikli Honda Jazz MK2'si var, istersen onunla da kıyaslayabilirimquote:
Orijinalden alıntı: Yapayzeka037İki farkli araçla lastik kıyaslaması olmamış. Bence. Doğru kıyaslama için
İnce yanaklı tonale nin konforu ile kalın yanaklı tonalenin konforunu kıyaslaman gerekir. Tonale pamuk gibi geldiyse kalın yanak yaktıktan sonra daha da pamuksu gelecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abandonware -- 2 Eylül 2023; 20:29:57 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Gayet ciddi yazıyorum. Bence siz ısrarlı bir şekilde anlamazdan geliyorsunuz Konu her ikiside 17 inch ya da her ikiside 18 inchlik jantlar değil ki sürekli aynı doğru ama alakasız önermeyi yapıp işi saptırıyorsunuz.
Ben size şöyle sorsam
Aşağıdaki iki lastikten hangisi daha konforludur;
215/45 R18 yerine, abartarak tüpçü lastiği takalım, o da 205/60 R16 olsun
Bu iki lastiğin dış çapları neredeyse aynı, bindelik oranda odometre farkı ancak olur, biri diğerinin yerine kullanılır. Jant artık değişti başka bir iç çap konuşuyoruz yani iç çap değiştiği için yanak rakamı doğal olarak değişiyor.
Yine son kez belirtmiş olayım "BENCE" , 205/60 daha konforludur. ( daha kaç kere "bence" yazmam gerekli çözemedim )
ps: Rica ediyorum aynı jantta /45 /55 sorusunu tekrar sormayın, hala anlaşılmadıysam sorun bendedir , he diyerek devam edin lütfen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi savascantek -- 2 Eylül 2023; 23:6:57 >
-
he
-
kalın yanaklı lastik balıketi kadın gibidir, tadından yenmez
şaka bir yana bende bu 20 inch jantlı, 4 egzozlu ama 110 beygir arabaları görünce uyuz oluyorum.
-
Başkan kıyaslaman yanlış onu anlatmaya çalışıyorum. Farklı araçlarla kıyaslama saçma olmuş. O zaman Astra nın ince yanaklısı ile kalın yanaklısını kıyaslaman lazım. Hala daha jazz diyerek farklı araçla kıyaslama yapmaya çalışıyorsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam tamamen yanlış olduğunu ben de biliyorum. Her şeyden önce biri C hatchback iken digeri C SUV. Tonale yerden yüksek olduğu için amortisörlerinin çalışabileceği alan daha fazla oluyor ve ister istemez daha iyi sönümleme yapıyor zaten.
Benim demeye çalıştığım, elimde ne ince yanaklı Astra var ne de kalın yanaklı Tonale. Eskiden 2021 Astra'm vardı onu satıp 2022 Tonale aldım. Hayatımda da başka araba sürmedim. O sebeple elimden ancak bu kıyaslama geldi. Onu demeye çalışıyorum. Jazz'ı da dalgasına yazdım zaten :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güzel konu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben arabayı aldığımda üzerinde 195/55/16 lastikler vardı, şimdi lastiği yenileyecem de hangi ebatın ne faydası var bir türlü çözemedim..
195/55/16'ın olumlu yönleri nelerdir? aynı ölçüden devam etsem ?.. yakıt ve konfor önemli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle katılıyorum ince yanaklı lastikler Türkiye şartlarına uygun değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bütçe sorunu yoksa bu lastiği öneririm 2 yıl kullandım çok güzel lastikti.
https://www.lastikcim.com.tr/goodyear-efficientgrip-performance-195-55-r16-91v-xl-1/?dot=2023
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
N’yi R olarak okudum. Ben de akıl tutulması yaşadım başlığı görünce.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X