Şimdi Ara

Black Myth: Wu Kong (Çıktı) [PC ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.120
Cevap
43
Favori
40.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OYUN ÇIKTI!

    Black Myth: Wu Kong (Çıktı) [PC ANA KONU]

    Çok oyunculu strateji oyunu Art of War: Red Tides'ın arkasındaki Çinli stüdyo Game Science, Batı'ya Yolculuk (Journey to the West) temalı ve Unreal Engine 4 ile geliştirilen tek oyunculu aksiyon rol yapma oyunu Black Myth: Wu Kong'u duyurdu. Tüm yaygın konsollar ve PC için çıkacak. Ayrıca streaming platformları da düşünülüyor. Oyun ne zaman çıkacak sorusuna "bir oyuncu olarak oyundan ne zaman tatmin olursak o zaman çıkacak" yanıtı verildi. Ücretli bir oyun olarak piyasaya sunulacak. Monkey King ve onun özel yeteneklerine odaklanacak ve toplamda kullanılabilecek 72 yetenek bulunacak.



    Black Myth: Wu Kong (Çıktı) [PC ANA KONU]


    Steam linki:

    store.steampowered.com
    Black Myth: Wukong on Steam
    https://store.steampowered.com/app/2358720



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 20 Ağustos 2024; 17:41:11 >







  • Oynanış videosu oldukça güzel ve heyecan verici görünüyor. Animasyonlar akıcı, ortamlar güzel, sunumundaki geçişlerin sinematik olması da hoş olmuş. Oyun ve stüdyo hakkında Video Oyun Analisti Daniel Ahmad bazı bilgiler paylaşmış:

    Game Science Stüdyosu 2014 yılında Tencent Games'den ayrılan bir grup çalışan tarafından kurulmuş. Kurucu ekibin üyelerinden bazıları Tencent çatısı altında geliştirilen Asura isimli oyunda çalışmışlar. Bu oyun yine Batıya Yolculuk temalı bir oyunmuş fakat bir MMORPG'ymiş.

    Stüdyo bu oyundan önce ilk olarak oynaması ücretsiz bir kart oyunu geliştirmiş ve 2015'de yayınlamış. Sonrasında konuda da bahsedilen ve aynı şekilde oynaması ücretsiz olan Art of War oyununu mobil ve PC platformu için 2017'de yayınlamış.

    2017'nin sonuna doğru Steam'in Çin'e giriş yapmasıyla yapımcı AAA standardında bir oyun geliştirmeye karar vermiş ve bu karar ile bu oyun ortaya çıkmış.

    Stüdyonun iki yerleşkesi varmış. Shenzhen'deki ekipleri yine oynaması ücretsiz bir mobil oyuna odaklanırken Hangzhou'daki ekip bu oyuna odaklanmış.

    Tencent'in Asura oyununda çalışan geliştiriciler bu oyundan ilham almış ve Batıya Yolculuk temalı Black Myth'i geliştirmeye başlamışlar.

    Oyunu geliştirmeye 2017 sonunda başlamışlar ve geliştirme aşaması 2 yıla aşkın süredir devam ediyormuş. İlk senesinde sadece 13 geliştirici oyun üzerinde çalışıyormuş bir sonraki yıl bu sayı 30'a yükselmiş.

    Geliştirme sürecinde God of War, Monster Hunter World ve Sekiro oyunlarını oynamışlar ve bu oyunlardan birçok şey öğrenip kendi oyunlarına adapte etmeye çalışmışlar.

    Gösterilen oynanış videosu 2 yıla aşkın süren çalışmanın bir ürünüymüş ve geliştiriciler halen Unreal Engine 4 konusunda yeni şeyler öğrenip bunları oyunlarına entegre ediyorlarmış.

    Stüdyo 19 geliştirici daha işe almak istiyormuş ve ilerleyen dönemde bu sayıyı daha da artırmaları muhtemelmiş.

    Oyunun şuan için bir yayıncısı yokmuş ve bu videoyu da bir nevi bir tanıtım olarak kullandılar muhtemelen. Güçlü bir tanıtım yaptıkları kesin, umarım videoda gösterilenler oyunda bulunur ve vaat edilen Monkey King'in 72 yeteneği gerçekten de oyunda olur.
    IGN China 10/10
    God is a Geek 10/10
    GamersRD 10/10
    Gamersky 10/10
    GamingBolt 10/10
    Polygon "Astounding triumph" CGMagazine 9.5/10
    Voxel 9.3/10
    Areajugones 9.3/10
    COGconnected 9.3/10
    Hardcore Gamer 9/10
    Malditos Nerds 9/10
    Twinfinite 9/10
    IGN Brasil 8.5/10
    Wccftech 8.5/10
    Everyeye 8.5/10
    IGN 8/10

    IGN cyberpunk 2077'nin ucube çıkışında 9 vermiş bi kanal, dikkate almıyorum ben orayı. Yılın oyunu olmaya aday, helal olsun çinlilere bu işi de başarmış görünüyolar.
    "Patlamış işte oyun" diyenler patlamaktan ne anlıyorlar acaba? Oyunun oyuncu sayısı malum. Çoğu Çin'den vs. bu farketmez. Çin ilk kez oyun yapmıyor. Veya birçok popüler oyuna baksak birkaç ülke baskın çıkar. Bu bir gerekçe değil yani. Yapmış mı yapmış. Başka yapabilirim diyen varsa deneyebilir. Ki Çin oyuncu kitlesi çıktığında da 300-400k oyuncu kalıyor. Bu çok yüksek bir rakam ilk oyun ve single player bir oyun için. Üstüne satış desen o da zirvede. Steam'de de metacritic'de de puanları iyi. Ee bunun neresi patlamış şimdi? Bir şey söyleniyorsa altı doldurulmalı. Olay bug vs. ise çok sevdiğiniz oyunları söyleyin son birkaç senede çıkan çıkışında bir sürü sorunu vardır muhtemelen onun da. Ki güncel birçok oyundan iyi durumda çıktı. Birkaç patch ile toparlanır. 2022'de Elden Ring çıktığında bir sürü performans sorunu vardı stutter başta olmak üzere. Hatta konsolda halen stabil değil. Yakın zamanda dlc çıktı o da performans olarak stabil değil. Patlamış o zaman. Oyun ilk çıktığında Steam'de %56 ile giriş yapmıştı. Sonra toparlandı biraz birkaç patch ile puanı da yolun başında olduğu için düzeldi. Ee şimdi Elden Ring patlamış mıydı o zaman? Ki onun engine'ı eski, grafik kalitesi de yılının gerisinde. Art design iyi olduğu için göze batmıyor sadece. Adamlar 2024'te 60 fps oyun çıkarıyor yoksa halen Yani olumlu olumsuz eleştiri yapalım da altı dolu olsun biraz. "Ben oyunu sevmedim" ile "Bakın oyun patlamış" demek aynı şey değil.

    Oyunu geçtiğimiz gün bitirdim, hakkındaki düşüncelerim:


    Wukong duyurulduğundan beri takip ettiğim bir oyun, heyecanlandıran bir iş olacağı daha ilk videosundan belliydi ama daha önce AAA oyun yapmamış bir ekip tarafından geliştirilmesi hissettirdiği heyecan kadar temkinli olmayı da beraberinde getiriyordu. Her sene düzenli olarak oyundan görüntüler ve bilgiler paylaştılar. Her gelen bilgiyle oyuna karşı olan beklenti arttı, her videosunda duyulan heyecan yükseldi. Ve oyun sonunda çıkışını yaptı; Game Science gerçekten bu beklentileri karşıladı. Ne vaat ettilerse fazlası var bu oyunda, yükseğe çıkarttıkları beklentileri aşıp çok daha fazlasını verdiler. Uzun süredir bu kadar yüksek beklentiyle beklediğim bir oyunun beklentimi daha da aşıp ortaya muazzam bir iş çıkarmasını görmemiştim, Wukong bunu başardı. Oyun resmen Rocky gibi ani bir şekilde ortaya çıktı, dünya ağır sıklet şampiyonlarına meydan okudu. Uzun süredir bu işi yapan stüdyolar bile çoğu zaman beklentileri karşılayamazken bu stüdyo beklentileri karşılamakla kalmadı, çok daha fazlasını sundu. Konu aldığı Batıya Yolculuk gibi destansı bir macera gerçekten bu oyun. Çin Mitolojisini aktarışı, sunumu, sanat ve karakter tasarımları, akla hayale gelmeyecek bir sürü detayıyla olağanüstü bir macera sunmayı başardı Wukong.




    Oyunun en çok hoşuma giden kısmı kesinlikle hikayenin akışı, sunum şekli ve sürekli verdiği günlük girdileriyle arka planda gelişen olayları mükemmel bir şekilde anlatmasıydı. Oyunun hikayesi Batıya Yolculuk'da konu alınan hikayenin devamı olarak ilerliyor ve hikayenin bittiği yerdeki dünyayı ve olayları esas alıyor. Hikayede ilerledikçe, oyun Çin Mitolojisine aşina olduğunuza bakmaksızın üzerinize bilgi bombardıman ediyor fakat bunu yaparken de sürekli günlük girdileri paylaşıyor. Bu günlük girdileri çok önemli, oynayan herkese de en ufak girdiye kadar okumasını tavsiye ediyorum. Bu girdiler sayesinde karşılaştığınız karakterlerin kim olduğunu ve geçmişlerini öğreniyorsunuz ve oyunun direk sunduğu kısımların altı çok güzel bir şekilde doluyor. Oyunun doğrudan anlattığı ana hikayesine ek olarak dünyasına yerleştirilen karakterlerin hikayesi de çok güzel ve takip etmesi keyifli. Wukong'un bu kısmının başarısındaki en önemli etken sadece ana karakterin hikayesini anlatmıyor olması. Oyun, mitolojik bir dünyada geçtiğinin farkında ve bu dünyada geçen bir hikayenin sadece ana karakter ve onla alakalı şeyler olmayacağını çok iyi biliyor. Wukong'un yapmaya çalıştığı şey resmen size Çin Mitolojisini zerk etmek ve bunu kusursuz bir şekilde başarıyor. Bölümler arasında karşınıza çıkan animasyonlar ve bunlardaki çeşitlilik de kayda değer, farklı tarzlarda sunum yaparak bölümler arası bağlantıları güzel inşa etmişler. Game Science'ı bu konuda tebrik etmek lazım, kendi kültür ve mitolojilerini alıp dünyaya tanıtmak bir yana, bu kadar iyi yapabilmek gerçekten takdir edilesi.




    Oyunun çok başarılı bulduğum bir diğer noktası da dünyası, sunduğu atmosfer, sanat, mekan ve karakter tasarımlarıydı. Oyun, geçtiği dünyayı kusursuz bir şekilde aktarıyor. Mitolojik bir dünyaya yakışır atmosferde sahneler ve mekanlar sunarak ölçeğin büyüklüğünü her an karşınıza çıkarıyor. Sanat tasarımı tek kelimeyle olağanüstü, defalarca tablo gibi oyun dedim. Resmen insanın ağzını açık bırakıyor bazı yerlerde, bakmaya doyamıyorsunuz oyuna. Mekanlardaki ve bölümlerdeki detay seviyesi inanılmaz, bölümlerin hepsi farklı hissettiriyor ve tekrar ettiği hissine kapılmıyorsunuz. Özellikle 3.bölümün sonundaki tapınak ve son dövüşünde bu stüdyo aşmış dedim ve sonrasında sağ olsun arkadaşlar 1 kere dahi vites düşürmedi, sürekli kalite artarak devam etti. Karakter tasarımlarındaki çeşitlilik ve gösterilen özene de ayrıca değinmek lazım, oyundan resmen karakter fışkırıyor. Çok farklı tarzda çok fazla sayıda karakter var ve hiçbiri de özensiz hissettirmiyor, özene bezene tasarlamışlar hepsini gerçekten. Oyun, tasarımları konusunda her anlamda harika ve ortaya hayran olunası bir iş çıkarıyor.




    Oyunun oynanışını da çok beğendim, birebir souls oyunlarını kopyalamamaları böyle büyük aksiyon sahnelerinin sıkça geçtiği bir oyun için çok doğru tercih bence. Düşmanlar ölümden ölüm beğendirecek kadar zor değiller ama dengeli bir mücadele sundukları için dövüş bittiğinde bir tatmin hissi sunmayı başarıyor oyun. Wukong, düşmanlarının bireysel zorluğundan çok ana karakterin yolculuğunun zorluğuna ve karşılaşacağı düşman sayısının bu zorluğu temsil edeceğine odaklanmış bu yüzden oyun belli sayıda zor düşman karşınıza çıkarmaktansa çoğu zaman rahat geçebileceğiniz ama temkinsiz oynadığınızda da zorlaşabilen çok sayıda düşmanı karşınıza çıkarıyor. Çıkış öncesi oyuna dair en çok vurgu yapılan kısımlar çok düşman olacağı ve bunları alt etmek için de Sun Wukong'un çoğu özelliğinin oyunda olacağı yönündeydi. Bunu başarmışlar, birçok eşsiz düşmanı var oyunun. Çoğu zaman, birbirine benzeyen düşmanların bile farklı saldırı biçimleri var, ciddi bir emek harcamışlar belli oluyor. Karakter özellikleri konusunda da ellerini hiç korkak alıştırmamışlar. Ana karakterin bürünebildiği siluetler, çağırabileceği ruhlar, temel özellikleri, zırh, eşyalar ve silahlarla gelen özelliklerle zengin bir çeşitlilik sunmayı başarıyor oyun. Karakter için yapılan geliştirmelerin istediğiniz zaman sıfırlanabilmesi de güzel bir dokunuş, bu kadar çeşitli seçenek bulunuyorken bunun da olması birçok farklı şeyi rahatça denemenizi sağlıyor.




    Oyunun bölüm tasarımları gördüğüm kadarıyla en çok alan kısmı, bu eleştirilere hak veriyorum özellikle görünmez duvarlar konusunda olanlara ama oynarken de alışınca bunları çok umursamadığımı belirtmek isterim. Oyunun bölüm tasarımları güzel aslında, gezen keşfeden insanlar için birçok şey sunuyor ama görünmez duvarlar bu konudaki iyi yönleri arka plana atıyor biraz. İlk tanıttıklarında kaynakların sınırlı olmasından dolayı bölüm tasarımına çok ekip ayıramadıklarından bahsetmişlerdi, bu konunun yansıması olmuş bu durum biraz. Oyunun diğer kısımlarında ortaya koydukları standartlardan dolayı bu konuda da imkanları olsaydı kolaya kaçmayacaklarına eminim çünkü oyunun geneline harcanan özen gerçekten çok belirgin.




    Toparlamak gerekirse; yazının genelinden de anlaşılacağı üzere oyunu çok beğendim. Oyun her konuda beklentimi aştı ve harika bir deneyim yaşattı. Daha önce AAA oyun yapma konusunda tecrübesi olmayan bir stüdyonun, ortaya yıllardır bu işi yapan stüdyolardan daha özenli bir iş çıkarması çok akla hayale sığan bir şey değil. Geliştiricilerin kendi kültürlerine ve mitolojilerine olan sevgileri oyunun her köşesinden kendini belli ediyor. Bu arkadaşlar bu sevgilerini inanılmaz bir tutkuyla birleştirip ortaya olağanüstü bir oyun çıkarmışlar. Çin mitolojisini resmen bir sinema filmi gibi oyunda aktarmışlar, ortaya konan emek ve çalışma çok takdir edilesi. Hikayesi, sunumu, tasarımları, detaylarıyla oyun resmen ilmek ilmek işlenmiş. Büyük ölçekli aksiyon oyunları sevenlere özellikle tavsiye ediyorum oyunu, muazzam bir deneyimdi.

    Hocam ne yapsın millet tam olarak? ne kadar youtuber varsa Ubisoft Sony gibi firmalardan mamalanmış tatilleri yapıyor takılıyor. Biri bile Sony tarafında 5 bin liraya kadar çıkan fiyatları eleştirmiyor.


    Türkiye'de sandığınız kadar 3A oyun kovalayan önemli bir oyuncu kitlesi yok çoğu mobil oyun, Cs Go, Valorant, LOL, Pubg gibi anlamsız saçma sapan şeyler oynuyor. Çünkü çoğunun oyun oynayacak bilgisayarı yok, olsa bile şu ekonomide oyun alamaz, bölgesel fiyatlandırma yapsalar 30 dolar olsun oyun gene alamaz çoğu insan. Türkiye'de epi topu güncel oyunu takip eden alan satan 50 bin insan ya vardır ya yoktur. Bu kitlede anca popüler olan RDR2, Gta, Cypberpunk, Elden Ring, gibi oynanması gereken oyunların hepsini aynı anda oynar. Onun dışında herkes farklı farklı türlere dağılır. Kimi Strateji sever, kimi simülasyon sever bazısı FPS, bazısı Open World.


    Yani günün sonunda oyuncu kitlesi hem kitle az diye hem de ekonomi yüzünden zayıf durumda, önderlik edecek kitlede keyfinin peşinde zaten.

    Oyun yıllardır özlemini çektiğimiz kalitede bir oyun olmuş. Nasıl bu kadar 30 senelik stüdyoymuş gibi her şeyi bu kadar kaliteli yapmışlar anlamadım ama bundan sonra Game Science benim kırmızı çizgimdir. Adamın dibi hepsi helal olsun her birine.


    3. bölüme geldim donmuş gölün üzerindeki efsane bossu kestim en son. Resmen hayranlıkla oynuyorum. İşim gücüm bitse de oyuna dalsam diye kovalıyorum. Her noktası her kenarı muhteşem bir oyun yapmışlar.


    Woke tayfaya da güzel geçirmişler. Ellerine kollarına sağlık. Oyun budur işte. Oyun dediğin böyle olur nezdimde. Fasa fiso dlcli buglı tamamlanmamış oyunlar çıkaranlara tokat gibi geçirmişler. Ea ubi naughty dog düşünsün dursun şimdi.


    Ayrıca single player oyunlara nasıl hasret kaldığımız da satışlardan belli. Oyun dünyasını tekrar istediğim yere çevirmeyi başaracak kadar ses duyurdu oyun. Bütün single player'cı oyuncular olarak hayranlıkla oynuyoruz.

  • Oynanış videosu oldukça güzel ve heyecan verici görünüyor. Animasyonlar akıcı, ortamlar güzel, sunumundaki geçişlerin sinematik olması da hoş olmuş. Oyun ve stüdyo hakkında Video Oyun Analisti Daniel Ahmad bazı bilgiler paylaşmış:

    Game Science Stüdyosu 2014 yılında Tencent Games'den ayrılan bir grup çalışan tarafından kurulmuş. Kurucu ekibin üyelerinden bazıları Tencent çatısı altında geliştirilen Asura isimli oyunda çalışmışlar. Bu oyun yine Batıya Yolculuk temalı bir oyunmuş fakat bir MMORPG'ymiş.

    Stüdyo bu oyundan önce ilk olarak oynaması ücretsiz bir kart oyunu geliştirmiş ve 2015'de yayınlamış. Sonrasında konuda da bahsedilen ve aynı şekilde oynaması ücretsiz olan Art of War oyununu mobil ve PC platformu için 2017'de yayınlamış.

    2017'nin sonuna doğru Steam'in Çin'e giriş yapmasıyla yapımcı AAA standardında bir oyun geliştirmeye karar vermiş ve bu karar ile bu oyun ortaya çıkmış.

    Stüdyonun iki yerleşkesi varmış. Shenzhen'deki ekipleri yine oynaması ücretsiz bir mobil oyuna odaklanırken Hangzhou'daki ekip bu oyuna odaklanmış.

    Tencent'in Asura oyununda çalışan geliştiriciler bu oyundan ilham almış ve Batıya Yolculuk temalı Black Myth'i geliştirmeye başlamışlar.

    Oyunu geliştirmeye 2017 sonunda başlamışlar ve geliştirme aşaması 2 yıla aşkın süredir devam ediyormuş. İlk senesinde sadece 13 geliştirici oyun üzerinde çalışıyormuş bir sonraki yıl bu sayı 30'a yükselmiş.

    Geliştirme sürecinde God of War, Monster Hunter World ve Sekiro oyunlarını oynamışlar ve bu oyunlardan birçok şey öğrenip kendi oyunlarına adapte etmeye çalışmışlar.

    Gösterilen oynanış videosu 2 yıla aşkın süren çalışmanın bir ürünüymüş ve geliştiriciler halen Unreal Engine 4 konusunda yeni şeyler öğrenip bunları oyunlarına entegre ediyorlarmış.

    Stüdyo 19 geliştirici daha işe almak istiyormuş ve ilerleyen dönemde bu sayıyı daha da artırmaları muhtemelmiş.

    Oyunun şuan için bir yayıncısı yokmuş ve bu videoyu da bir nevi bir tanıtım olarak kullandılar muhtemelen. Güçlü bir tanıtım yaptıkları kesin, umarım videoda gösterilenler oyunda bulunur ve vaat edilen Monkey King'in 72 yeteneği gerçekten de oyunda olur.




  • Takip. Harika görünüyor.
  • Takibe alalım bakalım
  • BAYILDIM
  • Güzel duruyor, takip edelim bakalım. Steam sayfası yok değil mi?
  • Oynanışı bayağı sağlam görünüyor, umarım en kısa zamanda piyasa sürerler oyunu.
  • Güçlü pc si güzel monitörü olanlar için şahane bir tat olur
  • Combat kısmı baya hoş görünüyor içim kıpır kıpır oldu resmen tüyler diken diken , yalnız şu İngilizce subtitles işinin bazı kısımlarda olmaması gözümü kanattı. Oyunun dili malum böyle bir iki kelimesinden az çok geçen konuşmaları anlayabileceğimiz bir dil değil. Bu bir eksiklik olarak gözüktü bana, tabiki oyun tamamlanmamamış daha Alpha ama videolarda İngilizce subtitle şart.
  • tam yazacakdım sun wukong oyununda nasıl olurda bulutla ilgili bir şey olmaz diye ki videonun sonunda bulutların üstüde savaşıyormuş. batıya yolculuk ( journey to the west ) eseri ve sonraki adaptasyonlarında oldukça popüler bir karakter. 72 adet şekle girebiliyor ama oyunda hepsi olmasa bile en az 10 çeşit olmalı bence. ruyi bang ( sopasının adı ) oyunda biraz sönük kalmış, genelde altın gibi parlak bir şeymiş gibi bahsedilir. belki oyunda ilerlerken altınlı versiyonunu bir yerde buluruz.
  • Gameplay videosunda ki grafikler olursa ve buna ayrıca oynanışla beraber hikayede eşlik ederse tadından yenmicek gibi duruyor.
  • Eminim çoktan bi ton publisherdan telefon almışlardır bile, oyun mükkkkkkkkkkkkkkkkkkkemmel ötesi duruyor. Az önce youtube da gezinirken denk gelmiştim, acaba konusu var mıdır diye bi bakayım dedim varmış

    Çok rastgele çıktı karşımıza ve çoktan bi ton insan hypelandı bile. Eminim oyun baya büyük ve popüler olacak, hatta Epic'in çoktan pc için exc yapma çalışmaları başlamıştır bile. Bu oyuna parayı bayarlar bizde kal diye o kadar eminim, trailerda bi tane şu olmasaymış iyiymiş ya da şu eksik olmuş diyebileceğim bir şey yok. Monkey King tarihte nasıl yazıldıysa hepsini uyarlamışlar gibi görünüyor. Tahmin ediyorum ki trailer cool dursun diye ya karakter bossları/mobları outlevellamış ya da oyunda zorluk seçeneği varsa kolaya alınmış. Souls like tadında rpg öğeli bi oyun olacak gibi duruyor. Zorluk seçeneği sunulursa hard/en zor zorluk modunda, sunulmazsa güzel ayarlanmış bi zorlukta tadına doyum olmaz.

    Umarım daha çok bilgi görürürüz, yalnız helal olsun adamlara pat diye yapıştırdılar gameplay trailerı. Bunu yapamayan bi ton firma var, ps5 etkinliği olsun, xbox etkinliği olsun adam gibi gameplay göremedik ve cogu yıl sonuna cıkacak sözde. Ayrıca Tencent'ten ayrılan demek ki piyasanın gözünden öpebiliyormuş bunu da öğrenmiş olduk.

    Developerlara benden tam destek, çıktığı gibi orj alacağım fiyatı farketmez. Zaten küçüklüğümden beri monkey king'e ilgisi yüksek olan birisiyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kage. -- 20 Ağustos 2020; 20:21:26 >




  • müzik ve atmosfer 20 yıl önceki silkroada benziyor.
  • Oyun aşırı iyi duruyor. Yakından takip edeceğim.
  • ön sipariş olsa direkt alırdım çok iyi duruyor. Steam sayfası falan henüz yok sanırım.
  • Adamlar yapmış
  • Son zamanlarda gördüğüm en güzel atmosfere sahip oyun. Videoda gösterilerin bölüm sonu canavarlarının çeşitliliği olsun, verdikleri hava olsun acayip etkiledi beni. Çıkışını dört gözle bekliyorum.
  • Oyun baya güzele benziyor. Özellikle sinematik sunum ve animasyonlar hakikaten efsane kalitede. Merakla bekliyorum.
  • Oynanışı izlediğim kadarıla güzel, konsollara da çıkarsa daha da güzel olur.
  • Heyecanla bekliyoruz
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.