Şimdi Ara

Bisiklete Motor Takmak İçin >> (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.363
Cevap
12
Favori
146.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Mert senden bişey isteyebilir miyim?
    Sendeki motorun kavramasının dış kısmında bi tane somun var. Bana o somunun kaçlık olduğunu söyleyebilir misin?
    Yani hangi anahtarla sıkıyosun onu ?

    birisi şu soruma cevap versin nolur .
    O mobilet kavramasını bu motora uydurmazsam benim adım da oğuzhan değil !!!. Çok fena hırs yaptım!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Mert senden bişey isteyebilir miyim?
    Sendeki motorun kavramasının dış kısmında bi tane somun var. Bana o somunun kaçlık olduğunu söyleyebilir misin?
    Yani hangi anahtarla sıkıyosun onu ?

    birisi şu soruma cevap versin nolur .
    O mobilet kavramasını bu motora uydurmazsam benim adım da oğuzhan değil !!!. Çok fena hırs yaptım!

    ozur dilerim 2 gundur foruma girmedim eve gidince somunun numarasina bakip eklerim




  • [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]




  • kavramayı yerleştirmek istiyorsan ilk bir incele derim kavramayı milde yaslamak için sonuncu fotoda sağ tarafta tas gibi bişey ver ilk onu mile monte etmelisin ardından milin ucuna cuvata takabilmelisin cuvatanın kavrama için illa bir standardı yok takabileceğin her tür cıvata olur cuvata küçük gelirse kavramaya değmiyecek küçüklükte bir pul koysan bile olur ve kavramayla ilgili son şeyi söyliyim en alt resida gösterdim sağ yanak devir arttıkça sola doğru kayar ve kayışı öyle sıkıştırır hatta kavramadaki pas seviyesi kayışın maximum gerginliğe ulaştığı yerdir
  • [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]




  • indim atölyeye baktım hepsinin üstünde numarası yazıyor ama şu resimde olan lokmanın numarası yazmıyor 19 mm den 1 veya 2 numara büyük ama cuvatanın yapısınıda inceledim sadece bu mil için tasarlanmuş takıldığı mil ince ama sıkmak için büyük anahtar gerekiyor yani cuvaya kalın ve birde vuvatanın içindeki kanallar çok sık ve ince başka bir cuvata takmayı denedim aynı kalınlıka olmadı ama senin milde cuvata varsa veya bir cuvata uydurabilirsen sorun yaşamazsın
  • Şu an kafam karıştı ama çokda zor değil gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Şu an kafam karıştı ama çokda zor değil gibi

    nerede karıştı bidaha anlatayım
  • [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]

    [simage]
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
    [/simage]




  • senin iç,in kavramayı dağıttım bu gün eğer bunu takmak istiyorsan fazla zorlanmayacağını düşünüyürum yapısı sökmesi takması kolay belki zorlansan zorlansan en alt taraftaki fotoda sol üst teki tas şeklindeki demiri mile monte etmekte zorlanırsın bide mile cuvata takmakta
  • memlekete gidince ben de motorun kavramasını sökücem bakalım uydurabilecekmiyim.
    Şu anda
    1-Mobilet motorunun krank mili daha uzun gibi duruyor ya da daha uzun kısmı dışarda duruyor
    2-Acaba Bendeki motorun mili de bu kadar dışarda mıdır?
    3-Sendeki kavramanın çapı ne kadar?Acaba yeterli yerim var mı?

    Aklıma takılanlar bunlar.Ayrıca o kavrama kaç devirde kavrayacak?
    Ve son olarak sizin söylediğinize geldim.Bendeki kavramanın yayını kısaltacağım.Nasıl söküleceğini öğrenidm.Kısaltacağım.Bu sayede daha yüksek devirde kavrama sağlanacak.
    Çok teşekkür ederim mert
  • -bu motorlu testere motorları boşta 11 12 bin devirlere kavuşuyorlarmış ve kavramada 3600 devirde ani ye yakın bir şiddette kavrıyormuş yani mobilet kavraması olmayacak devir fazlalığından dolayı

    -sorular çok zor cavaplayamadım zaten üç soru var üçünüde yanlış cevaplarsam bide olmayan bi sorum yanlış sayılır

    -mobiletin kaç devirde kavrayacağını araştırdım ama bulamadım

    -aslında en iyiside kendi kavramasını olması umarım yay olayı işe yarar

    -teşekkür etmişsin , önemli değil her zaman ...




  • VİDEO
    Bu videoyu izledim bi an aklımda şimşekler çaktı .
    ama henüz hiçbirşeye karar vermedim. Yine de videoya bir bakın derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86F0316EC -- 14 Ekim 2011; 22:32:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    VİDEO
    Bu videoyu izledim bi an aklımda şimşekler çaktı .
    ama henüz hiçbirşeye karar vermedim. Yine de videoya bir bakın derim

    ben anlayamadım adam ne yapmayı planlıyorsun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: llmertll

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    VİDEO
    Bu videoyu izledim bi an aklımda şimşekler çaktı .
    ama henüz hiçbirşeye karar vermedim. Yine de videoya bir bakın derim

    ben anlayamadım adam ne yapmayı planlıyorsun ?

    krank mili kısa ya uzatmak için bir yöntem galiba




  • Volan dan bu şekilde bi yuvarlak metal çıkarabilirsem yapabileceğim şeyler artıyor.
    Mesela o yuvarlak demirin üstüne direk dişli kaynatabilirim çok da basit olur.Ya da bir şekilde kasnak sistemini oturtabiliirm.
    Aslında şu anda kavramadan vazgeçebilirim.Yani dişli kaynatıp direk tekerleğe iletirsem hem motoru ilk çalıştırırken de pedal çevirmem yeterli olacaktır.Nasıl duracaksın derseniz de bilmiyorum ama sonuçta zevk için yapıyorum bunu bi şekilde dururum heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Volan dan bu şekilde bi yuvarlak metal çıkarabilirsem yapabileceğim şeyler artıyor.
    Mesela o yuvarlak demirin üstüne direk dişli kaynatabilirim çok da basit olur.Ya da bir şekilde kasnak sistemini oturtabiliirm.
    Aslında şu anda kavramadan vazgeçebilirim.Yani dişli kaynatıp direk tekerleğe iletirsem hem motoru ilk çalıştırırken de pedal çevirmem yeterli olacaktır.Nasıl duracaksın derseniz de bilmiyorum ama sonuçta zevk için yapıyorum bunu bi şekilde dururum heralde

    aman haa durma konusu çok hassas . bu motorlar felaket yüksek devirlere çıkıyormuş şimdi bu kadar yüksek devirli bi motorun kavraması nasıl olmalı bu konuya biraz eğilelim




  • Tamam yüksek devire çıkıyo ama tork u çok düşük değil mi ?
    Zincir sıkıştığı için stop ettiğine göre motor ben frene basınca çok rahat stop eder diye düşünüyorum ne dersiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Tamam yüksek devire çıkıyo ama tork u çok düşük değil mi ?
    Zincir sıkıştığı için stop ettiğine göre motor ben frene basınca çok rahat stop eder diye düşünüyorum ne dersiniz ?

    Zincirin ne kadar bir kuvvetle motoru durduğunu tam bilmiyorsun ama. Sonuçta zincir bu, çat diye kopmasını beklememek gerek.
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.