Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: A fine day to die

    Bu faturanın asıl sahibini ne yapacaklar ya bir taraflarına mı sokucaklar. Birine ekran kartı hediye etsem veya 2.el bir ürün alsam bozulunca g.t gibi kalicaz mi.? Son zamanda bunu forumda bunu çok sık duymaya başladım. Garantili bir ürün bozuksa ve tamir edilemiyorsa değiştirmek zorundasın (kullanıcı hatası hariç). Ürünün 5.el olsa ne fark eder? Faturası, garanti belgesi varsa değişim yapılır. Bunun Tam olarak yasal mevzuati nedir bilen var mı?

    Amaçları belli

    bundan 1,5 yıl önce 1500TL civarında satılan kartları 2el piyasasıdan 500-600TL ye toplayan ve bunu kasten bozan ,daha sonra tamiri yapılmadığı için fatura tutarını iade almak isteyen bazı uyanıkların önüne geçme amacıyla alınmış bir önlem
    O yüzden garanti kartının kaşelenmiş ve ada düzenlenmiş olmasını istemektedir zaten yasada da bu yazar
    hatta bununla ilgili 12 kişi ile davalık çizgi ,bu sahtekarlığı önlemek için.

    iyi belli de benim ayda yılda bir çizgiyle işim oldu bizim günahımız ne ?
    Yani çizgi yılda 100 tane garantiye yollayan adamla 1-2 yollayanı ayıramıyor mu ?
    ek olarak mücadelelerini anlarım ama benim geçerli garantimi neye göre yok saymaya çalışıyor ? faturası olan mal'ın 2 yıl garantisi olduğunu
    bilmiyorlar mı ? hani millet bozup para alıyor derken kullandıkları akılları bu noktada çalışmıyor mu ?
    Eğer garanti ada göre düzenlenip kaşelenmesi gerekiyorsa ben vatanda veya goldda satışta kutuduan çıkarılıp kaşelenen imzalanan bir garanti belgesine hiç şahit olmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    bakalım hocam kanuni yollarım tümünü sonuna kadar zorlayacağım.
    Umarım konuyu okuyanlar kendileri olayı yorumlayıp gerekli sonuçları çıkarırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: A fine day to die

    Bu faturanın asıl sahibini ne yapacaklar ya bir taraflarına mı sokucaklar. Birine ekran kartı hediye etsem veya 2.el bir ürün alsam bozulunca g.t gibi kalicaz mi.? Son zamanda bunu forumda bunu çok sık duymaya başladım. Garantili bir ürün bozuksa ve tamir edilemiyorsa değiştirmek zorundasın (kullanıcı hatası hariç). Ürünün 5.el olsa ne fark eder? Faturası, garanti belgesi varsa değişim yapılır. Bunun Tam olarak yasal mevzuati nedir bilen var mı?

    Amaçları belli

    bundan 1,5 yıl önce 1500TL civarında satılan kartları 2el piyasasıdan 500-600TL ye toplayan ve bunu kasten bozan ,daha sonra tamiri yapılmadığı için fatura tutarını iade almak isteyen bazı uyanıkların önüne geçme amacıyla alınmış bir önlem
    O yüzden garanti kartının kaşelenmiş ve ada düzenlenmiş olmasını istemektedir zaten yasada da bu yazar
    hatta bununla ilgili 12 kişi ile davalık çizgi ,bu sahtekarlığı önlemek için.

    iyi belli de benim ayda yılda bir çizgiyle işim oldu bizim günahımız ne ?
    Yani çizgi yılda 100 tane garantiye yollayan adamla 1-2 yollayanı ayıramıyor mu ?
    ek olarak mücadelelerini anlarım ama benim geçerli garantimi neye göre yok saymaya çalışıyor ? faturası olan mal'ın 2 yıl garantisi olduğunu
    bilmiyorlar mı ? hani millet bozup para alıyor derken kullandıkları akılları bu noktada çalışmıyor mu ?
    Eğer garanti ada göre düzenlenip kaşelenmesi gerekiyorsa ben vatanda veya goldda satışta kutuduan çıkarılıp kaşelenen imzalanan bir garanti belgesine hiç şahit olmadım.


    Vatan'dan alırken son 1 senedir ( bu mayıs 2013 yasasından bu yana yani ) herşeyin garanti belgesinin doldurulmasını istiyorum ben kendimi sağlama almak için , Hatta vatandaki personel bile ne gerek var diyor , bende diyorum ne demek yasadan haberiniz var ama işinize gelmiyor diyorum .
    Yalnız vatanda da artık faturaya seri nosunu işliyor ki bu da güzel bir olay ama ben yine de ne alırsam alayım doldurtuyorum bu garanti belgesini ve kaşelettiriyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    hocam açıkça söyleyin asus ile ilişkiniz nedir neden savunuyorsunuz ?
    çizgi elektronik yukarıda resimde gösterdiğim gibi benim devam eden garantiyi yok saymaya çalışırken siz ısırarla çizgiyi savunan mesajlar neden
    atıyorsunuz.
    size kızmıyorum ama taraflı baktığınızı düşünüyorum malesef.
    benim konu hakkında ne düşünüyorsunuz ? size göre suçlu ben miyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 19 Eylül 2014; 23:33:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 19 Eylül 2014; 23:32:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim




  • çizgi, çizgiyi aşmış anlaşılan.bi ara niyazi beyin konuları vardı çok beyefedi görünmüştü.neyse geçmiş olsun arkadaşım sorunun en kısa sürede çözülür inşaallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 19 Eylül 2014; 23:37:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    evet Corsair gerçekten üst düzey bir firma kendim birebir yaşadım bana üzüldüm diye toz filtresinide koymuşlar kutunun içine ek olarak ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 19 Eylül 2014; 23:43:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    Çizgi elektronik ile yaşadığım acı tecrübeyi anlatmak ve ileride sizlerin de bu sıkıntıları yaşamasını önlemek ve yaşadıklarımı
    forum ile paylaşmak için bu konuyu açmak istedim.Yöneticilerden rica'm konuyu silmesinler lütfen.
    Sizlere nacizane tavsiyem kesinlikle Çizgi elektroniğe güvenmeyin ve çizgi garantili (sözüm ona) ürünleri kesinlikle almayın ben sıkıntı yaşadım siz
    yaşamayın !
    Başıma gelen olayda çizgi elektroniğin kartıma iade çıkmamak ve kafasına göre ekran kartımın devam eden garantisini nasıl bitirmeye çalıştığını aşağıda anlatıyorum.


    Malum son günlerde çizgi elektronik ile sıkıntı yaşayanların açtığı bazı konuları görmekteydik.

    Ben bu konuları okurken hep objektif olmaya çalıştım zaman zaman çizgi elektronikten Sn Niyazi SARAL bey'in yaptığı açıklamaları
    okumuştum.Hatta kendisi her mesajında biz hakkı olanı mağdur etmeyiz,yardımcı oluruz vs gibi yazarak bir yandan son kullanıcıyı
    da savunan bir profil çiziyordu.

    Ancaak bunun böyle olmadığını çizgi elektroniğin gerçekten forumda açılan konulardaki gibi son kullanıcılara sıkıntı yaşattığını bizzat
    bozulan powercolor hd 7950 kartım çizgi elektroniğe garantiye gönderince başlayan maceramda anladım neden mi ? isterseniz anlatayım.

    24 şubat 2014 tarihinde aşağıda ilandaki kartı sanalpazar üzerinden komisyon ile birlikte 620 tl civarına (yanlış hatırlamıyorsam 25-26 şubat 2014 tarihlerinden birinde) @uneura'dan satın aldım.

    ilan linki:

    http://forum.donanimhaber.com/m_88202580/f_/key_7950//tm.htm#88202580

    Kart kutulu ve fatura fotokopili olarak geldi fotokopide kart sahibi ismini silmiş ama diğer bütün bilgiler duruyor zaten fatura no dan ,
    girildiğinde her bilgiye ulaşılabiliyor.Ek olarak fatura olmasa bile garanti işlemlerinin sorunsuz yapıldığı bir çok durumu forumdan gördük hep birlikte.


    gelelim macerama ;

    ekran kartını yaklaşık 4-5 ay kadar sorunsuz kullandıktıktan sonra ekran kartı bozuldu bende yapılsın diye gold bilgisayar mecidiyeköy şubesine kutu ve
    faturası ile bilikte teslim ettim.

    Gold bilgisayar sağolsun epeyece ilgilendi sıkıntı çıkarmadan kart aldı ve sorunsuz şekilde kartın garanti sürecini işletti.
    Ben yaklaşık 7-10 gün kadar bekledikten sonra gold bilgisayardan benim ekran kartı çizgi elektronikte tamir edildiğine dair bilgi verildi.
    Bende gidip gold bilgisayar mecidiyeköyden kartı aldım.

    Bu arada söylemeden geçemeyeceğim gold bilgisayar personeli açıkçası benim beklentimin üzerinde kibar ve yardımsever şekilde davranarak
    forumdaki konular sebebiyle sahip olduğum olumsuz önyargıyı tamamıyle ortadan kaldırdı diyebilirim.


    Neyse aldım kartı eve getirdim ; evde kutuyu açtım (tabi iyi niyetliyim ya evde açıyorum bizdeki de akıl) kartın soğutucusunun üzerine bilgi etiketi yapıştırıp sökmüşlerkağıdın bir bölümü soğutucu plastiğinin üzerinde kalmış.Neyse önemsiz birşey bozulmasın ağzımızın tadı diye bunu es geçtim.
    dedim kart çalışsın kullanayım yeter...
    derken bir baktım formda yapılan onarım bölümünde 'KAPASİTE DEĞİŞTİ' diye yazıyor.Normalde bu bellek değişti demek olur ki bunu yapabileceklerini
    zannetmiyorum herhalde kapisite dedikleri kapasitör'dür diye düşündüm ve ekran kartını kasaya taktım.

    Bilgisayarı açınca 3.şoku yaşadım ekran kartı oyun açtığımda bir ötüyor ki ne ötmek vapur düdüğü gibi
    vee 4.şok kartın normalde 65-75 derecelerde dolanan ısları 90 lara doğru gidiyor.Bir hafta civarı kullanayım belki düzelir diye ve
    tekrar ekran kartsız kalmamak için biraz kullanmaya karar verdim.
    Birkaç gün içerisinde kartın ötme sesi düzeldi ancak ısı olayında pek değime olmadı derken ekranda görünüt birkaç kez bulanıklaşıp düzeldi
    ve o anda kartın kesinlikle tekrar geri göndermem gerektiğini anlayarak kartı söktüm.

    Zaten önceden garanti sürecini beklediğimden ve kartı kullanmadan tekrar garantiye göndermek zorunda kaldığımdan süreci kısaltmak için kartı bu sefer mecidiyeköyde çizgi elektronik servisine kutusu ve faturası ile birlikte 04.09.2014 tarihinde (yada 01.04.2014) elden teslim ettim.
    Bilgilerimi aldılar ve form verdiler.
    Yine 7-10 gün civarı bekledikten sonra cep telefonuma mesaj geldi mesajda 'kartınız tamir edilememektedir ücret iadesi yapılacağından kartı
    firma ile irtibata geçiniz' yazıyordu.Bu mesaj üzerine gold bilgisayara gittim durumu anlattım.
    Sistemden bakarak kartın çizgiden iade olduğunu kart kendilerinde ulaştığında ücret iadesi veya çek şeklinde dönüş yapacaklarını
    söylediler ve bende çizgi elektronik fişini verdim onu bilgisayar girerek müşteri hizmetleri iletişim formu verdiler.
    Üzerinden bir hafta civarı geçince gold bilgisayarı aradım çizgi elektronikte gözüktüğünü söylediler.
    sonrasında bir 3-5 gün daha geçince yine aradım yine çizgide beklediği bilgi gelince bana dönüleceği söylendi biraz daha bekledim.
    Sonrasında çizgi elektronik sitesinden bakınca 5.şok'u yaşadım

    Çizgi yapacağını yapmış kendi kafasına göre kartımın garanti süresi bitmiş gibi işlem yapmıştı.
    Oysaki kartın kutusu faturası mevcuttu ve fatura tarihine göre garanti devam etmekteydi ki bu da 2015 nisan ayına tekabül ediyor.
    vede fatura ve kutuyla çizgiye teslim ettim kartı.
    Ama çizgi elektronik işgüzarlık yaparak kendince garantiyi sonlandırmıştı.







    Bugün gold computer da bir yönetici ile durumu görüştüm sorunu çözeceğini söyledi.
    Umarım çözülür açıkçası gold dan tarafa sıkıntım yok ama Çizgi elektronik çok sıkıntılı

    ha bu arada şu sayın Niyazi SARAL bey'de forumda dolaşıyor habire yazıyor ya yok mağdur etmem ,sorununuzu çözeriz felan sakın güvenmeyin.
    Ben kibarca mail attım bana öyle bir yardımcı oldu ki... bildiğiniz gibi değil cevap mailinde dedi ki 'Fatura sahibine ulaşarak sorunu çözebilirsiniz'dedi.
    Birde forumdan attığım pm i bırakaya koysam bir tarzı var direkt fırçalama modunda...

    Yukarıda anlattığım olaylardan az çok çizgi elektroniğin aldığınız üründe garantilik bir durumunuz olduğunda nasıl sizi bin pişman edeceğini
    anladınız sanırım.

    hatta kendi sitesinden nasıl da en ufak bir hata kollayıp da ürünlerin garanti dışına çıkarmaya meyilli olduklarını gösteren bir resim daha ekleyeyim.

    Buyrun işte sitesinde bile verilen mesaj ortada yorumsuz...



    Ha bu arada Niyazi bey ve çizgi elektronik yaptığınız ve zihniyetiniz çok yanlış.
    Siz hangi hak ile benim faturasına göre 6 ay garantisi devam eden ve size faturasıyla yolladığım kartı garanti dışı olarak gösterebiliyorsunuz ?
    Ha niyazi bey şimdi buraya yazarsınız yok arkdaş şöyle yaptı böyle yaptı vs vs ama hiç zahmet etmeyin aşağıdaki sorularıma cevap yazın.

    -------------------------------------
    1-
    Ben ekran kartını kutu fatura ile yolluyorum siz hangi hakla sanayi ve ticaret bakanlığının verdiği 2 yıllık garanti süresini yok sayarak ; kartın gold faturalı olduğunu
    ve 6 ay garantisinin hatta garantide de 1 ay geçmiş olsa 7 ay a yakın garantisini devam ettiğinin bilgisine sahip olduğunuz halde karta garantisi bitik diye işlem yapıyorsunuz ?
    Önceden kart gelmiş +seri no dan golddan alınmış olduğunu görüp garanti bilgilerine ulaşamadınız mı ? hem ben faturayla yolladım faturayı kayıp mı ettiniz yoksa kartımı kasıtlı olarak mı
    garanti dışı yapmaya uğraşıyorsunuz ?

    2-
    Kartın faturasının kimin olduğu sizi neden ilgilendiriyor siz gold faturalı kartın işlmelerini yaparsınız gerisi gold computer ve benim aramdaki durum olur
    faturasıyla yolladığım kartın faturasını mı kaybediyorsunuz ?
    Kartın faturası admıa olmasada adımdan kontrol ettiğinizde servisinize son 1 yılda ya 1 parça yollamışımdır veya birşey yollamamışımdır buna da mı bakmadınız ?


    3-
    Benim önceki garantiye yollayışımda kartı daha kötü yaparak bana geri yolladınız kısa süre kullanınca yaşadığım problemler yüzünden yeniden garantiye yolladığımda
    tamir edilemyor iade dediniz peki bu durumda ilk garantiden gelen kartı bana tamir etmeden tamir edildi diye yolladınız bu durumda beni kandırmış olmadınız mı ?
    Hadi iyi niyetliyseniz demekki bu servis işlerinden anlamıyor iyice test etmeden geri gönderiyorsunuz yani ya niyetinizde bir sorun var yada işi yapamıyorsunuz.
    Bu forumda insanları dolandırıcılıkla itham ettiniz konu açtınız peki bu yukarıda yazdıklarım oldu mu ?



    Yaşadığım olayı ve hayal kırıklığını forumdakiler ile paylaşmak istedim.
    Şahis görüşüm çizgi elektronikten kesinlikle uzak durun bana yaşattıkları duruma düşmeyin.
    Bakalım gold bilgisayardan haber bekliyorum artık kartın parası umrumda değil zaten eğer bu iş çözülmezsse kanuni yoldan peşini bırakmayacağım hakkımı alana kadar.
    Hocam geçmiş olsun, yine Çizgi klasiği kendini göstermiş.İşin ilginci buna dair çok konu vardı ancak forumdan bir kısmı nasıl olduysa yok oldu, artık kimin parmağı varsa bu işin içinde... Niyazi Bey bari servis işini bırakıyorum, giderken gemileri yakayım köprüleri yıkayım diyerek hareket etmeye başlamış sanırım.Foruma gelip sergilediği tavrı, servis bünyesinde sergilemiş olsaydı biz bugün Çizgi yine yapacağını yaptı yerine, adam gibi servis Asus alırsanız arkanıza bakmayın mesajlarını paylaşırdık.Ancak onun yerine, aynı politikacıların "biz binlerce aç insanı besledik" yorumları gibi "biz aslında garantidışı olan ürünleri bile garantiliymiş gibi muamele ettik" mesajlarını görmekten bıktık.21.yüzyıl olmuş bana kişisel mail atın Twitter, Facebook mesajlarına cevap vermem diyen birinin zaten hali hazırda bulunan müşterilerden veya potansiyel müşterilerle iletişimden kaçındığı belli.

    Uzun lafın kısası, Çizgi'nin servis sayfasından ellerini çekmeleri en hayırlısı oldu, zaten bu şekilde kartlara adam gibi işlem yapmadan "bios güncellendi" diyerek donanım problemini halledemedikleri için, olması gereken olmuş diyorum.
    Buyrun eğer videoyu izlemek isterseniz diye link atayım hocam.Geçmiş olsun tekrar.

    http://teknoseyir.com/asus-teknik-servisinde-cizgi-elektronik-donemi-sona-eriyor

    Edit:Alıntı kısmını çıkarttım, on satır alıntı olmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kir$of -- 19 Eylül 2014; 23:50:09 >




  • baştan sona okudum çok geçmiş olsun özellikle ürünü garanti dışı bırakmayı neye dayanarak yaptıklarının açıklamasını iste. Gold beni de şaşırttı sevmeyeni çok var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    hocam açıkça söyleyin asus ile ilişkiniz nedir neden savunuyorsunuz ?
    çizgi elektronik yukarıda resimde gösterdiğim gibi benim devam eden garantiyi yok saymaya çalışırken siz ısırarla çizgiyi savunan mesajlar neden
    atıyorsunuz.
    size kızmıyorum ama taraflı baktığınızı düşünüyorum malesef.
    benim konu hakkında ne düşünüyorsunuz ? size göre suçlu ben miyim ?

    Aynı soruyu bende soracaktım hocam, işin ilginci arkadaş değişik birkaç başlık altında da benzer yorumlar yapmış.Yer yarılıp içinden çıktı da karşımıza mı geldi orasını bilmiyorum.




  • Kepazelik baska bir sey degil bu. Bir firma zaman icerisinde nasil farkli bir karaktere burunur hep birlikte gormus olduk. Dilerim magduriyetin giderilir.

    Yollar ayrildigi icin artik kullanicisinin yaninda olan bir firma profili cizer Asus yoksa isleri zor olur.

    Ah su 1000W psular yok mu hep onlarin isi bu bahanesiyle garanti disi birakmamalarina sasirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gönül ister ki Pc'leri sadece corsair ve evga dan dizebilelim. Bu 2 firma dışında gerisini sallayın. Bunlar da öyle firmalar ki Tr de bile zaman geçirmeye gerek yok direk yurtdışı.

    Geçmiş Olsun.
  • Kurtulduk cizgiden en azindan buda bir sey..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her konuda 3gb belliği var 7950 alıncılar mining için r280 alıncılar öyle alın böyle alın servis konusu yada garanti sorunu olduğunda hiç uğramayın konulara o tayfayı bekliyoruz konuya
    cobi geçmiş olsun.. hatırlarsın gtx 470 leadtek artifect verdiğinde ben garantiye ver o kart driver değil sorunu donanımsal dedim ve tr ofiisyle direk irtibata geçtin gtx 560ti geldi sana... leadtek kendine düşeni yaptı yapmalıda ama son 2-3 ayda çok fazla çizgi sorunu mağduru konu açtı
    2.elde çok kişi 7950/ r280xi garantiden değişim geldi diye satıyor bu miningcilerin hediyesi sanırım 1-2ayda kartlar perte çıktı
  • Vay be ne Çizgi'ymiş be kardeşim.Bir kaç ay öncesine kadar forumda yere göğe sığdırılamayan bir servisti,adam bırakıyorum Asus'u dedi düştüğü duruma bak...(Asus,ben seni bırakıyorum demişte olabilir tabi.)
  • Konu sahibine geçmiş olsun.Arkadaşlar penta çıkışlı asus urunlere de mi çizgi bakıyordu ? Bilgisi olan var mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cobi C kullanıcısına yanıt
    Kartın üzerindeki soğutucu blok, GPU üzerine tam oturmazsa bütün kartlardan oyunlara girince o bahsettiğin düdük sesini alıyosun, bu konuda çok fazla deneyimim var, yani kartın tamir işi bittiğinde, ya blok tam oturmamış yada macun sürülmemiş olabilir, keza kartın tamirden sonraki yüksek ısısı'da bu bloğun tam temas etmemesini işaret etmiş, bu arıza servis çalışanının işini düzgün yapmamasından kaynaklı 1 arızadır, dolayısıyla servisin suçudur, aynı hatayı sen yapsan, tüketici hatası der atarlardı garantiyi, onlar yapınca niçin bedel ödemiyolar ?
    Baya 1 zaman önce başka 1 firmaya 'mersa system'e'' Sparkle marka kartımı arıza sebebiyle yollamıştım ve aynı şekilde bana telefonda 'mersa tarafından' iade yapıcaz bilgisi verildikten sonra, aynı gün içinde servis takibin'de karta baktığımda garantisi bitmiş görünüyodu, fakat hiç 1 sıkıntı çıkmadan ertesi gün iade'mi, kartı aldığım firmaya geçtiler, yani garanti silinme durumu, senin iade olayının işleme alındığı anlamına geliyo, böyle 1 durum'da paniğe kapılmaya gerek yoktur, ancak şu fatura olayını anlamadım, bu faturada'ki isim, senin değil diye, iade işlemi yapmıycaklarmı ? Eğer öyleyse bu çok saçma, sonuçta faturasız hibe takas veya çalıntı v.s. değil, kartın seri numarasına ait 1 fatura var elinde, böyle saçma 1 konuda problem çıkartmaları çok komik olur, çünkü bu yöntemi dayatmaya çalışan tek 1 firma olarak tarihe geçer, ama iyi yönde 1 geçiş'te olmaz, dayatmaya çalıştığı 'çılgın 1 şirket politikası' yüzünden battı, şeklinde'ki, resmi gazete başlığıyla hatırlanır mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coax47 -- 20 Eylül 2014; 2:00:23 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.