Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şimdi baba niyazi baba diyenler yok mu


    rezilliklere devam aleme devam
  • Enes Eyibil E kullanıcısına yanıt
    banada dediki hocam bir daha küstahca mail atarsan ürününü garanti dışı bırakırım dedi ve ürünü garanti dışı bırakmıs :D

    hahahahahahhaa

    geçende çocuga demişti sil konuyu silmezsen iade almam diye :D

    garanti dışı yapmış ürünü :)))))))

    küstahca yazma bana garanti dışı kalırsın demiş :) garanti dışı bırakmış :) baaaabaaaaaaa :)

    tehdite bak tehdite :D ahahahahahahh birine der konuyu sil yoksa iade almam , bana mail atma küstahca yoksa senide garanti dışı bırakırım demeler :) hahahahahahhaha

    ne hallere düştünüz ya ..

    asus hayatının kararını aldı size yol vermekle resmen marka ismini kurtardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    banada dediki hocam bir daha küstahca mail atarsan ürününü garanti dışı bırakırım dedi ve ürünü garanti dışı bırakmıs :D

    hahahahahahhaa

    geçende çocuga demişti sil konuyu silmezsen iade almam diye :D

    garanti dışı yapmış ürünü :)))))))

    küstahca yazma bana garanti dışı kalırsın demiş :) garanti dışı bırakmış :) baaaabaaaaaaa :)

    tehdite bak tehdite :D ahahahahahahh birine der konuyu sil yoksa iade almam , bana mail atma küstahca yoksa senide garanti dışı bırakırım demeler :) hahahahahahhaha

    ne hallere düştünüz ya ..

    asus hayatının kararını aldı size yol vermekle resmen marka ismini kurtardı

    @i7_4790k

    hocam aleme selam herkese atara devam




  • Enes Eyibil E kullanıcısına yanıt
    Hocam daha ürünün servise girdiğinde çalışıp çalışmadığını bilmeyen bir servis :)

    Sokette kaç pin kırık olduğunu bilmeyen göremeyen servis :))))

    Tamirattan sonra hasar verdiklerini ledleri patlattıklarını bilmeyen bi servis :))) , utanmasalar ürün geldiğinde ledler bozuktu diyebilicek bi servis :))))

    Milleti konunu sil iade alırım diyen bi servis :))))
    Küstah mail atma garanti dışı bırakırım seni diyen bi servis :)))

    Sonra bide hak , hukuk , yasadan bahsetmeye çalışan bi servis :)) daha buna ne dersin :)))

    Yazık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunca olay sonrası toplu olarak Asus ürünlerini boykot etmek sanırım daha iyi olacaktır. Firmanın ne adı kaldı ne de prestiji. Yaşananlara baktıktan sonra insanlar Asus alırsam başıma neler gelecek düşüncesine kapılacak artık, güzel iş başardınız.

    Hiç mi TAMAM HATA YAPTIK denilmez ? Hiç mi çalışanlarımız burada beceriksizlik göstermiş sizi mağdur etmişiz özür dileriz denilmez ? Yok kendimizi böyle savunacağız yok şu kanun yok bu kanun. Ne oluyoruz yahu ? Yeri geliyor 1500 TL para ödeyip anakart alıyoruz böyle iş mi yapılır, bu kartlar ve paralar millete havadan mı geliyor sanıyorsunuz nedir bu rahatlık ?

    Biraz yurt dışındaki firmalara bakın iş ahlakı, müşteri memnuniyeti, hizmet anlayışı ve profesyonellik nasıl olur görün lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    Hocam daha ürünün servise girdiğinde çalışıp çalışmadığını bilmeyen bir servis :)

    Sokette kaç pin kırık olduğunu bilmeyen göremeyen servis :))))

    Tamirattan sonra hasar verdiklerini ledleri patlattıklarını bilmeyen bi servis :))) , utanmasalar ürün geldiğinde ledler bozuktu diyebilicek bi servis :))))

    Milleti konunu sil iade alırım diyen bi servis :))))
    Küstah mail atma garanti dışı bırakırım seni diyen bi servis :)))

    Sonra bide hak , hukuk , yasadan bahsetmeye çalışan bi servis :)) daha buna ne dersin :)))

    Yazık

    biz yilda 15 bin ürünü garantı dışı olmasına rağmen garantili olarak yaptık


    evet sayın seyirciler bu nedir

    @i7_4790k




  • Nessarien kullanıcısına yanıt
    Adamsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus’un yeni anakart ve ekran kartı teknik servis bilgileri :
    SMS Infocomm
    Sütçü Yolu Cad. No:62 D:1-2-3-4 Yenisahra, Ataşehir

    Herkeze kazasız, belasız, arızasız günler dilerim.
  • Ne kdr magdur etmisler sizi anlasilan o



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkanenes -- 24 Eylül 2014; 16:49:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    kusura bakmayın ama resmen insanları yanıltıyorsunuz ben kesinlikle ve kesinlikle ürünü ilk getirdiğimde bu söylediklerinizi kabul etmedim ve servis bana bu kartı inceledikten sonra GARANTİ KAPSAMINDA tamir edileceği bilgisini verdi!

    ben kesinlikle ve kesinlikle pinler kırık diye birşey söylemedim ve böyle birşeyi kabul etmedim Allah şahidim.

    ürünü güya tamir ettiniz ama eve geldim ancak ürün çalışmıyordu memlektte olduğum için bir süre sonra tekrar götürdüm ve anakartı fotoğraftlarda görüldüğü şekilde bana teslimn ettiler

    teknik serviste elemanlarınız benimle saatlerce ilgilenmiş öyle mi güldürmeyin insanı kamera kayıtları var ikinci servise gelişimde kaç saat servis müdürünü beklemişim izleyin isterseniz.

    anakartı bana yamuk yumuk, ram slotları rezalet, anakartın altında çizikler ve üzerinde yapışkan artıklarıyla teslim ettiniz hala üste çıkmaya çalışıyorsunuz.


    ürünün fiyatı dolarla beraber yükseldiği için para iadesi değil değişim istedim diye beni küçümseme hakkını nereden alıyorsunuz? tüketici hakları belli değil mi? ben para iadesi ve ya değişim isteme hakkına sahibim sizin keyfinize göre hareket etmek zorunda değilim.

    bu size son mesajım bir daha kesinlikle benimle muhattap olmayın çünki sizi artık ciddiye almıyorum sadece kendinizi haklı çıkarmak için insaların mağduriyetlerini umursamıyorsunuz sizin servis hizmeti verdiğiniz ürünü bundan sonra kesinlikle almayacağım hakkımı helal etmiyorum yakınlarıma da yaşadıklarımı anlatacağım.


    Tüketicinin seçimlik hakları

    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;

    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,

    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,

    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    seçimlik haklarından birini kullanabilir.
    Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    Üstadım merhabalar. Asusun yurtdışı yaklaşımları konusunda ciddi olarak yanılıyorsunuz. Notebookta uzun süre VAIO kullanmış biri olarak sadece yeni nesil diye almış olduğun N56j Serisi notebookta 1 adet ölü piksel mevcuttu USA servisi ile görüştüm aldığım yer olan microcentera götürdüm ilk başta microcenter servis onayı olması gerektiği ölü pikselin onaylanması gerektiğini bildirdi tekrar servis ile görüştüm microcenterın kendi servisi bunu onaylayabilir dedi. Kendi servisinde ölü pikseli gösterdim anında onayladı ve sıfır ölü piksel olmayan bir notebook teslim aldım. Hepsi toplam 2-3 saat sürdü ya da sürmedi. Sizin dediğinizin aksine Asus servis microcentera direk değişim izni ile ürün değişimi yaptırabiliyor. Kısacası Türkiyedeki zihniyetin kolay kolay değişmeyeceği düşüncesindeyim. Umarım çizgi böyle bir husumetim sözkonusu olmaz.
    Saygılarımla.




  • Baba kendini tatmin etmiş :)))

    Helal sana ,

    Sana yakışan bu ne yazık ki ; Ya milleti tehdit edersin :) konuyu sil iadeni alim diye , yada bana dediğin gibi küstah olma yani hakkını arama ararsan garanti kapsamından çıkarırım seni :)

    Ne yazık ki her foyan bir bir dökülüyor daha batma bence niyazi ustad

    Milleti asustan , teknik servislerden soğuttun :)

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 24 Eylül 2014; 19:45:08 >




  • Ey gidi niyazi:))İyiki bende daha senin servisinin malı yok yoksa kalacaktık eline:)Türkiyede benim tespitim en iyi servis gigabyte ınki.Çok uğraştıracak işlem varsa pat değişim:)Herkesin dediği gibi 'çizgi çizgisini bozdu'.

    Hakkınızı yemeyelim boşuna sizdiniz değilmi discovery de soket bozuk deyip 50 tl istiyordunuz değilmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Simplyfor -- 24 Eylül 2014; 21:03:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahanda buraya yazıyorum; günlerdir devam ediyor bu komedi. Gerek ASUS'un fiyatlarının muadillerine göre yüksek olması, gerekse servis konusunda bir muallaklık olması ve tüm bunlar olurken ASUS Türkiye'nin ya da yetkili distrübitörlerin bunları hiç umursamaması, gelip şuraya 2 satır açıklama yazmaması sebebi ile; yeni servisleri hakkında zerre bilgim olmaması ve bununla ilgili tüketicilere bilgilendirici bir açıklama yapmamaları sebebi ile ASUS'u boykot ediyor ve bir daha ürünlerine yaklaşmayacağımı beyan ediyorum... Hatta boykot demeyelim, artık tercih etmiyorum ve kendi keyfimin kahyası benim.

    Bakın imzamda kaç tane ASUS ürünü var. Hepside ASUS sayfasında kayıtlı ve bu güne dek daha bir avantajınıda görmüş değilim...

    Anlaşılan biz ASUS'uz, bize bişey olmaz havasındalar. Bakın ben ne Corsair'in ne de Razer'ın patronuna ulaşmadım. Karşımda ki teknik destek sorumlusu sadece eposta yolu ile (beni tanımadan, görmeden, konuşmadan, araya amca dayı sokmadan, tehdit etmeden...) binlerce km öteden sorunlarımı çözdüler.

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cybernoid -- 24 Eylül 2014; 21:21:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    quote:

    Orijinalden alıntı: marine-gear

    evet arkadaşlar yukarıda uzun uzun yazdığım anakartın durumunu gösteren fotoğrafları ekliyorum.

    servise tertemiz götürdüğüm kart bu halde teslim edildi.

    fotoğraflarda anakartın yamukluğu değişen ram slotlarının nasıl yapıldığını usb girişlerinin olduğu kısımdaki ne olduğu belirsiz yapışkan artıklarını görebilirsiniz(fotoğrafta toz gibi görünüyor ama usb girişlerinin üzerinde yapışkan izleri var)

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

    Sevgili Sezer Dereci,

    Haklısınız "Kıyakçılığın sonu ayakçılıktır."

    Tam 6 kez birbirimize mesaj göndermişiz. Teknik serviste arkadaşlar her geldiğinizde saatlerce sizinle uğraştılar. Hatta son geldiğinizde ben size dakikalarca erişmeye çalıştım ama nafile:

    1. Olayın geçmişini neden atlıyorsunuz. Bu ürün bize ilk olarak 7 Nisan'da gelmiş ve geldiğinde sizin de kabul ettiğiniz gibi su yollarında yanık varmış. 'RAM'lerin orda elektrik atladı" demişsiniz. ve sisteminiz tamir edilmiş gitmiş (Birinci lehim banyosu işi, aslında daha ilk gün servise geldiğinde ürününüz "garanti dışı" konumundaydı. İlgili Asus sayfası için: http://www.asus.com/tr/support/Article/568/

    2. Defa servise geldiğinde sizin de gösterdiğiniz gibi pinler kırılmış. Hadi bunu da tamir etmişiz ve artık PCB doğal olarak kayık gibi olmuş. Ama kıyakçılık yapmasak ayağa düşmezdik. Tüm bunlara rağmen ürününüzü Garanti içi iadeye çekelim diye söyledik ve siz ise satın aldığınız zamandaki fiyatın daha yüksek olduğu için değiştirilmesini istiyorsunuz. Başka hiçbir şey söylemeye gerek yok ve lütfen hukuki hakkınızı arayınız. %100 içim ferahtır.

    Size tavsiyede bulunan (yok tüketici hakem heyetine git, şuraya şikayet et, buraya bildir, tüm forumlara yaz...) gibi bilgisizce verilen önerileri dinlemeye çalışıyorsunuz, saçma sapan karalama kampanyası yürütüyorsunuz. Bu sebeple servise tekrar çağırmıyorum sizi.

    1. Tüketici Hakem Heyetine orijinal Fatura ve garanti kartı ile başvurunuz. (Tüketici Hakem heyetine bu ürünün nasıl oluyor da tüketici ürünü olduğunu 3 defa servise neden geldiğini artık siz anlatırsınız. Son 3 yılda anakart veya ekran kartı şikayetlerinden tüketici hakem heyetine giden toplam 7-8 başvuru da bizim aleyhimizde bir yanıt olmamıştır. Sadece ithalatçı şirketler bazı toleransları göstermiştir.)

    2. Tüketici Hakem Heyetine gidecek İstanbul Ticaret Odası bilirkişisi olarak size söz veriyorum ben gitmeyeceğim heyete. Giden arkadaşa da sorsa dahi hiçbir şey söylemeyeceğim.

    3. Hakem heyeti malı ithal eden Boğaziçi şirketi ve satıcısından savunma isteyecektir. Onlar da bize dönüp rapor isteyeceklerdir. Buraya kadar görüldüğü gibi Çizgi Elektronik'in herhangi bir zararı olamaz. Sizinle saatlerce uğraşmasının, 6 defa mesajınıza cevap vermenin de bana hiçbir yararı yoktur.

    4. Çizgi Elektronik Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, sanayi bakanlığı nezdinde uluslar arası gözetim kurumlarına test yapan ve veren kurumdur. Hiçbir zaman hiçbir raporu maniple etmemiştir. Fotoğrafları ile ilk anda ürünün garantisiz olduğunu belgeleyecektir.

    Saygılar,



    Onu bunu geçtim, burada gerçek ismini ve soyismini paylaşmamış birisinin bu "özel" bilgilerini halka açık bir yerde paylaşmak nasıl bir terbiyesizliktir?

    İş münasebeti ile kişinin ismini ve soyismini bilebilirsiniz ancak kendisinin rumuz kullandığı bir ortamda kendi ismini şahsın izni olmadan paylaşamazsınız.

    Daha mesajınızın başında hukuksuzluk ile yola giriş yapıyorsanız mesajınızın kalan kısımlarının ne kadar iç açıcı olduğu tartışılır.

    Kaldı ki ben bilir kişiyim, bunlar zaten ya bana yada arkadaşlarıma soruluyor tarzı göz korkutmanız ise ayrı bir olaydır zaten.

    Haliniz ve tavırlarınız zaten bugün neden bu durumda olduğunuzu ve neden bu kadar çok tepki aldığınızı gösterir niteliktedir.

    Allah düşmanımı bile size muhtaç etmesin, daha ne diyeyim.




  • Bu durumda, Türkiye'de yaşayan insanlar şunları tercih etmeli:

    Anakart: Gigabyte veya EVGA
    Ekran kartı: EVGA&Gigabyte&Sapphire
    PSU: EVGA veya Corsair
    SSD: Corsair, Samsung, Sandisk
    Kasa: Corsair veya CoolerMaster
    Monitör: BenQ veya Samsung
    Mouse&Klavye: Corsair&Logitech&Steelseries&Razer (Razer da gerçi, Dijitaltrend batınca kime geçti bilmiyorum.)

    Ekran kartında MSI ve Zotac'e de şans verebilirdim, ama geçmişte Servicepoint'le ilgili okuduklarım fena soğutmuştu. Düzeldiklerine emin olmam lazım.

    ASUS'un monitörünü bile almamak lazım. Monitörlere Asus TR bakıyor olabilir; ancak vga&mobo işini, Çizgi'den sonra gene kötü bir firmaya vermeleri, hoşuma gitmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 25 Eylül 2014; 19:04:51 >
  • asus x99 anakartım var asus 24" 144hz monitörüm var bunları yarın makinamda söküyorum bende güle güle asus .
  • Niyazi kendini beğenmiş bir artist. İşini düzgün yapmak yerine ego savaşı veriyor. Pişkin pişkin yorumlarından nasıl bir canlı olduğunu anlıyoruz zaten. Seni bilirkişi diye ciddiye alanında, firmanında, seninde, senden ne kadar varsa taaa gözlerinizden öperim niyazi
  • vuque kullanıcısına yanıt
    Hocam kusura bakma bilir kişi olsa nolur olmasa ne olur :))) neden mi :

    Anakartta kaç pin kırık olduğunu bile göremiyolar :D bilir kişi olsa ne olur bilmese nolur :D

    Onu geç tamir yapıyor karta hasar veriyor :D onu göremiyor :D bilir kişi olsa ne olur :)

    Başka bir anakart için bilir kişiye gittim ama adam beni hiç tehdit etmedi :) çabuk git burdan ürününü garanti dışı bırakırım demedi adam bana :)

    ve anakart için insanları aleni bir şekilde tehdit eden bir firma ilk defa görüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi i7_4790k -- 24 Eylül 2014; 21:50:59 >




  • Helâllik isteyeceksiniz bir de daha değil mi ?
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.