Şimdi Ara

Bisiklete Motor Takmak İçin >> (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.363
Cevap
12
Favori
146.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uniprof

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Tamam yüksek devire çıkıyo ama tork u çok düşük değil mi ?
    Zincir sıkıştığı için stop ettiğine göre motor ben frene basınca çok rahat stop eder diye düşünüyorum ne dersiniz ?

    Zincirin ne kadar bir kuvvetle motoru durduğunu tam bilmiyorsun ama. Sonuçta zincir bu, çat diye kopmasını beklememek gerek.

    ilk önce yayı kısaltıp deneyeceğim eğer olmazsa bu işe girişeceğim.
    memlekete gideyim fotoğrafta eklerim hem
  • havalar düzelsin karaköye gidip yedek parçacıları ve hırdavatçıları dolaşıcam.Ayrıca 2 firma buldum bayrampaşa tarafında dişli ve zincir üretimi yapan.Onlara da ulaşmayı düşünüyorum.
    Şu an için aklımda olanlar:
    1-Kavrama kısmını değiştireceğim.Hazır dişlisi olan bir kavrama bulabilirsem ona uygun zincir ve büyük dişlide alacağım.
    2-Kavrama işini yapamazsam 2 firma buldum demiştim onlara da ulaşarak kasnak sistemlerine bakacağım.
    3-Eğer motorun sağ kısmından ümidi kesersem volana demir takacağım ve onun üstüne kasnak ya da dişli arayacağım.
  • aradığım şey tam olarak bu:
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    aradığım şey tam olarak bu:
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>

    bu tam olarak nedir ?
  • Daha büyük motorlarda kullanılan kavrama. Direk zinciri tak kullan.İşte bunun gibi bir şey lazım.
    Bunu bulabilirim ama çok büyük gelir bendeki motora.
    Bu arada biraz araştırma yaptım internette ve yapmam gerekenin kavramanın içindeki yayı kısaltmak olduğunu anladım.
    Karaköye gidince yeni bir kavrama tabakası alıcam ve daha düzgün bir şekilde dişli kaynatıcam.
    Şimdilik bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    Daha büyük motorlarda kullanılan kavrama. Direk zinciri tak kullan.İşte bunun gibi bir şey lazım.
    Bunu bulabilirim ama çok büyük gelir bendeki motora.
    Bu arada biraz araştırma yaptım internette ve yapmam gerekenin kavramanın içindeki yayı kısaltmak olduğunu anladım.
    Karaköye gidince yeni bir kavrama tabakası alıcam ve daha düzgün bir şekilde dişli kaynatıcam.
    Şimdilik bu kadar.

    ne kadar sürer bu yay operasyonu bi günde hal olurmu ki ?
  • Memlekete bi gideyim.Çok uzun sürmese gerek.
    Karaköyde de yeni kavrama tabakası bakıcam.Ayrıca varsa yeni yayda alabilirim.Daha kolay olur direk değiştiririm.Hatta ucuz bulursam direk balata kısmını değiştiririm. Ama ucuza bulabileceğimi sanmıyorum.o yüzden sadece kavrama tabakasına ve yaya bakıcam.Ayrıca rölantiyi de baştan ayarlicam sanırım.Ayrıntılı bilgi verebilirseniz sevinirim.Bende araştırıyorum
  • şunu bi paylaşayım dedim adam direk motorun kavramasını kullanmış

    http://www.akilli.tv/video/528933/Turk-Isi-Pratik-Zeka-d-Motorlu-Bisiklet.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi llmertll -- 21 Ekim 2011; 22:22:00 >
  • Bunu beğendim.Daha önce görmemiştim teşekkür ederim.
    O adama ulaşabilirsem çok iyi olur.
    Ama adam kayış kullanmış.O kayışı motorun kavramasına nasıl takmış onu çözemedim.
  • o yukarda ki siyah şey kuru kavramadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    o yukarda ki siyah şey kuru kavramadır.

    evet onu öğrendim.Ama benim motora uymaz.
    Bu arada nasıl yapacağımı çözdüm arkadaşlar.
    Yeni bir kavrama tabağı alıcam.Pahalı bişey olmasa gerek.Ve daha önce dişli kaynatmıştım ya bu sefer dişli değilde halka şeklinde demir kaynatıcam.Kayışı da bunun üstünden geçiricem. Daha sonra mobiletlerdeki kasnağı kullanıcam.Ayrıca vitesli olacak büyük ihtimal.
    Sürekli fikir değiştiriyorum farkındayım ama bu seferki en mantıklısı gibi.
  •  Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>




  • bu ne kavramanın dışı mı ???
  • açıklama yazmayı unutmuşum pardon.Evet kavramanın dış kısmını aldım karaköyden.Bir çok yere sordum 0 ına 30 istediler.Kullanılmışına da 10 istediler.1 kuruş aşağı indiremedim.
    İlk resimde o tırtıklı kısımları yok edebilirsek çok iyi olur.Kayışı direk bu şekilde geçiremem heralde???Ya da geçirebilir miyim?
    Olmazsa üstüne halka şeklinde bir demir kaynatırım.
    Bu arada arkadaşlar motora şu anda zincir takılı olmamasına rağmen yine de zincir yağı koymam gerekiyo mu?erken kavramasının sebebi bu olabilir mi?
    Bir de kayışların fiyatı aşağı yukarı ne kadardır?Bugün ayaküstü sordum bi yere 20 tl istedi düz kayışa.(V kayış kullanmicam).Bana çok gibi geldi almadım.Ne dersiniz ?
  • 30 tl mi hangi araca ait bu kavrama tası ?

    bu parçayı tam olarak nasıl kullanıcaksın bi fikir gelmedi aklıma

    kayışın fiyatı çok değilmiş 2. eli nekadar onuda soraydın keşke

    bende bu gün motorcuya gittim benim motorun modelini felan anlattım motorun sorununu anlattım adam senin motor elektronik motor dedi senin motorun

    %90 beyni gitmiştir dedi 0'ı 25 tl ama almayacağım aldığım 2. elcide daha ucuza bulabilirim diye düşünüyorum ve o 2. elciye bidahaki gidişimde bir büyük

    kasnak vede bir mobilet kayışı alıcam
  • Daha önce zinciri taktığım yere bu sefer direk kayışı takıcam.Bu arada 1-2 yere daha sordum 15 liraya malolcak sanırım.Kasnak olarak ise muhteşem bişey geldi aklıma.Geçen youtube da bir video izlemiştim.Ondan esinlendim
    Ufakbir bisiklet arka jantını kullanıcam kasnak olarak.Hem hazır ufak dişlisi de var.Evde kullanılmayan bir tane var. Monte etmek için de şu an sadece 2 tane u bolt a ihtiyacım var.Bir de bugün bir kaç alet edevat aldım.Her zaman lazım oluyolar
    Anahtar seti 10tl
    Bisiklet jantına akor yapmak için bir parça var 4 tl
    Zincir sökme aparatı 8tl

    İlk resime tekrar bakın olmadı paintte de gösterebilirim.Üstte kalan küçük yuvarlak kısma kayış takıcam işte.Bunun için yüzeyin düz olması gerekiyo.İki seçeneğim var:
    1-Bir demir halkası kaynatmak
    2-Tornacıda o çıkıntıları aldırtıp düz bir hale getirmek
    Hangisini önerirsiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    açıklama yazmayı unutmuşum pardon.Evet kavramanın dış kısmını aldım karaköyden.Bir çok yere sordum 0 ına 30 istediler.Kullanılmışına da 10 istediler.1 kuruş aşağı indiremedim.
    İlk resimde o tırtıklı kısımları yok edebilirsek çok iyi olur.Kayışı direk bu şekilde geçiremem heralde???Ya da geçirebilir miyim?
    Olmazsa üstüne halka şeklinde bir demir kaynatırım.
    Bu arada arkadaşlar motora şu anda zincir takılı olmamasına rağmen yine de zincir yağı koymam gerekiyo mu?erken kavramasının sebebi bu olabilir mi?
    Bir de kayışların fiyatı aşağı yukarı ne kadardır?Bugün ayaküstü sordum bi yere 20 tl istedi düz kayışa.(V kayış kullanmicam).Bana çok gibi geldi almadım.Ne dersiniz ?

    Hayır, yağ haznesinin tek görevi zinciri yağlamak, kavramayla ilgisi yoktur. Yağ koymanada gerek kalmıyor bu durumda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uniprof

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    açıklama yazmayı unutmuşum pardon.Evet kavramanın dış kısmını aldım karaköyden.Bir çok yere sordum 0 ına 30 istediler.Kullanılmışına da 10 istediler.1 kuruş aşağı indiremedim.
    İlk resimde o tırtıklı kısımları yok edebilirsek çok iyi olur.Kayışı direk bu şekilde geçiremem heralde???Ya da geçirebilir miyim?
    Olmazsa üstüne halka şeklinde bir demir kaynatırım.
    Bu arada arkadaşlar motora şu anda zincir takılı olmamasına rağmen yine de zincir yağı koymam gerekiyo mu?erken kavramasının sebebi bu olabilir mi?
    Bir de kayışların fiyatı aşağı yukarı ne kadardır?Bugün ayaküstü sordum bi yere 20 tl istedi düz kayışa.(V kayış kullanmicam).Bana çok gibi geldi almadım.Ne dersiniz ?

    Hayır, yağ haznesinin tek görevi zinciri yağlamak, kavramayla ilgisi yoktur. Yağ koymanada gerek kalmıyor bu durumda.

    bunu öğrenmem iyi oldu.
    Bu arada aklıma başka bişey geldi.Kayışla motorun kavraması arasına plastik bir malzeme koyarsam kayış daha iyi kavrar ve kaymaz diye düşünüyorum haksız mıyım?Bu malzeme de büyük ihtimal şemrel parçası olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    quote:

    Orijinalden alıntı: Uniprof

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    açıklama yazmayı unutmuşum pardon.Evet kavramanın dış kısmını aldım karaköyden.Bir çok yere sordum 0 ına 30 istediler.Kullanılmışına da 10 istediler.1 kuruş aşağı indiremedim.
    İlk resimde o tırtıklı kısımları yok edebilirsek çok iyi olur.Kayışı direk bu şekilde geçiremem heralde???Ya da geçirebilir miyim?
    Olmazsa üstüne halka şeklinde bir demir kaynatırım.
    Bu arada arkadaşlar motora şu anda zincir takılı olmamasına rağmen yine de zincir yağı koymam gerekiyo mu?erken kavramasının sebebi bu olabilir mi?
    Bir de kayışların fiyatı aşağı yukarı ne kadardır?Bugün ayaküstü sordum bi yere 20 tl istedi düz kayışa.(V kayış kullanmicam).Bana çok gibi geldi almadım.Ne dersiniz ?

    Hayır, yağ haznesinin tek görevi zinciri yağlamak, kavramayla ilgisi yoktur. Yağ koymanada gerek kalmıyor bu durumda.

    bunu öğrenmem iyi oldu.
    Bu arada aklıma başka bişey geldi.Kayışla motorun kavraması arasına plastik bir malzeme koyarsam kayış daha iyi kavrar ve kaymaz diye düşünüyorum haksız mıyım?Bu malzeme de büyük ihtimal şemrel parçası olacak.

    Plastikde bir yol olabilir ama tırtıklı bir yapıda olursa daha iyi tutar. Araba lastiklerindeki radyal ve kanalların yapılış amacı gibi düşünürsek durum böyle.

    Geçenlerde paylaştığın videodaki lastikle motorun krankının uzatılmasını sağlayan malzemedeki hafif tırtıklar gibi mesela




  • evet çok mantıklı.Tamam şemrelden kalın bir yuvarlak tabaka oluşturucam ve kanallar açıcam üstüne.Demir halkası kaynatmama gerek kalmadı.Hata payımda sıfıra yaklaştı bu durumda.
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.