Bmw 118i 2015 hakkında
-
-
Kronik olarak V kayışının ses yapma sorunu var, -
Teşekkürler. Peki maliyeti hakkında bir bilginiz var mı? -
Degistirmek zorunda degilsin ses cikiyor sadece -
Şahsen güzel model olduğunu düşünüyorum. BMW kullanmak isteyipte 1 serisinden başlayanlar için bile ideal. Diğer rakipleri Mercedes'te A Class veya Audi A1 gibi araçlardan daha kullanışlı ve uygun.
-
Audi A1 ile BMW 1 aynı segment araç değiller.
-
Evet değiştirmek zorunda değilsin, v kayışının bağlı olduğu kasnak vs parçaların paslanmasından kaynaklanıyor, söktürüp güzelce temizletip v kayışını değiştirince ses kesiliyor. -
Anladım hocam teşekkürler. Bu fiyat bandında önerdiğiniz başka araç var mı peki? -
2015'e kadar 1 serisi PSA motor.tam da PSA değil de BMW ile birlikte yapmışlar.dizel mercedes alırsın reno motorlu çıkar hiç sevmem böyle modelleri.300 310 binlik 2016 mercedes a180 a200'lere bakıyorum hep kazalı yav.ben 2018'de araba alırken 125 bin miydi neydi bunlar.sürekli el değiştirmeyen modellere bakın bence.her alan üzerine koyup sattığı için civic leon falan uçmuş ama çok alınıp satılmayan modeller daha uygun kalmış.
-
2015 F20 LCI itibari ile hem dizel hem benzinliler safkan BMW motor. -
Bende hem F48 X1 hem F20 116d var, F20 çok keyifli araç ısrarla tavsiye ederim. Zaten çoğu parçası F30’la aynı, motot şanzuman kombinasyonu efsane -
Hocam peki yürütme masrafları hakkında bilgi verebilir misiniz? -
2015lerin hepsi değil, bir kısmı 4 silindir psa bir kısmı 3 silindir BMW -
Leon'dan sonra 1 serisine geçmeyi düşünüyordum ama arabanın içine oturduğumda kokpit kısmı bile çok küçük ve kalitesiz geldi. O şekilde içime sinmeyince A3 aldım. Bir de 3 silindir - 4 silindir muhabbetleri çok kafa karıştırıcı 1 serisinde, o da biraz etken oldu vazgeçmemde. Son olarak da hoşuma gitmeyen özelliği, elektronik el freni olmadığı için autohold da yok araçta.
-
Hocam a3 1.6tdi nasıl sizce? Kronik sorunları falan çok mudur? -
f20 120i 1.6 177 beygir olan modeli tavsiye ederim. -
Onlara bütçem yetmiyor maalesef. -
Eski bir E90 sahibi olarak Bmw keyiflidir ve bazı modelleri kolay kolay arıza çıkarmaz. Ama çıkartırsa da sahibini üzer. Yürütme maliyeti diğer arabalara göre fazladır. Kendi aracım özelinde söylemek gerekirse n47d20 motora sahipti benim aracım. Triger zincir değişimi bugünün kuruyla sanayide ortalama 5 bin lira. Şanzıman yağı zaten dışarıda değistirilmiyor, zf veya serviste değiştirmek gerek. Her bir litresi euroyla. Şu an 3 binden aşağı değişeceğini düşünmüyorum. Kaskoyu yanlış hatırlamıyorsam 4800 liraya yaptırmıştım. Şu an değeri 100 bin lira daha fazla olan tiguana biniyorum. Kaskosu 2150 TL, şanzıman yağını serviste 1100 liraya degistiriyorlar. Triger deseniz 1700 lira.
Neredeyse yürütme maliyeti yarısı kadar. Ben doğuya tayinim çıktığı için değiştirdim. Tekrar batıya dönsem bütün o yürütme maliyetine rağmen tekrar bmw alırım. Çünkü verdiği keyif hepsini unutturuyor
-
PM’de cep onayimda sorun oldugu icin buradan yaziyorum, bu araclar masrafli araclar degil, sadece gercekten temiz bakilmis, bakimlari ihmal edilmemis bir arac bulman lazim. -
Hocam benim aldığım şu an benzinli ama genelde motor tarafında VAG grubunda pek sıkıntı duymadım. Sorun çıkarsa genellikle DSG'de çıkıyor, o yüzden otomatik alacaksanız eğer servis bakımlı olmasına dikkat edin derim çünkü herhangi bir arıza durumunda iyi niyet garantisi adı altında servisler yardımcı oluyorlar.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Audi A1 ile BMW 1 aynı segment araç değiller. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X