Şimdi Ara

Bir HTC ONE M8 mağduruyum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    çok inceleyerek ve de severek isteyerek aldım ama şimdi kara kara düşünüyorum bir yandan da bir tüketici olarak internettte en azından insanları da uyarmak isterim


    2014 ağustosunda bir HTC ONE M8 aldım. Telefon gayet hoş hızlı kullanması keyifli vs. Ama aldığım telefonda kamerada bir arıza çıktı. 1. haftasında tedarikçiye teslim ettim. Aynı zamanda HTC türkiye sayfasından da durumu bildirdim. Ancak ne yazık ki tedarikçi gray market ürünü verdiğinden HTC Türkiye sahiplenmedi. Tedarikçi ise 2 ay uğraştıktan sonra pes edip Kasım 11. gününe faturalı vatan bilgisayardan aldığı yeni telefonu bana teslim etti. Bu noktada zaten cihaz üzerine yaşadığım tecrübe ve bu tecrübe karşısında HTC Türkiye'nin sessiz kalışı ne yazık ki bir hayal kırıklığı idi. Ama asıl hata doğal olarak gray market bir ürün olmasından kaynaklandığı ve nihayetinden yeni ve Türkiye garantili bir telefonu teslim aldığım için çok da üzerinde durmadım.
    Gel zaman git zaman mayıs başında ekranın en üst satırında bir sorun oluştuğunu fark ettim. Duyarsızlaşmıştı. Cihaz menüsindeki ekran çizgi testinde de durumu net olarak tespit ettim ancak gündelik koşturmadan ve yedek telefon bulamamaktan ancak geçtiğimiz hafta telefonu vatan bilgisayara teslim ettim ve bu sefer tekrar HTC'ye mail yolladım.
    Tamam adamlar hemen döndüler nasıl yardımcı olabiliriz diye ama 2014'te deli paraya satılan bir modelin iki ayrı cihazında iki ayrı sorun yaşamış olmak hayli can sıkıcı idi ve ben Türkiye'ye gelen mallarda bir sorun olup olmadığını sorgulamaya başladım. Dahası daha yeni 6 aylık bir telefonun açılıp tamir edilip bana geri iade edilmesi (ki tamamen üretici hatası çünkü o kadar para verdiğim cihaza gözüm gibi bakarım doğal olarak) noktasında da endişelerim olduğunu söyledim. Zaman ve emek kaybını bir kenara koyun iki ayrı cihazda iki donanım sorunu yaşamak gerçekten tuhaf idi.
    Ancak hikaye burada başlıyor
    Şikayetime geri dönen arkadaş gayet içtenlikle sorunlarımı dinledi hak verdi ancak Kasım 11 fatuları olduğundan mayıs sonu teslim edilmiş bir telefon için kutulu değişim yapamayacaklarını çünkü kanunların böyle olduğundan bahsetti ancak biraz daha zorlayınca şunu anladım. HTC Türkiye sadece isim olarak burada cihazları ithal eden ve servisini sağlayan firmalar tamamen üçüncü şahıslar yani HTC'nin bunlar üzerinde hiç bir gücü yok. Bana en fazla servisi takip edip VİP hizmeti sunabileceklerini belirtti ve elinden daha fazlası gelmediğini söyledi.
    Yani tamam genelinde böyle sorunlar olmuyor olabilir ama iki telefon iki ayrı donanım sorunu ve ne yazık ki telefona karşı dolayısıyla da markaya karşı yaşanan bir güven kaybı.
    Bilginiz olsun HTC telefonunuz var ise ve arızada bir haklılığınız var ise tamamen yalnızsınız marka sahibi ne yazık ki Türkiye'de tüketici lehine hiç bir işlem gerçekleştiremediğini söylüyor. Kısaca uzak durun bu segmentte telefon alıyorsanız bana göre IOS tabanlı cihazlardan vazgeçmeyin. Ya da HTC'den uzak durun







  • sevgili arkadaşım olay ios android olayı değil ki olay cihazı üreten firmanın müşteri sorunlarına karşı cevap verememesi cihaz yazılımsal değil donanımsal olarak sorunlu

    Yani bu Samsungda da olabilir bu LG'de de bu appleda da cihaz sonuçta donanımsal olarak sorun çıkarabilir. Androidin kabiliyeti yüzünden ben zaten ios'u bıraktım HTC'ye geçtim ama aynı modelde iki telefon iki farklı arıza ve firmanın verdiği cevap biz burada operasyonel olarak yazılım konusuna yoğunlaştık cihaz ithalatı ve sonraki süreçler üzerinde bir etkimiz yok diyorlar. O zaman şunu sormaz mısınız? iyi de arkadaş ben bu kadar parayı markaya ödedim samsung ya da lg de alabilirdim vs vs yani üçüncü şahıslar üzerinde nasıl bir denetiminiz yok o zaman bu tür sorunlar karşısında tüketiciyi yalnız bırakıyorsunuz

    yorum yaparken biraz daha duyarlı olalım burada amacım ios androide göre daha iyidir değil. Yazdıklarımdan o çıksa da şu bir gerçek apple ürünlerinin arkasında dururken HTC gibi firmalar neden durmuyor ben sıkıntılı bir tecrübe ile şu an bunu sorguluyorum




  • Bence htc mağduru değilsiniz garanti mağdurusunuz tabi bide şanssiniz yokmuş teknoloji açısından

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunun htc ile ne alakası var anlayamadım bunun garanti ile sıkıntısı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HTC ile alaka kuramayan arkadaşlar telefon üreticisi kim? Siz aldığınız malları neye göre seçiyorsunuz? Evet performansı muhteşem bir telefon android işletim sisteminde keyif veren bir akıcılığı var. İyi de küresel bir firmanın mal satıldıktan sonra işi bitiyor mu? İki defa aynı modelde iki farklı cihazda sorun yaşamış biri (şansızlık seni bulmuş arkadaş da diyebilirsiniz) şikayetini üretici firmaya aktardığında karşıdaki kişi evet haklısınız başınıza bir şansızlık gelmiş ama bizim bu durumu merkeze raporlamaktan başka yapabileceğimiz birşey yok der ise siz ne dersiniz? Sorarsınız iyi de siz markanın Türkiye ofisi değil misiniz? Karşıdaki de ithal edenler ve teknik servileri üzerinde yaptırım gücümüz yok
    o zaman marka güvenilirliği ne olur?

    yani bunu marka taraftarlığına çevirmeyelim arkadaşlar sonuçta bir tüketici olarak marka ile yaşadığım sorunu paylaşıyorum. Kimisi sorunsuz şekilde kullanıyordur kimisi sorun yaşamıştır ama hal olmuştur vs vs ama ben şunu demek istiyorum sen Türkiye de bir ofis açıyorsun. Türkiye gibi mobil pazarı güçlü bir ülkeye cihazların giriyor ama müşteri memnuniyeti noktasında sorunları çözümleyemiyorsun

    o zaman internet sitende

    "Başarı Bittiği Yerde Başlar: Müşteride

    Perakendecilerin, basın incelemelerinin, tüketici fikirlerinin ve arkadaşlarla ailenin şiddetli tavsiyeleri, yüksek oranlı ürün tavsiyeleri, marka bilinirliği ve devamlı artışa katkıda bulunuyor. Bir yandan pazar payı artarken, bu tavsiye kanalları bir araya gelerek HTC ile topluluğu arasındaki bağlantıyı güçlendiriyor. Tüm kalbimizle kişiselleştirilmiş iletişim deneyimini geliştirmeye yatırım yaptığımız için yeniliğin her aşamasında müşteriyi başkahraman yaparak destekliyoruz."

    diye yazmazsın (bakınız internet sitesinde hakkında sayfasına)


    Sanıyorum kimse aldığı bir elektronik cihaz için bu tür konuları merak etmiyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedgeo -- 8 Haziran 2015; 14:26:00 >




  • Hocam HTC' nin suçu yok ki.
    Garanti vermemekte haklılar.
  • Arkadaşım uyarı için teşekkürler.
    Yıl olmuş 2015 halen servis sorunlarıyla boğuşuluyor, suçlamalarla karşı karşıya kalınıyor.
    2115 de de değişmez bu durum ve bu kafa..
    Geçmiş olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Motorola nexus 6 incelemelerim
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • üstat nasıl haklılar? ben tam olarak bunu anlayamadım

    Firma olarak Türkiye'de ofis açıyorsunuz bakın hizmet üretmiyorsunuz mal üretiyorsunuz ve bu malı Türkiye pazarında Türk tüketicisinin kullanımına sunuyorsunuz. Eğer gerçek manada kurumsal bir firma iseniz ürettiğiniz ürünün arkasında durmaz mısınız?
    Aslına bakarsanız bu tür onlarca firma var piyasada aktif olarak ürünü dolaşan. Pazarda kendileri direkt oyuncu olmuyorlar. Daha karlı olan yolu seçiyorlar. Anlaştıkları İthalatçı firmalar ürünü getiriyor piyasaya sürüyor. Garanti koşulları çerçevesinde de ama da daha önemlisi kar marjı bağlamında sorunları çözümlüyor. Eğer gerçekten kurumsal bir firma iseniz ürününüzü soktuğunuz piyasada ürününüzün arkasında durmak yerine ithalatçı ve bağıl teknik servise mi topu atarsınız yoksa ürettiğiniz ürünü sahiplenir ve de müşterinin sorununu çözmeye mi uğarışırsınız?

    Sanırım anlattıklarım oldukça yabancı şeyler olarak geliyor ama geçen yıl ağustos ayında 2500 TL civarı para verip aldığım telefon iki ayrı cihazda iki ayrı donanım hatası çıkarınca kimse kusura bakmasın bunu garanti koşulları vs çerçevesinde değerlendirmem. Birinin grey market ürünü olduğu ortaya çıkmış bu noktada zaten HTC firmasına bir şey diyemem tedarikçimi sorgularım! Ama yenisi Türkiye garantili olarak gelmiş. Gelmiş de arkasında "MARKA" desteği yok. Bakınız "MARKA" desteğinden bahsediyorum.

    Sonuçta kanunların ve yönetmeliklerin sınırları çerçevesinde her şey halledilmektedir "resmiyette". Garanti bu kurallar dizgesine tabiidir.

    Ama benim sorguladığım ve de uyardığım nokta " MARKA" desteği arkadaşlar bu çok mu garip anlamadım ki?




  • Temmuz 2014'ten beri kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok M8 de. Genelleyip markayı karalamak haksızlık. Htc en stabil en rahat android bana kalırsa.Daha önce sony,huawei ve samsung da kullandım fakat Htc en çok memnun kaldığım telefon oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben zaten andorid işletim sistemi kötüdür demedim cevap veren arkadaşlar HTC'nin gerçekten performanslı bir telefon ortaya koyduğunu da belirttim

    Anlatamadığım sanırım telefonun üretici desteğinin Türkiye'de olmaması. Desteğin ithalatçı ve teknik servisler tarafından sunulması. 6. ayında olan bir telefonum bozulduğunda karşımda sorunlarıma kaçamak ve şablon cevaplar vermek dışında yapacak bir şeyleri olmayan birileri dikildiğinde yaşadığım hayal kırıklığı.

    Neyse olay taraftarlığa dönmüş durumda. karalama ve aklama mevzu gibi algılanır olmuş. İsteyen istediği telefonu alsın.

    Umarım kullandığınız HTC telefonlarınızda benim ki gibi şansızlıklar silsilesi yaşadığınızda nerede bu marka neden beni ithalatçı ile karşı karşıya bırakıyor demezsiniz.
  • ah be kardeşim al işte ürün gitti arızası tamir edildi KVK servisinde geldi şimdi de FM alıcısı hiçbir radyoyu bulamıyor
    yahu bizim radyonun vericisi dibinde denedim acaba alır mı diye yok yok yok. Ne ki benim günahım ben bu kadar sorun yaşadım...
  • Bende Htc m8 sahibiyim,telefonumu yaklaşık 1 senedir kullanmaktayım.Allah'tan başıma bunların hiçbiri gelmedi hatta telefondan şikayetim bile olmadı.Galiba bu arıza işleri biraz şans işi.
  • Çok fazla M8 kullanan arkadaşım var hiç birinden şikayet duymadım şahsen

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.