Şimdi Ara

bmw 3.20d, mercedes c180k, audi a4 1.8

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
5.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar başlıktaki arabalardan birini almayı düşünüyoruz eylül ayı içerisinde ama karar veremedik sizce hangisi daha iyidir kasa değiştirecek olan varmı? arabalar 2010 model olacak yorum yapanlara şimdiden tşkklr...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmet323 -- 3 Temmuz 2010; 23:55:03 >



  • 3.20 Dizel şu an ki fiyatlarla.
  • 3.20D 184 beygir
  • 320d tartışmasız
  • 320 d tabikide hocam. hayalimdeki araba, ama luxury paket al,idrive falan var
  • Dış görünüş olarak ilk sırada Mercedes vardır ayrıca 1.6 motorundan dolayı vergi avantajına sahiptir.
    Bmw motoru ile öne çıkar ama sade tasarımı eleştirilir ve biraz dardır ama sürüş keyfi mükemmeldir.
    A4 kullanmadım nasıldır bilmiyorum
     bmw 3.20d, mercedes c180k, audi a4 1.8

     bmw 3.20d, mercedes c180k, audi a4 1.8

     bmw 3.20d, mercedes c180k, audi a4 1.8

    fotolar sahibinden.com'dan.




  • En mantıklı seçim bmw ama ben olsam a4 alırdım tek manuel vites o ne yazik ki
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AUDİ A3 1.2 TFSI Motor
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar peki bmwde hangi paketler var bide kasa değiştirecekmi bmw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zorba11

    arkadaşlar peki bmwde hangi paketler var bide kasa değiştirecekmi bmw

    Bmw de şu an paket yok.Türkiye paketi diye baz donanım üzerine opsiyonları tek tek seçiyorsun.
    Bu da paket avantajlarını ortadan kaldırıyor,bir nevi gizli zam
  • Merhabalar,

    A4'ün sadece ilk çıktığında 2.7TDI ve 3.2 Quattro versiyonunu kullandım, BMW 3.20d ve C180K'yı ise belirttiğiniz motor seçenekleriyle kullandım, yorumlarımı yazayım.

    A4 ile ilgili bu motor versiyonu için sadece iç mekan konusunda yorum yapabilirim, aracın iç mekanındaki malzeme ve işçilik kalitesi Mercedes'ten 1 adım, BMW'den 4 gömlek yukarıda. Kesinlikle üçü arasındaki en kaliteli görünen iç mekana sahip. Sürüş özellikleri konusunda önden çekiş olması bir dezavantaj (quattro alınmadığını varsayıyorum) ancak 160HP olan versiyonun performansı güzel diyorlar. Benim test ettiklerim "keşke arkadan itiş olsa" dedirtmiyor ancak sürüş hissi ve sürüş özellikleri BMW ve Mercedes kadar iyi değil. Konfor olarak ise gayet iyi.

    BMW 3.20d performans olarak bu ikisiyle kıyaslayınca kusursuz. Çok iyi gidiyor, çok iyi duruyor, muhteşem yol tutuyor. Aracı kullanırken gerçekten çok keyif alıyorsunuz ve araç size güven veriyor. Ne zaman ne yapacağını önceden söylüyor. İkisinden daha iyi giderken daha az yakması da cabası. Ancak maalesef BMW'nin bütün avantajları bu kadar. Sürüş dışında bence hiçbir artısı yok Mercedes ve Audi'ye karşı. Öncelikle C180K ile aynı fiyata alacağınız bir 3.20d donanım olarak oldukça geride kalıyor. Ayrıca iç mekanı C serisinden daha dar, süspansiyon sürüş odaklı ayarlandığı için konforu kötü, iç mekan kalitesi de Mercedes'ten daha geride. Mercedes, Audi ve BMW'ye arka arkaya binince BMW'nin içinde daha rahatsız hissediyorsunuz kendinizi. Tasarım da subjektif bir konu ancak bence 3 serisinin tasarımı diğer iki araçtan da daha kötü. E90 kasa yanılmıyorsam ya 2011 ortasında ya da sonunda yenilenecek, bu da ikinci elde sıkıntı yaratır. Zaten BMW'nin fiyat düşürme sebeplerinden birisi de bu, aksi takdirde C180K'ya karşı akıl çelici bir rakipleri yoktu.

    Mercedes'e gelelim. Frenleri BMW ayarında, yol tutuşu BMW kadar değil ancak yine de çok iyi. BMW'den net şekilde daha konforlu ve daha lüks. Aracın içindeyken sanki BMW 3 serisinin rakibi değil de bir üst sınıf araç kullanıyorsunuz gibi hissediyorsunuz. Ayrıca iç mekanı daha geniş, malzemeler ve işçilik BMW'den daha iyi (Audi'den değil). Performans olarak BMW kadar iyi değil, yakıt tüketimi de daha yüksek. Ancak orta ve yüksek hızlarda gayet iyi gidiyor araç, bir sıkıntısı yok yani. Tasarım olarak da bence bu üç araç arasında en iyi görüneni. Diğer artıları da ikinci elde BMW ve Audi'den daha iyi performans gösterecek olması, ve 1.6 lt motor sayesinde MTV'yi daha az ödeyecek olması. Bir de tavsiyem eğer alırsanız beyaz renkli + AMG paket + cam tavan üçlüsünden almayın. Görülme sıklıkları Doğan görünümlü Şahin'i geçti :) Füme renk de çok güzel gösteriyor mesela C serisini.

    Çok yakın bir tanıdığım aynı üçlü arasında kaldı geçenlerde, hep beraber gidip test ettik ve bu sonuçlar çıktı ortaya. Özet olarak, eğer tek beklentiniz sürüş keyfi ise BMW 3.20d aralarında en iyisi. Tek beklentiniz iç mekan kalitesi ise Audi A4 en iyisi. Ancak bütün beklentileriniz yüksekse o zaman Mercedes en ideal seçim. Mercedes en iyi sürüş keyfini sunmuyor, en iyi iç mekan kalitesini de sunmuyor. Ancak sürüş keyfinde BMW'nin, iç mekan kalitesinde Audi'nin ensesinde, kalan alanlarda ise ikisinden de daha iyi. BMW ve Audi ise en iyi oldukları konularda en iyiyken, diğer konularda Mercedes'ten gözle görülür şekilde geri kalıyorlar.

    Bu yüzden tanıdık için C serisi önerdim, o da C serisi aldı. Ancak BMW'nin birçok alanda geride kalmasına rağmen muhteşem sürüş özellikleriyle ciddi şekilde akıl çeldiğini de ekleyeyim. Bu yüzden gidin, üç aracı da test edin, size en uygunu hangisiyse onu alın. Çünkü üç araç da premium orta sınıfın en iddialı rakipleri, dolayısıyla tercihler kişiden kişiye değişir. Kimisi için C iyidir, kimisi için 3 serisi, kimisi için A4.




  • Bmw istediği kadar kasa değiştirsin.Ben e36 gördüğümde bile bakıyorum
  • Gerçekten şu anki 82000 TL'lik fiyatıyla 184 beygirlik 320d en mantıklı seçim. Araba resmen adrenalin salgınızı artırıyor. Gaz tepkileri, vites geçişleri, yol tutuş harika. Araba tam bir canavar! Buna emin olabilirsiniz, geçen hafta test sürüşü yaptım 177 beygirlik 2009 modelini. Hayran kaldım. 184'lüğü hayal bile edemiyorum. (0-100 km 0.5 saniye azaldı)

    Şimdi bu hafta da Allah kısmet ederse C180K test sürüşünü yapıyorum. Ancak şunu söyleyebilirim C180K'nın vereceği konfor ve sessizliği sunamayacaktır 320d. Karar sizin, ama son fiyatlarıyla 320d'ye biraz daha yakınım ben. Mutlaka test sürüşlerine çıkmanızı öneririm. A4'ü ise direk silebilirsiniz. (Tepki çekecek bu cümlem ama bence yeri yok bu karşılaştırmada)
  • dostum ,

    sen şöyle düşünüyorsan = donanım benim için önemli değil.araç hızlı ve seri olsun ayrıca az yaksın. 320d alıcaksın..

    fakat , ikinci elde daha az zarar etmek, daha az vergi ödemek ,gerçekten donanımlı bir araç almak istiyorsan c180k alıcaksın.

    dış görünüş olarak 320d en çirkini..

    m paket olsa dahi güzel değil araç. güzellik sıralamasında a4 ile C serisi arasında bmw nin yeri yok.ikiside güzel tercih senin
  • Bence 320d nin içi C180k dan daha geniş. 320 koltuğunu kendime göre ayarladıktan sonra arkasına zor da olsa sığıyorum. Ama 180 k da aynı şekilde arkaya hiç giremiyorum bile.
  • Şıklık sıralamasına göre A4 > C180 > 320d
    Performans desek 320d açık ara lider.

    Ama dıştan bakınca vay demeliler. Ben olsam Audi alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Şıklık sıralamasına göre A4 > C180 > 320d
    Performans desek 320d açık ara lider.

    Ama dıştan bakınca vay demeliler. Ben olsam Audi alırdım.



    katılıyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Handsome2000


    quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    Şıklık sıralamasına göre A4 > C180 > 320d
    Performans desek 320d açık ara lider.

    Ama dıştan bakınca vay demeliler. Ben olsam Audi alırdım.



    katılıyorum :)



    +1905
  • quote:

    Orijinalden alıntı: master149

    Merhabalar,

    A4'ün sadece ilk çıktığında 2.7TDI ve 3.2 Quattro versiyonunu kullandım, BMW 3.20d ve C180K'yı ise belirttiğiniz motor seçenekleriyle kullandım, yorumlarımı yazayım.

    A4 ile ilgili bu motor versiyonu için sadece iç mekan konusunda yorum yapabilirim, aracın iç mekanındaki malzeme ve işçilik kalitesi Mercedes'ten 1 adım, BMW'den 4 gömlek yukarıda. Kesinlikle üçü arasındaki en kaliteli görünen iç mekana sahip. Sürüş özellikleri konusunda önden çekiş olması bir dezavantaj (quattro alınmadığını varsayıyorum) ancak 160HP olan versiyonun performansı güzel diyorlar. Benim test ettiklerim "keşke arkadan itiş olsa" dedirtmiyor ancak sürüş hissi ve sürüş özellikleri BMW ve Mercedes kadar iyi değil. Konfor olarak ise gayet iyi.

    BMW 3.20d performans olarak bu ikisiyle kıyaslayınca kusursuz. Çok iyi gidiyor, çok iyi duruyor, muhteşem yol tutuyor. Aracı kullanırken gerçekten çok keyif alıyorsunuz ve araç size güven veriyor. Ne zaman ne yapacağını önceden söylüyor. İkisinden daha iyi giderken daha az yakması da cabası. Ancak maalesef BMW'nin bütün avantajları bu kadar. Sürüş dışında bence hiçbir artısı yok Mercedes ve Audi'ye karşı. Öncelikle C180K ile aynı fiyata alacağınız bir 3.20d donanım olarak oldukça geride kalıyor. Ayrıca iç mekanı C serisinden daha dar, süspansiyon sürüş odaklı ayarlandığı için konforu kötü, iç mekan kalitesi de Mercedes'ten daha geride. Mercedes, Audi ve BMW'ye arka arkaya binince BMW'nin içinde daha rahatsız hissediyorsunuz kendinizi. Tasarım da subjektif bir konu ancak bence 3 serisinin tasarımı diğer iki araçtan da daha kötü. E90 kasa yanılmıyorsam ya 2011 ortasında ya da sonunda yenilenecek, bu da ikinci elde sıkıntı yaratır. Zaten BMW'nin fiyat düşürme sebeplerinden birisi de bu, aksi takdirde C180K'ya karşı akıl çelici bir rakipleri yoktu.

    Mercedes'e gelelim. Frenleri BMW ayarında, yol tutuşu BMW kadar değil ancak yine de çok iyi. BMW'den net şekilde daha konforlu ve daha lüks. Aracın içindeyken sanki BMW 3 serisinin rakibi değil de bir üst sınıf araç kullanıyorsunuz gibi hissediyorsunuz. Ayrıca iç mekanı daha geniş, malzemeler ve işçilik BMW'den daha iyi (Audi'den değil). Performans olarak BMW kadar iyi değil, yakıt tüketimi de daha yüksek. Ancak orta ve yüksek hızlarda gayet iyi gidiyor araç, bir sıkıntısı yok yani. Tasarım olarak da bence bu üç araç arasında en iyi görüneni. Diğer artıları da ikinci elde BMW ve Audi'den daha iyi performans gösterecek olması, ve 1.6 lt motor sayesinde MTV'yi daha az ödeyecek olması. Bir de tavsiyem eğer alırsanız beyaz renkli + AMG paket + cam tavan üçlüsünden almayın. Görülme sıklıkları Doğan görünümlü Şahin'i geçti :) Füme renk de çok güzel gösteriyor mesela C serisini.

    Çok yakın bir tanıdığım aynı üçlü arasında kaldı geçenlerde, hep beraber gidip test ettik ve bu sonuçlar çıktı ortaya. Özet olarak, eğer tek beklentiniz sürüş keyfi ise BMW 3.20d aralarında en iyisi. Tek beklentiniz iç mekan kalitesi ise Audi A4 en iyisi. Ancak bütün beklentileriniz yüksekse o zaman Mercedes en ideal seçim. Mercedes en iyi sürüş keyfini sunmuyor, en iyi iç mekan kalitesini de sunmuyor. Ancak sürüş keyfinde BMW'nin, iç mekan kalitesinde Audi'nin ensesinde, kalan alanlarda ise ikisinden de daha iyi. BMW ve Audi ise en iyi oldukları konularda en iyiyken, diğer konularda Mercedes'ten gözle görülür şekilde geri kalıyorlar.

    Bu yüzden tanıdık için C serisi önerdim, o da C serisi aldı. Ancak BMW'nin birçok alanda geride kalmasına rağmen muhteşem sürüş özellikleriyle ciddi şekilde akıl çeldiğini de ekleyeyim. Bu yüzden gidin, üç aracı da test edin, size en uygunu hangisiyse onu alın. Çünkü üç araç da premium orta sınıfın en iddialı rakipleri, dolayısıyla tercihler kişiden kişiye değişir. Kimisi için C iyidir, kimisi için 3 serisi, kimisi için A4.


    Kesinlikle çok doğru bir yorum.
    Yalnız Mercedes C Serisi, BMW 3 Serisi'nden daha dar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: master149

    Merhabalar,

    A4'ün sadece ilk çıktığında 2.7TDI ve 3.2 Quattro versiyonunu kullandım, BMW 3.20d ve C180K'yı ise belirttiğiniz motor seçenekleriyle kullandım, yorumlarımı yazayım.

    A4 ile ilgili bu motor versiyonu için sadece iç mekan konusunda yorum yapabilirim, aracın iç mekanındaki malzeme ve işçilik kalitesi Mercedes'ten 1 adım, BMW'den 4 gömlek yukarıda. Kesinlikle üçü arasındaki en kaliteli görünen iç mekana sahip. Sürüş özellikleri konusunda önden çekiş olması bir dezavantaj (quattro alınmadığını varsayıyorum) ancak 160HP olan versiyonun performansı güzel diyorlar. Benim test ettiklerim "keşke arkadan itiş olsa" dedirtmiyor ancak sürüş hissi ve sürüş özellikleri BMW ve Mercedes kadar iyi değil. Konfor olarak ise gayet iyi.

    BMW 3.20d performans olarak bu ikisiyle kıyaslayınca kusursuz. Çok iyi gidiyor, çok iyi duruyor, muhteşem yol tutuyor. Aracı kullanırken gerçekten çok keyif alıyorsunuz ve araç size güven veriyor. Ne zaman ne yapacağını önceden söylüyor. İkisinden daha iyi giderken daha az yakması da cabası. Ancak maalesef BMW'nin bütün avantajları bu kadar. Sürüş dışında bence hiçbir artısı yok Mercedes ve Audi'ye karşı. Öncelikle C180K ile aynı fiyata alacağınız bir 3.20d donanım olarak oldukça geride kalıyor. Ayrıca iç mekanı C serisinden daha dar, süspansiyon sürüş odaklı ayarlandığı için konforu kötü, iç mekan kalitesi de Mercedes'ten daha geride. Mercedes, Audi ve BMW'ye arka arkaya binince BMW'nin içinde daha rahatsız hissediyorsunuz kendinizi. Tasarım da subjektif bir konu ancak bence 3 serisinin tasarımı diğer iki araçtan da daha kötü. E90 kasa yanılmıyorsam ya 2011 ortasında ya da sonunda yenilenecek, bu da ikinci elde sıkıntı yaratır. Zaten BMW'nin fiyat düşürme sebeplerinden birisi de bu, aksi takdirde C180K'ya karşı akıl çelici bir rakipleri yoktu.

    Mercedes'e gelelim. Frenleri BMW ayarında, yol tutuşu BMW kadar değil ancak yine de çok iyi. BMW'den net şekilde daha konforlu ve daha lüks. Aracın içindeyken sanki BMW 3 serisinin rakibi değil de bir üst sınıf araç kullanıyorsunuz gibi hissediyorsunuz. Ayrıca iç mekanı daha geniş, malzemeler ve işçilik BMW'den daha iyi (Audi'den değil). Performans olarak BMW kadar iyi değil, yakıt tüketimi de daha yüksek. Ancak orta ve yüksek hızlarda gayet iyi gidiyor araç, bir sıkıntısı yok yani. Tasarım olarak da bence bu üç araç arasında en iyi görüneni. Diğer artıları da ikinci elde BMW ve Audi'den daha iyi performans gösterecek olması, ve 1.6 lt motor sayesinde MTV'yi daha az ödeyecek olması. Bir de tavsiyem eğer alırsanız beyaz renkli + AMG paket + cam tavan üçlüsünden almayın. Görülme sıklıkları Doğan görünümlü Şahin'i geçti :) Füme renk de çok güzel gösteriyor mesela C serisini.

    Çok yakın bir tanıdığım aynı üçlü arasında kaldı geçenlerde, hep beraber gidip test ettik ve bu sonuçlar çıktı ortaya. Özet olarak, eğer tek beklentiniz sürüş keyfi ise BMW 3.20d aralarında en iyisi. Tek beklentiniz iç mekan kalitesi ise Audi A4 en iyisi. Ancak bütün beklentileriniz yüksekse o zaman Mercedes en ideal seçim. Mercedes en iyi sürüş keyfini sunmuyor, en iyi iç mekan kalitesini de sunmuyor. Ancak sürüş keyfinde BMW'nin, iç mekan kalitesinde Audi'nin ensesinde, kalan alanlarda ise ikisinden de daha iyi. BMW ve Audi ise en iyi oldukları konularda en iyiyken, diğer konularda Mercedes'ten gözle görülür şekilde geri kalıyorlar.

    Bu yüzden tanıdık için C serisi önerdim, o da C serisi aldı. Ancak BMW'nin birçok alanda geride kalmasına rağmen muhteşem sürüş özellikleriyle ciddi şekilde akıl çeldiğini de ekleyeyim. Bu yüzden gidin, üç aracı da test edin, size en uygunu hangisiyse onu alın. Çünkü üç araç da premium orta sınıfın en iddialı rakipleri, dolayısıyla tercihler kişiden kişiye değişir. Kimisi için C iyidir, kimisi için 3 serisi, kimisi için A4.


    Kesinlikle çok doğru bir yorum.
    Yalnız Mercedes C Serisi, BMW 3 Serisi'nden daha dar.


    yanlış.3 serisi C den çok az daha dardır.

     bmw 3.20d, mercedes c180k, audi a4 1.8


     bmw 3.20d, mercedes c180k, audi a4 1.8


     bmw 3.20d, mercedes c180k, audi a4 1.8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoLY.oNE -- 4 Temmuz 2010; 15:32:55 >




  • A4, Mercedes ve 320d'ye göre daha mı geniş?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.