Şimdi Ara

Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.423
Cevap
15
Favori
89.698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfred Borden

    Hocam sen bisikleti yıkadın mı? Ben yeni aldım ama tekerler tanınmaz halde beyaza döndü. Ayrıca ters takla attım bisiklette sağlam bi yer kalmadı. Ben biraz hardcore kullanıcıyım sanırım.

    Bisikleti siliyorum, Toprakta vs.. de kullanmadım hiç o yüzden temiz gözükebilir.

    Ayrıca lastiklere silikon sütü sürüyorum aralıklar ile o yüzden daha siyah duruyor.

    Benim lastiklerin dişleri erimiş. Galiba kaydırınca oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfred Borden

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfred Borden

    Hocam sen bisikleti yıkadın mı? Ben yeni aldım ama tekerler tanınmaz halde beyaza döndü. Ayrıca ters takla attım bisiklette sağlam bi yer kalmadı. Ben biraz hardcore kullanıcıyım sanırım.

    Bisikleti siliyorum, Toprakta vs.. de kullanmadım hiç o yüzden temiz gözükebilir.

    Ayrıca lastiklere silikon sütü sürüyorum aralıklar ile o yüzden daha siyah duruyor.

    Benim lastiklerin dişleri erimiş. Galiba kaydırınca oluyor.

    Olabilirim evet.

    Kaydırmamak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)



    İyi dilekleriniz için teşekkürler,

    Kadansa dikkat etmeye çalışıyorum. Çok dik yokuşlarda yine orantılı vites düşürüyorum tabi. Ama eski 1.1 olmuyor, Bu tabiki süreklilik ile gelişiyor, hergün en az yarım saat sürmeye özen gösteriyorum ki vücudumun alışması ona göre artsın. Yoksa dediğiniz gibi haftada 1'e düşürürsek en başa döneceğim.

    Bizim burası çok yokuşlu ve düz alan az, o yüzden yokuş olması beni sıkıyordu ilk başlarda tam çıkamadığım için , şimdi tabi keyifli olmaya başladı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !

    Arkadaşlar;

    Salcano NG 650 26" HD için 560 TL fiyat aldım. Sizce nasıl, bana baya bi uygun geldi. Yarın almaya gideceğim kısmetse. Her yeri araştırdım en ucuz fiyat veren 625 tl idi. En sonunda kartal da bi yer buldum, adamlar yetkili bayii aynı zamanda. 560 tl fiyat verdiler. 560 TL ye normalde MD ler satılıyor, HD olması baya iyi oldu :)

    HOCAM md hd arasında ne var var ? hd dediğiniz hidrolik disk mi ? md neyin kısaltması o zman ?
    Bir de bu bisiklette önden kilitlemeli maşa var mı ? yani düz yol gideceğim zaman amörtisör'ü iptal edebiliyor muyum bu sistem var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)



    İyi dilekleriniz için teşekkürler,

    Kadansa dikkat etmeye çalışıyorum. Çok dik yokuşlarda yine orantılı vites düşürüyorum tabi. Ama eski 1.1 olmuyor, Bu tabiki süreklilik ile gelişiyor, hergün en az yarım saat sürmeye özen gösteriyorum ki vücudumun alışması ona göre artsın. Yoksa dediğiniz gibi haftada 1'e düşürürsek en başa döneceğim.

    Bizim burası çok yokuşlu ve düz alan az, o yüzden yokuş olması beni sıkıyordu ilk başlarda tam çıkamadığım için , şimdi tabi keyifli olmaya başladı

    bu bisikleti aldıktan sonra , şehirde kullanacağım zamanlarda şehyir lastiği takmak istiyorum. Bunun için ne almam lazım hocam ? Bu işi nasıl yapıyoruz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Engineer !

    Arkadaşlar;

    Salcano NG 650 26" HD için 560 TL fiyat aldım. Sizce nasıl, bana baya bi uygun geldi. Yarın almaya gideceğim kısmetse. Her yeri araştırdım en ucuz fiyat veren 625 tl idi. En sonunda kartal da bi yer buldum, adamlar yetkili bayii aynı zamanda. 560 tl fiyat verdiler. 560 TL ye normalde MD ler satılıyor, HD olması baya iyi oldu :)

    HOCAM md hd arasında ne var var ? hd dediğiniz hidrolik disk mi ? md neyin kısaltması o zman ?
    Bir de bu bisiklette önden kilitlemeli maşa var mı ? yani düz yol gideceğim zaman amörtisör'ü iptal edebiliyor muyum bu sistem var mı?

    MD mekanik disk fren demek, HD Hidrolik disk fren. Aralarında dağlar kadar fark var. Görüntü olarak ikisi de disk fren görüntüsü var ancak çalışma prensipleri çok farklı. MD, V fren dediğimiz, klasik papuçlu fren sisteminde olduğu gibi çalışır. Telli sistem vardır, fren yaparsınız sıkışır. Ancak HD de hidrolik sistem vardır ve fren sistemlerinin en iyisidir. En iyisinden kastım, dağda bayırda kullanırken, zor şartlardan etkilenmez. Yağmur, çamur, kar kış demeden rahatıkla fren yapar. V fren ve MD fren bu koşullardan etkilenir, o yüzden HD tavsiye edilir. Benim bildiklerim bunlar, forumda aratırsanız çok detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz bu konu hakkında.

    Ekleme: Maşa sorunuzu yanıtlamayı unutmuşum. Malesef kitleme özelliği mevcut değil, aslına bakarsanız ben pek aramıyorum. Olsa da olur, olmasa da olur, şimdilik dert etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engineer ! -- 2 Ağustos 2013; 1:41:16 >




  • Beyler arka aktarıcıda karar vermedim. Bütçe kısıtlı rd-tx35 mi alayım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)



    İyi dilekleriniz için teşekkürler,

    Kadansa dikkat etmeye çalışıyorum. Çok dik yokuşlarda yine orantılı vites düşürüyorum tabi. Ama eski 1.1 olmuyor, Bu tabiki süreklilik ile gelişiyor, hergün en az yarım saat sürmeye özen gösteriyorum ki vücudumun alışması ona göre artsın. Yoksa dediğiniz gibi haftada 1'e düşürürsek en başa döneceğim.

    Bizim burası çok yokuşlu ve düz alan az, o yüzden yokuş olması beni sıkıyordu ilk başlarda tam çıkamadığım için , şimdi tabi keyifli olmaya başladı

    bu bisikleti aldıktan sonra , şehirde kullanacağım zamanlarda şehyir lastiği takmak istiyorum. Bunun için ne almam lazım hocam ? Bu işi nasıl yapıyoruz?

    Aslına bakarsan bende düşünüyorum ama karar veremedim.

    Tek dezavantajı gürültülü olması onun haricinde çukur, çatlak ,patlak eksik olmuyor o yüzden değiştirmesem mi demiyor değilim.

    Bide iyi lastik almak lazım onlarda ortalama olanlarından çifti 50-60 dan aşağıya değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)



    İyi dilekleriniz için teşekkürler,

    Kadansa dikkat etmeye çalışıyorum. Çok dik yokuşlarda yine orantılı vites düşürüyorum tabi. Ama eski 1.1 olmuyor, Bu tabiki süreklilik ile gelişiyor, hergün en az yarım saat sürmeye özen gösteriyorum ki vücudumun alışması ona göre artsın. Yoksa dediğiniz gibi haftada 1'e düşürürsek en başa döneceğim.

    Bizim burası çok yokuşlu ve düz alan az, o yüzden yokuş olması beni sıkıyordu ilk başlarda tam çıkamadığım için , şimdi tabi keyifli olmaya başladı

    bu bisikleti aldıktan sonra , şehirde kullanacağım zamanlarda şehyir lastiği takmak istiyorum. Bunun için ne almam lazım hocam ? Bu işi nasıl yapıyoruz?

    Aslına bakarsan bende düşünüyorum ama karar veremedim.

    Tek dezavantajı gürültülü olması onun haricinde çukur, çatlak ,patlak eksik olmuyor o yüzden değiştirmesem mi demiyor değilim.

    Bide iyi lastik almak lazım onlarda ortalama olanlarından çifti 50-60 dan aşağıya değil

    Hocam çukur çatlak patlak eksikolmuyor derken ne demek istedniz ? Yollar mı çatlak patlak , lastik mi sürekli patlıyor anlamadım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)



    İyi dilekleriniz için teşekkürler,

    Kadansa dikkat etmeye çalışıyorum. Çok dik yokuşlarda yine orantılı vites düşürüyorum tabi. Ama eski 1.1 olmuyor, Bu tabiki süreklilik ile gelişiyor, hergün en az yarım saat sürmeye özen gösteriyorum ki vücudumun alışması ona göre artsın. Yoksa dediğiniz gibi haftada 1'e düşürürsek en başa döneceğim.

    Bizim burası çok yokuşlu ve düz alan az, o yüzden yokuş olması beni sıkıyordu ilk başlarda tam çıkamadığım için , şimdi tabi keyifli olmaya başladı

    bu bisikleti aldıktan sonra , şehirde kullanacağım zamanlarda şehyir lastiği takmak istiyorum. Bunun için ne almam lazım hocam ? Bu işi nasıl yapıyoruz?

    Aslına bakarsan bende düşünüyorum ama karar veremedim.

    Tek dezavantajı gürültülü olması onun haricinde çukur, çatlak ,patlak eksik olmuyor o yüzden değiştirmesem mi demiyor değilim.

    Bide iyi lastik almak lazım onlarda ortalama olanlarından çifti 50-60 dan aşağıya değil

    Hocam çukur çatlak patlak eksikolmuyor derken ne demek istedniz ? Yollar mı çatlak patlak , lastik mi sürekli patlıyor anlamadım ?

    Yollar tabiki :)

    1 kere lastik patladı o da iç lastiğin kalitesizliğinden. Değiştirdim sorun yok 1 aydır Allah'a Şükür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)



    İyi dilekleriniz için teşekkürler,

    Kadansa dikkat etmeye çalışıyorum. Çok dik yokuşlarda yine orantılı vites düşürüyorum tabi. Ama eski 1.1 olmuyor, Bu tabiki süreklilik ile gelişiyor, hergün en az yarım saat sürmeye özen gösteriyorum ki vücudumun alışması ona göre artsın. Yoksa dediğiniz gibi haftada 1'e düşürürsek en başa döneceğim.

    Bizim burası çok yokuşlu ve düz alan az, o yüzden yokuş olması beni sıkıyordu ilk başlarda tam çıkamadığım için , şimdi tabi keyifli olmaya başladı

    bu bisikleti aldıktan sonra , şehirde kullanacağım zamanlarda şehyir lastiği takmak istiyorum. Bunun için ne almam lazım hocam ? Bu işi nasıl yapıyoruz?

    Aslına bakarsan bende düşünüyorum ama karar veremedim.

    Tek dezavantajı gürültülü olması onun haricinde çukur, çatlak ,patlak eksik olmuyor o yüzden değiştirmesem mi demiyor değilim.

    Bide iyi lastik almak lazım onlarda ortalama olanlarından çifti 50-60 dan aşağıya değil

    Hocam çukur çatlak patlak eksikolmuyor derken ne demek istedniz ? Yollar mı çatlak patlak , lastik mi sürekli patlıyor anlamadım ?

    Yollar tabiki :)

    1 kere lastik patladı o da iç lastiğin kalitesizliğinden. Değiştirdim sorun yok 1 aydır Allah'a Şükür.

    Hocam ramazan dolayısıyla dışarı çıkamıyorum da daha önce de hiç dikkat etmediğim için bilmiyorum. Bisiklet tamircilerinde falan iyi 2. el bisiklet bulabilir miyim ? Yani eski ama sağlam bi tur bisikleti tarzı veya dağ bisikleti tarzı bisiklet bulabilir miyim ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: loves_oi

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Bisikletimin Modifikasyonlardan sonraki hali,

    Bugün @noktape hocamın tavsiyesine uyup Büyük Vitesde kullanmaya başladım.

    Kesinlikle yokuşlarda daha az yorulmaya başladım ve kondisyonum yarım saat sonra hissedilir bir şekilde farketmeye başladı.

    Sanırım düzenli 1 ay boyunca kullanımda çok daha farklı olacak.

    Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SSBisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS


    Evet aydınlatma amaçlı. İçinde bulunduğum bisiklet grubunun üyeleri çalışan insanlar olduğu için sürüşlerimiz akşam vakti hatta bazı günler gece oluyor. O yüzden düzgün bir aydınlatma şart benim için. Gruptaki diğer arkadaşlarım bundan kullanıyor. Gayet iyi aydınlatıyor ben de bir tane sipariş verdim.

    Şimdi şöyle bir düzeltme yapayım bu tavsiye konusunda ileriye doğru sıkıntı çıkmaması açısından. Yüksek viteste ve yüksek 'kadans'ta sürüş kondisyon açısından iyidir dedim. Eğer sadece yüksek viteste kullanıpta kadansı düşük tutarsan bu sefer ileride eklem ağrısı sıkıntısı yaşarsın. Yani burda asıl önemli olan kadanstır. Ben düz yolda giderken 2x7 vites kombinasyonunu kullanarak 35 km/h civarı ortalamayla gidiyorum. Bu yüksek vites yüksek kadansa örnektir. Ama hızım 30un altına indiğinde -yokuşta veya rüzgarlı havada- vitesimi kadansımı bozmayacak şekilde düşürüyorum. Bu şekilde bisiklet sürüşünde yokuşları çıkmak daha kolaylaşacaktır. Siz de kendinizde hissetmeye başlamışsınız. Tabi bir de süreklilik önemli. Hafta 3 gün sürmekle 10 günde 1 sürmek arasında fark vardır. Vucüt kendini alıştırır eğer sürekli sürerseniz.

    Son olarak Maşallah diyim nazar değmesin bisikletiniz çok temiz. :)



    İyi dilekleriniz için teşekkürler,

    Kadansa dikkat etmeye çalışıyorum. Çok dik yokuşlarda yine orantılı vites düşürüyorum tabi. Ama eski 1.1 olmuyor, Bu tabiki süreklilik ile gelişiyor, hergün en az yarım saat sürmeye özen gösteriyorum ki vücudumun alışması ona göre artsın. Yoksa dediğiniz gibi haftada 1'e düşürürsek en başa döneceğim.

    Bizim burası çok yokuşlu ve düz alan az, o yüzden yokuş olması beni sıkıyordu ilk başlarda tam çıkamadığım için , şimdi tabi keyifli olmaya başladı

    bu bisikleti aldıktan sonra , şehirde kullanacağım zamanlarda şehyir lastiği takmak istiyorum. Bunun için ne almam lazım hocam ? Bu işi nasıl yapıyoruz?

    Aslına bakarsan bende düşünüyorum ama karar veremedim.

    Tek dezavantajı gürültülü olması onun haricinde çukur, çatlak ,patlak eksik olmuyor o yüzden değiştirmesem mi demiyor değilim.

    Bide iyi lastik almak lazım onlarda ortalama olanlarından çifti 50-60 dan aşağıya değil

    Hocam çukur çatlak patlak eksikolmuyor derken ne demek istedniz ? Yollar mı çatlak patlak , lastik mi sürekli patlıyor anlamadım ?

    Yollar tabiki :)

    1 kere lastik patladı o da iç lastiğin kalitesizliğinden. Değiştirdim sorun yok 1 aydır Allah'a Şükür.

    Hocam ramazan dolayısıyla dışarı çıkamıyorum da daha önce de hiç dikkat etmediğim için bilmiyorum. Bisiklet tamircilerinde falan iyi 2. el bisiklet bulabilir miyim ? Yani eski ama sağlam bi tur bisikleti tarzı veya dağ bisikleti tarzı bisiklet bulabilir miyim ?

    Ben 2.el 400'den aşağıya Alüminyum Kadro City bulamadım.

    Sonra bu bisikletin kampanta çıkınca aldım hemen.

    Belki ileride city'e çeviririm ama herhangi bir memnuniyetsizliğim yok şuan.




  • 30 lira bayılıp aynı aktarıcıdan taktırdım. Pazarlık yapmıştım ama zincir yamulmuş. Pazarlık boşa gitti anlıyacağınız.
  • Bisikletimin arka teker yalpalamaya başladı ve tamirciye götürdüm
    Sonuç : 6 adet jant teli kopmuş, Jant bilyaları dağılmış, birde jantın içinden geçen mil (aks) yamulmuş.
    Bisikleti kesinlikle hor kullanmıyorum ve bu kadar hasar verecek birşey yapmadım.
    Anlam veremiyorum.
    Netice de 25 tl e halloldu ama bu kadarmı zayıf bu bisiklet?? Yıllar önce Gazetenin verdiği peugeot marka
    dandik bisiklet bile o kadar hor kullanılması ve elden ele gezdiği halde hiç arza yapmamıştı..
  • Merhaba.
    33 sayfayi okudum ancak ustalara bir kac sorum olacak.
    1- uzun boyluyum ve bende 29" jantlı bisiklerden almak istiyorum. Ancak bisiklete binebileceğim alan evimden uzak olmasi nedeniyle bisikleti arabanin arkasina takilan ozel aparatlarla taşımam gerekli. Bu durumda da bu kadar buyuk bir bisiklet cok geniş yer kaplayacağını düşündüğümden dolayi en azindan ön tekeri sökerek taşimayi planliyorum.
    Bu durumda MD veya HD frenli bisikletler kolayca sökülüp takılabilir mi? Yoksa sadece V frenleri mi tercih etmeliyim?
    2- 125kg civarındayım. Yanlış söylüyor olabilirim ancak çift jant denilen şey nedir? Benim ihtiyacım var mıdır?

    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: it_teknik

    Merhaba.
    33 sayfayi okudum ancak ustalara bir kac sorum olacak.
    1- uzun boyluyum ve bende 29" jantlı bisiklerden almak istiyorum. Ancak bisiklete binebileceğim alan evimden uzak olmasi nedeniyle bisikleti arabanin arkasina takilan ozel aparatlarla taşımam gerekli. Bu durumda da bu kadar buyuk bir bisiklet cok geniş yer kaplayacağını düşündüğümden dolayi en azindan ön tekeri sökerek taşimayi planliyorum.
    Bu durumda MD veya HD frenli bisikletler kolayca sökülüp takılabilir mi? Yoksa sadece V frenleri mi tercih etmeliyim?
    2- 125kg civarındayım. Yanlış söylüyor olabilirim ancak çift jant denilen şey nedir? Benim ihtiyacım var mıdır?

    İyi forumlar

    Merhaba
    Dün bisikletimi Toyota Yarisin arkasına bisiklet taşıyıcıya bağladım. Soldan yaklaşık 1 karı taştı iyi ortalarsan sağdan ve solda aynalardan dışa taşmaz. Yani lastiği sökmeye gerek yok.
    MD için söylüyorum kolayca söküp takılabiliyor.

    bende şu aralar 108 kiloya düştüm ama 6 adet jant telini kırmışım, arka teker aks milini dahi eğmişim ki hoyrat kullanmam. Sadece hergün 9-10 km kullanıyorum, yoldaki tümseklerden yavaş geçerim kaldırıma çıkıp inmem...Ama yamulttum :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: it_teknik

    Merhaba.
    33 sayfayi okudum ancak ustalara bir kac sorum olacak.
    1- uzun boyluyum ve bende 29" jantlı bisiklerden almak istiyorum. Ancak bisiklete binebileceğim alan evimden uzak olmasi nedeniyle bisikleti arabanin arkasina takilan ozel aparatlarla taşımam gerekli. Bu durumda da bu kadar buyuk bir bisiklet cok geniş yer kaplayacağını düşündüğümden dolayi en azindan ön tekeri sökerek taşimayi planliyorum.
    Bu durumda MD veya HD frenli bisikletler kolayca sökülüp takılabilir mi? Yoksa sadece V frenleri mi tercih etmeliyim?
    2- 125kg civarındayım. Yanlış söylüyor olabilirim ancak çift jant denilen şey nedir? Benim ihtiyacım var mıdır?

    İyi forumlar

    Merhaba
    Dün bisikletimi Toyota Yarisin arkasına bisiklet taşıyıcıya bağladım. Soldan yaklaşık 1 karı taştı iyi ortalarsan sağdan ve solda aynalardan dışa taşmaz. Yani lastiği sökmeye gerek yok.
    MD için söylüyorum kolayca söküp takılabiliyor.

    bende şu aralar 108 kiloya düştüm ama 6 adet jant telini kırmışım, arka teker aks milini dahi eğmişim ki hoyrat kullanmam. Sadece hergün 9-10 km kullanıyorum, yoldaki tümseklerden yavaş geçerim kaldırıma çıkıp inmem...Ama yamulttum :)))

    Ben sizden de ağır olduğum için sanırım bu bisikleti daha fazla haşat ederim. Bu durumda biraz daha sağlam modellere mi baksam acaba?
    Ne dersiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: it_teknik


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: it_teknik

    Merhaba.
    33 sayfayi okudum ancak ustalara bir kac sorum olacak.
    1- uzun boyluyum ve bende 29" jantlı bisiklerden almak istiyorum. Ancak bisiklete binebileceğim alan evimden uzak olmasi nedeniyle bisikleti arabanin arkasina takilan ozel aparatlarla taşımam gerekli. Bu durumda da bu kadar buyuk bir bisiklet cok geniş yer kaplayacağını düşündüğümden dolayi en azindan ön tekeri sökerek taşimayi planliyorum.
    Bu durumda MD veya HD frenli bisikletler kolayca sökülüp takılabilir mi? Yoksa sadece V frenleri mi tercih etmeliyim?
    2- 125kg civarındayım. Yanlış söylüyor olabilirim ancak çift jant denilen şey nedir? Benim ihtiyacım var mıdır?

    İyi forumlar

    Merhaba
    Dün bisikletimi Toyota Yarisin arkasına bisiklet taşıyıcıya bağladım. Soldan yaklaşık 1 karı taştı iyi ortalarsan sağdan ve solda aynalardan dışa taşmaz. Yani lastiği sökmeye gerek yok.
    MD için söylüyorum kolayca söküp takılabiliyor.

    bende şu aralar 108 kiloya düştüm ama 6 adet jant telini kırmışım, arka teker aks milini dahi eğmişim ki hoyrat kullanmam. Sadece hergün 9-10 km kullanıyorum, yoldaki tümseklerden yavaş geçerim kaldırıma çıkıp inmem...Ama yamulttum :)))

    Ben sizden de ağır olduğum için sanırım bu bisikleti daha fazla haşat ederim. Bu durumda biraz daha sağlam modellere mi baksam acaba?
    Ne dersiniz...

    Bilemiyorum, belki benimde kabahatim olmuştur. 48 yaşındayım bisikletle haylazlık yapacak zamanı çoktan geçtim.Onarımı yapan şahıs akord iyi yapılmadıysa ufak darbede de kopabilir ve 1 tane koparsa gerisi çorap söküğü gibidir dedi.
    aks milinide herhalde yoldaki tümseklerden birinin üzerinde fren yaptıysam belki diye düşünüyorum.

    Konuya hakim arkadaşların yorumlarını aldıktan sonra karar verseniz daha iyi olur.. Zaten bende onların yorumlarını bekliyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: it_teknik


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    quote:

    Orijinalden alıntı: it_teknik

    Merhaba.
    33 sayfayi okudum ancak ustalara bir kac sorum olacak.
    1- uzun boyluyum ve bende 29" jantlı bisiklerden almak istiyorum. Ancak bisiklete binebileceğim alan evimden uzak olmasi nedeniyle bisikleti arabanin arkasina takilan ozel aparatlarla taşımam gerekli. Bu durumda da bu kadar buyuk bir bisiklet cok geniş yer kaplayacağını düşündüğümden dolayi en azindan ön tekeri sökerek taşimayi planliyorum.
    Bu durumda MD veya HD frenli bisikletler kolayca sökülüp takılabilir mi? Yoksa sadece V frenleri mi tercih etmeliyim?
    2- 125kg civarındayım. Yanlış söylüyor olabilirim ancak çift jant denilen şey nedir? Benim ihtiyacım var mıdır?

    İyi forumlar

    Merhaba
    Dün bisikletimi Toyota Yarisin arkasına bisiklet taşıyıcıya bağladım. Soldan yaklaşık 1 karı taştı iyi ortalarsan sağdan ve solda aynalardan dışa taşmaz. Yani lastiği sökmeye gerek yok.
    MD için söylüyorum kolayca söküp takılabiliyor.

    bende şu aralar 108 kiloya düştüm ama 6 adet jant telini kırmışım, arka teker aks milini dahi eğmişim ki hoyrat kullanmam. Sadece hergün 9-10 km kullanıyorum, yoldaki tümseklerden yavaş geçerim kaldırıma çıkıp inmem...Ama yamulttum :)))

    Ben sizden de ağır olduğum için sanırım bu bisikleti daha fazla haşat ederim. Bu durumda biraz daha sağlam modellere mi baksam acaba?
    Ne dersiniz...

    Bilemiyorum, belki benimde kabahatim olmuştur. 48 yaşındayım bisikletle haylazlık yapacak zamanı çoktan geçtim.Onarımı yapan şahıs akord iyi yapılmadıysa ufak darbede de kopabilir ve 1 tane koparsa gerisi çorap söküğü gibidir dedi.
    aks milinide herhalde yoldaki tümseklerden birinin üzerinde fren yaptıysam belki diye düşünüyorum.

    Konuya hakim arkadaşların yorumlarını aldıktan sonra karar verseniz daha iyi olur.. Zaten bende onların yorumlarını bekliyorum..



    İlginiz için çok teşekkür ederim.

    Konuya hakim ve tecrübesi olan kişilerin yorumlarını bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.