Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    arkadaşlar servispoint ilk msi ile anlaştığında da aynı dialoglar donuyordu güzel laf iyi iletişim her zaman üstünlük sağlar şu an msi ile servispoint in arası çok iyi ve işleri on numara

    umarım asus da bu firma ile aynı dialogu sağlar

    katılıyorum son 1-2yılda msi baya servisi düzeltti hep sıfır değişim verip insanları uğraştırmadı ve en güzeli
    artık bordlardada artık tamir yok direk değişim vermeleri msi tercih etmemde bir etken en son msi z87gaminge forumda yine ilk geçenlerdenim..

    zaten msi ekran kartlarına yıllardır sıcak bakarım..genelde hep üst seviye msiın özel model kartlarını kullandığımdan servisle işim olmadı kartlar bozulmuyorki çok başarılı
    genelde amd gpulu sorunlu serilerde 5850/7790 gibi genel kronik hatayı asus msi sapphire bağlamamak lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vale.T

    quote:

    Orijinalden alıntı: demircibu

    her konuda 3gb belliği var 7950 alıncılar mining için r280 alıncılar öyle alın böyle alın servis konusu yada garanti sorunu olduğunda hiç uğramayın konulara o tayfayı bekliyoruz konuya
    cobi geçmiş olsun.. hatırlarsın gtx 470 leadtek artifect verdiğinde ben garantiye ver o kart driver değil sorunu donanımsal dedim ve tr ofiisyle direk irtibata geçtin gtx 560ti geldi sana... leadtek kendine düşeni yaptı yapmalıda ama son 2-3 ayda çok fazla çizgi sorunu mağduru konu açtı
    2.elde çok kişi 7950/ r280xi garantiden değişim geldi diye satıyor bu miningcilerin hediyesi sanırım 1-2ayda kartlar perte çıktı

    Bu konuda bari fanlik yapma. Sanki 7950 degilde 660ti olsa direk degisim vereceklermis gibi gereksiz yere insanlari kiskistmaya calisiyorsun. Soruldugu zaman da bilmem kac tane amd kart kullandigindan bahsediyorsun. Adam cizgi elektronikten bahsediyor sen kalkip yok 3gb yok mining yok bilmem kac yil once ki gtx470 den bahsetmeler. Iyi tamam herkes ellerinde ki kartlari satip nvidia ya gecsin eger mutlu olacaksan. Vallahi yillardir su forumdayim ve her seferinde sacma sapan nvidia yi savunma amacli yazdiklarini gormekten biktim diyebilirim. Hani bu zamana kadar niye bloklamamisim hayret ediyorum. Bu sacma sapan tavirlarinizi degistirmeniz dilegiyle. Hayirli forumlar.

    yeni nikin hayırlı olsun ama vedalaşda..http://77.92.138.242/showProfile.asp?memid=1225594

    ilk önce kendini akla sonra bıdı bıdı yap bu 4.nikin sanırım yeni nikini şimdiden al biz seni nasılsa yine buluruz

    http://forum.donanimhaber.com/m_66528927/f_//tm.htm#66528927



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi demircibu -- 23 Eylül 2014; 2:07:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demircibu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vale.T

    quote:

    Orijinalden alıntı: demircibu

    her konuda 3gb belliği var 7950 alıncılar mining için r280 alıncılar öyle alın böyle alın servis konusu yada garanti sorunu olduğunda hiç uğramayın konulara o tayfayı bekliyoruz konuya
    cobi geçmiş olsun.. hatırlarsın gtx 470 leadtek artifect verdiğinde ben garantiye ver o kart driver değil sorunu donanımsal dedim ve tr ofiisyle direk irtibata geçtin gtx 560ti geldi sana... leadtek kendine düşeni yaptı yapmalıda ama son 2-3 ayda çok fazla çizgi sorunu mağduru konu açtı
    2.elde çok kişi 7950/ r280xi garantiden değişim geldi diye satıyor bu miningcilerin hediyesi sanırım 1-2ayda kartlar perte çıktı

    Bu konuda bari fanlik yapma. Sanki 7950 degilde 660ti olsa direk degisim vereceklermis gibi gereksiz yere insanlari kiskistmaya calisiyorsun. Soruldugu zaman da bilmem kac tane amd kart kullandigindan bahsediyorsun. Adam cizgi elektronikten bahsediyor sen kalkip yok 3gb yok mining yok bilmem kac yil once ki gtx470 den bahsetmeler. Iyi tamam herkes ellerinde ki kartlari satip nvidia ya gecsin eger mutlu olacaksan. Vallahi yillardir su forumdayim ve her seferinde sacma sapan nvidia yi savunma amacli yazdiklarini gormekten biktim diyebilirim. Hani bu zamana kadar niye bloklamamisim hayret ediyorum. Bu sacma sapan tavirlarinizi degistirmeniz dilegiyle. Hayirli forumlar.

    yeni nikin hayırlı olsun ama vedalaşda..http://77.92.138.242/showProfile.asp?memid=1225594

    ilk önce kendini akla sonra bıdı bıdı yap bu 4.nikin sanırım yeni nikini şimdiden al biz seni nasılsa yine buluruz

    http://forum.donanimhaber.com/m_66528927/f_//tm.htm#66528927

    Sen ne hasta ruhlu bir varlıksın la! 2006 dan beri düzenli olarak bu forumdayım ve gerginix denen kendini bilmez adamın, sattığım soğutucuyu yanlış montaj etmesi sonucu yaktığı fanların hesabını sormaya çalışıyorsunuz. Yok dolandırıcı yok sahtekar! Geçin la bu işleri bak bakayım bu adam dışında benim hangi alışverişte sorunum olmuş? kimin malını alıp da parasını yatırmamışım? kime bozuk ürün satmışım?

    http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memID=1143503

    Daha dün şu profilini paylaştığım üye ile alışveriş yaptık. Kendisinden 7 adet pnr kodu aldım ve daha ben parayı yatırmadan kodları verdiği halde hemen çıkıp parayı adamın hesaba yatırdım. Sorması bedava. Hani ne dolandırıcılığımı gördünüz de ötüp duruyorsunuz? dolandırıcı adam gerçek adını verir mi? oturduğu semti, kendi üzerine olan banka hesabını, tel numarasını verir mi?

    Tanımadığın, alışveriş yapmadığın insanı dolandırıcı diye itham etmek nedir arkadaş! kendini bilmezin birine sattığım fan yüzünden dolandırıcı olduk vay arkadaş

    Bir de emre midir nedir o hesapla aynı kişi diyorsun ben de sana diyorum ki çağır moderatörü IP adreslerine baksınlar ondan sonra çeneni kaparsın umarım. Bunu size zamanında da söylemiştim ve büyük ihtimal baktırdın fakat sonucu paylaşmak istemiyorsun

    Hey yarabbim kimlerle uğraşıyoruz yahu. Yolda görüp de yüzüne bile bakmayacağın kişiler burada çıkmış karşına adam olmuşlar

    FAZLA UZATMAYA GEREK YOK ŞU FAN SATTIĞIM YALAN SÖYLEYEN ŞAHSİYET DIŞINDA BANA 1 KİŞİ GÖSTER BANA ÜRÜN SATTI BOZUK ÇIKTI YA DA BENİ KANDIRDI DESİN SADECE 1 KİŞİ




  • Gece gece sinirlendim valla.Böyle bi terbiyesizlik olabilirmi ya Allah aşkına abi.Diyeceğim şudur ;





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pyotr Alekseyeviç -- 23 Eylül 2014; 2:47:34 >
  • Terbiyesiz ve dolandırıcı ibrahim. Hatta sonrasında ağlak ve af dileyen... Yok annem hasta yok ssk emeklisi sen etme diye yalvaran.

    Dur ben cagrımir'i çağırayım da özlemişsindir. Arkamdan ettiğin yuzume soyleyemediğin hakaretleri de öğrendim seni velet seni...

    Sen yine banlanacaksın ibo...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gerginix -- 23 Eylül 2014; 3:11:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vale.T

    quote:

    Orijinalden alıntı: demircibu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vale.T

    quote:

    Orijinalden alıntı: demircibu

    her konuda 3gb belliği var 7950 alıncılar mining için r280 alıncılar öyle alın böyle alın servis konusu yada garanti sorunu olduğunda hiç uğramayın konulara o tayfayı bekliyoruz konuya
    cobi geçmiş olsun.. hatırlarsın gtx 470 leadtek artifect verdiğinde ben garantiye ver o kart driver değil sorunu donanımsal dedim ve tr ofiisyle direk irtibata geçtin gtx 560ti geldi sana... leadtek kendine düşeni yaptı yapmalıda ama son 2-3 ayda çok fazla çizgi sorunu mağduru konu açtı
    2.elde çok kişi 7950/ r280xi garantiden değişim geldi diye satıyor bu miningcilerin hediyesi sanırım 1-2ayda kartlar perte çıktı

    Bu konuda bari fanlik yapma. Sanki 7950 degilde 660ti olsa direk degisim vereceklermis gibi gereksiz yere insanlari kiskistmaya calisiyorsun. Soruldugu zaman da bilmem kac tane amd kart kullandigindan bahsediyorsun. Adam cizgi elektronikten bahsediyor sen kalkip yok 3gb yok mining yok bilmem kac yil once ki gtx470 den bahsetmeler. Iyi tamam herkes ellerinde ki kartlari satip nvidia ya gecsin eger mutlu olacaksan. Vallahi yillardir su forumdayim ve her seferinde sacma sapan nvidia yi savunma amacli yazdiklarini gormekten biktim diyebilirim. Hani bu zamana kadar niye bloklamamisim hayret ediyorum. Bu sacma sapan tavirlarinizi degistirmeniz dilegiyle. Hayirli forumlar.

    yeni nikin hayırlı olsun ama vedalaşda..http://77.92.138.242/showProfile.asp?memid=1225594

    ilk önce kendini akla sonra bıdı bıdı yap bu 4.nikin sanırım yeni nikini şimdiden al biz seni nasılsa yine buluruz

    http://forum.donanimhaber.com/m_66528927/f_//tm.htm#66528927

    Sen ne hasta ruhlu bir varlıksın la! 2006 dan beri düzenli olarak bu forumdayım ve gerginix denen kendini bilmez adamın, sattığım soğutucuyu yanlış montaj etmesi sonucu yaktığı fanların hesabını sormaya çalışıyorsunuz. Yok dolandırıcı yok sahtekar! Geçin la bu işleri bak bakayım bu adam dışında benim hangi alışverişte sorunum olmuş? kimin malını alıp da parasını yatırmamışım? kime bozuk ürün satmışım?

    http://forum.donanimhaber.com/showProfile.asp?memID=1143503

    Daha dün şu profilini paylaştığım üye ile alışveriş yaptık. Kendisinden 7 adet pnr kodu aldım ve daha ben parayı yatırmadan kodları verdiği halde hemen çıkıp parayı adamın hesaba yatırdım. Sorması bedava. Hani ne dolandırıcılığımı gördünüz de ötüp duruyorsunuz? dolandırıcı adam gerçek adını verir mi? oturduğu semti, kendi üzerine olan banka hesabını, tel numarasını verir mi?

    Tanımadığın, alışveriş yapmadığın insanı dolandırıcı diye itham etmek nedir arkadaş! kendini bilmezin birine sattığım fan yüzünden dolandırıcı olduk vay arkadaş

    Bir de emre midir nedir o hesapla aynı kişi diyorsun ben de sana diyorum ki çağır moderatörü IP adreslerine baksınlar ondan sonra çeneni kaparsın umarım. Bunu size zamanında da söylemiştim ve büyük ihtimal baktırdın fakat sonucu paylaşmak istemiyorsun

    Hey yarabbim kimlerle uğraşıyoruz yahu. Yolda görüp de yüzüne bile bakmayacağın kişiler burada çıkmış karşına adam olmuşlar

    FAZLA UZATMAYA GEREK YOK ŞU FAN SATTIĞIM YALAN SÖYLEYEN ŞAHSİYET DIŞINDA BANA 1 KİŞİ GÖSTER BANA ÜRÜN SATTI BOZUK ÇIKTI YA DA BENİ KANDIRDI DESİN SADECE 1 KİŞİ

    kısa ve öz yazıcam.
    vaktim olsa ve sen istanbulda olsa idin gerginix abimize ettiğin küfürler için seninle gayrettepe 2.şubede karşılıklı çay içerdik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Aynı zamanda da Acer servisi galiba bu firma.

    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/sms-infocom-teknoloji-servisi

    Şayet o firma ise Asus benim için bitmiştir. Acer servisinden bir cacık olmaz.
  • Aynen öyle, Acer'ın da servisliğini yapan firma. Merak konusu olan başka bir konu daha var.

    Şimdi bu anakart ve ekran kartları, 2+1 yani toplamda 3 yıl garantiliydi. 2 yıl Asus + 1 yıl da Çizgi sağlıyordu.

    Yeni serviste durum ne olacak acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 23 Eylül 2014; 8:48:18 >
  • Bu konuyu ben de merak ediyorum. Simdi 3 yıllık garanti mevzusu hikaye mi olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok arkadaş, tövbe, bir daha bilgisayara don alacak olsam yurt dışından alırım. böyle servis olmaz olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Aynen öyle, Acer'ın da servisliğini yapan firma. Merak konusu olan başka bir konu daha var.

    Şimdi bu anakart ve ekran kartları, 2+1 yani toplamda 3 yıl garantiliydi. 2 yıl Asus + 1 yıl da Çizgi sağlıyordu.

    Yeni serviste durum ne olacak acaba.

    asus'un sitesinde anakartlar için 3 yıl özel seri tuf anakartlar için 5 yıl garanti olduğu yazıyor.

    http://www.asus.com/tr/Motherboards/Z97MPLUS/HelpDesk_Warranty/



    All ASUS motherboard purchased after November 1st, 1999 will carry 3 year warranty services. ASUS product warranty is based on the serial number printed.

    Note: Warranty void for user removing serial number sticker on the motherboard.




    sinan zaten asus'un verdiği garanti neden yalan olsun ki ?




  • demircibu kullanıcısına yanıt
    Burhan, fırsat bulsam da oralara havale etmesem. Ardımdan ettiği hakaretlerin hepsini biliyorum. Ama hayat hep bumerang cehennemidir. Önceki hesapları da zırt pırt küfürden ban yiyordu. Çoluk çocuk deyip geçmiyorum bunları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Aynen öyle, Acer'ın da servisliğini yapan firma. Merak konusu olan başka bir konu daha var.

    Şimdi bu anakart ve ekran kartları, 2+1 yani toplamda 3 yıl garantiliydi. 2 yıl Asus + 1 yıl da Çizgi sağlıyordu.

    Yeni serviste durum ne olacak acaba.

    asus'un sitesinde anakartlar için 3 yıl özel seri tuf anakartlar için 5 yıl garanti olduğu yazıyor.

    http://www.asus.com/tr/Motherboards/Z97MPLUS/HelpDesk_Warranty/



    All ASUS motherboard purchased after November 1st, 1999 will carry 3 year warranty services. ASUS product warranty is based on the serial number printed.

    Note: Warranty void for user removing serial number sticker on the motherboard.




    sinan zaten asus'un verdiği garanti neden yalan olsun ki ?

    Abi değişir mi değişir. Orası Türkiye, size özel 2 yıl yaptık derler, kalırız öylece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanOz


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Aynen öyle, Acer'ın da servisliğini yapan firma. Merak konusu olan başka bir konu daha var.

    Şimdi bu anakart ve ekran kartları, 2+1 yani toplamda 3 yıl garantiliydi. 2 yıl Asus + 1 yıl da Çizgi sağlıyordu.

    Yeni serviste durum ne olacak acaba.

    asus'un sitesinde anakartlar için 3 yıl özel seri tuf anakartlar için 5 yıl garanti olduğu yazıyor.

    http://www.asus.com/tr/Motherboards/Z97MPLUS/HelpDesk_Warranty/



    All ASUS motherboard purchased after November 1st, 1999 will carry 3 year warranty services. ASUS product warranty is based on the serial number printed.

    Note: Warranty void for user removing serial number sticker on the motherboard.




    sinan zaten asus'un verdiği garanti neden yalan olsun ki ?

    Abi değişir mi değişir. Orası Türkiye, size özel 2 yıl yaptık derler, kalırız öylece.

    adamlar sitesinize yazmışlar 3 yıl diye ;
    2.yıldan sonra olmadı yurtdışına yollarsın
    corsair rma yapınca nasıl sorunun halledildiğini biliyorsun hizmet almak için illaki türkiye garantisine gerek yok.
    Hiç değilse yurtdışına yollayınca fatura ismine bak kimliğini kanıtla bilmem ne diye sert prosodürler uygulanmaya kalkılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 23 Eylül 2014; 11:40:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SinanOz


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Dominic_Toretto_

    Aynen öyle, Acer'ın da servisliğini yapan firma. Merak konusu olan başka bir konu daha var.

    Şimdi bu anakart ve ekran kartları, 2+1 yani toplamda 3 yıl garantiliydi. 2 yıl Asus + 1 yıl da Çizgi sağlıyordu.

    Yeni serviste durum ne olacak acaba.

    asus'un sitesinde anakartlar için 3 yıl özel seri tuf anakartlar için 5 yıl garanti olduğu yazıyor.

    http://www.asus.com/tr/Motherboards/Z97MPLUS/HelpDesk_Warranty/



    All ASUS motherboard purchased after November 1st, 1999 will carry 3 year warranty services. ASUS product warranty is based on the serial number printed.

    Note: Warranty void for user removing serial number sticker on the motherboard.




    sinan zaten asus'un verdiği garanti neden yalan olsun ki ?

    Abi değişir mi değişir. Orası Türkiye, size özel 2 yıl yaptık derler, kalırız öylece.

    adamlar sitesinize yazmışlar 3 yıl diye ;
    2.yıldan sonra olmadı yurtdışına yollarsın
    corsair rma yapınca nasıl sorunun halledildiğini biliyorsun hizmet almak için illaki türkiye garantisine gerek yok.
    Hiç değilse yurtdışına yollayınca fatura ismine bak kimliğini kanıtla bilmem ne diye sert prosodürler uygulanmaya kalkılmıyor.

    cobi ,

    son durum nedir aldın mı iade ?


    bu arada niyazi bey , tanimam etmem ama seveni de çokmuş oldu olacak niyazi başkan birakma bizi diye ağliyacaklar




  • Enes Eyibil E kullanıcısına yanıt
    Goldda iade olarak girilmiş görünüyormuş sistemlerinden baktılar ;
    ancak izin alıp daha almaya gidemedim umarım artık bir sıkıntı daha çıkmaz ,bi ekran kartım bozuldu çizgi onu da
    burnumdan getirdi sağolsun.
    Bugün yarın gidiceğim golda oraya gittiğimde netleşecek.

    Niyazi bey'in insanlara potansiyel dolandırıcı muamalesi yapması bence çok yanlış oldu sap ile samanı ayırması gerekirdi.
  • Şimdi razer fare var. İlk farede sol tuşta sürtme vardı neyse gönderdik aral'a değiştiler. Fakat 2. gelen farenin bataryası olması gerekenden çabuk bitiyor. Yazdım Razer'a. Hiç ikiletmediler va bana bir form göndermişler. Ama ben maili kaçırmışım, sonradan gördüm yani. Aradan 1 hafta geçince, ben de doldurup yolladım; yeni bir ticket açın, bunun süresi dolmuş dediler. Ben de yeniden yazdım bana distrübitör ile görüşün diye cevap gelmiş. Ben de cevaben; bu fareyi değiştim ve değişimi 10 günden fazla sürdü. Açıkçası dist. ile filan çözmek istemiyorum, zamanım yok, bana yeni bir batarya yollamanız mümkün mü diye bir daha yazdım. Bir kaç saat sonra yeni bir form geldi (adres vs. bilgileri isteyen) Doldurup gönderdim, araya hafta sonu girdi. Bekliyorum.

    Bana ne garanti belgesi sordular, ne faturanızı ibraz edin.... Sadece satın alma tarihimi sormuşlar (ki ben eğer gerekli ise faturanın fotoğrafını ekleyebilirim dedim) bu kadar... Daha ne isterim ki bir firmadan. Olası sorunda malının arkasında dursun yeter. Aynı şey Corsair içinde geçerli. Bu kadar sevimli bir firma görmedim. Bana yan kapak, ön kapak ve 24pin özel kılıflı kablo (parasını dahi almadılar...) gönderdiler ve tek kuruş kargo ödetmediler. Bundan sonra Corsair'den şaşar mıyım!? Mevzusu geçtikçe de herkese öneririm.

    Şurda kaç gündür dönüyor muhabbet, bir tane Asus Türkiye yetkilisi çıkıpta; arkadaşlar durum bundan bundan ibarettir, bundan sonra şu servisle çalışacağız diye bir duyuru yaptı mı, iki kelam etti mi !? Ben hala ASUS'tan birlerini gelip mevzuyu tatlıya bağlayacak bir şey yazmasını bekliyorum, yok...

    Şimdi ASUS ekran kartı alacak olsam (ki tam zamanı, bir çok müşteri yeni serilerden almak isteyecek) yeni servisi kim, nedir diye düşünürüm. Biz ASUS'uz, nasıl olsa satarız diye düşünüyorlar herhalde... İyi, satın bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cybernoid

    Şimdi razer fare var. İlk farede sol tuşta sürtme vardı neyse gönderdik aral'a değiştiler. Fakat 2. gelen farenin bataryası olması gerekenden çabuk bitiyor. Yazdım Razer'a. Hiç ikiletmediler va bana bir form göndermişler. Ama ben maili kaçırmışım, sonradan gördüm yani. Aradan 1 hafta geçince, ben de doldurup yolladım; yeni bir ticket açın, bunun süresi dolmuş dediler. Ben de yeniden yazdım bana distrübitör ile görüşün diye cevap gelmiş. Ben de cevaben; bu fareyi değiştim ve değişimi 10 günden fazla sürdü. Açıkçası dist. ile filan çözmek istemiyorum, zamanım yok, bana yeni bir batarya yollamanız mümkün mü diye bir daha yazdım. Bir kaç saat sonra yeni bir form geldi (adres vs. bilgileri isteyen) Doldurup gönderdim, araya hafta sonu girdi. Bekliyorum.

    Bana ne garanti belgesi sordular, ne faturanızı ibraz edin.... Sadece satın alma tarihimi sormuşlar (ki ben eğer gerekli ise faturanın fotoğrafını ekleyebilirim dedim) bu kadar... Daha ne isterim ki bir firmadan. Olası sorunda malının arkasında dursun yeter. Aynı şey Corsair içinde geçerli. Bu kadar sevimli bir firma görmedim. Bana yan kapak, ön kapak ve 24pin özel kılıflı kablo (parasını dahi almadılar...) gönderdiler ve tek kuruş kargo ödetmediler. Bundan sonra Corsair'den şaşar mıyım!? Mevzusu geçtikçe de herkese öneririm.

    Şurda kaç gündür dönüyor muhabbet, bir tane Asus Türkiye yetkilisi çıkıpta; arkadaşlar durum bundan bundan ibarettir, bundan sonra şu servisle çalışacağız diye bir duyuru yaptı mı, iki kelam etti mi !? Ben hala ASUS'tan birlerini gelip mevzuyu tatlıya bağlayacak bir şey yazmasını bekliyorum, yok...

    Şimdi ASUS ekran kartı alacak olsam (ki tam zamanı, bir çok müşteri yeni serilerden almak isteyecek) yeni servisi kim, nedir diye düşünürüm. Biz ASUS'uz, nasıl olsa satarız diye düşünüyorlar herhalde... İyi, satın bakalım.







    Bende bundan bahsediyorum ;
    Bir tanıdığımın evga ekran kartı vardı 7 yıllık felandı bayağı eskiydi bozuldu ve 10 yıl garantili olduğu için değişim yaparak zamanın üst seviyeye yakın güncel bir kart yolladılar.
    Sadece sitedeki kayıtlı kullanıcısı ile rma açtı bu kadar ve en fazla faturayı taratıp göndermeni istiyorlar öyle kimlik kontrolü vb uygulamalar yok.



    Yine forumdan başka birine corsair h80 satmıştım aslında bir iki ufak sıkıntısı vardı 2 defa vektrona gitmişti birinde sorunsuz diye geri gelmişti 2.de
    sorunlu olan amd montaj aparatı değişmişti ancak 2 paröanın biri gümüş rengi diğeri de siyahtı bu sattığım kişiye söylerek verdim
    daha sonrasında sattığım kişi bir sorun nedeniyle yurtdışına yolladığında corsair 1 e 1 değişim yapmamış corsair h80 yerine corsair h105 yollamış.


    Millet burada hep söylediğim gibi öküz altında buzağı arayıp duruyor ,yok faturası 800 küsür tl imişte bozuyormuşssunda 620 tl ye alıp 200 tl
    kar ediyormuşssunda bizimkilerin peşinde koştuğu işe bak yurtdışındaki hizmet kalitesine bak

    misal bende 4-5 ay kadar önce sıfır hd 7870 ez almıştım o zaman 530 tl idi aldıktan 1 hafta sonra 460 tl ye düştü satacağım zaman 430 tl ye
    inmişti sıfır 430 tl oluca bende 330-340 tl civarına vermiştim ee ne oldu aldım kartı 2 ayda 200 tl düşüğe sattım sattığım kart bozulursa da
    verdiğim 530 tl yi başkası alırsa helal hoş olsun 200 benden gitmiş oldu.

    Aynı şekilde aldın kartı 500 tl bozuldu faturası 1000 tl aradaki fark sıfır alıp satanın gözden çıkarıp zarar ettiği bir fark servis neden bununla
    uğraşır ki hiç anlamam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    diğer konuda defalarca yazdım nedense bir türlü düzgün bir cevap alamadım.

    Bir gün bilgisayarımı çalıştırmak istediğimde anakart üzerindeki kırmızı ışığın yandığını ve açılmadığını fark ettim.Asus m5a990x anakartı servise ilk götürdüğümde bir süre bekledim anakart incelendi ve anakartın yandığını ayrıca ram slotlarının değişeceğini garantiden işlem yapılacağı söylendi ve bana form verilip anakartı teslim aldılar.

    Yaklaşık 10 gün sonra anakartı almaya gittim bana hiçbir problem olmadığını ram slotları soğutucu vs değişti diyerek verdiler.


    Eve geldim sistemi tekrar topladım ancak anakart çalışmadı.Memlekete gittiğim için bir süre sonra tekrar servise gittim ve anakartta aynı arızanın olduğunu söylediler ve tekrar form verip kartı aldılar. internetten durumu sorgularken dikkatimi çekti garanti dışı yazıyordu arayıp sordum ilk geldiğinizde kart garanti dışıydı dediler dedim benim kartım garantili faturası var kullanıcı hatası filan diye ben kandırmaya çalıştılar.en sonunda dedikleri sıkıntı yok biz garanti olmasa bile yapıyoruz dediler. neyse yazıyı ciddiye almadım ve tamir olmasını bekledim.

    Yaklaşık 10-15 günlük beklemenin ardından kartı almaya gittim ancak anakartı getirdiklerinde şok oldum. kart yamulmuş ve her yeri pislik içinde sanki 20 yıllık bir kart haline dönmüş. değişimini yaptıklarını söyledikleri bazı parçaların üzerinde etiket yapışkanları yarım yamalak kalmış ve üzerindeki transistörler(yanlış yazmış olabilirim serviste öyle birşey dediler)yamuk yumuk halde.

    ben kartı böyle görünce bu kartın benim olduğuna inanmadım ve bu kartı almak istemiyorum dedim.servisteki elemanlar bir problem yok ürün sağlam filan alın dediler. ancak uzun uğraşlar sonucu müdürleriyle görüşmeyi başardım.

    müdür bana kartın sorunsuz olduğunu kartı almaktan başka bir çözüm olmayacağını söyledi. bende anakartın her yeri dökülüyor kart yamuk dedim. evet kart yamulmuş ama sıkıntı yok ısıl işlem yaptık kart yamulmuş ancak şuan çalışıyor dedi ve başka hiçbir şey yapmayacağını söyledi. ve çekip gitti.

    (yukarıda yazmış olduğum formlar ben kartı teslim alırken servisin geri aldığı belgeler bana kartın tamiri hakkında hiçbir belge vermeden kartı olduğu gibi teslim ettiler)

    Daha sonra bende kartın bu halde olduğunu ispatlayan ve serviste yapılan işlemler hakkında form istedim bu durumu biraz önce konuştuğum müdüre ileteceklerini söylediler ve ramazan günü oruçlu oruçlu beklemeye başladım saat 2-3 civarı gittiğim servisten kapanışta bütün elemanlar çıktıktan sonra 7'ye doğru çıktım servis müdürü bana kızmış galiba ki formu saatlerce hazırlatmadı beni oyaladı en son tekrar çağırınca alakasız bir belge verdi tabi ben kabul etmedim çünki bana verecekleri belge yapılan işlemlerle alakasız kartın sorunlarını göstermiyordu( belgeyi tüketici hakem heyetine delil olarak verecektim)bu arada ben ürünün fotoğrafını belgede istemiştim hakem heyeti için verdikleri fotoğraf siyah beyaz ve ürünü yukarıdan çektikleri için ürünün fiziki sorunu hakkında hiçbir şey göstermiyor.

    daha son ısrarlarıma dayanamayıp kartı tekrar teste sokacağını ve bir problem olursa tekrar işlem yapacağını söyledi. elim boş olarak saatlerce oruçlu olarak beklemiş olarak eve döndüm.Bu arada daha önce size yazdığım gibi bu müdür bana asus'un garantisi olmasa bile her türlü anakarta yedek parça verdiğini garantisiz kartları her zaman tamir edeceklerini söyledi.
    2 gün sonra tekrar gittim hiçbir problem yok kartı alabilirsiniz deyip müdür kartı bana verip yolladı bu arada anakartın yamukluğunu düzeltmeye çalışmışlar ama düzeltememişler müdüre bunu söylediğimde güldü kabul etti artık yüzümden moralimin bozuk mağduruyetimi okuduğu için mi bilinmez bana hediye olarak tornavida verdi...

    Anakartı alıp geldim ancak hala düzgün çalışmıyor sistemi açınca bazen açılırken kilitleniyor bazen de masaüstü geliyor ancak işlem yapmadan kilitleniyor.

    Sorun ile ilgili servise anakartımla beraber ram işlemci vs götürmüştüm sorunun anakartta olduğunu kabul etmiştiler. zaten ürünleri vatan bilgisayarda da kontrol ettirdim herhangi bir problem yok sorun anakartta.üstelik anakart serviste 2 defa işlem gördü bir iki defa da test edip serviste beklettiler bu servise her gitmem de işlemci üzerindeki macunu sildiler ve mecbur her defasında macun almak zorunda kaldım. madem macunu siliyorsunuz çok mu maliyetli size tekrar sürüp teslim etseniz olmaz mı? boşuna ben vatandan 13 tl verip tekrardan alıyorum.

    ürün serviste 2 defa işlem gördü ve 2-3 defa da test edip sorunsuz diye verdikleri dönemler var aylardır sistemi kullanamıyorum. şimdi bana diyebilirsiniz ki ürünü servisten gelince hemen neden geri götürmediniz ben serviste alırken söyledim ben sürekli istanbulda değilim il dışında olduğum zamanlarda servise ürünü gönderebilecek kimse yok.

    şimdi anakartımı servise götürmem gerekiyor ne yapacağım bilmiyorum çünki anakartı düzgün tamir etmiyorlar ve anakart yamuk yumuk halde.daha önce forumdaki bu konular aracılığıyla birkaç defa sordum ancak bir cevap alamadım.


    Bu nasıl iş böyle? Anakartı düzgünce tamir edip vermek yerine tornavida vermiş.

    Niyazi bey bu vesileyle senin de sorunu çözse bari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bocekgrafik -- 23 Eylül 2014; 13:47:07 >




  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt
    daha önce forumda birkaç defa niyazi beye durumu anlattım ama bana nedense cevap vermedi sadece işine gelen sorulara cevap verip diğerlerini yanıtsız bıraktı

    dün tekrar niyazi beyle mail atıp görüştüm önce serviste bu olayları bana yaşatan müdüre gitmemi yardımcı olacağını söyledi. ben yine de fotoğrafları niyazi beye mail attım bu seferde seri numarası görünmüyor işlem yapamam dedi(halbu ki daha önce de aynı şekilde seri numarası yok dediği için bir önce ki mailde seri numarasını yazmıştım). en sonunda video çekip gönderdim bana servise gidince müdürün yardımcı olacağını sıkıntı olmayacağını belirtti( ben özellikle iade değil de değişim istedim çünki dolar kurunda olan artıştan dolayı 295 tl'ye aldığım anakart şuan da en ucuz yerde 410 tl) (anakartım Asus m5a99x evo)

    servise gittim servis müdürü cüneyt bey ile görüşmek istediğimi niyazi bey ile görüştüğümü onun yönlerdiğini belirttim.Ancak cüneyt bey nedense benimle görüşmek yerine benden anakartı ve belgeleri istemiş biraz bekledim elime bir belge verdiler garantı dışı yanında da iadeye çekildi yazıyor.

    bunun ardından niyazi beye mail attım ve iade değil değişim istediğimi (yanlış anlaşılmasın üst model derdinde değilim aynı anakartı istedim) ancak niyazi beyin benimle görüşmediğini ve bana sadece bir belge verildiğini söyledim.

    biraz bekledikten sonra niyazi bey geldi ve içeri gidip kendisi müdür ile görüştü sonra geldi bana yok sizin anakart zaten garanti dışıymış biz yardımcı olmuşuz filan dedi. bende fotoğrafları gördünüz bu şekilde mi tamir ediyorsunuz deyince zaten ben o yamukluk nedeniyle iadeye alıyorum filan dedi. bende iade yerine aynı üründen istediğimi söyledim çünki şuan aynı ürünü almak istediğim de iadenin üzerine en az 115 tl ödemem gerekiyor. biraz konuştuktan sonra içeriye anakartın ellerinde olup olmayacağına bakıp geleceğim dedi.

    tekrar geldiğinde hiç stokla ilgili birşey demeden sizin anakart zaten garanti dışıymış fotoğrafları var yok biz yardımcı oluyoruz demeye başladı. bende sorunu tekraladım sonuçta aynı ürünü tekrar almak için boş yere fazla para vereceğim. ancak niyazi bey ben konuşurken hiç beni dinlemeden dışarı yöneldi ben de Allah şahidim neyin ne olduğunu görüyor garanti dışı diyorsunuz filan dedim. bana Allahı karıştırma zararlı çıkarsın deyip çıktı gitti.

    dün serviste uzun süre bekledim servis müdürü cüneyt bey(ilk olayda anakartı yamuk olmasını normal karşılayan fiziksel sorunları ram slotlarının rezalet halini hiç önemli değil diyen kişi) benimle görüşmek yerine benden sonra gelen 1 misafirini bir de farklı müşteriyle dakikalarca ilgilendi en önce gelen ben ise 1 saatten fazla bekletildim.

    dün bütün gün bununla uğraştım en son servis müdürü cüneyt bey benden sonra gelen müşteriyle işini bitirince hemen birşey sorup gideceğim bana bu belgeyi verdiniz ama garanti dışı yanında da iadeye çekildi yazıyor ben iade değil aynı ürünün sıfırını istiyorum dedim. vatana gidin onlar yardımcı olacak bizim yapacağımız birşey yok diyerek başından savdı.

    servisten çıkıp vatanbilgisayara gittim orada durumu anlatıp değişim istediğimi söyledim. değişimin servisin yapması gerektiğini kendilerinin sadece iade yaptığını söylediler. daha sonra kağıtta garanti dışı yazdığı için merkeze ilettiler. dün 1 saatten fazla da vatanda bekledim saat 7 olunca yetkili arkadaş 7'den sonra cevap gelmez yarın gelirsin diyerek beni yolladı.

    kısaca elim boş döndüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 24 Eylül 2014; 23:57:47 >




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.