Şimdi Ara

bmw 3.16i lpg sizce

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
7.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar konuda göründügü gibi soru sizler için kolay ama benim için önemli:D

    Bu konudaki düsüncelerinizi merak ediyorum
    Performans düşüsünü biliyorum ama güzel güvenilir bir araba istiyorum hız meraklısı biri değilim
    ama serviste sıkıntı cıkarır 3.16i olması lpg uyumu sıkıntısı var mı vs. bir ara FSI larda sıkıntı vardı hatta takan bir arkadas hala sıkıntı yasadıgını iletiyor
    ve tüp takılırsa ne tavsiye edersiniz
    bilgilerinizi bekliyorum
    simdiden güzel paylaşımlarınız için teşekkürler

    Mustafa



  • Kesinlikle tavsiye etmem 2006 model olanını 1 seneye yakın kullandım ancak tork ve hp fakiri bir araç + olarak lpg'de eklenince yokuşlarda kamyoncu gibi sürekli vites değiştirmeniz lazım...

    Dizel araç ile girdiğiniz gibi vites küçültmeden çıkabildiğiniz yokuşlarda 3.16i'de 3. ve hatta 2. vitese düşmeniz gerekiyor ve arabayı biraz yürüteyim demek için bile 4.000 devirde gezmek gerekiyor en az.
    Yürütmek dediğimde yarış filan değil yanlış anlaşılmasın sadece toparlansın ve bayılmadan gezebilelim diye.

    + olarak ben sürekli klima kompresörü,alt takım,oksijen sensörü,arıza lambaları ve bitmek tükenmek bilmeyen sesleri vs. ile uğraştım ve dayanamayıp sattım,karar sizin benim tecrübelerim bu şekilde

    Eğer illa ki Bmw istiyorsanız bir 3.20i alın ama kesinlikle lpg takmayın,çünkü sürükli arıza lambası ile uğraşacağınız dan emin olabilirsiniz.




  • Sıkıntı yaşama konusu tamamen şans meselesi takıldıktan sonra yaşanıp görülecek bir mesele ancak çok verimli olacağı söylenemez yakıt tasarrufu illaki olur ancak malesef tabi bunun yanında dezavantajlarıda olacaktır.
  • fabrika verisi ş.içi yakıt tüketimi 11 lt çok fazla ist trafiğin de direk 13 lt lpg siz binmek ızdırap olur
    0-100 13.4 sanıye bu 14.5 saniyelere geriler ş.içi makul sayılır
    lpg taktırmamanız her geçen gün daha büyük hata olur ama mutaka iyi marka ve ustasına yaptırın prins veya teleflex
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    Kesinlikle tavsiye etmem 2006 model olanını 1 seneye yakın kullandım ancak tork ve hp fakiri bir araç + olarak lpg'de eklenince yokuşlarda kamyoncu gibi sürekli vites değiştirmeniz lazım...

    Dizel araç ile girdiğiniz gibi vites küçültmeden çıkabildiğiniz yokuşlarda 3.16i'de 3. ve hatta 2. vitese düşmeniz gerekiyor ve arabayı biraz yürüteyim demek için bile 4.000 devirde gezmek gerekiyor en az.
    Yürütmek dediğimde yarış filan değil yanlış anlaşılmasın sadece toparlansın ve bayılmadan gezebilelim diye.

    + olarak ben sürekli klima kompresörü,alt takım,oksijen sensörü,arıza lambaları ve bitmek tükenmek bilmeyen sesleri vs. ile uğraştım ve dayanamayıp sattım,karar sizin benim tecrübelerim bu şekilde

    Eğer illa ki Bmw istiyorsanız bir 3.20i alın ama kesinlikle lpg takmayın,çünkü sürükli arıza lambası ile uğraşacağınız dan emin olabilirsiniz.

    Düşündügüm arac 2010 otomtik vites bir aractı
    ama aynı sorunları olabilir tabi
    paylaşım ve bilgi için tesekkürler
    keske 3.16 d yapsalar:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    fabrika verisi ş.içi yakıt tüketimi 11 lt çok fazla ist trafiğin de direk 13 lt lpg siz binmek ızdırap olur
    0-100 13.4 sanıye bu 14.5 saniyelere geriler ş.içi makul sayılır
    lpg taktırmamanız her geçen gün daha büyük hata olur ama mutaka iyi marka ve ustasına yaptırın prins veya teleflex


    LPG markaları olarakta pek bir bilgim yok
    prins ve teleflex i notlarıma aldım.LPG isi de sanırım biraz sans.Aracı izmir de kullanıcam sanırım ortalama 15-16 ltr tup yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilircan

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    Kesinlikle tavsiye etmem 2006 model olanını 1 seneye yakın kullandım ancak tork ve hp fakiri bir araç + olarak lpg'de eklenince yokuşlarda kamyoncu gibi sürekli vites değiştirmeniz lazım...

    Dizel araç ile girdiğiniz gibi vites küçültmeden çıkabildiğiniz yokuşlarda 3.16i'de 3. ve hatta 2. vitese düşmeniz gerekiyor ve arabayı biraz yürüteyim demek için bile 4.000 devirde gezmek gerekiyor en az.
    Yürütmek dediğimde yarış filan değil yanlış anlaşılmasın sadece toparlansın ve bayılmadan gezebilelim diye.

    + olarak ben sürekli klima kompresörü,alt takım,oksijen sensörü,arıza lambaları ve bitmek tükenmek bilmeyen sesleri vs. ile uğraştım ve dayanamayıp sattım,karar sizin benim tecrübelerim bu şekilde

    Eğer illa ki Bmw istiyorsanız bir 3.20i alın ama kesinlikle lpg takmayın,çünkü sürükli arıza lambası ile uğraşacağınız dan emin olabilirsiniz.

    Düşündügüm arac 2010 otomtik vites bir aractı
    ama aynı sorunları olabilir tabi
    paylaşım ve bilgi için tesekkürler
    keske 3.16 d yapsalar:D

    3.16 i gitmiyor, D yapsalar arkadan ittirmek gerekir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Mazda 3 LPG Tavsiyesi
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilircan

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    Kesinlikle tavsiye etmem 2006 model olanını 1 seneye yakın kullandım ancak tork ve hp fakiri bir araç + olarak lpg'de eklenince yokuşlarda kamyoncu gibi sürekli vites değiştirmeniz lazım...

    Dizel araç ile girdiğiniz gibi vites küçültmeden çıkabildiğiniz yokuşlarda 3.16i'de 3. ve hatta 2. vitese düşmeniz gerekiyor ve arabayı biraz yürüteyim demek için bile 4.000 devirde gezmek gerekiyor en az.
    Yürütmek dediğimde yarış filan değil yanlış anlaşılmasın sadece toparlansın ve bayılmadan gezebilelim diye.

    + olarak ben sürekli klima kompresörü,alt takım,oksijen sensörü,arıza lambaları ve bitmek tükenmek bilmeyen sesleri vs. ile uğraştım ve dayanamayıp sattım,karar sizin benim tecrübelerim bu şekilde

    Eğer illa ki Bmw istiyorsanız bir 3.20i alın ama kesinlikle lpg takmayın,çünkü sürükli arıza lambası ile uğraşacağınız dan emin olabilirsiniz.

    Düşündügüm arac 2010 otomtik vites bir aractı
    ama aynı sorunları olabilir tabi
    paylaşım ve bilgi için tesekkürler
    keske 3.16 d yapsalar:D

    3.16 i gitmiyor, D yapsalar arkadan ittirmek gerekir.

    Dizel araçlar hakkında bilginiz var mı acaba? D olsa idi; torku daha fazla olurdu haliyle daha çabuk hızlanır ve araç bayılmazdı




  • 2012 model alıp tüp taktırıcaksan 10 numara olur çok övüyorlar ama eskilerinden hiçbirşey bekleme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserkaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bilircan

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    Kesinlikle tavsiye etmem 2006 model olanını 1 seneye yakın kullandım ancak tork ve hp fakiri bir araç + olarak lpg'de eklenince yokuşlarda kamyoncu gibi sürekli vites değiştirmeniz lazım...

    Dizel araç ile girdiğiniz gibi vites küçültmeden çıkabildiğiniz yokuşlarda 3.16i'de 3. ve hatta 2. vitese düşmeniz gerekiyor ve arabayı biraz yürüteyim demek için bile 4.000 devirde gezmek gerekiyor en az.
    Yürütmek dediğimde yarış filan değil yanlış anlaşılmasın sadece toparlansın ve bayılmadan gezebilelim diye.

    + olarak ben sürekli klima kompresörü,alt takım,oksijen sensörü,arıza lambaları ve bitmek tükenmek bilmeyen sesleri vs. ile uğraştım ve dayanamayıp sattım,karar sizin benim tecrübelerim bu şekilde

    Eğer illa ki Bmw istiyorsanız bir 3.20i alın ama kesinlikle lpg takmayın,çünkü sürükli arıza lambası ile uğraşacağınız dan emin olabilirsiniz.

    Düşündügüm arac 2010 otomtik vites bir aractı
    ama aynı sorunları olabilir tabi
    paylaşım ve bilgi için tesekkürler
    keske 3.16 d yapsalar:D

    3.16 i gitmiyor, D yapsalar arkadan ittirmek gerekir.

    Dizel araçlar hakkında bilginiz var mı acaba? D olsa idi; torku daha fazla olurdu haliyle daha çabuk hızlanır ve araç bayılmazdı


    Halen dizel ve benzinli araç kullandığım için bu yorumu yaptım.
    Torku fazla olurdu ama daha yavaş hızlanır rampada bayılırdı belki(Lütfen 3.20 verilerini örnek almayalım)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento


    Dizel araçlar hakkında bilginiz var mı acaba? D olsa idi; torku daha fazla olurdu haliyle daha çabuk hızlanır ve araç bayılmazdı


    fizik hakkinda bilginiz var mi acaba? devir ifade etmedikten sonra torkun hicbir anlami yoktur, beygir gucu bilinmeden aracin nasil hizlanacagi, yokusta bayilip bayilmayacagi da onceden kestirilemez.

    ben bile elime levye aldim mi ucunda 1000Nm tork iletiyorum.
  • 97 3.16i aracım var, 1 yıldır lPG li kullanıyorum Landi Renzo marka. Şimidye kadar hiç ışık yanmadı, yakıt tüketimim şehir içi 10-11 litre LPG. Şehir dışı 8-9 litre. Kullanışa göre değişir tabi bu veriler.

    Performans konusu da, 3.16 alan zaten bu aracın dokununca gitmeyeceğini bilir, benzine göre aşırı hissedilir bir performans farkı yok.

    Konfora göre, LPG li 3.16 yakıtı bence güzel. Dokununca gitsin dersen 3.20 alırsın ama o araç seni sürekli tahrik edeceği için sakin gidemessin ve araç biraz yakar.

    Sonuç: Hız tutkunu olmayan ve az yakıt isteyenleri 3.16i tatmin eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspento


    Dizel araçlar hakkında bilginiz var mı acaba? D olsa idi; torku daha fazla olurdu haliyle daha çabuk hızlanır ve araç bayılmazdı


    fizik hakkinda bilginiz var mi acaba? devir ifade etmedikten sonra torkun hicbir anlami yoktur, beygir gucu bilinmeden aracin nasil hizlanacagi, yokusta bayilip bayilmayacagi da onceden kestirilemez.

    ben bile elime levye aldim mi ucunda 1000Nm tork iletiyorum.

    Ne kadar abes bir örnek :)

    Beygir gücü 110 torku ise 260Nm olan bir araç mı yokuşta daha iyi gider 125 hp 140 torklu bir araç mı?

    Hem honda civic hem de S40 kullanıcısı olarak bunları söylüyorum dizelin ivmelenme ve yokuşta avantajı var ama top speed'de illa ki benzinli avantajlı

    Zaten 0/100 verileri ile bunlar ortada olan şeyler,neyini halen iddia etmekteseniz onu kestiremiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caspento -- 16 Eylül 2012; 0:08:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspento


    Dizel araçlar hakkında bilginiz var mı acaba? D olsa idi; torku daha fazla olurdu haliyle daha çabuk hızlanır ve araç bayılmazdı


    fizik hakkinda bilginiz var mi acaba? devir ifade etmedikten sonra torkun hicbir anlami yoktur, beygir gucu bilinmeden aracin nasil hizlanacagi, yokusta bayilip bayilmayacagi da onceden kestirilemez.

    ben bile elime levye aldim mi ucunda 1000Nm tork iletiyorum.

    Ne kadar abes bir örnek :)

    Beygir gücü 110 torku ise 260Nm olan bir araç mı yokuşta daha iyi gider 125 hp 140 torklu bir araç mı?

    Hem honda civic hem de S40 kullanıcısı olarak bunları söylüyorum dizelin ivmelenme ve yokuşta avantajı var ama top speed'de illa ki benzinli avantajlı

    Zaten 0/100 verileri ile bunlar ortada olan şeyler,neyini halen iddia etmekteseniz onu kestiremiyorum

    verdigin orneklerde torku yazmana gerek yoktu netekim beygir gucu zamanin fonksyonu oldugu icin bir isi daha kisa surede yapmak ya da iste sorudaki ornegi dikkate alacak olursak yokusu daha hizli, kisa surede cikmak icin daha yuksek beygir gucune ihtiyacimiz vardir. aksini azicik fizik bilen kimse iddia edemez.

    yokusta avantaji olsa duz yolda da hatta son hizda da avantaji olur sonucta yokusta inip duz yolda gitmeye basladiginda araca baska bir gezegenin fizik kurallari islemiyor. ayni kuvvetler ayni direncler(yonler farkli ama ayni).

    iki arac arasinda beygiri dusuk olan beygiri yuksek olani gecebiliyorsa ya da kalkista solluyorsa ya beygiri yuksek olanin kutlesi fazladir ya vites oranlari yere max gucunu iletecek sekilde secilmemistir ya da arabayi kullanan iyi kullanamiyordur.

    eger iki arac arasinda sure denemesi yapilmadan sirf dizelin turbsu etkili bir sekilde beslemeye basladiktan sonra olusan 2000devirlik guc patlamasina kanip bu karara vardiysaniz gene hatalisiniz.




  • 65 beygir bir aracın torku 160nm ise bir işe yaramaz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    65 beygir bir aracın torku 160nm ise bir işe yaramaz :)

    65 beygir aracin torku 1600Nm olsa da bi ise yaramaz netekim araci birinci vitese aldin mi yere uyguladigi tork 1000Nmyi bulur. tork, devir ifade edilmedikten sonra bi anlam icermez. cunku zaten devir ile torku carptiginda beygir gucunu elde edersin aracin hizini kalkisini kisacasi performans beklentisini karsilayan bu degerdir.

    torkun ise yaradigi tek yer galerilerdir. galerilerde arabadan anlamayanlara dizel araba(yakit ekonomisi icin alanlar ayri) satin aldirir o kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique

    65 beygir bir aracın torku 160nm ise bir işe yaramaz :)

    65 beygir aracin torku 1600Nm olsa da bi ise yaramaz netekim araci birinci vitese aldin mi yere uyguladigi tork 1000Nmyi bulur. tork, devir ifade edilmedikten sonra bi anlam icermez. cunku zaten devir ile torku carptiginda beygir gucunu elde edersin aracin hizini kalkisini kisacasi performans beklentisini karsilayan bu degerdir.

    torkun ise yaradigi tek yer galerilerdir. galerilerde arabadan anlamayanlara dizel araba(yakit ekonomisi icin alanlar ayri) satin aldirir o kadar.





  • Aracı çevidiği devir önemliyse torku neden tartışoysunuz?

    Olay 3.16 i mi gider 3.16 d mi?
    bence her 2 side gitmez.
  • diğer LPGleri bilmem ama

    piyasada bütün lüks araçlar performans için " PRİNS "taktırıyor
  • bmw 3,16 136 bg veya C serisi yeni turbolu 156bg motor lpg ile uyumlu mu?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.