Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Salla hocam zaten çizgi devri kapandı boşver ürünü yok 2 gün sonra ellerinde kalan o ürünlerde çekilir .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • i7_4790k İ kullanıcısına yanıt
    181 dolar ücret ödeyerek vatandan aldığım anakartı bugün 295 tl para iadesi olarak aldım aynı anakartın revizyon 2 olanı 183 dolar ancak aradaki kur farkından dolayı 115 tl fark ödemem gerekiyordu.

    vatanbilgisayarda ürünü alırken dolar olarak ödemiştim faturaya işlenseydi sadece 2 dolar fark olacaktı.

    benim anakartın aynısı sadece topkapıda teşhir görünüyordu şuan da benim anakartımın fiyatıda 183 dolar revizyon 2 olanda ama revizyon 2 olanı vermediler teşhir olan üründe arızalı olduğu için para iadesi almak zorunda kaldım. şimdi kullandığım kartın aynısını alabilmek için en az 115 tl civarı fark vermem gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 24 Eylül 2014; 23:24:43 >
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Kimden isticek helallik heralde konunu sil iadeni alırım dediği kişilerden :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    1 aylık anakartımı saolsunlar perte çıkardılar birde hala servise gel diyor :) servise versem heralde bir daha anakartı göremiyebilirim :) o yüzden kalsın kart bende kalsın :)
    Hakkım gram helal olmasın . Beni garanti adı altında tehdit eden bir firmaya hakkımı helal etmem zaten .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 24 Eylül 2014; 22:26:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkadaşlar buradaki olay karalama kampanyasıymış. ekran görüntüsü malum söyleşinin video altı yorumlarından.

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...


    ben bi bankamatiğe gideyim param yatmışsa yeni bir eleştiri yazıcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Geltuzat -- 24 Eylül 2014; 23:07:01 >
  • Adam iyice rezil ediyor kendini. 12 sahtekar yüzünden karalama kampanyası yürütülüyormuş... Yahu 33 senedir bu işi yapıyorsun, son 1 yılda bozmanın kime ne faydası var?
    Teknoseyir'de, Çizgi'yi hala çok iyi sanan ve DH'yi küçümseyen kişiler var. Onları inandırsın.

    Şimdiye kadar 4 adet ASUS ekran kartı&mobo kullandım, şu an da ASRock mobo kullanıyorum. Ne yazık ki, yolumu ayırmak zorunda kalacağım.

    İşin kötüsü, ASUS ve ASRock bu aralar sağlam anakartlar üretiyor. Faz kalitesi - VRM modelleri çok iyi (sinhardware'un listesinden bakabilirsiniz). Rezalet servis yüzünden bunları alamayacağız..
    Neyse ki, Gigabyte da kaliteli faz kullanıyor ve servisi TR için gayet iyi. EVGA de, sitesinden alınabilir, yakında TR'ye de gelir. Alternatifimiz var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Eylül 2014; 3:09:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Bu durumda, Türkiye'de yaşayan insanlar şunları tercih etmeli:

    Anakart: Gigabyte veya EVGA
    Ekran kartı: EVGA&Gigabyte&Sapphire
    PSU: EVGA veya Corsair
    SSD: Corsair, Samsung, Sandisk
    Kasa: Corsair veya CoolerMaster
    Monitör: BenQ veya Samsung
    Mouse&Klavye: Corsair&Logitech&Steelseries&Razer (Razer da gerçi, Dijitaltrend batınca kime geçti bilmiyorum.)

    Ekran kartında MSI'a da şans verebilirim, ama geçmişte Servicepoint'le ilgili okuduklarım fena soğutmuştu. Düzeldiklerine emin olmam lazım.

    ASUS'un monitörünü bile almamak lazım. Monitörlere Asus TR bakıyor olabilir; ancak vga&mobo işini, Çizgi'den sonra gene kötü bir firmaya vermeleri, hoşuma gitmedi.

    monitör PHİLİPS alınabilir. çok sağlam monitörü oluyor ve fiyatları da genelde ideal. özellikleri de iyi oluyor fiyatına göre.
    tabi servisini kim yapıyor nasıl yapıyor bakmadım.
    eskiden televizyonları da çok sağlam oluyordu ondan eminim. 25 sene tık demeden çalışan tv geçen sene bozuldu :D
    servisinde eminim daha önceden tamir edilen aynı model varsa onun tozu bile kalmamıştır :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    arkadaşlar servispoint ilk msi ile anlaştığında da aynı dialoglar donuyordu güzel laf iyi iletişim her zaman üstünlük sağlar şu an msi ile servispoint in arası çok iyi ve işleri on numara

    umarım asus da bu firma ile aynı dialogu sağlar

    ServisPoint denildiğinde arkama bakmadan koşarım. Geçen sene bana yaşatıkları özetle şu şekilde, eski mesajlarımı aynen kopyalıyorum:

    quote:

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbir şey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...

    Güncelleme

    Artık işi yasal yollardan çözmeye çalışacağım. Karta müdahale edip haksız duruma düşmek istemiyorum. Sonuçta 700 küsür TL para verdik ve 10 gün sonra (yılbaşında) kart gitti; 2 aydan fazla geçti, kart adamların ellerinde duruyor ve dün "yapacak birşey yok" diye haber geldi. Kısacası hem Zotac, hem Arena benim paramı çöpe attığımı söylüyor. Şimdiye kadar 30'un üzerinde farklı VGA'yı aktif olarak kullandım, test ettiklerimi saymıyorum bile; ve ilk defa böyle birşey yaşıyorum. Yasal olarak da sonuna kadar uğraşacağım, etrafımdakilere de Zotac'ı önermek gibi bir hataya düşmem artık. Kendi PC'mdeki Zotac'a da birşey olmaması için dua etmekten başka çarem yok.

    Güncelleme

    Birader kartı direkt Arena'dan aldı (ki zaten kendisi de bilgisayarcı). Onlar da inceleme için ServisPoint'e yollamışlar. ServisPoint'te E*** adında biri de inceleyip "garanti dışı" diye sonuca varmış. Sebep olarak da "Zotac kırık komponentleri garanti dışı bırakın dedi" gibi bir cevap iletmiş. Yani düz mantığın önde gideni diyebiliriz. Karta fiziksel bir müdahale olmadı ama sanki fiziksel müdahale varmış gibi davranıyorlar. Komponent arızasından direncin çatladığı çok belli ama "çatlak, o zaman garanti dışı" gibi mantık sergiliyorlar.

    Güncelleme

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım.


    O yüzden hem Zotac, hem de ServisPoint benim için bitmiştir.

    Müşteri memnuniyeti dersen benim adıma Penta her zaman bir numaradır. Şimdiye kadar birçok garantili ve hatta garantisiz Logitech ürünümü tamir ettiler, değiştirdiler ya da para iadesi yaptılar. 1-2 tanesinde kullanıcı hatası da vardı ve bunu belirtmeme rağmen ücret istemediler.

    Bu konuya gelecek olursak, firma yetkilisinin söylem tarzını bir yana bırakıyorum; sonuca ulaşmak için araya birilerinin girmesinin gerekliliği başlıbaşına bir felakettir. İnsanlar bu ürünlere para veriyorlar ve hakkı olan şeylere ulaşamıyorlar. "Sen bana gel, ben hallederim" diyen kişi (hele ki en yetkili kişiyse) bununla övünmek yerine önce firmanın işleyişini düzeltmelidir çünkü bu övünülecek bir durum değil, aksine firma başarısızlığının göstergesidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musAKka -- 25 Eylül 2014; 14:47:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    arkadaşlar servispoint ilk msi ile anlaştığında da aynı dialoglar donuyordu güzel laf iyi iletişim her zaman üstünlük sağlar şu an msi ile servispoint in arası çok iyi ve işleri on numara

    umarım asus da bu firma ile aynı dialogu sağlar

    ServisPoint denildiğinde arkama bakmadan koşarım. Geçen sene bana yaşatıkları özetle şu şekilde, eski mesajlarımı aynen kopyalıyorum:

    quote:

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbir şey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...

    Güncelleme

    Artık işi yasal yollardan çözmeye çalışacağım. Karta müdahale edip haksız duruma düşmek istemiyorum. Sonuçta 700 küsür TL para verdik ve 10 gün sonra (yılbaşında) kart gitti; 2 aydan fazla geçti, kart adamların ellerinde duruyor ve dün "yapacak birşey yok" diye haber geldi. Kısacası hem Zotac, hem Arena benim paramı çöpe attığımı söylüyor. Şimdiye kadar 30'un üzerinde farklı VGA'yı aktif olarak kullandım, test ettiklerimi saymıyorum bile; ve ilk defa böyle birşey yaşıyorum. Yasal olarak da sonuna kadar uğraşacağım, etrafımdakilere de Zotac'ı önermek gibi bir hataya düşmem artık. Kendi PC'mdeki Zotac'a da birşey olmaması için dua etmekten başka çarem yok.

    Güncelleme

    Birader kartı direkt Arena'dan aldı (ki zaten kendisi de bilgisayarcı). Onlar da inceleme için ServisPoint'e yollamışlar. ServisPoint'te E*** adında biri de inceleyip "garanti dışı" diye sonuca varmış. Sebep olarak da "Zotac kırık komponentleri garanti dışı bırakın dedi" gibi bir cevap iletmiş. Yani düz mantığın önde gideni diyebiliriz. Karta fiziksel bir müdahale olmadı ama sanki fiziksel müdahale varmış gibi davranıyorlar. Komponent arızasından direncin çatladığı çok belli ama "çatlak, o zaman garanti dışı" gibi mantık sergiliyorlar.

    Güncelleme

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım.


    O yüzden hem Zotac, hem de ServisPoint benim için bitmiştir.

    Müşteri memnuniyeti dersen benim adıma Penta her zaman bir numaradır. Şimdiye kadar birçok garantili ve hatta garantisiz Logitech ürünümü tamir ettiler, değiştirdiler ya da para iadesi yaptılar. 1-2 tanesinde kullanıcı hatası da vardı ve bunu belirtmeme rağmen ücret istemediler.

    Bu konuya gelecek olursak, firma yetkilisinin söylem tarzını bir yana bırakıyorum; sonuca ulaşmak için araya birilerinin girmesinin gerekliliği bir bir felakettir. İnsanlar bu ürünlere para veriyorlar ve hakkı olan şeylere ulaşamıyorlar. "Sen bana gel, ben hallederim" diyen kişi (hele ki en yetkili kişiyse) bununla övünmek yerine önce firmanın işleyişini düzeltmelidir çünkü bu övünülecek bir durum değil, aksine firma başarısızlığının göstergesidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musAKka

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    arkadaşlar servispoint ilk msi ile anlaştığında da aynı dialoglar donuyordu güzel laf iyi iletişim her zaman üstünlük sağlar şu an msi ile servispoint in arası çok iyi ve işleri on numara

    umarım asus da bu firma ile aynı dialogu sağlar

    ServisPoint denildiğinde arkama bakmadan koşarım. Geçen sene bana yaşatıkları özetle şu şekilde, eski mesajlarımı aynen kopyalıyorum:

    quote:

    Kendime Zotac 660Ti alıp performansından memnun kaldığım için biraderime de önerdim, önermez olaydım. Zotac yaptı yapacağını ve biraderin daha 10 gün kullanım sonrası bozulan 660Ti AMP'ını garanti kapsamı dışına aldı. Neymiş; Zotac artık yanık, kırık komponent varsa garanti dışı sayıyormuş. Oyun oynarken 1mhz o/c bile yapılmamış kartın c844 micro direnci ortadan ikiye ayrılıyor, ama bozuk komponentin sonucu "kullanıcı hatası" olarak bize dönüyor.

    Bu saçmalığı düzeltirler diye Zotac'tan araya birileri girdi (isim vermeyeyim) ama onlardan gelen cevap daha da içler acısı. 2 aydır kart bozuk olarak ellerinde ve en sonunda "hiçbir şey yapılamıyor" deniliyor bize. Hele ki "ben müşteriyi tutamam, ben firmanın yanında olmalıyım" türü açıklamalar da içler acısı. Diyecek birşey bulamıyorum artık...

    Güncelleme

    Artık işi yasal yollardan çözmeye çalışacağım. Karta müdahale edip haksız duruma düşmek istemiyorum. Sonuçta 700 küsür TL para verdik ve 10 gün sonra (yılbaşında) kart gitti; 2 aydan fazla geçti, kart adamların ellerinde duruyor ve dün "yapacak birşey yok" diye haber geldi. Kısacası hem Zotac, hem Arena benim paramı çöpe attığımı söylüyor. Şimdiye kadar 30'un üzerinde farklı VGA'yı aktif olarak kullandım, test ettiklerimi saymıyorum bile; ve ilk defa böyle birşey yaşıyorum. Yasal olarak da sonuna kadar uğraşacağım, etrafımdakilere de Zotac'ı önermek gibi bir hataya düşmem artık. Kendi PC'mdeki Zotac'a da birşey olmaması için dua etmekten başka çarem yok.

    Güncelleme

    Birader kartı direkt Arena'dan aldı (ki zaten kendisi de bilgisayarcı). Onlar da inceleme için ServisPoint'e yollamışlar. ServisPoint'te E*** adında biri de inceleyip "garanti dışı" diye sonuca varmış. Sebep olarak da "Zotac kırık komponentleri garanti dışı bırakın dedi" gibi bir cevap iletmiş. Yani düz mantığın önde gideni diyebiliriz. Karta fiziksel bir müdahale olmadı ama sanki fiziksel müdahale varmış gibi davranıyorlar. Komponent arızasından direncin çatladığı çok belli ama "çatlak, o zaman garanti dışı" gibi mantık sergiliyorlar.

    Güncelleme

    Birader biraz önce ServisPoint'ten ekran kartını iade almış. Teknik servisteki eleman ortadan çatlak olan direnci tamamen kırıp atmış, ayrıca kartın kasasını da yamulttuğu için fanlardan biri sürtüyormuş. Yani bildiğiniz garanti dışı bırakabilmek için mahvetmiş kartı. Nasıl terbiyesiz insanlardır bunlar anlamadım.


    O yüzden hem Zotac, hem de ServisPoint benim için bitmiştir.

    Müşteri memnuniyeti dersen benim adıma Penta her zaman bir numaradır. Şimdiye kadar birçok garantili ve hatta garantisiz Logitech ürünümü tamir ettiler, değiştirdiler ya da para iadesi yaptılar. 1-2 tanesinde kullanıcı hatası da vardı ve bunu belirtmeme rağmen ücret istemediler.

    Bu konuya gelecek olursak, firma yetkilisinin söylem tarzını bir yana bırakıyorum; sonuca ulaşmak için araya birilerinin girmesinin gerekliliği bir bir felakettir. İnsanlar bu ürünlere para veriyorlar ve hakkı olan şeylere ulaşamıyorlar. "Sen bana gel, ben hallederim" diyen kişi (hele ki en yetkili kişiyse) bununla övünmek yerine önce firmanın işleyişini düzeltmelidir çünkü bu övünülecek bir durum değil, aksine firma başarısızlığının göstergesidir.

    hocam durumu bu kadar güzel özetlemişsin

    şimdi firma yetkilisi bizi karaliyorlar diyerek sağ sola tweet atiyor . biz yılda bilmem şu kadar kart ücretsiz tamir ettik biz süperdik diyor.

    ama 1 tek hatalıydık özür dileriz bizden kaynaklı bir durum demiyor , hep haklıyız diyor

    üstelik en vahim olay arkadaşa mail atma bana bir daha yoksa senin kartı garantı dışı yaparız diyor




  • Enes Eyibil E kullanıcısına yanıt
    Hocam ürünü yapıyo , ürünü eve götürüyorum sonra ürün arızalı ve beyfendi buna tek bir yorum bile getiremiyor ? Hala beni karalıyorlar diyo ürünü neden arızalı hasarlı verdiniz niyazi bey acıklama yaparmısınız ? Hak hukuk karalama vs bişi demeden biraz gerçekçi olunda cevap verin bana hala cevap veremediniz ? Ürünün servisten önceki hali ve sonraki hali , ledler patlak yanmıyor açıklamanız nedir ? Bana mail atma küstahca demesini biliyorsunuz ama ürünü arızalı servisinde hasar verip bana vermesinide çok çok iyi biliyorsunuz dimi sonra memnun kalmıştınız diyorsunuz ben nerden bile bilirim ürünü alınca eve gidip denemeden hasar vermediğinizi biraz mantıklı olun ve açıklama yapın ?

    Garanti dışı bırakırım diye tehdit ettiniz garanti dışı bıraktınız ne değişti ? İyi fırmamı oldunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazık yahu, anakart fotoğrafını koyan arkadaş cidden ne dese haklı kartın içine etmişler, nerede o l4 hizmet veriyorum komponent değiştiriyoruz diyen yetkili, bak l4 servisin fazla ısı uygulamış karta ayrıca dalga oluşturmuş müdüründe onay vermiş. Ayrıca ne hakla kafanıza göre tamir ettiğiniz ürünü garantiden çıkarabiliyorsunuz insanları mağdur etmiş ve haklarını yemişsiniz. haaa siz anca karalama kampanyası dersiniz. yok arkadaş harbi harbi asustan korktum şimdi. evga, corsair, noctua az çeşitlede olsa gelse artık ülkemize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    2. Defa servise geldiğinde sizin de gösterdiğiniz gibi pinler kırılmış. Hadi bunu da tamir etmişiz ve artık PCB doğal olarak kayık gibi olmuş. Ama kıyakçılık yapmasak ayağa düşmezdik. Tüm bunlara rağmen ürününüzü Garanti içi iadeye çekelim diye söyledik ve siz ise satın aldığınız zamandaki fiyatın daha yüksek olduğu için değiştirilmesini istiyorsunuz. Başka hiçbir şey söylemeye gerek yok ve lütfen hukuki hakkınızı arayınız. %100 içim ferahtır.


    Burda 1 tezat yada yanlışlık var, 1 ürün satın alındığın'da, şimdiki değerinden daha yüksek iseve iadesi'ni yapalım denmiş'se, bu duruma hiç kimse itiraz etmez, çünkü aptallık olur, satın aldığın'da, örnk: 1500TL. olan kart, şu anda yenisi 1000TL. demek ve iadesi yapıldığın'da fatura bedeli üzerinden (1500TL. üzerinden) işlem görülüceği için, madurun 500TL kar'a geçmesi anlamına gelir (rakamlar misali,) böyle 1 durumda kimse, benim kartımı değiştirin, iade istemiyorum diye diretmez.

    Yanlışmıyım ?




  • neredeyse her mesajında çizgi bu işten zarar görmez zart zurt konuşup durmuş. umarım bu yenilen haklar firma sahibi ve çalışanlardan çıkar bir güzel.
  • Son durum nedir ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Geltuzat

    evet arkadaşlar buradaki olay karalama kampanyasıymış. ekran görüntüsü malum söyleşinin video altı yorumlarından.

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...


    ben bi bankamatiğe gideyim param yatmışsa yeni bir eleştiri yazıcam


    Arkadaşın ürününü iadeye çekip para iadesi yapcaklarmış ama kabul etmiyormuş.Sorarlar adama sen mi büyüksün tüketici hakları mı?

    Birde burdaki herkesi iftiracı,karalama kampanyası yapan kişiler olarak lanse etmeye çalışmazlar mı?

    Tüketicinin seçimlik hakları

    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;

    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,

    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,

    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    Tüketici isterse ürünün birebir değişimini isteyebilir ki şu dolar fiyatına bakılınca en mantıklısı budur.Bunu bile mukayese edemeyen birisi ya bilerek bunu yapıyordur ki bu onun nasıl bir yönetici olduğunu gösterir,ve ya bunu anlayamıyordur ki o zamanda sürekli ben bunca yıllık mühendisim laflarının bir anlam ifade etmediği ortaya çıkar.

    Birde anlamış değilim,montaj yapmayı bilmeyen çoluk çocuk dediği,iftiracı karalamacı dediği insanların mesajlarını okuyup onlara burda cevap veremeyip başka platformlarda bunları savunma gereği neden duyulur?Acaba bu suçluluk psikolojisinin bir yansıması mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 28 Eylül 2014; 8:57:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pyotr Alekseyeviç

    Son durum nedir ???



    powercolor türkiye ,çizgi elektronik ve gold bilgisayar arasında mail trafiğimiz devam ediyor pazartesi çözülecek gibi
    hala uğraşıyoruz
    powercolor türkiye de yardımcı oldu bayağı umarım sonuçlandırırız artık ;ne kartmış ya kart yüzünden 1 aydır uğraşıp duruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pyotr Alekseyeviç

    Son durum nedir ???



    powercolor türkiye ,çizgi elektronik ve gold bilgisayar arasında mail trafiğimiz devam ediyor pazartesi çözülecek gibi
    hala uğraşıyoruz
    powercolor türkiye de yardımcı oldu bayağı umarım sonuçlandırırız artık ;ne kartmış ya kart yüzünden 1 aydır uğraşıp duruyorum.


    İnşallah artık biter bu eziyet Bu arada çizgi ile yollarını ayıran bir tek asus demş ?




  • Benim kart servisten geldikten sonra ürün hasarlı gelmişti ve güney köprü ledleri yanmıyordu şimdi tekrar tamire girdi güney köprüde tamir işlemi yapılıyormuş . Kartın her yeri değişti :(
     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 28 Eylül 2014; 13:59:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @i7_4790k

    Tamir üstüne tamir, kart perte çıkmasa bari. Böyle durumlarda tamir yerine direkt değişim olmalı. Hiç bir tamir, fabrikadan çıktığı gibi yapmıyor ki ürünü.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.