|
Bir akıl tutulması: İnce yanaklı lastik. (3. sayfa)
-
-
Uzunca bomboş bir yazı. Son paragrafı okuyunca bile anladım. 18 ve sonrasına binmemiş arkadaş belli ki yol tutuş konusunda ne kadar başarılı bilmiyor farkında değil.. -
215 60 17 tek geçerim. tam oranında. mesela 205 65 16 yanak kalınlığı çok fazla janttan çok lastik belli oluyor. ama 215 60 17'de öyle değil hem jant belli oluyor hem de yanak kalın.
ayrıca ince yanak büyük inç lastik fiyatları ucuz değil. ama büyük lastikli arabaya binen adamın da lastik parasını sorun edeceğini sanmıyorum o başka konu.
-
Lastik kalitesi eskiye göre arttı , eskiden 225 40 18 ebatlarda seke seke giderdik, şu an bu ebatlar kullanılabilir seviyede kalıyor ,
50 yanaklı ortalama bir araca 65 taksanızda çok değişmez derin çukurlarda anlaşılıyor daha çok, ortalama engebeli yüzeyleri 50 55 yanaklar suvlarda filan absorbe edebiliyor.
Herşeyin dengesi iyidir..
-
konfor açısından değerleme yapıldığında lastiğin toplam hava hacmi, yanak genişliği ile bir arada ele alınmalı.
dolayısı ile sadece yanağı değil lastiğin genişliği de değerlendirmeye katılmalı.
hesap edilirse 225/45-17 ebatlı lastiğin hava hacmi 205-55-16 bir lastikten farklı değil, dolayısı ile yanak %10 civarı küçüldüğü halde konforda hissedilir fark oluşturmuyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 5 Eylül 2023; 9:46:52 > -
hepsinden önemlisi lastik tipi..
Potenza ile Turanza'nın konforu alakasız. potenza'da örneğin daha fazla hava hacmi ve yanak mesafesi olsa bile lastik darbeyi abosrbe edecek kadar esne(ye)miyor. kemik gibi kalıyor rijit ve ısıya mukavemetli kalabilmek için.
Turanza'dır efficent griptir vs touring tip günlük lastikler çok daha konforlu ve esnek. ama sürüşleri de gevşek ve sportiflikten uzak. sadece yanağa veya hava hacmine bakmak da doğru değil bu yüzden.
-
Güzel konu, tebrik ederim. Katılıyorum. Fiestam varken 195/50r15 standart lastikden 195/60/r15 e geçmiştim, hem çamurluk daha güzel olmuştu hem de konforda ciddi fark olmuştu. Her zaman için de özellikle gündelik kullanılan araçlarda kalın lastiği severim. Ayrıca lastik havasını da 32 psi üstüne çıkartmam ki o da hem konforsuzluk hem de alt takım/süspansiyon hasarı olarak geri döner gibi gelir.
-
225/45/r17 a3 desing line aracımın orijinal jantları hanım kullanırken kaldırıma sürmekten jantlar çizik çizik ve boya dökülmeleri oldu. Şimdiki Vw golf life 205/55/r16 aracımın jantları tertemiz duruyor lastik yanakları darbeyi emdiğinden jant zarar görmüyor, uzun lafın kısası dikkatsiz kullanıyorsanız ve şehiriçi çoğunlukta ise kesinlikle ince yanak lastik kullanmayın özelliklede bayanlara kesinlikle tavsiye etmiyorum -
ince yanaklı lastik sıkıntı. güzel görünüyor sadece.
güzel konu.
15-16-17 hadi bilemedin 18 inç lastik yeterli bence. gerisi sıkıntı.
artı olarak bir de XL yanak lastik konusu var. ben yanaktan 1 lastik yarınca artık XL yanaklı lastik satın alıyorum. herkese tavsiye ederim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hikaye816 -- 4 Eylül 2023; 14:20:31 > -
süreyya hanımın muhteşem değişimini anımsattı
-
Yine bi göz doktoruna görünün bence. -
Şaka bir yana gerçekten senelik göz muayene kontrolümü kaçırmıştım sayenizde hatırladım hocam. Madem bu kadar iyi niyetlisiniz jestinizin karşılıksız kalmaması adına hastanede sizin profilinize ve paylaşımlarınıza zeka testi yaptırdım hocam. sonuçları ekte. iyi günler Allaha emanet
-
bu ürün performance 2 mi?
-
Değil performance 2 yi bende kullanmadım.
-
Kalın yanak- ince yanak yerine belki kalın dudak- ince dudak şeklinde bakılsa konu anlaşılmış,sorun da çoktan çözülmüştü.😁
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 6 Eylül 2023; 19:33:8 > -
Bozuk yollarda kalın yanak daaha iyi yol tutar. Yolun engebesine göre yolu daha iyi kavrar. 205 55 16 ideal , biraz daha gergin olsun istersen 225 45 17 max
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 7 Eylül 2023; 9:38:40 > -
hocam 195 ebat ile 205 ebat arasındaki fark nedir? bende 195 ebat lastik var ama 205 ebatlar daha ucuZ 205e yönelsem nasıl olır acaba
-
Bizim işimiz çakallıkla hani bir yazı varya serseri den serseriye satılıktır diye o hesap. Aracın orjinal jantı 225x45x17 üstündeki şekilli şüküllü bir jant 215x40x18 + coilover + soğuk pres gayet memnunum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X