Şimdi Ara

BMW 230E KULLANICI KULÜBÜ (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: perfectlie Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir (3 Mobil) - 7 Masaüstü3 Mobil
5 sn
586
Cevap
72
Favori
36.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün borusan esenboğa ile görüştüm. Şu ana kadar gelenlerin çok büyük çoğunluğu ısıtma ve güneş koruma arka camlarla gelmiş. Gelmeye devam edenler ve yeni sipariş açılırsa gelecekler bu 2 donanım olmadan gelecekmiş. Halen 230e gelmeye devam edecek gibi konuştu st beyefendi. Ama Bmw Türkiye ne planlıyor kesin bilemeyiz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • g-dncr kullanıcısına yanıt
    Gelmeye devam etsin. Bizim araçlar içinde çok iyi olur. İkinci eli içinde avantaj katar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • isdemircan57 İ kullanıcısına yanıt
    Aynen 2 parti araç getirip piyasası yarım yamalak bırakılmaması lazım.
    Aslında bu yıl boyu adetli getirmeyi planlamışlar ama son durumlar olayı biraz belirsizliğe sürükledi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • isdemircan57 İ kullanıcısına yanıt

    İnşaallah çünkü brigstone turanza kötü bir lastik


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xradiancex kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkür ederim. Yazdıklarınıza birebir katılıyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt

    Sol arka jant biraz çizildi rot biraz bozuldu( rotu burada hallettim) En önemlisi sol arka denge kolu burcunda sorun varmış dedi sanayideki tanıdık usta. Yürüyeninde sorun yok ama servise gitmem şart. Diyarbakır servisi kapanınca geriye Urfa, Erzurum, Antep kalıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gag84 kullanıcısına yanıt

    Aracınız hayırlı olsun iyi günlerde kullanın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu güneş korumalı arka camlar için cam filmi gerek var mı? Tam detaylı bilgi bulamadım. Nano seramik cam filmi hep kullandim, şimdi bunda ısı yalıtımı varsa çok isik geçirgenliği olandan yapayım bari.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • melankolik23 kullanıcısına yanıt
    Diyarbakır Akcan kapandı ama Diyarbakır Borusan açıldı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • g-dncr kullanıcısına yanıt

    2.25 yaparlar, luxury olmaz yine de getirirler bence uzun süre. Borusan bunları satma karşılığında başka kotadan indirim alıyordur kesin. Düşük kar marjıyla 2.30 satmasının kendine pek faydası yok çünkü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karti K kullanıcısına yanıt
    😳

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • KukL@ kullanıcısına yanıt

    Aynisi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Z. Acar Z kullanıcısına yanıt

    Yarın Antalya'dan bende bir arayayım bakalım burada ne diyecekler sizdekini 22 kw gibi daha hızlı şarj istasyonunu takacak sanmış olabilirler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratmantc -- 26 Mart 2025; 1:1:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ishilra İ kullanıcısına yanıt

    Benzer bir soruyu ben de soracaktım.


    Karartmalı arka camlar etkili bir şekilde ısı yalıtımı sağlıyor mu? Sağlamıyorsa lumar air 80 tarzı ısıyı kesen bir film çektirmeyi düşünüyorum arka camlara.

  • ishilra İ kullanıcısına yanıt

    Kapsamlı cam filmi yapan yerlerde UV geçigenliğini ölçen cihazlar var, cama tutup ısı engelleyip engellemediğine bakabilirsiniz. Genelde karartmalı camlar sadece görüntüden ibaret oluyor.

  • Donanım listesinde güneş korumalı ifadesi var ama ne ölçüde etkilidir bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Z. Acar Z kullanıcısına yanıt

    PHEV bir araç için eve istasyon kurdurmaya gerek yok, TEDAŞ'la bir işiniz yok, kaliteli bir kablo çektirip 7 kw ile hız alabilirsiniz. Ama gerek yok 3.5 kw ile sarj yeterli. Bunun için özel bir izne projeye vs gerek yok.

  • Kullanıcılara şöyle bir şey sormak istiyorum;


    Sanırım zaten işleyişin de böyle olması gerekiyor ama izlediğim 1-2 Türk test içeriğinde sanki araba sadece tam gaz yapıldığı zaman 326hp kullanıyor da, normal zamanda 120'ye kadar hep full elektrik gidiyor gibi anlatılmış.


    Ancak zaten fişli hibritlerde bildiğim, elektrikli ve karma sürüş seçenekleri var.


    Örneğin bir arkadaşım yurtdışında Mercedes A250e mi A300e mi öyle bir araç kullanıyor.

    Ona "uzun yol" sormuştum, "tempolu gidersin, sollamalar, ara hızlanmalar falan, seni İstanbul-Bodrum götürür, şarj derdin olmaz" demişti. Yani benzinle karışık kullanımda çok büyük şarj derdi olmuyor, zaten şarjı bitirirsen elektrikli kullanamıyorsun sadece, hibrit çalışmaya devam ediyor, çünkü hiç bir zaman aslında şarjı sıfırlamıyor dedi.

    Bunda da öyledir herhalde diye düşünüyorum.


    Bu araçta da aralarda yavaşlamalarda falan da D/L yapsak rejenerasyonla da şarj yaptırabiliriz gibi sanki bir yandan da.


    Bu davranış modelini açıklayabilecek kullanıcı ve uzun yol tecrübesi rica edeceğim bu anlamda, neler yaptınız, hangi modda gidiyorsunuz, ne taktikler yapıyorsunuz, otoyolda orada burada arkadan selektör manyağı yapan sefilleri ne hallere düşürdünüz falan gibi şeyleri duymak istiyoruz artık   





  • Ormanci kullanıcısına yanıt

    Hocam araç her türlü rejenerasyon yapıyor. Benzin motoru da dolduruyor, fren de, süzülme de. Hatta şöyle bir özellik var; ayağınızı gazdan çektiniz araç çok güzel süzülüyor. Ancak önünüzde trafik var, ayağı gazdan çekince önünüzde araç varsa mesafe ayarlayıp ortaya çıkan motor freninden deliler gibi rejenerasyon yapıyor


    Kısacası uzun yolda hiçbir ayara gerek yok, odun gibi kullanmak lazım :) bugün bitik bataryayla çevreyolunda kullandım genellikle 110 civarı hız. Sadece rejenerasyonla elde edilmiş ufak bir şarjım vardı, sonuç bu



    BMW 230E KULLANICI KULÜBÜ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Eyvallah hocam, yani nasip olur da şu aracı alabilirsek (hoş, bu muhteşem ortamda artık ona da ümidimiz kalmadı da..), şehiriçinde elektrik menzili ile kullanım, şehirdışında ise tamamen hibrit şekilde uzun yol yarı performanslı şekilde bir kullanım stili düşünüyorum.


    Ayarı şunun için sormuştum, bi testte vatandaş 100 küsür km/h hıza kadar full elektrikli gidiyor, tam gaz yapınca hibride geçip gazlıyor araba.. Öyle değil de mesela hibrit 50 ile gidiyorum benzin-elektrik karışık, 5.5sn'de değil de, daha yumuşak ama yine de trafiğe göre çok atak hızlanmak istedim, yarım gazla da istediğim hızlanmayı yapıp gideyim istiyorum. Bu şekilde çalışmaması için bir sebep yok sanırım  


    Zaten göstermişsiniz.


    Yani pil bitik bile olsa ara hızlanma ve tüketime her şekilde destek oluyor değil mi, sadece full elektrikli kullanım yapamıyoruz, doğru anladım?





  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.