Şimdi Ara

BMW 116d Otomatik mi Audi A3 dizel Otomatik mi ( Sıfır Araç ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
14.423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • madem araştırdın, dsg si olan vw grubu araçları tercih gelecekte araştırmıştım diyebilirsin



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • Bmw 1 serisi dışardan makyajlandı ancak içi değişmedi ve artık ciddi şekilde sıkıcı bir tasarımı olduğunu düşünüyorum.

    Sürücü ve ön yolcu rahat rahat otururken,arkada oturan kişiler ciddi şekilde rahatsız bir şekilde oturmak zorunda kalıyor. Bu aracın 4 kapı olmasında ki amaç ne anlamadım hala gereksiz olmuş. Araç C sınıfı ancak içi B sınıfı bir araçtan farksız.

    Arkadan itiş güzeldir zevklidir ancak 1500cc motorla ne kadar zevk alınabilir bilmiyorum doğrusu. Kaç kere yanlarsın,yanlamak sana ne katar bilemedim. Bu motor hacminde bence gereksiz.

    Eğer bayilerin elinde kaldıysa myfest donanım'lı alırsan araç bir şeye benziyor,onun haricinde aracı birazcık opsiyonlayarak adam edebilirsin.

    Audi A3'e gelirsek eğer,

    Araç ilk tanıtıldığında dışardan çok beğenmeme rağmen içinide aksine hiç beğenmemiştim,şuan fotoğraflardan bakınca yine beğenmiyorum ancak aracın içine oturunca durum değişiyor. Malzeme kalitesi her bakımdan 1 serisinden üstün bir araç. Koltukların alçak konumladırılması,torpido hizasının yüksekte oluşu,orta konsolun malzeme ve işçilik kalitesi aracın bitirici özelliklerinden.

    Aracın içi ciddi şekilde 1 serisinden daha konforlu,baş mesafesi olsun arka diz mesafesi olsun her yönden daha iyi. A3'ün arka diz mesafesi 3 serisi ile yarışır durumda.

    Motor şanzıman kombinasyonu na gelirsek eğer, s-tronic şanzıman dsg ile bire bir benzesede ne hikmetse onun kadar sık bozulan bir şanzıman değil. Çevremde Golf kullananda var A3 kullananda var golf kaç kere gitti servise dsg yüzünden saymadım ancak A3 hiç gitmedi.

    Son olarak iki araçta seni üzmez ancak ilerleyen zamanlarda aracın basıklığından ve darlığından dolayı 1 serisi üzebilir,ben bu iki tercih arasında A3 seçerdim.

    Her iki araç içinde anlınması gereken opsiyonlar ise, Bi-xenon farlar,sunroof,baldır destekli spor koltuklar. Bunları almıyorsan,arabayı da alma,gerçekten bir şeye benzemiyorlar.



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1nvdr

    Günlük kullanımda, arkadan çekiş forumda belli bir kesimin abarttığı kadar farkettiriyor mu kendini merak ediyorum.

    Sonuçta bu araçlar günlük kullanım için alınıyor.

    Hic bir numarasi yok hocam. Hatta ufak bir su birinkitisi, donerken gaza biraz fazla dokunmayla beraber hemen kici basi oynar arkadan itisli araclarin. Bir surus zevki furyasidir gidiyor. Sanirsin herkes araciyla uzun yol yapip, virajlara sert giriyor, aracin kicini basini oynatiyor :S Sehir icinde trafikte surmuyor musun arkadas bu arabayi? Neyin surus zevki bu? Kimse yanlis anlamasin 1.6 motorlu bir aracin surus zevki olsan ne olur olmasa ne olur?
  • Audi A3 sırf tip olarak bile kesinlikle çekici bir araba değil. Ben olsam ya BMW alırdım ya da Volvo V40 CC falan alırdım. Ben de araç alırken bu ikisi arasında kalıp, uzun araştırmalar sonucunda Volvo'yu tercih edenlerdenim.
  • Sheldon-Cooper S kullanıcısına yanıt
    Doğru şehir içi trafiğinde kullanıyorsun pek numara yapmıyorsun ama şöle yolu boş buldummu önden çekişli araçlar usul usul dönerken,arkadan çekişli araçlar ile kıçını attırıp hayatın monotonluğunu kısa bir süreliğine atabilirsin.

    İnsanlar bu yüzden 1 serisi sürüş zevki diyor. 1.6 dizel 116 beygir motor olabilir ama yinede gaza bastığında yanlayabilmesi apayrı bir zevktir.8 yaşından bu yana abilerinin BMWlerine binen sonra ehliyeti aldığımda süren biri olaraktan arkadan itişli araç ve araçlar çok zevklidir.Ha ben apaçi filan değilim sürekli yanlayan trafiği felç eden vs vs... Yolu boş bulup sıkıldığımda yapılan olaydır.Alacak arkadaşta bunu yapacaktır yapmalıda çünkü önden çekişli araçların yaptığı monotonluğu yaşatmaz...

    Alacak arkadaşa kesinlikle 1 serisi diyorum 1 i geç arkadan çekişli alabildiği her aracı alsın
  • Arkadan ÇEKİŞLİ aracın keyfi başkadır.

    Arkadan itişli araçlar hiç keyifli değildir, yolda kalıp birilerinin ittiği araçtan ne keyif alınır ki? Merak ediyorum çekişin arka tekerlerde olduğunu kavramak niye bu kadar zor da, arkadan itişli deniyor?

    Yani çekiş terimini anlamak çok mu zor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 19 Eylül 2015; 6:04:45 >
  • Tek kullacaksanız 1 tabiiki... Ama ar â koltuklarada arada sırada insan binecekse a 3..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 serisi arka tarafı çok dar orada yolculuk yapmak işkence gibi hayatımda yaptığım en kötü yolculuktu.. ailesi olanlar için a3 sedan >a3> 1 serisi. Tek kullanım için ise 1 serisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı ikilemi 2 ay önce bende yaşadım . 2 aracı test edip a3 1.6 tdi ambition da karar kıldım . 1 Serisi içi çok dardı 2 aylık bu süreçte a3 bile 4-5 kişi yolculuk edildiğinde dar gelebiliyor . Eğer hacim sıkıntınız yok ise 1 serisi zf 8 şanzımanı ile öne çıkıyor . Fakat hacimli bir araç istiyorsanız kesinlikle a3 . Sitemizde a3 ün incelemesi de mevcut bakmak isterseniz .
  • Hocam cevap gayet basit. Aile aracı olacaksa ve sedan düşünüyorsan A3 1.6 TDI Sedan. Yok bekar işi HB düşünüyorsan 1.16d.

    Kendimden örnek vereyim. C segmenti (markası çok önemli değil) HB bir aracım var bekarlık dönemimden kalma. Şu an bebek arabası girmiyor içine. Onu satıp daha geniş bir araç almayı planlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Arkadan ÇEKİŞLİ aracın keyfi başkadır.

    Arkadan itişli araçlar hiç keyifli değildir, yolda kalıp birilerinin ittiği araçtan ne keyif alınır ki? Merak ediyorum çekişin arka tekerlerde olduğunu kavramak niye bu kadar zor da, arkadan itişli deniyor?

    Yani çekiş terimini anlamak çok mu zor?

    Hocam mantık olarak önden çekilir arkadan itilir. Arkadaşlar da buna istinaden yorum yapıyor. Ha doğru mu, değil. Çok kafaya takmaya değmez.

    Geri vitese takınca önden çekişli araç da önden itiş oluyor bu mantıkla
  • Dar olması benimde dikkati mi çekti. Ama A3 ile arasında bariz fark var gibi. aracın gidişi, çekişi, yalıtımı... işte beni düşündüren de bu. Eski aracım Cıtroen C4 dü. Sınıfının en genişi. ama araba gitmeyince hiç tadı olmuyor.
  • V40

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V40 ile de test Sürüşü yaptım. Daha bu segmentin arabası olamamış bence. Kalitesi tartışılmaz. Ama motor şanzuman o araca olmamış. Ayrıca dizel Otomatik motor seçeneği bu sene sonmuş. 2017 ye kadar üretilmeyecekmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itiş, zf ve bmw kalitesi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sucaklı

    Arkadaşlar uzun uzun araştırdım. Test sürüşü yaptım. Fakat hala kararsızım. Donanım özellikleri hemen hemen aynı gibi.

    Test Sürüşlerinde BMW 1 serisi performans, yol tutuş ve konfor açısından biraz daha iyi gibi geldi bana... Fakat iç mekan tasarımı, araç ferahlığı olarak da Audi A3. Fiyat olarak da aralarında 2-3 bin gibi bir fark var.

    Bu araçlardan kullanan var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum... Hangisini daha doğru tercih olacaktır ?

    Öncelik sürüş keyfi,hafiften gençlik var ise 116d sunroof+led far 105.000 gibi bi rakama bırakmışlardı 1.5 ay önce bi fiyat alın derim.(borusan esenboğa)

    Audi benzer donanımlarda çok daha fazla fiyatlara çıkıyor.A3, 116d ye göre biraz daha konfor,rahatlık,genişlik takılan bi araç ses yalıtımı,konfor olarak falan 116d'den baya iyi.Performans olarak ikisindende uçar kaçarlık beklentilere girmeyin,ikiside hemen hemen 1.2 tsi'lara denk gidiyor.(Hatta ara hızlanmalarda 1.6 tdi a3'üyle 1.2 tsidan 2 boy yiyen arkadaşım var benim )Ama bence fiyat ve keyif gözetilmeli biran önce 116d ye binilmeli

    116d alacak olursanız kırmızı denk getirmeye çalışın,sonrasında maslaktada 3.000 e m paket yaparsınız, üstüne 19-18" yay jant lastik çok can yakar 135.000lik estorilden görünüm olarak bi farkınız kalmaz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cauvr -- 25 Eylül 2015; 10:30:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    1.16d, sadece ZF şanzıman olduğu için bile alınabilir.

    aynen s troniclerde sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cauvr C kullanıcısına yanıt
    Teklif kuru kaçtı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sucaklı

    Teklif kuru kaçtı?

    Hocam çok detaylı hatırlamıyorum açıkçası piano black böbrek taktırırken öylesine fiyat almıştım vakit geçsin diye ama çok absürt farklar olacağını düşünmüyorum şuandada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 de 1.16 ya kapora verip sonra geri alıp A3 1.6 tdi s-tronik alan biri olarak benim gibi uzun boylu,koltuk geride kullanan biriyseniz kesinlikle bmw 1 almayın.Aracım 81binde çok memnun bir şekilde kullanmaktayım(eski kasa benimki)Aracım km bakımındayken yeni kasasını veriyor servisim onu da test etme şansım oluyor harika olmuş yeni kasa A3.Bmw 1 gerçekten küçük ve içi çok dar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.