Şimdi Ara

BK - bitmeyenkartus.com - Yardımcı olmak yerine lakayıt bir yazışma!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kartuş dolumu ile ilgili bilgisiz biri olarak, iş yerimdeki yazıcım için kendim dolum yapmayı düşündüğümden araştırmaya başlamıştım. hepsiburada.com da satışı olan (BK) bitmeyenkartus.com ürünlerini inceledikten sonra tedarik etme amaçlı kendi sitelerinden Canlı Destek yazışması yapmaya başladım.

    Ürününü satmak istemeyen bir tavırla ya da "pişmiş ve destek verir görünüp destek sevmez bir esnaf" tavrıyla aldığım cevapları sizinle paylaşmak istedim. Zira bu şekilde para kazanan insanların, gerçek bir esnaf zihniyetinde olan insanların önüne taş koyduğu düşüncesindeyim:

    (Tavsiye edebileceğiniz bir dolum markası varsa tavsiye alabilirim.)




    Online Destek
    1a1e & Bitmeyen Kartuş
    Sohbet başladı

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Merhaba
    Online Destek sohbete katıldı
    Online Destek

    * Kalite standartları gereği görüşmelerimiz kayıt altına alınmaktadır *

    Merhaba, İyi günler.
    Sitemize hoşgeldiniz, size nasıl yardımcı olabiliriz ?

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    samsung scx3405fw yazıcım var
    toner istiyorum
    tavsiyeniz ?

    Online Destek
    http://www bitmeyenkartus.com.tr/SAMSUNG-MLT-D101S-UYUMLU-CIPLI-MUADIL-TONER-1500-Sayfa-ML-2160-2162-2163-2165-2166-2168-SCX-3400-3401-3405-3406-SF-760-761,PR-11119.html
    Buradan ürünümüzü inceleyebilirsiniz.

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    hepsiburada.com da ürünleriniz avr değil mi ?

    Online Destek
    evet var

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    http://www hepsiburada.com/dolan-toner-samsung-ml-2165-2160-scx-3400-scx-3405-p-BSBIT1782
    Ben bu ürününüzü gördüm
    sonra sizi buldum
    fark nedir sizin göstermiş olduğunuz ile bunun arasında?

    Online Destek
    bunda tıpa var kendiniz sökmeden dolum yapabiliyorsunuz

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Yazıcının üzerinden dökmeden mi ?

    Online Destek
    toneri söküp dağıtmadan

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    sökmeden mi ?
    hm
    KEndi sitenizde bu ürün var mı ?
    hepsiburada.com üzerinden alsam sizin için bi fark olur mu ?

    Online Destek
    http://www bitmeyenkartus.com.tr/SAMSUNG-MLT-D101S-UYUMLU-DOLAN-TONER-1500-Sayfa-ML-2160-2162-2163-2165-2166-2168-SCX-3400-3401-3405-3406-SF-760-761,PR-1782.html
    hepsiburadadakide aynı üründür sorun olmaz

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    30 tl fark var
    Bu ürünler sizin ürünleriniz değil mi ?
    Bir yanlışlık olmasın

    Online Destek
    bizim ürünümüz fiyat değişikliği yapılmamış

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Ne zaman yapılır ?

    Online Destek
    değişiklik aylık olarak yapılıyor

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Dolum seti linki verir misiniz birde?

    Online Destek
    önümüzdeki ay başında değiştirilir
    http://www bitmeyenkartus.com.tr/SAMSUNG-MLT-D101S-UYUMLU-TONER-DOLUM-SETI-ML-2160-2162-2163-2165-2166-2168-SCX-3400-3401-3405-3406-SF-760-761,PR-17308.html

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    çipler 2 şey değişimlik mi oluyor ? (Burada ne demek istediğimi bende anlayamadım )

    Online Destek
    her dolumda 1 çip kullanılıyor

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    4 dolmluk ama 2 çip veriyorsunuz
    Bu çelişkiyi çözemedim

    Online Destek
    2 den sonraki dolumlar için çip satın alıyorsunuz
    http://www bitmeyenkartus.com.tr/SAMSUNG-MLT-D101S-UYUMLU-CIP-15K-ML-2160-2162-2163-2165-2166-2168-SCX-3400-3401-3405-3406-SF-760-761,PR-10958.html

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Sizin tavsiyeniz hangi toner bu arada ?

    Online Destek
    iki tonerde kalitelidir
    dilediğinizi sipariş verebilirsiniz

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    her dolumda çip değişimi şart mıdır ?
    Kusura bakmayın biraz fazla soru soruyorum. Bilgisizim bu konuda.

    Online Destek
    Online Destek16:49
    her dolumda 1 çip kullanılıyor

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Normalde toner dolumu yaptırıyorduk.
    20 tl ye doluyordu
    Şimdi kendim yapmak istedim ama sadece çip 20 tl
    Bu fark neden kaynaklıdır acaba ?

    Online Destek
    sitemizdeki ürünlerde her dolumda çip değiştirmeniz gerekiyor
    farkın ne olduğunu dolum yaptırdığınız yere sormalısınız


    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Tam tersi olması gerekmez mi ?

    Online Destek
    bizdeki ürünlerin işleyişi bu şekilde

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Pahalı satanın farkı söylemesi gerekir, aksi takdirde ucuz satanın neler söyleyebileceği ortadadır diye dşünüyorum
    Peki bazı yazıcı çıktılarında a4 ün bazı sütunlarında şeffaflık görüyorum
    ton farkları
    Bu dolum yaparken dikkat edilmediğinden mi kaynaklıdır ?

    Online Destek
    yazıcınızı servise göstermelisiniz

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Yoksa bahsettiğinniz kalite farkından mı

    Online Destek
    gerekli açıklamayı servis kontrol ettikten sonra size yapacaktır

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Hangi yazıcı servisi dolum yapılan kartuşu destekler ki!
    Kusura bakmayın ama hiç yardımcı olmuyorsunuz
    Bu şekilde satış yapabilmeniz çok zor olduğunu düşünüyorum

    Online Destek
    Buradan sadece ürünlerimiz konusundaki sorularınızı yanıtlayabiliyoruz.
    Ürünlerimizin özellikleri hakkında sorularınız varsa memnuniyetle yardımcı olalım.
    genel bir yazıcı destek hattı değiliz malesef

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Zaten ürününüzle ilgili cevbvap alamıyorum
    kaliteli ürün diyorsunuz ama kalitenin ne olduğundan bahsetmiyorsunuz.
    Bilgim olmadığını söyledim,
    Bir kartuşta kalite açısından ne beklenebileceğini dahi bilmiyorum

    Online Destek
    kalite anlatılmaz, kullandığınızda görebilirsiniz

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Kalite deyip çıkıyorsunuz.

    Online Destek
    anlamak için ürünlerimizi kullanmalısınız

    Siz — Güncel bilgilerin girilmesi gerekiyor
    Kalite göreceli bir kavramdır.
    Sizin kaliteden kastınızı anlamak için ürününüzü satın almam gerekmez.
    Her marka kendi kalitesini anlatmak zorundadır.
    Bu yazışmayı donanımhaber de paylaşıcam bilginize..


    Mesajınızı buraya yazın
    destek↗
    Seçenekler•Oturum aç


    dedikten sonra yazışma sayfası kayboldu ama ben ondan önce kopyalamış bulundum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahattintopaloglu -- 17 Ağustos 2016; 17:42:21 >







  • bahattintopaloglu kullanıcısına yanıt
    Tavsiye edebileceğiniz bir dolum ya da muadil markası varsa sevinirim arkadaşlar.
  • Bence gayet normal cevaplar vermis konusmalarinizi okudum misal yazicinin bazi sayfalarinin seffaf (silik) oldugunu ve bunun nedenini soruyorsunuz adam bunun cevabini nasil versin bunun bircok nedeni var teknik anlamda yardima girer bunu canli destekte samsung türkiye bile cevap veremez sadece yönlendirme yaparak şunu şunu yapin düzeldimi gibi cevaplar alabilirsiniz enfazla .birde ben 20 tl ye disarda dolum yaptiriyorum demissiniz sizde sadece cip 20 tl bu aradaki fiyat farkini gene musteri temsilcisine soruyorsunuz MT nerden bilsin sizin oradaki dolumcu yeni cip taktimi toneri fulledimi dandik tozmu kullandimi bunlar fiyati etkiliyor soyle birsey var her dolumda cip degismesi gerekmeye biliyor bazen toner0 gösterse bile sayfalarca yazmaya devam ediyor bence siz bosuna evham yapmissiniz bilginiz olmadiginida yazmissiniz oyuzden karsi taraftan teknik anlamda doyurucu bilgiler istemissiniz bu bilgileri yuz yuze servisteki çalışanları verebilir onlarda çakallık yapmazlarsa tabi . ama fiyati uygunsa alabilirsiniz dolandirici bir site degildir aksine satis sonrasi desteği önemli derecede yüksektir eksik birkac ürünum gelmisti ikiletmeden hatta değiştirmeden yenilerini göndermislerdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çalışanı olmadığınızı düşenerek söylemek isterim ki; en azından sizin verdiğiniz cevapları kendilerinden beklerim. Canlı destek bu bilgileri vermeyecekse kim verecek??


    Ayrıca benim sorduğum soruyu tam okumamışsınız. Bir daha okumanızı rica ederim.

    Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bahattintopaloglu -- 20 Ağustos 2016; 11:18:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    E-ticaret yardım ve öneri
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.