Şimdi Ara

Bmw 318i vs Mercedes Cla içeri buyrun. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
6.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurranger

    Size katılıyorum. Ancak önden çekişli olduğu ve kapı camları çerçevesiz olduğu için bu aracı almak istiyoruz. C200 çok pahalı ve e180 de malum çok yakan bir araba. Kendi aracımızın fiyatı ile aynı veya ondan daha uygun fiyatlı araç almak zorunda kalıyoruz gibi birşeyler oldu. Bir miktar para lazım oldu da

    Önden çekişli olması daha kötü değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence ic, dis tasarim olarak (eger M paketse) 3.18 cok daha guzel.

    3.18'in 0-100'u 9.1; Cla'nin 0-100'u 7.9 saniye. Bence hatri sayilir bi fark var. ben olsam gecmezdim cunku performanstan cok sekilci bi insanim. Ama gecen insani da cok mantiksiz bulmam acikcasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CLS varken CLA alinmaz.
  • Performans hariç hiçbir mantıklı sebebi yok. Çok pişman olursunuz
  • Yorumlarınız bizim için önemli. Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Araba hastalığımız olduğu için böyle oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İplenmemekten Bıkan Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Sizin sevdiğiniz mercedesler arkadan itiş C ve sonrası. Öncesi ticari kaygılarla üretilmiş devşirme modeller. Önden çekerli premium olmaz olsun.

    Mercedes E'den başlar.

    Maybachtan başlar bence (zırhlı olmalı)

    Mercedes S'class tan başlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bana mercedes cla hediye etseler ertesi gün satılığa koyarım. İnsanlar nasıl o kadar para verip alıyor insan hayret ediyor gerçekten.
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    318 den cla ya gecerse tek kazan performans nasil oluyor?
    318 20 bg eksigine ragmen her turlu yiyor clayi, hatta c yi de
    thanks to zf sanziman
  • C180 olmayacaksa değiştirmeyi düşünme bile.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    318 den cla ya gecerse tek kazan performans nasil oluyor?
    318 20 bg eksigine ragmen her turlu yiyor clayi, hatta c yi de
    thanks to zf sanziman

    Hocam 318i performans olarak 316i'den daha zayıf, yeni 1.5 motor maalesef eski 1.6 PSA motorunun performansından uzak, 0-100'ü 10 saniyeye yakın 318'in. CLA200 ise 8-8.5 saniye civarında 100'e ulaşıyor. CLA'yı veya C180'i 316i yiyebilir o motor gerçekten canavar, fakat yeni 1.5 3 silindirli motorun anca 1100 kg'lık Mini Cooper'da olması lazım CLA'yı veya C'yi yiyebilmesi için. Aksi takdirde imkansız.

    318i'den 100 kg daha ağır olan 418i ile 1.6 dizel 105 beygir Octavia'yı kaldırmıştık geçen sene 418i 130'a kadar geçemiyordu. 318i'de 120 beygir veya üzeri 1300 kg c segment bir otomobil karşısında epey zorlanacaktır.





  • Şimdi sevgili arkadaşlar. Birçok arkadaşın olumsuz yorumlarınıza rağmen bugün gidip 3 tane Cla ya baktık. Birçoğunuz haklıymış. Kesinlikle bu araba alınmaz. BMW den sonra bu arabaya binilmemeli. Bunun kararını verdik ve almaktan vazgeçtik. Birçok arkadaş da bilir Cla araba değil. Mercedes'in en kalitesiz en kötü arabası. Almak isteyenler de bence vazgeçmeli. İlgi alakanız için çok teşekkür ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c200d kullanmadım, ama 4.18i testine çıkmıştım. Sonrasında direkt olarak vazgeçtim. Araç kesinlikle coupe araçların yüz karası. Zaten Bmw'nin 1.5 136 hp motoru gerçekten performans yoksunu bir motor, ancak 1 serisine yakışıyor. Alan insanlarda sırf tipinden dolayı alıyorlardır başka bir esprisi yok zaten, o güç ile yapacağın driftin de zevki yok, sürekliliği sağlayamıyor araç o güçle. Kağıt üstünde c200d ile 4.18i performansları da aynı gözüküyor, hatırı sayılır derecede hızlı olduğunu sanmıyorum. A5 ile zaten performansının uzaktan yakından ilgisi yok.

    Dipnot: Arkadan itiş diye bir kavram yoktur, doğrusu çekiştir. İtiş bizim halkın uydurmasıdır:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 23 Haziran 2017; 1:56:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Abstraction kardeşim, 4.18i mercedes c200d'den hatırı sayılır derecede hızlı. C segment araçla kıyaslamayın, kaldırmayın derim. Hoş c180'den yavaş, hatta e180'den de yavaş bir araç. Ama kendi sınıfındaki a5 ile neredeyse benzer performansa sahip arkadan itiş olmasına rağmen. Hayırlı bayramlar.

    418i'nin, C200d'den hatrı sayılır derecede hızlı olduğu kanısına nasıl vardınız hocam? 418i 100 kg civarı daha ağır. Beygir güçleri aynı. Sadece benzinli olması avantaj sayılabilir ama bu 3 silindirli benzinli motor pekte avantajlı bir motor değil. Fakat iki otomobilin de oldukça yakın performans sergileyeceğini düşünüyorum. Bir keresinde yolda denk geldiğimde C200d, videodaki Octaviayı 150den sonra geçecek gibi olmuştu fakat sonrasında yol müsait olmadığı için ikimizde yavaşlamak zorunda kalmıştık



    C segment araçla sadece performansları kıyaslıyorum dikkat ederseniz, yoksa tabi ki kıyaslanacak otomobiller değiller. E180de 418i'den 150-160a kadar daha iyi performans sergileyebilecek bir otomobil değil. Gövdesi daha ağır ve şanzımanı daha yavaş. Fakat uzunda yine de daha iyi gideceği muhtemel.



    418i'nin 1.4 TSI 150 beygirlik Audi A5 ile aynı performansı sergilemesinin mümkünatı yok 14 beygir eksiği var ve yeni 3 silindirli motor performans olarak gerçekten fabrika verilerinden uzak. Fabrika verilerini geçtim, o motorun Performanslı olduğu da söylenemez.



    Size de hayırlı bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Ben 1.20i almadan önce 4.18 düşünmüştüm, ancak aracı test ettikten sonra direkt soğudum. O araca o motor kesinlikle yakışmıyor, aracın sadece görüntüsü var. İlla 4 kasa alacağım diyen insanların alabilmesi için üretilmiş, başka bir şey değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Tek kazancınız performans olur. CLA F30dan birçok konuda geride bir otomobil. İçi daha dar, malzeme kalitesi daha zayıf. Şanzımanı çift kavramalı düşük hızlarda çok titreşimli en ist vitesi seçmekte ve vites düşürmek istediğinizde de F30daki ZF8HP şanzıman kadar seri tepkiler veremiyor. Cladaki Trim sesleri de F30dan daha fazla.



    Camların çıtasız olması bence araç değiştirmek için pek geçerli bir sebep olmamalı. Eğer 318i'nin performansı düşük geliyorsa motora yazılım yaptırmayı düşünün.

    318 CLA 156yı geçer
  • onurranger O kullanıcısına yanıt
    DSC'yi kapatmadığınız sürece böyle birşey olmaz, ancak çok kaygan zeminlerde hafif açılma olur oda çabucak düzelir. Geniş tabanlı lastikler de ıslakta daha fazla kayar bu arada. 3 serisinde bu tarz sebeplerden şikayet ilk defa duyuyorum, 318i en az CLA kadar yol tutan bir araç, arkadan kayacak olsa bile yüksek hızlarda çok zorlayınca gelir bu eğilim. Lastikleriniz ne marka, sertleşmiş vs olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf silver

    Benim için hayatta arabalar 2 ye ayrılır. Mercedes ve diğerleri sizi bilmiyorum hocam. Açıkçası bmw yi bir türlü sevemedim. Bu bir içsel duygu.

    Herkesin beğenisi.farklı işte benim içinde Bmw ve diğerleri :) eniştemde c200d var 2016model.. ablamda 2008 3.18i e90 ikisinide kullandığımda bmw den aldığım zevki tarif edemem



    Neyse konuya gelicem ölümlü dünya eğer beğendiyseniz mercedesi alın en azından aklınızda kalmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw nin 1.5 3 silindirli motoru nasıl kötü oluyor anlayamıyorum açıkçası.Ödüllü bir motor ve Max Torkunu 1250 - 4300 Max gücünü de 4350 - 6000 devir arası veriyor ki bu değerler muazzam.Yani araç size 1250 devirden 6000 bin devire kadar dolu dolu güç sunuyor.6000 e kadar devri dolu dolu çeviriyor. Örneğin yine başarılı bir motor olan 150 lik TSİ 1500-3500 arası max torkunu veriyor. 5000-6000 arası da max güç.

    Burada ayrıca bir sorun da bmw araçlarının arkadan itiş mühendisliği, ve altyapıdaki süspansiyon sistemleri vb durumlardan dolayı rakiplerinden ağır olabilmesi. Bugün 1 serisi 1395 Kg ken bir leon 1188 Kg mesela. Bu ciddi bir farktır. 200 KG

    Motorun karakteri, sesi zaten sınıfında rakipsiz.Hatta N kodlu eski 136 lık ve 170 lik üniteden bile daha fazla devir çeviriyor.Ayrıca hafifleyen bu motor sayesinde bu motora sahip bmw araçları virajlarda ön tarafta daha az understeer(önden kayma) gösteriyor

    Motor olarak Bmw nin ürettiği en iyi motorlardan ki sürekli ödül alıyor. i8 deki motorun aynısı ve sadece turbo intercoolar ve birkaç parçası değişik.Yani motor blokları çok sağlam.

    Ancak 418 e o motor yakışmıyor daha güçlü motor olmalı kısmına bende katılıyorum. 4 serisi gibi bir araçta bana göre 190 HP den aşağısı yavan kalır.

    Konuya gelecek olursak. CLA ilk başta cezbedici olsa da evlenilecek bir araç değil

    Edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 23 Haziran 2017; 9:43:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oozgur16


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Tek kazancınız performans olur. CLA F30dan birçok konuda geride bir otomobil. İçi daha dar, malzeme kalitesi daha zayıf. Şanzımanı çift kavramalı düşük hızlarda çok titreşimli en ist vitesi seçmekte ve vites düşürmek istediğinizde de F30daki ZF8HP şanzıman kadar seri tepkiler veremiyor. Cladaki Trim sesleri de F30dan daha fazla.



    Camların çıtasız olması bence araç değiştirmek için pek geçerli bir sebep olmamalı. Eğer 318i'nin performansı düşük geliyorsa motora yazılım yaptırmayı düşünün.

    318 CLA 156yı geçer

    Neye göre, kime göre? Var mı elinizde video veya başka bir performans tablosunun olduğu kanıt? Bu kadar marka fanı olmayalım.

    Ben performanslarını kıyasladım, tabloları paylaşayım da farkı görün,

    Not: Sitede CLA200 verisi olmadığı için C180'i seçtim.



    Linki:http://www.zeperfs.com/en/duel6041-6051.htm

    Bu da başka bir site, bu site de veriler otomobiller için biraz daha torpilli.

    Otomobillerin Özellikleri;



    Teknik bilgiler;



    0-200'e kadar ölçüm sonuçları, (Soldaki Mercedes - Sağdaki BMW)



    318i 1.6 dizel accent blue, astra'lardan bile zayıf performansta bir otomobil, bmwnin yeni motoru eski 136lık motora kıyasla oldukça yavaş, bunu artık kabullenin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 23 Haziran 2017; 10:50:23 >




  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    122hp lik CLA 180 316i yi Tokat manyağı yapıyor(4 silindirli 316i den bahsediyorum,3 silindirdi 318i den daha performanslı olan)

    Sen cla200 den performanslı diyorsun yav he he fan boy seni

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.