Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun




  • Şu ss'deki mesele, aylar önce Niyazi Saral'la konuşulmuş ve kendisi ikna olmuş görünmüştü. Ancak değişen bir şey yok.
    Tamamen tüketiciyi koruma amaçlı bir maddeyi, adamlar alakasız ve ters bir biçimde yorumlayıp, tehdit etmişler.

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

    Halbuki o madde, kısaca şöyle diyor: Ürüne satıcı zarar verirse veya müşteri, kullanım kılavuzundaki yanlış bilgilendirmeden dolayı, ürüne zarar verirse, ÜRÜN GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞTİRİLİR/ONARILIR.

    Niyazi bey, biz Çizgi'yi yıllarca iyi tanıdık. Son birkaç ayda ise, kendinizi rezil etmeyi başardınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 20 Eylül 2014; 8:22:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun

    http://www.consumeraffairs.com/computers/asus.html

    negatif ve pozitif yorumları okuyun da , sonra bana sorarsınız nerede çalıştığımı

    Not : Çizgi Elektronikle bir alakam yok .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun

    http://www.consumeraffairs.com/computers/asus.html

    negatif ve pozitif yorumları okuyun da , sonra bana sorarsınız nerede çalıştığımı

    Not : Çizgi Elektronikle bir alakam yok .

    Kardeş her firmanın iyi yada kötü yanı olur . Fakat burda sen çizgi çalışanı imaji veriyorsun bazı şeylerde aynen onların dediğini yazıyorsun

    Bu arkadaş gözü arkada bakmadan tüketici mahkeme gitse %100 iade alacak

    Ben vodofone markalı telefon bozuldu garantiye verdim 1,5 ay bekledi telefon adamlar utanmadan iade için dava açın dedi bende gittim açtim 3 gün olmadi dava çekmemi söylediler akabinde dava başlamadan 1 gün içerisinde telefon faturAsinda indirim ve üst model telefon Aldim

    Firma haksızsa her türlü iade /değişim yapacaklar ya güzellikle ya seve seve ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun

    http://www.consumeraffairs.com/computers/asus.html

    negatif ve pozitif yorumları okuyun da , sonra bana sorarsınız nerede çalıştığımı

    Not : Çizgi Elektronikle bir alakam yok .

    Kardeş her firmanın iyi yada kötü yanı olur . Fakat burda sen çizgi çalışanı imaji veriyorsun bazı şeylerde aynen onların dediğini yazıyorsun

    Bu arkadaş gözü arkada bakmadan tüketici mahkeme gitse %100 iade alacak

    Ben vodofone markalı telefon bozuldu garantiye verdim 1,5 ay bekledi telefon adamlar utanmadan iade için dava açın dedi bende gittim açtim 3 gün olmadi dava çekmemi söylediler akabinde dava başlamadan 1 gün içerisinde telefon faturAsinda indirim ve üst model telefon Aldim

    Firma haksızsa her türlü iade /değişim yapacaklar ya güzellikle ya seve seve ...

    fatura kendi adına olsaydı ve garanti kartıonaylanmış kaşelenmişse tabii ki alabilir hocam

    Mayıs 2014 yasasının bize getirdikleri ve bizden götürdükleri var . Bakanlık diyor ki orjinal garanti belgesi onaylanmış mı , bakın fatura demiyorum hocam ,belge imzalanıp kaşelenmiş mi yoksa garanti hizmeti vermeyin diyor açık açık bunu ben biryerimden uydurmuyorum

    Ben belki onları savunuyor gibi görünüyor olsam da, ben aslında sadece yasanın getirdiklerini paylaşıyorum .Ben bu yıl aldığım tüm elektronik eşyaların garanti belgelerini onaylattırıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun

    http://www.consumeraffairs.com/computers/asus.html

    negatif ve pozitif yorumları okuyun da , sonra bana sorarsınız nerede çalıştığımı

    Not : Çizgi Elektronikle bir alakam yok .

    Kardeş her firmanın iyi yada kötü yanı olur . Fakat burda sen çizgi çalışanı imaji veriyorsun bazı şeylerde aynen onların dediğini yazıyorsun

    Bu arkadaş gözü arkada bakmadan tüketici mahkeme gitse %100 iade alacak

    Ben vodofone markalı telefon bozuldu garantiye verdim 1,5 ay bekledi telefon adamlar utanmadan iade için dava açın dedi bende gittim açtim 3 gün olmadi dava çekmemi söylediler akabinde dava başlamadan 1 gün içerisinde telefon faturAsinda indirim ve üst model telefon Aldim

    Firma haksızsa her türlü iade /değişim yapacaklar ya güzellikle ya seve seve ...

    fatura kendi adına olsaydı ve garanti kartıonaylanmış kaşelenmişse tabii ki alabilir hocam

    Mayıs 2014 yasasının bize getirdikleri ve bizden götürdükleri var . Bakanlık diyor ki orjinal garanti belgesi onaylanmış mı , bakın fatura demiyorum hocam ,belge imzalanıp kaşelenmiş mi yoksa garanti hizmeti vermeyin diyor açık açık bunu ben biryerimden uydurmuyorum

    Ben belki onları savunuyor gibi görünüyor olsam da, ben aslında sadece yasanın getirdiklerini paylaşıyorum .Ben bu yıl aldığım tüm elektronik eşyaların garanti belgelerini onaylattırıyorum



    Kardeş İyi hoş Güzel Söylüyorsun ben belki faturayi unuttum ama ilk sahibiyim o zaman ne olacak ?

    ayrica fatura fotokopisi var adamin elinde seri no yazılı ve kaşeli bu gayet yeterli , zaten ileride benim haklı olduğum görülecek


    aynı zamanda bende asus var ve ilk sahibi arkadaşdan aldım fatura fotokopisi var o zaman ben garantisi olmayacak mal mı aldım ?


    bu durum ikinci ele büyük sekte vurun bunu da firma hariç herkesi etkiler .

    aynı yasa açın tüketici savunan maddeler çok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun

    http://www.consumeraffairs.com/computers/asus.html

    negatif ve pozitif yorumları okuyun da , sonra bana sorarsınız nerede çalıştığımı

    Not : Çizgi Elektronikle bir alakam yok .

    Kardeş her firmanın iyi yada kötü yanı olur . Fakat burda sen çizgi çalışanı imaji veriyorsun bazı şeylerde aynen onların dediğini yazıyorsun

    Bu arkadaş gözü arkada bakmadan tüketici mahkeme gitse %100 iade alacak

    Ben vodofone markalı telefon bozuldu garantiye verdim 1,5 ay bekledi telefon adamlar utanmadan iade için dava açın dedi bende gittim açtim 3 gün olmadi dava çekmemi söylediler akabinde dava başlamadan 1 gün içerisinde telefon faturAsinda indirim ve üst model telefon Aldim

    Firma haksızsa her türlü iade /değişim yapacaklar ya güzellikle ya seve seve ...

    fatura kendi adına olsaydı ve garanti kartıonaylanmış kaşelenmişse tabii ki alabilir hocam

    Mayıs 2014 yasasının bize getirdikleri ve bizden götürdükleri var . Bakanlık diyor ki orjinal garanti belgesi onaylanmış mı , bakın fatura demiyorum hocam ,belge imzalanıp kaşelenmiş mi yoksa garanti hizmeti vermeyin diyor açık açık bunu ben biryerimden uydurmuyorum

    Ben belki onları savunuyor gibi görünüyor olsam da, ben aslında sadece yasanın getirdiklerini paylaşıyorum .Ben bu yıl aldığım tüm elektronik eşyaların garanti belgelerini onaylattırıyorum



    Kardeş İyi hoş Güzel Söylüyorsun ben belki faturayi unuttum ama ilk sahibiyim o zaman ne olacak ?

    ayrica fatura fotokopisi var adamin elinde seri no yazılı ve kaşeli bu gayet yeterli , zaten ileride benim haklı olduğum görülecek


    aynı zamanda bende asus var ve ilk sahibi arkadaşdan aldım fatura fotokopisi var o zaman ben garantisi olmayacak mal mı aldım ?


    bu durum ikinci ele büyük sekte vurun bunu da firma hariç herkesi etkiler .

    aynı yasa açın tüketici savunan maddeler çok.

    amaç zaten 2.el sektörünü durdurmak birazda

    bak sen halen fatura diyorsun ben sana diyorum ki fatura artık YETMİYOR maalesef , illa garanti kartının imzalanıp kaşelenmiş olması da lazım

    Yani işi zorlaştırıyorlar , bizi savundukları kadar da , firmaları da savunuyorlar çaktırmadan

    hatırlayın bankalara önlem getirdiklerini söylediler , gözle görülür olan tek şey aidatsız kredi kartı eee onda da kampanyadan puan kazanamıyorsun

    sonra hesap işletim ücretine el attık dediler , halbu ki tek el attıkları hesap işletim ücreti kredi kartıyla birlikte zorunlu açılan hesaplardan alınmayacak . eee geri kalan vadesizler ne olacak ! oku canına gitsin mantığı




  • Dostum geçmiş olsun vallahi
    Çizginin bu kadar olabileceğini dusunmuyordum dogrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun

    http://www.consumeraffairs.com/computers/asus.html

    negatif ve pozitif yorumları okuyun da , sonra bana sorarsınız nerede çalıştığımı

    Not : Çizgi Elektronikle bir alakam yok .

    Kardeş her firmanın iyi yada kötü yanı olur . Fakat burda sen çizgi çalışanı imaji veriyorsun bazı şeylerde aynen onların dediğini yazıyorsun

    Bu arkadaş gözü arkada bakmadan tüketici mahkeme gitse %100 iade alacak

    Ben vodofone markalı telefon bozuldu garantiye verdim 1,5 ay bekledi telefon adamlar utanmadan iade için dava açın dedi bende gittim açtim 3 gün olmadi dava çekmemi söylediler akabinde dava başlamadan 1 gün içerisinde telefon faturAsinda indirim ve üst model telefon Aldim

    Firma haksızsa her türlü iade /değişim yapacaklar ya güzellikle ya seve seve ...

    fatura kendi adına olsaydı ve garanti kartıonaylanmış kaşelenmişse tabii ki alabilir hocam

    Mayıs 2014 yasasının bize getirdikleri ve bizden götürdükleri var . Bakanlık diyor ki orjinal garanti belgesi onaylanmış mı , bakın fatura demiyorum hocam ,belge imzalanıp kaşelenmiş mi yoksa garanti hizmeti vermeyin diyor açık açık bunu ben biryerimden uydurmuyorum

    Ben belki onları savunuyor gibi görünüyor olsam da, ben aslında sadece yasanın getirdiklerini paylaşıyorum .Ben bu yıl aldığım tüm elektronik eşyaların garanti belgelerini onaylattırıyorum



    Kardeş İyi hoş Güzel Söylüyorsun ben belki faturayi unuttum ama ilk sahibiyim o zaman ne olacak ?

    ayrica fatura fotokopisi var adamin elinde seri no yazılı ve kaşeli bu gayet yeterli , zaten ileride benim haklı olduğum görülecek


    aynı zamanda bende asus var ve ilk sahibi arkadaşdan aldım fatura fotokopisi var o zaman ben garantisi olmayacak mal mı aldım ?


    bu durum ikinci ele büyük sekte vurun bunu da firma hariç herkesi etkiler .

    aynı yasa açın tüketici savunan maddeler çok.

    amaç zaten 2.el sektörünü durdurmak birazda

    bak sen halen fatura diyorsun ben sana diyorum ki fatura artık YETMİYOR maalesef , illa garanti kartının imzalanıp kaşelenmiş olması da lazım

    Yani işi zorlaştırıyorlar , bizi savundukları kadar da , firmaları da savunuyorlar çaktırmadan

    hatırlayın bankalara önlem getirdiklerini söylediler , gözle görülür olan tek şey aidatsız kredi kartı eee onda da kampanyadan puan kazanamıyorsun

    sonra hesap işletim ücretine el attık dediler , halbu ki tek el attıkları hesap işletim ücreti kredi kartıyla birlikte zorunlu açılan hesaplardan alınmayacak . eee geri kalan vadesizler ne olacak ! oku canına gitsin mantığı



    hocam senin dediğin işi zorlaştırmaktan başka birşey değil
    yani öyle bir yazıyorsun ki kart alınmış kutu faturası var sırf garanti belgesi yüzünden garanti felan olmayacakmış gibi
    öyle şey mi olur ? sana diyorum forumdakiler aldıkları donanımlara baksalar ben dahil %99'un garanti belgesi kaşeli imzalı olmayabilir.
    hem olmasa bile bu tüketicinin değil satarken kaşe imza basmayan firmanın sorumluluğudur.
    Enteresan şekilde çizginin benim konuda garantiyi kafasına göre bitirmeye çalışmasına benim mağduriyetime yönelik yorumlarınız hiç olmaz iken
    tüketicini garantisi hangi durumlarda olmaz diye bir odaklanmanız var ?
    Koskaca konuyu görmediniz de mi yorum yapmıyorsunuz yoksa bilmediğimiz başka birşey mi Niyazi saral veya çizgi elektronik ile bir ilşkiniz mi mevcut
    yoksa o nickle niyazi bey adına mesajlar felan mı atıyorsunuz?
    Mesajlarınız okunduğunda zaten taraflı yazdığınız gün gibi ortada umarım şu 3 günlük dünyada vicdanınızın sesini dinler içinizden gelenleri dosdoğru yazarsınız.




  • ne zaman böyle konu görsem fena küfür ediyorum çizgi'ye. adamlara garantiye ürün yollamadım ama yollamanın da manası yok gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    Şu ss'deki mesele, aylar önce Niyazi Saral'la konuşulmuş ve kendisi ikna olmuş görünmüştü. Ancak değişen bir şey yok.
    Tamamen tüketiciyi koruma amaçlı bir maddeyi, adamlar alakasız ve ters bir biçimde yorumlayıp, tehdit etmişler.

     Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...

    O madde, kısaca şöyle diyor: Ürüne satıcı zarar verirse veya müşteri, kullanım kılavuzundaki yanlış bilgilendirmeden dolayı, ürüne zarar verirse, ÜRÜN GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞTİRİLİR/ONARILIR.

    Niyazi bey, biz Çizgi'yi yıllarca iyi tanıdık. Son birkaç ayda ise, kendinizi rezil etmeyi başardınız.

    hocam mesaj belli ';
    ''kartı aldın takarken en ufak bir hata yaptın ben bunu hemen garanti dışı bırakırım''
    ama kanunda bu montajın yanlış olduğunun netliği yok işte o zaman işin içine bilirkişi felan giriyor iş uzuyor.
    Niyazi saral gibi beyefendiler sonra gelir buraya ''yok hatalı montaj yapılmış garanti dışı olur vs diye mesajlar yazarlar.''
    Neticede son kullanıcıya karşı silah gibi kullanma zihniyeti var zaten o resimde herşeyi anlatmış diyor ki kullanıcıya
    ''haaa cııısss mayk alırım bak garantini'' mesaj bu.
    şimdi gelip kimse o kanuni mesajdır o yüzden oraya koyduk u savunmasın onu sitede insanların gözünün içine sokra gibi koymakta ben başka bir düşünce ararım.




  • Alacağım ürünün servisine bakıyorum, içerisinde cizgi,rma kelimeleri geçiyorsa ürünü almıyorum. Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma. Birileri bunlara yetki veren markalara yazmak üzere bir yazı hazırlarsa, ürününüzü servisin yetersizliğinden dolayı almıyorum diye daha güzel olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false shepherd

    quote:

    Orijinalden alıntı: LuxResset

    Bilader bunlara insan gibi muamele yaramıyor giricen servise azını yüzünü kıra kıra alıcan hakkını herkes hırsız memlekette biyerlerden adam çarpma hevesi

    Hakaretin ve iftiranın sıradanlaştığı bir memlekette, herkes hırsız olur dostum. Dürüst ve gururlu biri olduğunda, ortamın enayisi olarak görülürsün.

    />




  • Hayatimmda ilk defa asus urunu 7790 ekran karti aldim ve servislik oldum.birdaha ne asus nede cizginin distrubutorlugunde olan markalai asla almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coax47

    Baya 1 zaman önce başka 1 firmaya 'mersa system'e'' Sparkle marka kartımı arıza sebebiyle yollamıştım ve aynı şekilde bana telefonda 'mersa tarafından' iade yapıcaz bilgisi verildikten sonra, aynı gün içinde servis takibin'de karta baktığımda garantisi bitmiş görünüyodu, fakat hiç 1 sıkıntı çıkmadan ertesi gün iade'mi, kartı aldığım firmaya geçtiler, yani garanti silinme durumu, senin iade olayının işleme alındığı anlamına geliyo, böyle 1 durum'da paniğe kapılmaya gerek yoktur, ancak şu fatura olayını anlamadım, bu faturada'ki isim, senin değil diye, iade işlemi yapmıycaklarmı ? Eğer öyleyse bu çok saçma, sonuçta faturasız hibe takas veya çalıntı v.s. değil, kartın seri numarasına ait 1 fatura var elinde, böyle saçma 1 konuda problem çıkartmaları çok komik olur, çünkü bu yöntemi dayatmaya çalışan tek 1 firma olarak tarihe geçer, ama iyi yönde 1 geçiş'te olmaz, dayatmaya çalıştığı 'çılgın 1 şirket politikası' yüzünden battı, şeklinde'ki, resmi gazete başlığıyla hatırlanır mesela.

    Ben de merak ettim şimdi bunu.



    @cobi
    Şu mevzuyu sorar mısın bi Çizgi'ye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes Eyibil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheJudgé

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: PEGABRK

    Artık forumda çizgi elektroniğin servis rezaletini okumaktan sıkıldım bunedır arkadaş hiç mi iyim sever insan olmaz niyazi beyin konuşmasını izledim biz asusla yolları ayırdık diyo yanı asus onla ayırmamış burdada bi çelişki söz konusu artık dur DUR! demek farz oldu umarım kimsenin başına daha kötü şeyler gelmez inş bi an öncede çizgi elektronik bu tür şikayetleri kayle alırda telafi eder umarım.
    Hayır sunu anlamadım arkadasın garantisi devam ederken garanti nasıl devre dışı bırakılıyor burda bir vahamiyet söz konusu cok ilginç ya geçmiş olsun kardeş takipteyiz

    ASUS nereden bilecek buradaki servisin durumundan hocam ?

    Eğer dediğin olsaydı Servispoint MSI'dan yıllar önce kovulmuş olurdu .

    hocam nasıl nerden bilcek bilecek arkadaş yok oyle sey sistemde hersey mevcut bakıcak kac tane ürün geliyor kactane tamir ediliyor kaci edilmiyor kaci iade müşteri memnuniyeti nedir ama ne yazıkkı ASUS un iyi niyetini suiistimal eden şirketlermiz sagolsun

    Dediğin aynısı MSI içinde geçerli , siz sanıyormusunuz ki yurtdışı servislerin durumu çizgiden daha iyi , aslaa hatta ASUS Diyor ,direkt garanti dışı bırak diye .

    valla hocam ben yurt dışı servislerinin iyi olduğunu duydum ve kendımde Corsair 450D kasamla ilgili bi sorun yasadım ön paneldeki kucuk portatif panel kırılmıştı RMA açtık bana hollandadan yedek parça yolladılar komple ön panelin kendisini yollamışlardı nerden baksanız 70 100 liralık yedek parça ücretsiz kargosuz bi bu servise bakın bide bızım turklerın çizgi elektroniğine arasındaki farkı gorun

    ASUS'un bi araştırın derim hocam , dediğimi göreceksiniz

    Sizin dediğini yapan bi EVGA var bir de Corsair onlarda müşteri memnuniyetini çok üst seviyede tutuyorlar

    hocam kendimde asus kullanıyorum ekran kartım asus gtx780 sanmıyorum böyle kaliteli bir firma böyle bir şey yapıcak o zmn bidaha asla asus almam yani varmı link okuyalım bilgilenelim

    3 yıl garantisi olupta 2 yıl sonra arızalanınca garanti kapsamında 110 dolar servis ücreti isteyen, müşterisi kabul etmeyince anakartı aynen iade eden Asusun Nevada (USA ) teknik servisidir .

    Linki ekleyeceğim

    Yaw he he , hadi yeme bizi çizgi elektroniğin hangi bölümünde çalışıyosun

    http://www.consumeraffairs.com/computers/asus.html

    negatif ve pozitif yorumları okuyun da , sonra bana sorarsınız nerede çalıştığımı

    Not : Çizgi Elektronikle bir alakam yok .

    Kardeş her firmanın iyi yada kötü yanı olur . Fakat burda sen çizgi çalışanı imaji veriyorsun bazı şeylerde aynen onların dediğini yazıyorsun

    Bu arkadaş gözü arkada bakmadan tüketici mahkeme gitse %100 iade alacak

    Ben vodofone markalı telefon bozuldu garantiye verdim 1,5 ay bekledi telefon adamlar utanmadan iade için dava açın dedi bende gittim açtim 3 gün olmadi dava çekmemi söylediler akabinde dava başlamadan 1 gün içerisinde telefon faturAsinda indirim ve üst model telefon Aldim

    Firma haksızsa her türlü iade /değişim yapacaklar ya güzellikle ya seve seve ...

    fatura kendi adına olsaydı ve garanti kartıonaylanmış kaşelenmişse tabii ki alabilir hocam

    Mayıs 2014 yasasının bize getirdikleri ve bizden götürdükleri var . Bakanlık diyor ki orjinal garanti belgesi onaylanmış mı , bakın fatura demiyorum hocam ,belge imzalanıp kaşelenmiş mi yoksa garanti hizmeti vermeyin diyor açık açık bunu ben biryerimden uydurmuyorum

    Ben belki onları savunuyor gibi görünüyor olsam da, ben aslında sadece yasanın getirdiklerini paylaşıyorum .Ben bu yıl aldığım tüm elektronik eşyaların garanti belgelerini onaylattırıyorum



    Kardeş İyi hoş Güzel Söylüyorsun ben belki faturayi unuttum ama ilk sahibiyim o zaman ne olacak ?

    ayrica fatura fotokopisi var adamin elinde seri no yazılı ve kaşeli bu gayet yeterli , zaten ileride benim haklı olduğum görülecek


    aynı zamanda bende asus var ve ilk sahibi arkadaşdan aldım fatura fotokopisi var o zaman ben garantisi olmayacak mal mı aldım ?


    bu durum ikinci ele büyük sekte vurun bunu da firma hariç herkesi etkiler .

    aynı yasa açın tüketici savunan maddeler çok.

    amaç zaten 2.el sektörünü durdurmak birazda

    bak sen halen fatura diyorsun ben sana diyorum ki fatura artık YETMİYOR maalesef , illa garanti kartının imzalanıp kaşelenmiş olması da lazım

    Yani işi zorlaştırıyorlar , bizi savundukları kadar da , firmaları da savunuyorlar çaktırmadan

    hatırlayın bankalara önlem getirdiklerini söylediler , gözle görülür olan tek şey aidatsız kredi kartı eee onda da kampanyadan puan kazanamıyorsun

    sonra hesap işletim ücretine el attık dediler , halbu ki tek el attıkları hesap işletim ücreti kredi kartıyla birlikte zorunlu açılan hesaplardan alınmayacak . eee geri kalan vadesizler ne olacak ! oku canına gitsin mantığı



    hocam senin dediğin işi zorlaştırmaktan başka birşey değil
    yani öyle bir yazıyorsun ki kart alınmış kutu faturası var sırf garanti belgesi yüzünden garanti felan olmayacakmış gibi
    öyle şey mi olur ? sana diyorum forumdakiler aldıkları donanımlara baksalar ben dahil %99'un garanti belgesi kaşeli imzalı olmayabilir.
    hem olmasa bile bu tüketicinin değil satarken kaşe imza basmayan firmanın sorumluluğudur.
    Enteresan şekilde çizginin benim konuda garantiyi kafasına göre bitirmeye çalışmasına benim mağduriyetime yönelik yorumlarınız hiç olmaz iken
    tüketicini garantisi hangi durumlarda olmaz diye bir odaklanmanız var ?
    Koskaca konuyu görmediniz de mi yorum yapmıyorsunuz yoksa bilmediğimiz başka birşey mi Niyazi saral veya çizgi elektronik ile bir ilşkiniz mi mevcut
    yoksa o nickle niyazi bey adına mesajlar felan mı atıyorsunuz?
    Mesajlarınız okunduğunda zaten taraflı yazdığınız gün gibi ortada umarım şu 3 günlük dünyada vicdanınızın sesini dinler içinizden gelenleri dosdoğru yazarsınız.



    cobi,

    adam belli ki niyazi sarar dan bir menfaat almış şirketi , babasının şirketi gibi savunuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    fatura artık YETMİYOR maalesef , illa garanti kartının imzalanıp kaşelenmiş olması da lazım
    Yani işi zorlaştırıyorlar , bizi savundukları kadar da , firmaları da savunuyorlar çaktırmadan

    cobi'nin şu mesajı için ne diyeceksiniz peki? Bunu ben de merak ettim çünkü. Madem artık kâşe basılmayan garanti belgeleri geçersiz. Sıfır ürün satan firmalar, neden kâşe satmadan ürün satarlar?


    yani öyle bir yazıyorsun ki kart alınmış kutu faturası var sırf garanti belgesi yüzünden garanti felan olmayacakmış gibi
    öyle şey mi olur ? sana diyorum forumdakiler aldıkları donanımlara baksalar ben dahil %99'un garanti belgesi kaşeli imzalı olmayabilir.
    hem olmasa bile bu tüketicinin değil satarken kaşe imza basmayan firmanın sorumluluğudur.




  • çizgi bu tarz işler yapmazdı nolmuş bunlara böyle
  • cobi C kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.Bunlardan herşey beklerim.Neyseki bunlardan kurtulduk sonunda.Asus ürün 2.el dahil kesinlikle almamaya ant içmiştim.Bu şeref..ler değiştiğine göre asusa karşı gene sempatim başlayabilir.Daha önceden dediğim gibi inşallah gelen gideni aratmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lvnt38

    Alacağım ürünün servisine bakıyorum, içerisinde cizgi,rma kelimeleri geçiyorsa ürünü almıyorum. Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma. Birileri bunlara yetki veren markalara yazmak üzere bir yazı hazırlarsa, ürününüzü servisin yetersizliğinden dolayı almıyorum diye daha güzel olur


    Tam üstüne bastın hocam bu konuda bir yazı hazırlamayı düşünüyorum
    Aynen başıma gelen bu olaydan sonra çixigi elektronik gördüm mü alacağım cihaz isterse altın kaplama olsun ne alırım ne kullanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 20 Eylül 2014; 10:09:31 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.