Şimdi Ara

BMW 316i vs 318i (F30 Motor Teknik Veri Kıyaslaması) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
1
Favori
14.186
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    A4 mü D sınıfının lideri?

    320i'yi unutma,0-100'ü 7.6 saniye.Dolayısıyla senin tez çöp.

    Lider dediğin A4'ü yolda paçavraya çevirir.Ne iç mekan meraklısıymışsınız arkadaş,yolda arabanın konsolunu mıncıklıyosunuz sanki.

    Biriniz lider olmadığı halde performansta A4'ü lider yaparken, diğeri twinturbo motorla tek turboluyu kıyaslayıp yolda paçavra eder,ağzını burnunu kırar der..

    Ortada eşit şartlarda bi kıyaslama varmış gibi sanki..



    Twin turbo değil twinpower turbo
    Sonra bilmeyenler cift turbo felan sanıyor yanlış bilgi olmasın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    A4 mü D sınıfının lideri?

    320i'yi unutma,0-100'ü 7.6 saniye.Dolayısıyla senin tez çöp.

    Lider dediğin A4'ü yolda paçavraya çevirir.Ne iç mekan meraklısıymışsınız arkadaş,yolda arabanın konsolunu mıncıklıyosunuz sanki.

    Bu F30un malzeme kalitesine çamur atan arkadaşları anlamıyorum gerçekten, Audi A4 bundan daha mı iyi?

    Yoooo.

    A4te yenisinde bile kapı altları ve torpido kapağı hala leğen plastiği, F30da ise oralar yumuşak plastik. Hadi C daha kaliteli dese tamam ona kimsenin itirazı yok.
    Yıllardan beri gidiyor bir Audinin malzemesi kalitelidir olayı...

    Bmwyi Eleştirecekseniz malzeme kalitesi konusunda 1 ve 2 serisini eleştirin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    A4 mü D sınıfının lideri?

    320i'yi unutma,0-100'ü 7.6 saniye.Dolayısıyla senin tez çöp.

    Lider dediğin A4'ü yolda paçavraya çevirir.Ne iç mekan meraklısıymışsınız arkadaş,yolda arabanın konsolunu mıncıklıyosunuz sanki.

    Yani 320i yönünden bakıncada öyle.
    Arabanın içinde oturuyoruz dışında oturmuyoruz. Rahat kaliteyi hissetmek isteriz yani. Donanımlı olsun istwriz. Oda bmw de olmuyor 7 serisi hariç. Bugün piyasadaki çoğu 5 in bile klima tuşları soyulmuş,direksiyonu parlamış,derisi kat kat olmuş. Buda iç mekanınun kalitesiz olduğunu gösterir. Ama 85-90 mercedeslerin hatta günümüze biraz daha yakın e39 kasa bmw bile iç mekan konusunda kalite hissi daha iyiydi. F30 3 ün sürüş zevki dışında 1 tane bile + sı yok a4 ten. C den var. C ye adamlar motor koymuyor 2.2 dizel saçmalıktan başka birşey değil. Kısacası sadece iyi yanlıyor diye gidip iç mekanı şahin bozması olna 3 ü almam.

    Bu forum ne çektiyse VW birde BMW fanboylarından çekiyor. Örnekleri dolu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DD82B0187 -- 21 Temmuz 2016; 14:05:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction


    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    A4 mü D sınıfının lideri?

    320i'yi unutma,0-100'ü 7.6 saniye.Dolayısıyla senin tez çöp.

    Lider dediğin A4'ü yolda paçavraya çevirir.Ne iç mekan meraklısıymışsınız arkadaş,yolda arabanın konsolunu mıncıklıyosunuz sanki.

    Bu F30un malzeme kalitesine çamur atan arkadaşları anlamıyorum gerçekten, Audi A4 bundan daha mı iyi?

    Yoooo.

    A4te yenisinde bile kapı altları ve torpido kapağı hala leğen plastiği, F30da ise oralar yumuşak plastik. Hadi C daha kaliteli dese tamam ona kimsenin itirazı yok.
    Yıllardan beri gidiyor bir Audinin malzemesi kalitelidir olayı...

    Bmwyi Eleştirecekseniz malzeme kalitesi konusunda 1 ve 2 serisini eleştirin.

    C serisinin malzeme kalitesinin daha iyi olduğunu biliyoruz evet ama bu malzeme kalitesi olayını anlamıyorum.Bu bi kriter olarak son sıralarda yer almalı bana göre.Önemli olan sürücüsüne hissettirdiği güven,yolda akıp gitmesi,performanstan ödün vermemesi,seni yolda mahcup etmemesi.Bunlar olduktan sonra varsın kapı altları sert plastik olsun.

    Arkadaş 316i ve 318i'yi örnek vermişte,320i'yi atlamış.O motora söylenicek söz olmadığı için de eklememiş.Kendilerini çok akıllı zannediyolar gerçekten.

    Servisleri ayrı dert,şanzımanları ayrı dert.

    Bmw ve Mercedes ayrı noktada.Audi ayrı noktada.Audi hiçbir segmentte lider olmamıştır,olamaz da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    1.4 a4 ün 0-100 ü 8.5 saniye iken
    1.5 ve 1.6 316-18 in 0-100 ünün 8.9 saniye olması Premium D nin liderinin A4 olduğunun iç mekandan sonraki en büyük kanıtıdır. İç mejanda a4 c ile kapışır.

    A4 mü D sınıfının lideri?

    320i'yi unutma,0-100'ü 7.6 saniye.Dolayısıyla senin tez çöp.

    Lider dediğin A4'ü yolda paçavraya çevirir.Ne iç mekan meraklısıymışsınız arkadaş,yolda arabanın konsolunu mıncıklıyosunuz sanki.

    Yani 320i yönünden bakıncada öyle.
    Arabanın içinde oturuyoruz dışında oturmuyoruz. Rahat kaliteyi hissetmek isteriz yani. Donanımlı olsun istwriz. Oda bmw de olmuyor 7 serisi hariç. Bugün piyasadaki çoğu 5 in bile klima tuşları soyulmuş,direksiyonu parlamış,derisi kat kat olmuş. Buda iç mekanınun kalitesiz olduğunu gösterir. Ama 85-90 mercedeslerin hatta günümüze biraz daha yakın e39 kasa bmw bile iç mekan konusunda kalite hissi daha iyiydi. F30 3 ün sürüş zevki dışında 1 tane bile + sı yok a4 ten. C den var. C ye adamlar motor koymuyor 2.2 dizel saçmalıktan başka birşey değil. Kısacası sadece iyi yanlıyor diye gidip iç mekanı şahin bozması olna 3 ü almam.

    Bu forum ne çektiyse VW birde BMW fanboylarından çekiyor. Örnekleri dolu.

    2015'e kadar 1.4 motor koymayan A4 nasıl oldu da sınıf lideri oldu? Allah aşkına bana 2-3 taneden fazla tuşları soyulmuş derisi bozulmuş F10 göster arabalarının Temmuz vergisini ben ödiyim.O göstericeklerinde emin ol sahiplerinin hayvan gibi kullanmasından kaynaklı.

    Şahin bozmasıymış falan,ya hadi bırak bu işleri ya.Satış rakamlarına bak sen önce,Audi nasıl kıçın kıçın takip ediyor bu iki markayı.Audi hangi segmentte lider olmuşta A4 segment lideri olucak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    1.5 üç silindirli motor performans olarak 1,6 4 silindirliden sonra ciddi anlamda geriye gidiş oldu bmw için.

    biri vaat ettiklerinin çok fazlasını sunuyorken, diğeri vaat ettiğini bile sunamıyor.

    üstüne adını 318 yapmaları absürd oldu.




    En azından C180'den hızlı ve 20hp az olmasına rağmen rezil ediyor, bu BMW için yeter.

    3.18 in W205 c180 i gecmesine imkan yok kısada uzunda..3 yıl önceki kompressör c180 i geçebilir turbolu versiyonları yine gecemez.

    Geçince ne oluyor? Ne veriyorlar?




  • kartalus kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım var burda pettolü car para bol anlayacağın. Cls sinden tut eski kasa a8 525 520i hepsi var adamlarda. 525 2011 model derisi kat kat olmuş. Klina tuşları soyulmuştu. Aynı şeyi otopark testini izlerkende rastladım. aç sahibindeni 2014 altı 80 bini aşmış arabaların neredeyse tamamına yakınının tuşları soyuk direksiyonu parlak.

    Çok satan araba iyidir siyen biri daha

    Passat d segmenti lideri oluyor senin mantığınla.

    Fiyatı ucuz çek,motor şanzıman kombinasyınu seçeneklerini çok tut satar. Passat kaliteli araba mıki sayıyor ? Kötü değil kesinlikle ama bir premium d olamaz.

    Al bi örnek daha. Fluence a3 ten 1 den daha iyi araba senin mantığınla.

    He şimdi audi hangi sınıfta lider olmuşki diyorsun, a6 sınıfının açık ara lideri. Yeni e tipsiz,eski e de motor yok vergi dilimine uygun. 5 te motor var iç mekanı vasat. Konfor vasat.

    Hiç 5 serisi arabam olmadı ama 5 ten inip a6 ya e ye geçen arkadaşlarım oldu. Dediği ilk şey birdaha bmw alanın... Tabi şimdi arabaları yeni. İlerleyen zamanla ondanda şikayeti olacaktır ama ilk izlenimlei çok iyi.

    Satış rakamlarında da mayıs satış rakamlarına iyi bak. Bmw MayF. Kampanyalarından önceki satış rakamı oluyor.

    He sana en büyük kanıt otopark testi videosu 525d videosunu aç izle ne kadar kalitesiz olduğunun ispatı. İzle öde plakaları vereyim

    320d 2011 den a4 e geçmiştim. A4 ün hızlanması okadar iyi gelmemişti chip le halletmiştim ama içi ferah donanımlı bir arabaya binmiş oluyordum. Bir ekranı vardı en azından şahindeki gibi dümdüz torpitoya sahip değildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Otobandaki golfte yazılım var mıydı peki niye gülüyor bu adam videolarınızı izlemiştim biliyorum, bende geçtiğimiz günlerde 1.6 tdci mondeo ile roll yaptım hiç tutunamıyor mondeo. Bu 1.2 ler cep herkülüymüş haberim yokmuş yazılımı kimde yaptırdınız kimi tavsiye ediyorsunuz ? Bende şimdilik orta ve son susturucu iptali var,yazılımla alt devirlerde biraz daha canlanmış araba rahatlamış olur diye düşünüyorum yaptırırsam. Stock filtre yerine daha geçirgen bi filtre takıp yazılım orta son iptal. Bide stepneyi krikoyu gereksiz ağırlıkları atıp çeyrek depo ile çıkarsam yola h15 ledlerim ile yeni bmwlere selektör atarım o zaman. aklımı çeliyorsunuz başka bişey değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5 serisine iç mekan ve konforu vasat ne demek oluyor
    Dolu bir 5 serisinde bilginiz plastik bir yer yok her yer deri..
    Ayrıca iç mekanla malzemelerlemi sevisiyorsunuz ne bu yumuşak malzeme çılgınlığı..
    A4'ü donanımlı almak için kaç para vermek gerektiğinden bile bihabersiniz.

    1.4 tfsi'ı Biraz doldurup S-line ekleyince 200'ü çok kolay buluyor hatta geçiyor.

    Sonuc olarakta 200 bine önden çekişli 150 hp astra hisli araba alıyorsunuz.

    40.yıl 320ied 170-180 seviyelerinde.. ve bu araç 200-220 bin liralık a4'ten daha dolu arka kapı içleri bile deri..
    170 ps mukemmel motor ve arkadan itiş,sürüş keyfi..

    Sonuç olarak verdiğin paranın hakkını hangisi iyi veriyor açık net ortada a4 TDI quattro harici mantığın kıyısından geçmeyen bir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 21 Temmuz 2016; 14:54:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    w205 c180 318'e 0-200'de 18-19 saniye fark atıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahat adam

    Otobandaki golfte yazılım var mıydı peki niye gülüyor bu adam videolarınızı izlemiştim biliyorum, bende geçtiğimiz günlerde 1.6 tdci mondeo ile roll yaptım hiç tutunamıyor mondeo. Bu 1.2 ler cep herkülüymüş haberim yokmuş yazılımı kimde yaptırdınız kimi tavsiye ediyorsunuz ? Bende şimdilik orta ve son susturucu iptali var,yazılımla alt devirlerde biraz daha canlanmış araba rahatlamış olur diye düşünüyorum yaptırırsam. Stock filtre yerine daha geçirgen bi filtre takıp yazılım orta son iptal. Bide stepneyi krikoyu gereksiz ağırlıkları atıp çeyrek depo ile çıkarsam yola h15 ledlerim ile yeni bmwlere selektör atarım o zaman. aklımı çeliyorsunuz başka bişey değil

    Camı açıp sormadık, yoktur bence hocam çünkü o da yazılımlı olsa, 4 kişiyle onu Geçemezdik. Saç jantlı siyah aynalı boşline bir araçtan 180-190la giderken tokat yemesi hoşuna gitti heralde ondan gülüyordu.
    Mondeo sizin aracın dengi değil gövde olarak en azından 300-350 kg daha ağır.
    Arkadaş
    Ecufast'ta yaptırmıştı yazılımı, diğer firmalarda da başka marka aracına yaptıran bir arkadaş var ama ben Ecufastı tavsiye ediyorum. Reklam olmaz inşallah. İstanbul'da Haramidere/Avcılar Torium Avmnin orada yerleri.
    Siz soruyorsunuz ben söylüyorum hocam son karar Sizin elbette

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.torque.com.sg/3979/group-test-bmw-318i-1-5-versus-bmw-316i-1-6/

    Karsilastirmada yeni motorun eskisine göre daha iyi sürüş deneyimi sunduğu belirtilmiş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verilen linkteki rakamlarla ilk mesajdaki rakamlarda farklı, link güncellendi ya da 318i daha hızlandı zaman içinde:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • armany kullanıcısına yanıt
    Link de yazan rakamlar otomatik vitesli versiyon için geçerli. Zepefs testlerinin güvenirliğini bilmediğimden yorum yapamicam, fakat iki motoru da f20 de kullanmis birisi olarak 1.5 motorun sanki daha torkluymus gibi ve de daha canli hissettiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A


    a4 malzeme kalitesi olarak bmw 3 lerden üstün bunu kabul edebilirim,fakat o jetta bozması sıfatla a4 değil sınıf lideri 3.sü bile olamaz.audi tasarım işinin sıvamasını da aştı artık.ayrıca quattro alınmadıkça audi almak sürüş olarak premium segmente yakışmamak demek,f30un böyle sorunları yok.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Konu hortlamış :)
    F30 un motoru 1.6 170 hp

    Onun dışında her kombinasyonda gider a4 ü tercih ederim.

    Bmw nin audiye tercih edeceğim iki arabası var şu anda. Biri 320ied diğeri 7 serisi.

    Tasarım görecelidir 4 6 dışındaki bmw ler genel anlamda itici geliyor bana. Audi de tek beğenmediğim tasarım yeni a5,mercedeste tüm suvlar ve yeni e serisini beğenmiyorum.

    Milletin kişisel tercih . Kimi dokunduğu her yer kaliteli olsun ister kimide sürmeye bakarım gerisi beni ilgilendirmez der. Ben şahsen tuşları eriyen e segment bir arabaya para vermem. Her arabanın eksiği var gerçi. Benim w212 deki multimedya sistemi 1 serisinden a3 ten daha kötü bir sistem.

    Edit: A4 ü de tercih etmem o paralara çıktıktan sonra 520i nin dolusunu alırım. Full dizel a4 alana kadarda orta paket a6 alırım biraz daha ekleyip. Sınıf farkı var sonuçta. A4 bu saçma fiyatlarla avucunu yalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DD82B0187 -- 11 Ekim 2016; 20:58:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTE-A

    Bmw nin audiye tercih edeceğim iki arabası var şu anda. Biri 320ied diğeri 7 serisi.



    zaten 40. yil paketi yok satiyor bu yüzden
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Fiyat iyi kalite iyi motor performanslı(sağlamlığından şikayet edenler vardı geçen forumda ama çevremde kullananlar memnun) kimse gidip koltuğu levyeli dsg li arabaya artı para vermez.

    Keşke sadece arka çeker versiyonu olmasaydı. Hafif karda bagaja insan almak zorunda kalabiliyor insan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WaRToX kullanıcısına yanıt
    170 bg'lik motor bmw'nin kendi motorumu yoksa psa mi ? Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    3 serisindeki 170 lik motor Psa ortaklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.