Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 konum kapandı :D anında :) 4. açtım oda kapancak ne yazıkki
  • kendi konuma giremiyorum :):):)


    http://i.hizliresim.com/OdZQVZ.jpg
  • vay be.
    her zaman asus tercih ederdim ve en büyük sebebi çizgi elektronik güvencesiydi.
    ama görüyorum ki son dönemde şikayetler var bozmuşlar.
    asusa kim bakıyor şimdi?
  • Parayla mahkemeleri adaleti ,insanları ve forumları satın alabilirsin ama SOKAKLARIN ADALETİ yoktur

    Eğer ki diyorum sizin servise iişim hiç düşmedi,Eğer ki böyle bir mağduriyet yaşarsam bey mey yaşlı felan dinlemem Servis müdürünle seni kafa kafaya tokuştururum.Bu konuda çok ciddiyim.
  • dgo_cr7 kullanıcısına yanıt
    SMS Infocom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    daha önce forumda birkaç defa niyazi beye durumu anlattım ama bana nedense cevap vermedi sadece işine gelen sorulara cevap verip diğerlerini yanıtsız bıraktı

    dün tekrar niyazi beyle mail atıp görüştüm önce serviste bu olayları bana yaşatan müdüre gitmemi yardımcı olacağını söyledi. ben yine de fotoğrafları niyazi beye mail attım bu seferde seri numarası görünmüyor işlem yapamam dedi(halbu ki daha önce de aynı şekilde seri numarası yok dediği için bir önce ki mailde seri numarasını yazmıştım). en sonunda video çekip gönderdim bana servise gidince müdürün yardımcı olacağını sıkıntı olmayacağını belirtti( ben özellikle iade değil de değişim istedim çünki dolar kurunda olan artıştan dolayı 295 tl'ye aldığım anakart şuan da en ucuz yerde 410 tl) (anakartım Asus m5a99x evo)

    servise gittim servis müdürü cüneyt bey ile görüşmek istediğimi niyazi bey ile görüştüğümü onun yönlerdiğini belirttim.Ancak cüneyt bey nedense benimle görüşmek yerine benden anakartı ve belgeleri istemiş biraz bekledim elime bir belge verdiler garantı dışı yanında da iadeye çekildi yazıyor.

    bunun ardından niyazi beye mail attım ve iade değil değişim istediğimi (yanlış anlaşılmasın üst model derdinde değilim aynı anakartı istedim) ancak niyazi beyin benimle görüşmediğini ve bana sadece bir belge verildiğini söyledim.

    biraz bekledikten sonra niyazi bey geldi ve içeri gidip kendisi müdür ile görüştü sonra geldi bana yok sizin anakart zaten garanti dışıymış biz yardımcı olmuşuz filan dedi. bende fotoğrafları gördünüz bu şekilde mi tamir ediyorsunuz deyince zaten ben o yamukluk nedeniyle iadeye alıyorum filan dedi. bende iade yerine aynı üründen istediğimi söyledim çünki şuan aynı ürünü almak istediğim de iadenin üzerine en az 115 tl ödemem gerekiyor. biraz konuştuktan sonra içeriye anakartın ellerinde olup olmayacağına bakıp geleceğim dedi.

    tekrar geldiğinde hiç stokla ilgili birşey demeden sizin anakart zaten garanti dışıymış fotoğrafları var yok biz yardımcı oluyoruz demeye başladı. bende sorunu tekraladım sonuçta aynı ürünü tekrar almak için boş yere fazla para vereceğim. ancak niyazi bey ben konuşurken hiç beni dinlemeden dışarı yöneldi ben de Allah şahidim neyin ne olduğunu görüyor garanti dışı diyorsunuz filan dedim. bana Allahı karıştırma zararlı çıkarsın deyip çıktı gitti.

    dün serviste uzun süre bekledim servis müdürü cüneyt bey(ilk olayda anakartı yamuk olmasını normal karşılayan fiziksel sorunları ram slotlarının rezalet halini hiç önemli değil diyen kişi) benimle görüşmek yerine benden sonra gelen 1 misafirini bir de farklı müşteriyle dakikalarca ilgilendi en önce gelen ben ise 1 saatten fazla bekletildim.

    dün bütün gün bununla uğraştım en son servis müdürü cüneyt bey benden sonra gelen müşteriyle işini bitirince hemen birşey sorup gideceğim bana bu belgeyi verdiniz ama garanti dışı yanında da iadeye çekildi yazıyor ben iade değil aynı ürünün sıfırını istiyorum dedim. vatana gidin onlar yardımcı olacak bizim yapacağımız birşey yok diyerek başından savdı.

    servisten çıkıp vatanbilgisayara gittim orada durumu anlatıp değişim istediğimi söyledim. değişimin servisin yapması gerektiğini kendilerinin sadece iade yaptığını söylediler. daha sonra kağıtta garanti dışı yazdığı için merkeze ilettiler. dün 1 saatten fazla da vatanda bekledim saat 7 olunca yetkili arkadaş 7'den sonra cevap gelmez yarın gelirsin diyerek beni yolladı.

    kısaca bir günü mü daha rezil ettiler üstüne elim boş döndüm.


    enteresan hem canı yanan biziz hemde haksız olan biziz nasıl iş anlamadım ,
    aslında bende aynı hatayı yaptım ekran kartı garantiden geldiğinde orada kontrol etmedim
    evde kutuyu açtığımda kozmetik olarak gönderdiğim durumda değildi.

    Şahsi fikrim

    'GARANTİDEN BİR CİHAZINIZ GERİ GELDİĞİNDE MUTLAKA SİZE TESLİM EDİLİRKEN ORADA GÖREVLİNİN YANINDA KONTROL EDİN
    GÖNDERDİĞİNİZ ŞEKİLDE DEĞİLSE KABUL ETMEYİN'




  • cobi C kullanıcısına yanıt
    kardeş bu da bir işe yaramıyor ben anakartı teslim alırken zaten yamuk yumuk olduğunu gördüm müdürü çağırdım toplamda en az 2-3 saat serviste durdum ama bana bu şekilde almaktan başka şansınız yok diyip işin içinden çıktılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    kardeş bu da bir işe yaramıyor ben anakartı teslim alırken zaten yamuk yumuk olduğunu gördüm müdürü çağırdım toplamda en az 2-3 saat serviste durdum ama bana bu şekilde almaktan başka şansınız yok diyip işin içinden çıktılar.

    hocam keşke o şekilde almayıp direkt tüketic heyetine gidip durumu anlatıp dilekçe ile şikayetçi olasaydın
    bu durumda servis kabul formunda servise verilirken anakartın yamukluğu vs belirtilmemişsse onlar sorumlu olurdu
    bu işten;bu durumda sen belki öyle düşünmüyorsun ama kabul edip teslim aldığında bir nevi ürünün o andaki durumunu
    kabul etmiş oluyorsun.
    Dediğim gibi hiç teslim almadan çıkıp şikayetini yapsaydın daha iyi olacakmış.
    Kötü olmuş üzüldüm.




  • Asus, Çizgiye yol vermekle çok yerinde bir karar almış.
  • Bizim iş yine yattı :D
    Bugün gold'a gittim dün benim iade onaylanmış ancak dün akşama doğru powercolor tarafından
    garanti süresi bitti diye geri çekilmiş.
    Çizgi elektroniğe de faturası ile yollamıştım sanırım biriz fatura orada kayıp oldu.
    Geçmiş yıl faturaları merkezden görülebiliyormuş bakalım bugün kontrol edecekler.
    Bu arada ilk garantiye 8.ayda yollamıştım ve 8.ayda garanti dışı görünüyormuş umarım servisten garanti ile ilgili bir işlem
    yapılmamıştır.
  • cobi C kullanıcısına yanıt
    Senin sorun çözülecek ama biraz zaman alacak sanırım.

    Şu net ki, garantiye ürün yollarken ya faturanın aslı yerine fotokopisini yollamamak lazım. Ya da fatura aslını göndermemiz gerekiyorsa, kendimize faturanın bir fotokopisini ayırmamız lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Senin sorun çözülecek ama biraz zaman alacak sanırım.

    Şu net ki, garantiye ürün yollarken ya faturanın aslı yerine fotokopisini yollamamak lazım. Ya da fatura aslını göndermemiz gerekiyorsa, kendimize faturanın bir fotokopisini ayırmamız lazım.

    Dostum ben nereden bileyim çizgi ye yolladığım faturanın kayıp olacağını
    Zaten giden kartlar daha da bozulup geliyor üstüne üstlük birde kartı yolladığımızda kutusu aparat fatura'nın
    kaybolup kaybolmayacağınada güvenemeyeceksek boşuna garantili diye felan satmasınlar bu kartı ne diyeyim.
    Ben aldığımda fatura fotokopisi vardı bende fotokopisi ile yolladım bilsem bir de ben fotkopisini çekip sakladım.
    Ayrıca gold 8 ayda garanti bitmiş dedi enteresan olan da benim kartın ilk servise girişi 8.aydı umarım oradan benden
    habersiz garanti dışı vb bırakma gibi durumları olmamıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 24 Eylül 2014; 14:50:36 >




  • cobi C kullanıcısına yanıt
    Habersiz garanti dışı bırakmaları zaten kabul edilemez bir durum.

    Ben kargoyla fatura yollayacağım zaman, ürünü gönderdiğin yerde kaybolmasa bile kargoda kaybolma ihtimaline binhaen ya kargoya faturayı dahil etmeyip sadece tarayıp netten gönderiyorum. Faturayı göndereceksem de fotokopisini alıyorum yanıma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Senin sorun çözülecek ama biraz zaman alacak sanırım.

    Şu net ki, garantiye ürün yollarken ya faturanın aslı yerine fotokopisini yollamamak lazım. Ya da fatura aslını göndermemiz gerekiyorsa, kendimize faturanın bir fotokopisini ayırmamız lazım.

    Dostum ben nereden bileyim çizgi ye yolladığım faturanın kayıp olacağını
    Zaten giden kartlar daha da bozulup geliyor üstüne üstlük birde kartı yolladığımızda kutusu aparat fatura'nın
    kaybolup kaybolmayacağınada güvenemeyeceksek boşuna garantili diye felan satmasınlar bu kartı ne diyeyim.
    Ben aldığımda fatura fotokopisi vardı bende fotokopisi ile yolladım bilsem bir de ben fotkopisini çekip sakladım.
    Ayrıca gold 8 ayda garanti bitmiş dedi enteresan olan da benim kartın ilk servise girişi 8.aydı umarım oradan benden
    habersiz garanti dışı vb bırakma gibi durumları olmamıştır.

    Sevgili Kardeşim bana özelden bu şekilde yazmıyorsunuz. Getirin fotokopiyi ben size garanti içi hizmet vereyim. Sizin ürününüz üretici, ithalatçı ve satıcı veri tabanlarında garanti süresi dolmuş gözüküyor. Düzeltin bunu Çizgi Elektronik ne ithalatçısı ne de bir karı/zararı var bu işten.

    Hukuken eğer Gold bu ürünü rafta tutup aylarca sonra bilee satmışsa yine garantisi var. Lütfen hukuki haklarınızı arayınız.




  • @[mention]cobi

    yani resmen komedi film gibi ilerliyor senin iş , ayrica iyilik meleği gelmiş hadi iyisin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Senin sorun çözülecek ama biraz zaman alacak sanırım.

    Şu net ki, garantiye ürün yollarken ya faturanın aslı yerine fotokopisini yollamamak lazım. Ya da fatura aslını göndermemiz gerekiyorsa, kendimize faturanın bir fotokopisini ayırmamız lazım.

    Dostum ben nereden bileyim çizgi ye yolladığım faturanın kayıp olacağını
    Zaten giden kartlar daha da bozulup geliyor üstüne üstlük birde kartı yolladığımızda kutusu aparat fatura'nın
    kaybolup kaybolmayacağınada güvenemeyeceksek boşuna garantili diye felan satmasınlar bu kartı ne diyeyim.
    Ben aldığımda fatura fotokopisi vardı bende fotokopisi ile yolladım bilsem bir de ben fotkopisini çekip sakladım.
    Ayrıca gold 8 ayda garanti bitmiş dedi enteresan olan da benim kartın ilk servise girişi 8.aydı umarım oradan benden
    habersiz garanti dışı vb bırakma gibi durumları olmamıştır.

    Sevgili Kardeşim bana özelden bu şekilde yazmıyorsunuz. Getirin fotokopiyi ben size garanti içi hizmet vereyim. Sizin ürününüz üretici, ithalatçı ve satıcı veri tabanlarında garanti süresi dolmuş gözüküyor. Düzeltin bunu Çizgi Elektronik ne ithalatçısı ne de bir karı/zararı var bu işten.

    Hukuken eğer Gold bu ürünü rafta tutup aylarca sonra bilee satmışsa yine garantisi var. Lütfen hukuki haklarınızı arayınız.

    Adam, firmana faturayla beraber teslim etmiş zaten...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Senin sorun çözülecek ama biraz zaman alacak sanırım.

    Şu net ki, garantiye ürün yollarken ya faturanın aslı yerine fotokopisini yollamamak lazım. Ya da fatura aslını göndermemiz gerekiyorsa, kendimize faturanın bir fotokopisini ayırmamız lazım.

    Dostum ben nereden bileyim çizgi ye yolladığım faturanın kayıp olacağını
    Zaten giden kartlar daha da bozulup geliyor üstüne üstlük birde kartı yolladığımızda kutusu aparat fatura'nın
    kaybolup kaybolmayacağınada güvenemeyeceksek boşuna garantili diye felan satmasınlar bu kartı ne diyeyim.
    Ben aldığımda fatura fotokopisi vardı bende fotokopisi ile yolladım bilsem bir de ben fotkopisini çekip sakladım.
    Ayrıca gold 8 ayda garanti bitmiş dedi enteresan olan da benim kartın ilk servise girişi 8.aydı umarım oradan benden
    habersiz garanti dışı vb bırakma gibi durumları olmamıştır.

    Sevgili Kardeşim bana özelden bu şekilde yazmıyorsunuz. Getirin fotokopiyi ben size garanti içi hizmet vereyim. Sizin ürününüz üretici, ithalatçı ve satıcı veri tabanlarında garanti süresi dolmuş gözüküyor. Düzeltin bunu Çizgi Elektronik ne ithalatçısı ne de bir karı/zararı var bu işten.

    Hukuken eğer Gold bu ürünü rafta tutup aylarca sonra bilee satmışsa yine garantisi var. Lütfen hukuki haklarınızı arayınız.

    Dalgamı geçiyorsun ? hem firma olarak adama yapmadığınızı bırakmayın hemde gelip akıl verin ne yüzsüz insanlarsınız siz ilk başta işinizi ''ADAM GİBİ'' yapsaydınız bu sorunlar olmazdı. siz işiinizi yapmak yerine buraya gelip ego tatmin etmeye çalışıyorunuz. siz dememin sebebi saygı değil çok çizgi yalaması var forumda ondan.




  • Arka sayfada kalmış:

    quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Senin sorun çözülecek ama biraz zaman alacak sanırım.

    Şu net ki, garantiye ürün yollarken ya faturanın aslı yerine fotokopisini yollamamak lazım. Ya da fatura aslını göndermemiz gerekiyorsa, kendimize faturanın bir fotokopisini ayırmamız lazım.

    Dostum ben nereden bileyim çizgi ye yolladığım faturanın kayıp olacağını
    Zaten giden kartlar daha da bozulup geliyor üstüne üstlük birde kartı yolladığımızda kutusu aparat fatura'nın
    kaybolup kaybolmayacağınada güvenemeyeceksek boşuna garantili diye felan satmasınlar bu kartı ne diyeyim.
    Ben aldığımda fatura fotokopisi vardı bende fotokopisi ile yolladım bilsem bir de ben fotkopisini çekip sakladım.
    Ayrıca gold 8 ayda garanti bitmiş dedi enteresan olan da benim kartın ilk servise girişi 8.aydı umarım oradan benden
    habersiz garanti dışı vb bırakma gibi durumları olmamıştır.

    Sevgili Kardeşim bana özelden bu şekilde yazmıyorsunuz. Getirin fotokopiyi ben size garanti içi hizmet vereyim. Sizin ürününüz üretici, ithalatçı ve satıcı veri tabanlarında garanti süresi dolmuş gözüküyor. Düzeltin bunu Çizgi Elektronik ne ithalatçısı ne de bir karı/zararı var bu işten.

    Hukuken eğer Gold bu ürünü rafta tutup aylarca sonra bilee satmışsa yine garantisi var. Lütfen hukuki haklarınızı arayınız.

    Adam, firmana faturayla beraber teslim etmiş zaten...




  • Niyazi Saral kullanıcısına yanıt
    kusura bakmayın ama resmen insanları yanıltıyorsunuz ben kesinlikle ve kesinlikle ürünü ilk getirdiğimde bu söylediklerinizi kabul etmedim ve servis bana bu kartı inceledikten sonra GARANTİ KAPSAMINDA tamir edileceği bilgisini verdi!

    ben kesinlikle ve kesinlikle pinler kırık diye birşey söylemedim ve böyle birşeyi kabul etmedim Allah şahidim.

    ürünü güya tamir ettiniz ama eve geldim ancak ürün çalışmıyordu memlektte olduğum için bir süre sonra tekrar götürdüm ve anakartı fotoğraftlarda görüldüğü şekilde bana teslimn ettiler

    teknik serviste elemanlarınız benimle saatlerce ilgilenmiş öyle mi güldürmeyin insanı kamera kayıtları var ikinci servise gelişimde kaç saat servis müdürünü beklemişim izleyin isterseniz.

    anakartı bana yamuk yumuk, ram slotları rezalet, anakartın altında çizikler ve üzerinde yapışkan artıklarıyla teslim ettiniz hala üste çıkmaya çalışıyorsunuz.


    ürünün fiyatı dolarla beraber yükseldiği için para iadesi değil değişim istedim diye beni küçümseme hakkını nereden alıyorsunuz? tüketici hakları belli değil mi? ben para iadesi ve ya değişim isteme hakkına sahibim sizin keyfinize göre hareket etmek zorunda değilim.

    edit: bu mesaj konudaki son mesajım çünki ben sadece kendi sorunumu çözmeye çalışıyordum karalama yapmıyordum. iyi ve ya kötü para iadesini aldım 115 tl fiyat farkı vermem gerekiyor aynı ürün için şuan durumum yok aynı fiyata daha düşük bir ürün alacağım büyük ihtimalle buna da şükür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 25 Eylül 2014; 0:01:09 >




  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    aynısını bana diyor :D

    çalışmıyormuş anakart gittiğinde servise :D

    birde onu geç anakartı bozup verdi :)
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.