Şimdi Ara

BİR SAMSUNG TR KLASİĞİ (THH'DEN PARA İADESİ KARARI ÇIKTI) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
2.723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar, az önce THH'den karar geldi. Para iadesine karar verilmiş. Bilirkişi ücretini de Samsung ödeyecek. Adamlar o kadar vurdumduymaz ki savunma bile yapmamışlar. Tok satıcı. Paraya doydular nasıl olsa. Bi müşteri gider başka müşteri gelir zihniyetiyle hareket ediyorlar.
    Zannedersem 15 gün içinde Tüketici mahkemesine itiraz hakları var. Muhtemelen başvuru yapmazlar. 15 gün daha bekleyip telefonu iade edip paramı alacağım...
    Şimdi bu ne demek; şayet kamera lensine toz giriyorsa, telefonun Ip sertifikası olsun olmasın iade ve değişim hakkınız var. Hakkınızı sonuna kadar arayın. BİR SAMSUNG TR KLASİĞİ (THH'DEN PARA İADESİ KARARI ÇIKTI)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALCOLMX©

    Evet arkadaşlar, az önce THH'den karar geldi. Para iadesine karar verilmiş. Bilirkişi ücretini de Samsung ödeyecek. Adamlar o kadar vurdumduymaz ki savunma bile yapmamışlar. Tok satıcı. Paraya doydular nasıl olsa. Bi müşteri gider başka müşteri gelir zihniyetiyle hareket ediyorlar.
    Zannedersem 15 gün içinde Tüketici mahkemesine itiraz hakları var. Muhtemelen başvuru yapmazlar. 15 gün daha bekleyip telefonu iade edip paramı alacağım...
    Şimdi bu ne demek; şayet kamera lensine toz giriyorsa, telefonun Ip sertifikası olsun olmasın iade ve değişim hakkınız var. Hakkınızı sonuna kadar arayın.

    Hocam itiraz edememe sebepleri ip sertifikası ya da vurdumduymaz olması değil. İlk başta hata ettiler.

    Toz girdiği için içini açıp temizleyeceksen eğer diyeceksin ki bu kendinden olamaz. Bu garanti dışıdır ve ücreti şu kadardır.

    Yok garantiden yapacaksan da 1 aylık cihazın kapağını açıp temizleyemezsin. Kusurlu cihaz = kusurlu cihazdır. Gerekeni yapacaksın.

    Hatalarını anladığı için savunma yapmadılar. Benim çalıştığım serviste daha değişim ya da iade davasını kaybettiğimizi görmedim. 1-2 kez ücretsiz onarım yapılma kararı verildi sadece o da bizim suçumuz değildi aslında. Samsung cihazı ücretsiz yapın diyor biz de yapıyoruz. Hayırlı olsun bu arada.


    bir de thh işlemleri uzun sürdüyse falan onlara ödenecek ücret 400-500 leri buluyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi claswan -- 12 Temmuz 2021; 19:55:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALCOLMX©

    Evet arkadaşlar, az önce THH'den karar geldi. Para iadesine karar verilmiş. Bilirkişi ücretini de Samsung ödeyecek. Adamlar o kadar vurdumduymaz ki savunma bile yapmamışlar. Tok satıcı. Paraya doydular nasıl olsa. Bi müşteri gider başka müşteri gelir zihniyetiyle hareket ediyorlar.
    Zannedersem 15 gün içinde Tüketici mahkemesine itiraz hakları var. Muhtemelen başvuru yapmazlar. 15 gün daha bekleyip telefonu iade edip paramı alacağım...
    Şimdi bu ne demek; şayet kamera lensine toz giriyorsa, telefonun Ip sertifikası olsun olmasın iade ve değişim hakkınız var. Hakkınızı sonuna kadar arayın.

    ayrıca itiraz hakkını falan beklemene gerek yok. 444 77 11 ara durumu anlat hangi servise gidip kayıt açmam gerekiyor diye sor. Servise gidip Cihazı full kutusu ile beraberinde fatura ve hakem heyeti kararını götürüp kayıt açtır. Gerisini Samsung Genel Merkez yapacak.


    Örnek veriyorum biz mesela değişim ya da iade davasını kaybetmemiş olmamıza rağmen en çok biz bakıyoruz sanırım THH işlemlerine. Hep bize yönlendiriyorlar belki de başarılı bir servis olduğumuz içindir. Normalde şikayet edilen servise gidilmesi gereklidir bence...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi claswan -- 12 Temmuz 2021; 19:58:51 >




  • claswan kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam. Şimdi yanlış anlamadıysam, kafamıza göre istediğimiz servise götüremiyoruz. Samsung MH bizi yönlendiriyor. Onların belirlediği servise götürüyoruz.
    Peki telefonu teslim ettikten sonra ne kadar sürede ücret iadesi yapılıyor? Malum telefonsuz kalacağım. Gerçi yeni telefon alıp öyle teslim etmek daha mantıklı duruyor. Aynı hafta içinde parayı yatıracaklarını sanmıyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALCOLMX©

    Teşekkür ederim hocam. Şimdi yanlış anlamadıysam, kafamıza göre istediğimiz servise götüremiyoruz. Samsung MH bizi yönlendiriyor. Onların belirlediği servise götürüyoruz.
    Peki telefonu teslim ettikten sonra ne kadar sürede ücret iadesi yapılıyor? Malum telefonsuz kalacağım. Gerçi yeni telefon alıp öyle teslim etmek daha mantıklı duruyor. Aynı hafta içinde parayı yatıracaklarını sanmıyorum.

    En fazla 10-15 gün sürecektir ki bu resmiyetteki rakam bizde genelde 3-5 gün sürüyor. Şuan bayram araya girmeden git hallet derim. Ayrıca ikame (yedek) cihaz talebinde bulunabilirsin. İade ücret yatınca cihazı götürüp teslim edersin.

  • claswan kullanıcısına yanıt
    Araya 9 gün bayram tatili gireceği için, bayramdan sonraya halletmeyi düşündüm. Telefonu bu hafta versem en erken 2 hafta sonra alırım iadeyi. Ama idareten ikame cihaz vereceklerse beklemeye gerek yok. Yarın arayıp şansımı deneyeyim. İnşaallah sizin gibi aklı başında bir servis yetkilisine denk gelirim de yormadan işimi hallederler hemen.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Samsung MH'yi aradım. Hem oraya hem de onların yönlendirdiği servise sordum "para iadesi yapılacağı için ikame telefon veremiyoruz" dediler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALCOLMX©

    Samsung MH'yi aradım. Hem oraya hem de onların yönlendirdiği servise sordum "para iadesi yapılacağı için ikame telefon veremiyoruz" dediler.

    Biz veriyoruz ama sonra takip etmedi sıkıntı işte. Bugün birine iade yaptık ama ikame cihaz gelsin diye bekliyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • claswan kullanıcısına yanıt
    Sizin gibi müşteri odaklı servis yetkilisine denk gelemedik Ankara'da maalesef. Zaten öyle olsaydı iş THH'ye varmaz cihaz değişimi yaparlardı. O yüzden çok şey beklemedim. Cihazı dün teslim ettim, oğlumun telefonuyla idare ediyorum. Bayram sonrasına kalır ödeme muhtemelen. Teşekkür ederim bilgilendirmeler için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALCOLMX©

    Sizin gibi müşteri odaklı servis yetkilisine denk gelemedik Ankara'da maalesef. Zaten öyle olsaydı iş THH'ye varmaz cihaz değişimi yaparlardı. O yüzden çok şey beklemedim. Cihazı dün teslim ettim, oğlumun telefonuyla idare ediyorum. Bayram sonrasına kalır ödeme muhtemelen. Teşekkür ederim bilgilendirmeler için.

    rica ederim en azından sorununuzun çözülmesine sevindim.

  • MALCOLMX© kullanıcısına yanıt

    Lehinize sonuçlanmasına sevindim , hayırlı olsun. Ankarada destek bilişimden bi olumlu haber duyamıyorum, yıllar önce hem telefonu mu 10gün mahsur tutup hem garanti dışı saymışlardı, şarj kablosunu değişmemişlerdi.


    Thh de satıcı mı yoksa servisi mi şikayet etmiştiniz?


    Bu arada Yeni telefon ne alacaksınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ben Samsung firmasını şikayet etmiştim. Önce Necatibey'deki servise verdim, ertesi gün telefonu aldım. Yine toz girdiğini görünce bu sefer Etlik'deki servise götürdüm. İade talebime olumsuz yanıt gelince beklemeden THH'ye başvurdum...
    Eşimde Redmi Note 8 pro var. 2 yıldır çatır çatır kullanıyor. Oğlumda da Redmi 9C var. O da memnun. Muhtemelen aynı seriden Redmi Note 10 pro alabilirim. Diğer alternatiflerim; aynı fiyat bandında Mi 11 lite ve Poco X3 pro. Aslında Galaxy A52'de tercih edilebilir fakat malum süreçten dolayı Samsung'tan soğudum. İster istemez bilinç altımda olumsuz bir imaj oluştu Samsung'a karşı...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MALCOLMX© kullanıcısına yanıt

    Note10pro bugün ayak üzeri inceledim. Fena gelmedi. Ön kamera selfie tatmin etti gibi. Kendi telefonuma göre iyiydi :) Modelin konusunda sormak lazım


    Evet samsung servisleri o bakımdan düşündürüyor ama çoğu markasının servis anlayışı öyle tr de :(


    Etlik Simge de öyle yaptıysa Ankarada servis kalmamış o zaman. Sincandakini hiç denemedim, orayada iyi diyen olmuştu ama gözümle görmem lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.