Şimdi Ara

BMW 316i vs 318i (F30 Motor Teknik Veri Kıyaslaması) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
67
Cevap
1
Favori
14.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zeperfs'deki verilere güvenmeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LiveForSpeed

    zeperfs'deki verilere güvenmeyin

    lfs altta açık arabayı park ettim
  • Linkteki veriler 6 ileri manuel vitesli modeller için. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söylemek gelmiyor içimden ama 136 lik benzinlilerden bmw vazgecmeli. Yakistiramiyorum.

    Bunun yerine 136 lik dizel unite getirmeli. 170 liklerde ufak oynamalarla 200 lere getirilmelidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juke sero

    Söylemek gelmiyor içimden ama 136 lik benzinlilerden bmw vazgecmeli. Yakistiramiyorum.

    Bunun yerine 136 lik dizel unite getirmeli. 170 liklerde ufak oynamalarla 200 lere getirilmelidir.




    Söylemek geliyor içimden, 136'lik benzinli 316i 150'lik astra'ları 156'lık 508'leri amiyane üslup ile yolda palyaço'ya çeviriyor.

    motor çok düşük devirlerde yakaladığı maksimum tork ile efsane olmaya adaydır.

    Kullanmadan, test sürüşüne çıkmadan yorum eklemek abesle iştigal.
  • 1.5 üç silindirli motor performans olarak 1,6 4 silindirliden sonra ciddi anlamda geriye gidiş oldu bmw için.

    biri vaat ettiklerinin çok fazlasını sunuyorken, diğeri vaat ettiğini bile sunamıyor.

    üstüne adını 318 yapmaları absürd oldu.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    1.5 motorlu 318i LCI, W204, W205 C180i hiçbir şekilde rezil edemez, imkansız.

    Ama chipli 1.2 TSI Ibiza W204 C180i rezil etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Hocam ibiza kaç kg ? Golf var bende 1.2 chipletip ufaktan yeni bmwleri kovalayabilir miyim ağırlıkyan kurtararak acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya ek bilgi olması için yazıyorum, 316i veya 318i yi bilmem fakat 320i 1.6 turbo benzinli 170bg olan motor fena gidiyor.

    Kendi aracım eski tip bir Volvo motoruna sahip 2.0 T5 240bg (ecoboost olarak geçen) 0'dan 100'e kadar net yanımdan gidiyor sonra ayırabiliyorum ancak.

    1.6 170bg motor bence vergi dilimi, yakıt tüketimi düşünüldüğünde çok verimli bir motor. Bu arada arkadaşım 40.yıl paketli aldı düşeş, büyük ekran ve M paket başta olmak üzere dibim düştü araca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahat adam

    Hocam ibiza kaç kg ? Golf var bende 1.2 chipletip ufaktan yeni bmwleri kovalayabilir miyim ağırlıkyan kurtararak acaba ?

    Sürücüsüz 1015 kg hocam, üzerine kendi kilonuzu ekleyin, 75 kg ile 1090 kg olarak geçiyor ruhsatta. 125 bg diyor chipi yapan firma, 0-160ı 23 saniye. Youtube'da videsu var, ama mobilde oldığum için paylaşamıyorum. Ayrıca W205 C'nin 1 boy arkasında gidiyor 150-160ta. Yeni X5 2.0 dizeli de geçiyor. E180leri saymaya bile gerek yok.

    Biz Ibizada 4 kişiyken, 1.2 TSI Golf tek kişiydi hayatımıza kastedecek bir hareket yaptı otobanda dalaştık biraz sonra geçtik 2-3 boy vardı 200 km hızda, tam onu geçerken golf sürücüsü bize bakarak gülüyordu.

    Sizin golf 105 veya 110sa chiple 130 beygir civarında olur. 1.5 136lık 118i'leri kovalarsınız diye düşünüyorum, 318i'yi geçersiniz, 418i'yi stok halinizle de geçersiniz, 218i cabrioları geçersiniz Coupeyi zorlarsınız, active tourerları, X1 18i'yi geçersiniz
    Mercedes'in E180, C200d modellerini çok zorlanmadan geçersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Konuya ek bilgi olması için yazıyorum, 316i veya 318i yi bilmem fakat 320i 1.6 turbo benzinli 170bg olan motor fena gidiyor.

    Kendi aracım eski tip bir Volvo motoruna sahip 2.0 T5 240bg (ecoboost olarak geçen) 0'dan 100'e kadar net yanımdan gidiyor sonra ayırabiliyorum ancak.

    1.6 170bg motor bence vergi dilimi, yakıt tüketimi düşünüldüğünde çok verimli bir motor. Bu arada arkadaşım 40.yıl paketli aldı düşeş, büyük ekran ve M paket başta olmak üzere dibim düştü araca.

    Evet hocam dediğiniz gibi 320i ED performansı oldukça iyi, fakat yine de 320d'ye yetişemez, youtube'daki videolar gerçeği yansıtmıyor. Arkadaşta C4 Vts vardı 0-180 denemişler 320i ED ile kalkışlar kafa kafaya ama 180de 2-3 boy öndeydim dedi. Sizin Volvonun hızlanması beygirine göre biraz yavaş kalıyor, fakat o motor yüksek hızlarda kesilmeden rahat ilerliyor, Jaguar XJ'de kullandım 2.0 Ecoboost motoru. Volvo yeni 8 ileri şanzımanı ile birlikte yeni 2.0 245 bg T5 motoru ile 6 6.5 sn civarında 100e ulaşıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    320D demeyin canımı yemeyin... Nişanlım bir BMW karşıtı olmasaydı kesinlikle şuan altımda ya 320D yada 520D olurdu, Allah'ın izniyle..

    BMW nin 2 litre dizel ünitesine hayranım, aşığım ta ki 184'lük motor çıktığından beri..

    Artık kısmet olursa Volvo'nun 2.0lt dizel 181 bg 8 ileri şanzuman kombinasyonlu bir araca geçerim. Bakalım yeni kasa S40 yada S60 bekliyorum çıksın diye.

    Herkese gönlünce araçlara binmek nasip olması dileğiyle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    320D demeyin canımı yemeyin... Nişanlım bir BMW karşıtı olmasaydı kesinlikle şuan altımda ya 320D yada 520D olurdu, Allah'ın izniyle..

    BMW nin 2 litre dizel ünitesine hayranım, aşığım ta ki 184'lük motor çıktığından beri..

    Artık kısmet olursa Volvo'nun 2.0lt dizel 181 bg 8 ileri şanzuman kombinasyonlu bir araca geçerim. Bakalım yeni kasa S40 yada S60 bekliyorum çıksın diye.

    Herkese gönlünce araçlara binmek nasip olması dileğiyle..

    Amin hocam.

    Volvo'nun yeni 2.0 dizelini XC70te kullandım şehirdışı 110-120 giderken 5 litreyi geçmiyor 1700 kglık araç. Ve gayet iyi yürüyor. Volvo da BMW'nin dizel motorunun verimliliğine ve performansına yaklaşmış kesinlikle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşım aldı yeni 318i M Paket+ Estoril ekleterek fiyat 144 civarı birşey diyordu bundan önce makyajlı düz vites fd6 aracı vardı.Fd6 ile hızlanma olarak çok benzer tork'tan dolayı sadece daha esnek ve yokuşlarda üst viteslerde daha rahat ilerliyor.Genel olarak tatsız..gidişi vs vasat 1.6 dizel C Sınıfı araçlar daha atak hissettiriyor hızlanma olarak.

    Tek iyi yanı var sahilde turlarken bütün gözler sizi süzüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 21 Temmuz 2016; 1:15:06 >
  • 1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    1.5 motorlu 318i LCI, W204, W205 C180i hiçbir şekilde rezil edemez, imkansız.

    Ama chipli 1.2 TSI Ibiza W204 C180i rezil etti.

    C180'i abartma gitmiyor. Özellikle W204 hiç gitmiyor tam rezillik. Bağırıyor sadece.

    1.8 Cgi ve Kompressor olanları gitmiyor doğru fakat turbolu CGI olanın gidişi en azından bana göre iyi. Bunu, o motoru, A200, W205 C ve W204 C'de kullanmış biri olarak söylüyorum. Ama W204ün vaad ettiği beygire göre gitmediği de gerçek. Mercedes'in yeni araçları ciğerli olmaya başladı, eskilere bakacak olursak BMW'ye kafa tutmaları için hep fazladan beygirlere ihtiyaç duyuyor araçları.
    1.6 CGI Bmw'nin yeni 18i motorundan daha ciğerli bir motor, denk gövdeler için konuşacak olursam. 18i'de sadece ses var, o da beygirine göre gitmiyor kesinlikle.

    Benim merak ettiğim, F10 520i ile, C180 W205 kapışsa hangisi yer? Mercedes ağırlıktan kurtarabilir gibime geliyor, Zira W205 kasa sürücüyle birlikte sadece 1425 kg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    1.5 üç silindirli motor performans olarak 1,6 4 silindirliden sonra ciddi anlamda geriye gidiş oldu bmw için.

    biri vaat ettiklerinin çok fazlasını sunuyorken, diğeri vaat ettiğini bile sunamıyor.

    üstüne adını 318 yapmaları absürd oldu.




    En azından C180'den hızlı ve 20hp az olmasına rağmen rezil ediyor, bu BMW için yeter.

    3.18 in W205 c180 i gecmesine imkan yok kısada uzunda..3 yıl önceki kompressör c180 i geçebilir turbolu versiyonları yine gecemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    1.5 motorlu 318i LCI, W204, W205 C180i hiçbir şekilde rezil edemez, imkansız.

    Ama chipli 1.2 TSI Ibiza W204 C180i rezil etti.

    C180'i abartma gitmiyor. Özellikle W204 hiç gitmiyor tam rezillik. Bağırıyor sadece.

    1.8 Cgi ve Kompressor olanları gitmiyor doğru fakat turbolu CGI olanın gidişi en azından bana göre iyi. Bunu, o motoru, A200, W205 C ve W204 C'de kullanmış biri olarak söylüyorum. Ama W204ün vaad ettiği beygire göre gitmediği de gerçek. Mercedes'in yeni araçları ciğerli olmaya başladı, eskilere bakacak olursak BMW'ye kafa tutmaları için hep fazladan beygirlere ihtiyaç duyuyor araçları.
    1.6 CGI Bmw'nin yeni 18i motorundan daha ciğerli bir motor, denk gövdeler için konuşacak olursam. 18i'de sadece ses var, o da beygirine göre gitmiyor kesinlikle.

    Benim merak ettiğim, F10 520i ile, C180 W205 kapışsa hangisi yer? Mercedes ağırlıktan kurtarabilir gibime geliyor, Zira W205 kasa sürücüyle birlikte sadece 1425 kg.

    Ara hızlanma bmw götürüyor.Kalkış,drag vs'de w205'te w204'de önde gidiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    A4 mü D sınıfının lideri?

    320i'yi unutma,0-100'ü 7.6 saniye.Dolayısıyla senin tez çöp.

    Lider dediğin A4'ü yolda paçavraya çevirir.Ne iç mekan meraklısıymışsınız arkadaş,yolda arabanın konsolunu mıncıklıyosunuz sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 21 Temmuz 2016; 12:07:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    A4 mü D sınıfının lideri?

    320i'yi unutma,0-100'ü 7.6 saniye.Dolayısıyla senin tez çöp.

    Lider dediğin A4'ü yolda paçavraya çevirir.Ne iç mekan meraklısıymışsınız arkadaş,yolda arabanın konsolunu mıncıklıyosunuz sanki.

    Biriniz lider olmadığı halde performansta A4'ü lider yaparken, diğeri twinturbo motorla tek turboluyu kıyaslayıp yolda paçavra eder,ağzını burnunu kırar der..

    Ortada eşit şartlarda bi kıyaslama varmış gibi sanki..





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.