Şimdi Ara

Bisiklet Önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Üniversite öğrencisiyim, okuluma 3KM bir mesafede oturuyorum. Evimden okula kadar bisiklet yolu var ama kaldırıma, asfalta inmek çıkmak gerekiyor ve yollarda da engebeler var. Uzunca da bir yokuş var.


    Boyum 172, alacağım bisikletin jant-kadro boyu ölçüleri nasıl olmalı? (26" Jant ve 18-19" Kadro Boyu olarak gördüm ama emin değilim)

    Arnavut kaldırım vs gibi engebeli yollara da girmem gerekecek o yüzden ön amortisör gerekli mi?

    Şehir bisikleti sanırım yokuş vs. daha kolay çıkıyor fakat yağmurlu havada güvenli sürebilir miyim?(lastik dişlileri dağ bisikletine göre daha azmış o sebepten) Bu konularda yardımcı olabilir misiniz?


    Max bütçem de 4000tl, daha üstü olmuyor maalesef. Bu bütçeye şehir içi yokuş ve engebede sorun yaşatmayacak bisiklet önerebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.




  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ettim

  • Yokuş ve arnavut kaldırımı varsa elektrikli fatbike en ideal çözüm.
    Diğer bisikletler öyle bir güzergahta size çile çektirir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 27" ideal olur bence ama lastik bulabilmek zordur, zamanı gelince alternatifleri çok azalır. 28" de kullanabilirsiniz 26" da. En iyisi sele yüksekliğiyle beraber karar vermek, ve yükskeklik tutuyorsa 28" tavsiye ederim.


    Genişlikte 1,5" en çok 1,75" genişliğinde lastikleri olan şehir bisikleti tavsiye ederim. Sık ince dişli, sabit gravel (sabit çakıl) tipi lastikler (örn. Michelin Country Rock) genel olarak Türkiye yolları için, hem de yağmur için en uygunu bence.


    Daha fazlası ağırlıktır, ekstra kaloridir. Ağırlık bisikletin en önemli özelliğdir bence. Dağ iniş yarışları yapmıyorsanız amortisör bir fantazi. Gezmek, zaman geçirmek ve kalori yakarken rahat etmek için, ciddi ulaşım için değil. Konfor için konforlu klastik konforlu sele tercih edilir.


    10 kg bir bisiklet keyifli ve hızlıdır. Eve çıkarmaya üşenilmez. Yeni kalır. Yokuş çıkar.

    12 kg iyi bir bisiklettir.

    14 kg bir klasiktir. Çamurlukları bagajı falan vardır. Düz topolojide zevkli olabilir.

    16 kg bisiklet değil :) Fransız, İtalyan geometrileriyle (kaster, off-set) Hollanda kadrosu gibi 17 kg bisiklet yapıyorlar. Yapanlara bir şey demek haddim değil ama keyifsiz olur diyelim.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.