Şimdi Ara

Bmw 318i vs Mercedes Cla içeri buyrun.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
6.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili arkadaşlar. Şuan elimizde mevcut 2015 BMW 318i var. Cla200 almayı düşünüyoruz. Yalnız kararsız kaldık. Cla yı istememizin sebepleri 20 hp yüksek motor gücü, önden çekişli olması bir de kapı camlarının çerçevesiz olması nedeniyle daha sportif görünüme sahip olmasıdır. Bize yardımcı olur musunuz? Bu arabayı almalı mıyız? Lütfen başka araçlar tavsiye etmeyiniz. Görüşlerinizi bekliyoruz. Gerekirse BMW ye binmeye devam edeceğiz.



  • Bmw nin 1.5 3 silindirli motoru nasıl kötü oluyor anlayamıyorum açıkçası.Ödüllü bir motor ve Max Torkunu 1250 - 4300 Max gücünü de 4350 - 6000 devir arası veriyor ki bu değerler muazzam.Yani araç size 1250 devirden 6000 bin devire kadar dolu dolu güç sunuyor.6000 e kadar devri dolu dolu çeviriyor. Örneğin yine başarılı bir motor olan 150 lik TSİ 1500-3500 arası max torkunu veriyor. 5000-6000 arası da max güç.

    Burada ayrıca bir sorun da bmw araçlarının arkadan itiş mühendisliği, ve altyapıdaki süspansiyon sistemleri vb durumlardan dolayı rakiplerinden ağır olabilmesi. Bugün 1 serisi 1395 Kg ken bir leon 1188 Kg mesela. Bu ciddi bir farktır. 200 KG

    Motorun karakteri, sesi zaten sınıfında rakipsiz.Hatta N kodlu eski 136 lık ve 170 lik üniteden bile daha fazla devir çeviriyor.Ayrıca hafifleyen bu motor sayesinde bu motora sahip bmw araçları virajlarda ön tarafta daha az understeer(önden kayma) gösteriyor

    Motor olarak Bmw nin ürettiği en iyi motorlardan ki sürekli ödül alıyor. i8 deki motorun aynısı ve sadece turbo intercoolar ve birkaç parçası değişik.Yani motor blokları çok sağlam.

    Ancak 418 e o motor yakışmıyor daha güçlü motor olmalı kısmına bende katılıyorum. 4 serisi gibi bir araçta bana göre 190 HP den aşağısı yavan kalır.

    Konuya gelecek olursak. CLA ilk başta cezbedici olsa da evlenilecek bir araç değil

    Edit
  • Segment düşmeye gerek yok bence hadi c200 deseniz bir nebze anlarım, e180 deseniz mantıklı bile bulabilirim ama gereği yok derim gene de siz bilirsiniz
  • Amg paket olsa bi ihtimal düşünülebilir.
  • 36Boys kullanıcısına yanıt
    Size katılıyorum. Ancak önden çekişli olduğu ve kapı camları çerçevesiz olduğu için bu aracı almak istiyoruz. C200 çok pahalı ve e180 de malum çok yakan bir araba. Kendi aracımızın fiyatı ile aynı veya ondan daha uygun fiyatlı araç almak zorunda kalıyoruz gibi birşeyler oldu. Bir miktar para lazım oldu da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurranger -- 22 Haziran 2017; 1:0:0 >
  • Evet düşündüğümüz araç zaten Amg paketli olacak. Görünüm olarak gerçekten çok hoş. Başka bir donanım seçeneği düşünmüyoruz. Style Cla ile amg Cla arasında görünüm olarak dağlar kadar fark var.
  • Arkadan çekişten öne geçmek isteme sebebinizi öğrenebilir miyim acaba? Hep tam tersini duyduğum için merak ettim
  • Mercedes yildizi yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurranger

    Evet düşündüğümüz araç zaten Amg paketli olacak. Görünüm olarak gerçekten çok hoş. Başka bir donanım seçeneği düşünmüyoruz. Style Cla ile amg Cla arasında görünüm olarak dağlar kadar fark var.

    Hocam tasarım olarak mercedes araçları daha iyi(amg paketli olanları bana göre)ben olsam geçerdim değişiklik olsun açısından ama bmw 3 serisinden cla 200e geçince biraz düşüş hissedebilirsin ama ölümcül düşüş Değil.
  • Test sürüşü yapın öyle karar verin
  • Saydığınız kriterler araç değiştirmek için yetersiz bence ama tabi zevk sizin zevkiniz. Ben hayatı dolu dolu yaşama taraftariyim içinizde kalmasın beğenmezseniz tekrar 3.18 e geçebilirsiniz fiyatları çok yakın
  • Amiane tabirle attan inip esege binmek gibi bir his verecektir.

    3 serisi bmw nin cok fazla ustunde calisma yapilip uretilmis bir kac kategori aracindan biri.

    Cla ise nis bir arac ki fazlasi ile kar odakli bir uretim.
  • sinif dusecek
    oncen cekis olacak
    rezalet bir sanzimana gecis yapacaksin
    akilli isi degil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 36Boys

    Segment düşmeye gerek yok bence hadi c200 deseniz bir nebze anlarım, e180 deseniz mantıklı bile bulabilirim ama gereği yok derim gene de siz bilirsiniz

    Başka araçlar tavsiye etmeyiniz demiş, ilk mesajdan E180, C200 demişsiniz hocam.
  • Tek kazancınız performans olur. CLA F30dan birçok konuda geride bir otomobil. İçi daha dar, malzeme kalitesi daha zayıf. Şanzımanı çift kavramalı düşük hızlarda çok titreşimli en ist vitesi seçmekte ve vites düşürmek istediğinizde de F30daki ZF8HP şanzıman kadar seri tepkiler veremiyor. Cladaki Trim sesleri de F30dan daha fazla.



    Camların çıtasız olması bence araç değiştirmek için pek geçerli bir sebep olmamalı. Eğer 318i'nin performansı düşük geliyorsa motora yazılım yaptırmayı düşünün.
  • passat al. o da önden çekişli.
  • Eddie The Head E kullanıcısına yanıt
    Virajları dönerken yol ıslaklığından yada yol eğikliğinden kaynaklanan farkında olmadan araba spin atmaya çalışıyor. Arkadan kayıyor. Bu yüzden önden çekişe geçmek istiyoruz. Üstelik arka lastiklerin genişliği 255 olmasına rağmen. Yani güven vermiyor.
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Bunu kim diyecek diye bekliyordum
  • Benim için hayatta arabalar 2 ye ayrılır. Mercedes ve diğerleri sizi bilmiyorum hocam. Açıkçası bmw yi bir türlü sevemedim. Bu bir içsel duygu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Sizin sevdiğiniz mercedesler arkadan itiş C ve sonrası. Öncesi ticari kaygılarla üretilmiş devşirme modeller. Önden çekerli premium olmaz olsun.

    Mercedes E'den başlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Sizin sevdiğiniz mercedesler arkadan itiş C ve sonrası. Öncesi ticari kaygılarla üretilmiş devşirme modeller. Önden çekerli premium olmaz olsun.

    Mercedes E'den başlar.

    Maybachtan başlar bence (zırhlı olmalı)




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.