Şimdi Ara

Bir Turknet klasiği (rezaleti)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    1 yıla yakındır turknet uyesiyim. Aboneliğimin basladigi ilk 3 ay çok sorun yaşamama rağmen bir şekilde sorunu çözüp kalmıştım. Kalmamın sebebi taşınma ihtimalim yuzunden kontrat istememem.
    Geçenlerde sitelerinde apartmanimin 100 mbit desteklediğini gördüm ve musteri hizmetlerine benim neden 50mbit aldığımı artma ihtimali olup olmadığını sordum.
    Bana ekip yönlendireceklerini o anda bir şeylerin ters gideceğini anlamıştım ama çok geçti.😂
    Pazar sabahı gelen çalışan dış hatta sorun olmadığını söyledi gitti. Ve surpriz dsl ışığı yanmiyor😂 arkasından koştum yetişemedim.
    Bugün üçüncü gun evet üç hala çözmediler ayda 2 tb indiren hatta tanımsal sorun ne alakaysa çalışanları gelince başlamış 😂😂😂 sonra ic tesisata salladilar.
    Ben iptal edip başka firmaya geçiyorum aklinizda olsun kendi alt yapılarına geçmeyecekseniz bu sorunlara hazır olun çözüm bulamamaya hazır olun.
    Şimdi konuya gelip destek kaydı numarası isteyip bekletmeye devam edecekler 😂
    İnternet sizin içinde önemli işinizle alakalıysa 20-30-50 fazla verin diger firmalarla yönelin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AzuLA -- 23 Haziran 2021; 10:28:7 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    4. Gündür paylaşıyorum farklı ne yapabilirsiniz?
    İptal basvurumu hazırlıyorum aksam gönderiyorum ona yardimci olursunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AzuLA kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek bilgi talep edecektir. Güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Evet pazar gunu kontrole gelen calisan yanlis ankastreye baglamis o yuzden 5 gundur net yokmus ahahahahaha tam komedi.....

  • AzuLA kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Merhaba 12.07.2021 17.00 da Türknet Bireysel ekibinden bir yetkili twitch.tv/tengigabit/ kanalında konuk alınacaktır.


    Sorularınızı cevaplayacaktır discord.gg/EwQd7yXGrv kanalında sorular toplanıyor.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.