Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 günde bu konuyu nasıl bu kadar popüler yaptın merak ettim.
  • Niyazi saral beyin Teknoseyirde videosunu görmüştüm 30 dk bir bir konuşma dinledim adam haklı Biz Asusa desteği daha iyi sağlamak için Çizgiyi kurduk yurt dışına kartlar gidip gelmesin müşteri memnun olsun diye diyor fakat artık iyice sıktı tüketiciler ve Asus diyor tüketiciler yakıyor garantisi bitmis kartı iade istiyor bu sekilde artık cogaldı bende mahkemeye verdim diyor Asusta oc li ekran kartları ve anakartları sanki bu hızı vermek zorundaymış gibi ranta dönüstü artık git gide stabiliyet bozuluyor gibi konusması var anladığım kadarıyla.

    Asus Niyazi saral sayesinde vardı tutundu ve Asus önerirdik Niyazi hocam var diye ama Çizgi yoksa Asusta yok bu saatten sonra,

    Asrock z77 fatal pro almıştım 1 yıl önce neden Çizgi bakıyor diye soket eğilmişti gönderdim benim hatam diye normalde garanti dışı Niyazi bey değişim onayladı para iadesi ben bunu bilirim.

    Ben Asrock Asus değil Altın olsa alman garantiden dolayı bana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...
  • Allah'a şükür...
  • Aynı zamanda da Acer servisi galiba bu firma.

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/sms-infocom-teknoloji-servisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F.@.T.İ.H

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: trumpet

    Siz yazdığımı yanlış anlamışsınız Niyazi Bey . Sizin kimseyi tehdit ettiğinizi yazmadım , asla da böyle bir varsayım atmam ortaya .

    Demek istediğim , normal teknik servis sürecinde yardım görmeyen biri , neden foruma yazdıktan sonra yardım/destek alabiliyor ?

    Tekrar okursanız umarım ne demek istediğimi anlarsınız .



    Özür dilerim; ben ortaya yazmıştım....



    pardon kuzenim yazmış

    bence de kuzeni yazmıştır yoksa başka türlü açıklanabilecek bir durum değil..

    Kuzeni yazdı diyorsa öyledir amacın ne senin tartışma ortamı oluşturmakmı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bu bir karalama kampanyası ''DEĞİLDİR'' mağdur insanların açtığı onlarca konudan birtanesidir. Mağduriyetlerin çoğalması konulara olan ilginin artmasına sebep oldu. Bazı niyazi yalamaları konuyu karalama kampanyası gibi göstermeye çalışıyor hatta videoda niyazinin kendiside bu işten sıyrılabilmek için öyle söylüyor. Bende şahsen çizgi elektronikle sıkıntı yaşadığım için bu arkadaşlara inanıyorum ki hepsi ''KANITLARIYLA'' beraber ıspatladılar mağduriyetlerini. Ama foyası çoktan ortaya çıkan çizgi elektronik laf ebeliği ile türlü türlü kelime oyunları ile herşeyi normalmiş gibi göstermeye çalışıyor. Ben bu sahtekarlıkların ''yanlışlıkla'' yapılmadığına ''KASITLI'' yapıldığına inanıyorum. Asusla olan ayrılıklarıda birşeylerin ters gittiğinin kanıtıdır zaten. Hala buraya gelipte saçma sapan yorumlar yapmasın birileri




  • evet arkadaşlar yukarıda uzun uzun yazdığım anakartın durumunu gösteren fotoğrafları ekliyorum.

    servise tertemiz götürdüğüm kart bu halde teslim edildi.

    fotoğraflarda anakartın yamukluğu değişen ram slotlarının nasıl yapıldığını usb girişlerinin olduğu kısımdaki ne olduğu belirsiz yapışkan artıklarını görebilirsiniz(fotoğrafta toz gibi görünüyor ama usb girişlerinin üzerinde yapışkan izleri var)

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 22 Eylül 2014; 13:07:03 >




  • ne olduğu belirsiz yapışkan artıklar benim anakartta da vardı servisten geldiğinde . sözde tamir ettikleri ürünü pislik içinde iade ediyorlar birde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    evet arkadaşlar yukarıda uzun uzun yazdığım anakartın durumunu gösteren fotoğrafları ekliyorum.

    servise tertemiz götürdüğüm kart bu halde teslim edildi.

    fotoğraflarda anakartın yamukluğu değişen ram slotlarının nasıl yapıldığını usb girişlerinin olduğu kısımdaki ne olduğu belirsiz yapışkan artıklarını görebilirsiniz(fotoğrafta toz gibi görünüyor ama usb girişlerinin üzerinde yapışkan izleri var)

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...


    Sanırım senin kartı fırında biraz fazla bırakmışlar dibine tutmuş :=)

    Belkide yanmasın diye üzerine bir kaplama yapmışlardır onlarda yapışkanlık yapmışlar.

    Bunlar bu işin doğasında var :))

    Ama belki bunun nedeni senin güç kaynağının büyük olmasıdır.Malum satılan 1000w gibi yüksek değerdeki güç kaynakları zararlıymış.Öyle diyorlardı,ama satıyorlardı.EE güç kaynağıda voltaj dalgalanması yaptıysa anakartta bir takım dalgalı görüntü olmuşmuş olabilir.Büyük ihtimal kullanıcı hatası.Ama biz tüketicimizi magdur etmeyiz,sadece 2 kişi magdur oldu şimdiye kadar,getir yapalım,bi şekil anlaşırız.Ama aramızda kalsın,su mesajları bir sil önce de.

    Diye cevap almadın mı :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 22 Eylül 2014; 13:33:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Aynı zamanda da Acer servisi galiba bu firma.

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/sms-infocom-teknoloji-servisi

    ben yazmıştım daha önce "umarım gelen gideni aratmaz" diye ama aynen o başımıza gelecek galiba.
  • arkadaşlar servispoint ilk msi ile anlaştığında da aynı dialoglar donuyordu güzel laf iyi iletişim her zaman üstünlük sağlar şu an msi ile servispoint in arası çok iyi ve işleri on numara

    umarım asus da bu firma ile aynı dialogu sağlar
  • @nfsworld
    Çok iyi hatırlıyorum bu videodaki diyalogları, tekrardan paylaşmısınız aslında iyi de yapmışsınız.

    "dk 15.00 da söylediğine 5000 firmada göre çoluk çocugun monte ettiği ürünlerdeki geri dönüş fazladır diyor.Yani bırakın tüketicinin kendi montajını firmalardaki montaji bile beğenmiyor.Peki sormak istiyorum,o firmalar veya o kullanıcılar bu ürünleri monte etmiyecekte ne yapacak?Siz gelip ücretsiz montaj mı yapacaksınız?Veya bu kişiler bu ürünleri alıp montaj yapmasa siz kime servis vereceksiniz? "

    Zaten bu hesaba göre tüm montaj yapan hemen hemen her birey çoluk çocuktan oluşuyor.Forumdakiler zaten onun gözünde alt insan kategorisinde.Firavun olacak adammış ama yanlış devirde doğmuş

    "dk 18.00 ise markaların adam tutturup her söylediklerine kötü bir karalama yaptırdıgını söylüyor.Şimdi bunlarda biz oluyoruz sanırım."
    Hocam ek gelir olsun diye firma savunur olduk, her satırı için artık para alıyoruz anlaşılan...
    Sanki başka işimiz gücümüz yok veya hür irademiz, aklımız yokmuş gibi firmaların karalama yaptığı adamlar oluyor bu şikayetlerde bulunan arkadaşlar...

    Bir de onu bunu geçtim konuyu açan kişi mağduriyetini açıklamış (Cobi) forumda bu mağduriyetin benzerlerini yaşayan onlarca insan oldu;fakat her nasıl olduysa Çizgi fan club üyeleri bir anda damlayıp, siz haksızsınız.Yok 10-12 adam kartları alıp bozmuş, yolsuzluk var vs. diyip bozuk plak gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorlar.Ha bir de yasa böyle diye altını çizmeleri daha da bir ilginç...

    Daha önce de söyledim, bir firmanın patronu konumunda olan birisi "bir sorununuz olursa bana söyleyin elemanlar kulağını çekerim, ben dürtmezsem onlar iş yapmaz" gibi mesajlar veriyorsa zaten o kuruluştan kimseye hayır gelmeyeceğini anlamak pek te zor değil.Video da elemanların yurtdışında eğitim görüp geldikleri söylenmiş, merak ettim ne eğitimi almışlar ? Niyazi efendinin bugüne kadar en çok söylediği şey ben senelerdir elektrik elektronik mühendisiyim, şöyleyim böyleyim.Sanki bu dünyada mühendis olarak bir tek kendisi var.Bunlar müşteriyi ilgilendirmez ki, müşteri adı üstünde teknik bilgisi daha iyi olduğu veya olacağı düşüncesiyle servise ürünü gönderir.Ekran kartını kasaya tutturan vida yerinden çıkmış veya uzaktan kumandanın pil kapağı yerinden çıkmış onu yerine taksınlar diye servise kimse ürün emanet etmez

    @Tersol
    Forum lobisi var hocam, zaten biz nasıl bir forumdayız anlamadım Hem firma çalışanıyız, adamı kötülüyoruz, hem cahil çoluk çocuğuz.Açıkçası dediğinin her kelimesinde haklısın, ne beylik kalmış ne saygı kalmış.Resmen adam ego savaşları veriyor zaten.Şu telefon dolandırıcıları var bilirsiniz, ben savcı bilmem kim işte şu hesaba para yatırın devletin size ihtiyacı var mesajı verirler.Çizgi de aynı taktiği değişik şekilde uygulayarak gidiyor, ortada 10 kişi diye öne sürülüp, bütün müşterileri bu kişilerle bağdaştırıp ona göre muamele yapan birisi elbette buraya da gelip kelime oyunları yapıyor anlaşılan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kir$of -- 22 Eylül 2014; 18:03:14 >




  • Bugün sonunda goldbilgisayar tarafında fatura sahibi adına iade işlemi geçildiği bilgisine ulaşabildim.
    Elimdeki form ile geldiğim takdirde gold bilgisayardakiler bana yardımcı olup durumu çözeceklerini söylediler.
    Bakalım işyerinden izin alıp gold bilgisayara uğrayayım en son ne olacak umarım hayırlısı olur.

    Ama hepsinden ziyade Çizgi lektroniğin telefondaki diloglarda karşısındaki dolandırıcılıkla itham edecek ima'lardan vazgeçmesi lazım
    ve en önemlisi garantiye yolladığımız cihazların daha bozuk halde geri gelme durumu oluyor ki bunu düzeltmesi lazım.

    Daha kartın bendelini iöekini hiçbirşeyini almadım ama bu konu umarım firmaların ben nerede yanlış yapıyorum sorusunu kendilerini
    sormalarına sebep olur da belki birşeyler değişir

    Benim işlem sonuçlansın buradan son bilgileri paylaşacağım umarım bu konu birşeylerin değişmesine vesile olur.
  • bunların sadece yüzüne tükürülür (balgamlı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    Bugün sonunda goldbilgisayar tarafında fatura sahibi adına iade işlemi geçildiği bilgisine ulaşabildim.
    Elimdeki form ile geldiğim takdirde gold bilgisayardakiler bana yardımcı olup durumu çözeceklerini söylediler.
    Bakalım işyerinden izin alıp gold bilgisayara uğrayayım en son ne olacak umarım hayırlısı olur.

    Ama hepsinden ziyade Çizgi lektroniğin telefondaki diloglarda karşısındaki dolandırıcılıkla itham edecek ima'lardan vazgeçmesi lazım
    ve en önemlisi garantiye yolladığımız cihazların daha bozuk halde geri gelme durumu oluyor ki bunu düzeltmesi lazım.

    Daha kartın bendelini iöekini hiçbirşeyini almadım ama bu konu umarım firmaların ben nerede yanlış yapıyorum sorusunu kendilerini
    sormalarına sebep olur da belki birşeyler değişir

    Benim işlem sonuçlansın buradan son bilgileri paylaşacağım umarım bu konu birşeylerin değişmesine vesile olur.

    Konuyu sil iade yaparızmı dedi niyazi sanada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mckhan kullanıcısına yanıt
    Servispoint mi? Başımdan geçenleri anlatsam bir daha MSI almazsınız.... Ha araları iyiyse demek ki ben MSI almam...
  •  Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...


    teknik servise binlerce ürün geldiğinden bahset, bu kadar kullanıcı içinden 12 tanesi dolandırıcılık yapmaya kalksın, 12 kişi için herkesi potansiyel suçlu ilan edecek bir karar al, bir sürü insan mağdur olsun. mağdur olan insanlar ses çıkardığı zaman '' dolandırıcılıkla mücadele etmek toplumumuz tarafından desteklenmiyor '' diye açıklama yap. sen zaten bilmiyorsun değil mi kaç kişinin 2. el bilgisayar parçası alıp sattığını ve bundan doğabilecek mağduriyetleri. sen teknik servsine yığılan bu kadar şikayeti sakın sorgulama sakın özeleştiri yapma, burda yazanlar ise hatalı kullanıcılar montaj bilmeyen cahiller ve msi gigabyte gibi markaların parayla tuttuğu adamlar olsun. biz zaten bu adamları size karşı eleştiri sunan insanları yıllardır bu forumda okumuyor takip etmiyor ve tanımıyoruz.yüksek güçte power supply kullanmayın tezinizi onetreehill in nasıl kuruttuğunu hatırlıyorum. tabiki siz yıllardır bu işi yaptığınız için bu bilgi çağında herşeyi araştırıp öğrenebilen ve dediklerinize karşıt argümanlar sunabilen insanları '' mühendis değiller konuşuyorlar, herkes herşeyi bizden iyi biliyor yahuuu '' diyerekten aklınız sıra saf dışı bırakıyorsunuz. şikayetleri takip etmeyen ve en son 5 yıl önce çizgi elektroniğe yolu düşen insanlarda niyazi bey niyazi bey süper teknik servis çizgi diyerekten size alkış tutuyorlar şu durumda bile.

    5200 yıldır bu işin içindesiniz, 4300 yıllık ticari geçmişiniz var ve 12 kişi için kaç kişinin mağdur olabileceğini hesaba katmayıp böyle bir işe kalkışıyorsunuz. adam haftalarca aylarca sıkıntı çekiyor, bana mail atın diyorsunuz. işi hallolduktan sonra size hayır duası ediyor ve siz bununla övünüyorsunuz. aklınız mantığınız yerinde mi ya ? artık gerçekten midem bulanıyor, uzun süredir sektörden uzağım, işsizim ve böyle şeyleri gördükçe bütün beyaz yakalılardan bütün gömlek giyenlerden bütün işverenlerden nefret ediyorum. bu ülke artık gerçekten yok olmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Geltuzat -- 22 Eylül 2014; 20:20:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    Bugün sonunda goldbilgisayar tarafında fatura sahibi adına iade işlemi geçildiği bilgisine ulaşabildim.
    Elimdeki form ile geldiğim takdirde gold bilgisayardakiler bana yardımcı olup durumu çözeceklerini söylediler.
    Bakalım işyerinden izin alıp gold bilgisayara uğrayayım en son ne olacak umarım hayırlısı olur.

    Ama hepsinden ziyade Çizgi lektroniğin telefondaki diloglarda karşısındaki dolandırıcılıkla itham edecek ima'lardan vazgeçmesi lazım
    ve en önemlisi garantiye yolladığımız cihazların daha bozuk halde geri gelme durumu oluyor ki bunu düzeltmesi lazım.

    Daha kartın bendelini iöekini hiçbirşeyini almadım ama bu konu umarım firmaların ben nerede yanlış yapıyorum sorusunu kendilerini
    sormalarına sebep olur da belki birşeyler değişir

    Benim işlem sonuçlansın buradan son bilgileri paylaşacağım umarım bu konu birşeylerin değişmesine vesile olur.

    Konuyu sil iade yaparızmı dedi niyazi sanada


    Hocam ;Bu hayatta belki adam olamadım ama hiç kimsenin adamı da olmadım


    Olay şu gold ile yaptığım telefon trafiğinden sonra yakın tarihte iade işleminin gold'a gerçekleştiğini görebildiler.
    Sağolsunlar kendi işleri gibi uğraştılar telefonda çok ilgilendiler (gold hakkındaki ezberimi bozdular)

    Bu çizgi elektroniğin müşterilerine önyargılı davrandığı ve bozuk cihazların sorunlu halde servisten geri geldiği yönündeki fikir ve
    eleştirilerimi değiştirmez ve bundan da çok rahatsız oldum.

    Bakalım daha aldığım bişeyde yok bunca olaydan sonra gittiğimde fatura sahibi geldi para iadesi aldı veya hediye çeki aldı derlerse de hiç şaşmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 22 Eylül 2014; 20:25:43 >




  • cobi C kullanıcısına yanıt
    aman hocam niyazi mail atar falan sil bendesin halletcem diye :) örneği var biliyorsun sevindıim gold bilgisayaarın halletmesine
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.