.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A7F6B5320 -- 13 Ocak 2024; 11:11:47 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A7F6B5320 -- 13 Ocak 2024; 11:11:47 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Firma tahminimce mesafeli sözleşmeler yönetmeliğinde cayma hakkının istisnalarını düzenleyen madde 15'e binaen iade talebinizi ret etmiş. Ancak somut olayda iddia ettiğiniz gibi bir arıza, sorun varsa bu elbette cayma kapsamında değil "ayıplı maldan sorumluluk" ifadesiyle ele alınması gerekir. 6502 sayılı TKHK Madde 9 - 10 - 11'i okumanızı tavsiye ederim. Sonrasında tüketici hakem heyetine isterseniz başvurabilirsiniz ki yazdığınız kadarıyla başvurmuşsunuz. Sonuç ne oldu bir gelişme var mı? |