Şimdi Ara

Bmw 320d anlayan bakabilir mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
87
Cevap
0
Favori
6.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Master_Evil kullanıcısına yanıt
    benim araç son bakımdan sonra 20 binden geri saymaya başladı ama konuştuğum yada sorduğum herkes 15bin uygun diyor.
  • konudaki araç kötü durumda. dışı parlatılmış ama içte el kol tutma yerleri bu yaşta bi araca göre oldukça kötü kullanılmış kim bilir motoru nasıl kullanıldı özenilmediği belli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: momenty

    konudaki araç kötü durumda. dışı parlatılmış ama içte el kol tutma yerleri bu yaşta bi araca göre oldukça kötü kullanılmış kim bilir motoru nasıl kullanıldı özenilmediği belli.

    Evet hocam arayıştayım onu çıkardım kafamdan zaten
  • @p4p800se kullanıcısına yanıt
    Saçmalıyorlar.70-90 arasında en fazla ağır bakım farkı olur.500 eksik bakım yapayım diye 5000 fazla veriyor bu tipler.
    Bak kardeşim aracın bakımları aksatılmadığı sürece uzun yolda yapılmış 100 bin km, şehiriçinde yapılmış 30 bin kmden daha evladır.
  • .mRcan. . kullanıcısına yanıt
    sonunda aklı başında işi bilen biri çıtı
    anlamadığım şu eğer bir aracın trigeri, baskı balatası atıyorum 90binde değişiyorsa ben gidip 70-80 binde bir araba almak yerine 95binde bu işlemleri yapılmış (fatura ve bakım fişleri ile kanıtlanmış) arabayı almayı tercih ederim hem 70 bindekinden daha ucuza alırım hemde bu masraflardan kurtulmuş olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @p4p800se

    sonunda aklı başında işi bilen biri çıtı
    anlamadığım şu eğer bir aracın trigeri, baskı balatası atıyorum 90binde değişiyorsa ben gidip 70-80 binde bir araba almak yerine 95binde bu işlemleri yapılmış (fatura ve bakım fişleri ile kanıtlanmış) arabayı almayı tercih ederim hem 70 bindekinden daha ucuza alırım hemde bu masraflardan kurtulmuş olurum.

    Bu da ilginç bir bakış açısı hocam
  • F30 3 lerde kapı koluna çok takılmamak lazım incelerseniz tırnak atsanız soyulan yumuşak bi malzeme var temizliğini o parçadan değerlendirmemek lazım diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msb_bjk kullanıcısına yanıt
    herkesi kendimiz gibi sandığımız için 2.elde sayısız kazık yedikten sonra biraz akıllanıp en azından bundan sonra gereksiz masraf çıkarmayacak aracı alacak bilgiye sahip oldum diyelim
  • kasadan dolayı tercih etmezdim malum seneye yeni kasası çıkıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    En sevdiğim araçların başında geliyor.Yalnız araç çok boş ve kapı kollarından da anlaşılacağı gibi leş.Nerdeyse kasa değişecek bu paralar verilmez bence

    Kapı içlerini o hale nasıl getirdiler acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 97.000 km araca 145 bin çok fazla bence bmw de olsa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brskcr

    Hocam boyasız en fazla 70.000 km civarı araçlar bakın.

    keşke son mesajdaki açıklamayı alıntıladığım yerde yazsaydınız konu uzamazdı... bu ilk yorumdan ben ve okuyan herkesin anladığı tek şey "70k nın üzerinde araç alınmaz!"
  • BMW'nin hiçbir modeline beyaz rengi yakıştıramıyorum.
  • @p4p800se kullanıcısına yanıt
    Herkes oyle anlamiyor, Siz maalesef istediginiz gibi anliyorsunuz. 70k uzerinde arac alinmaz gibi kesin bir ifade yok orada. Ayrica cevabimda da yipranma olarak soylemisim, illa bu kadar aciklamam gerektigini fark etmemisim, ikinci mesajimdan sonra anlasilacagini dusundum kusura bakmayin:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 19 Mayıs 2017; 20:50:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarıda ısrarla 70 bin km sonrası araç alınmaz diye 3-4 kere yazan ısrar eden arkadaş sensen senin gibiler için söyledim. Sizin gibiler yüzünden iki senede 120 bin km yapan arabalar 15-20 bin km ye çeviriliyor o arabaları bırak göz ileyi makineyle anlayamazsın. O yüzden yüreğinizi temiz tutun senede 5-10 bin km yapan araba 50 binde de olsa güneş yüzünden beklemek yüzünden kirlenebilir,eskiyebilir. Sıfırı 200-250 milyarlık araba 3-4 senede hiçbir aksamı deforme olmaz 90 binde onu deforme edicek ayılar 10 binde de yapar. Hala bu gorusteyseniz size tekrardan cevap vermeyeceğim. Kazasız belasız arabaciliga devam edin yolunuz açık olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacklotus01

    O fiyat aralığında bmw 320d bakıyorsanız ilk sahibinden fazla yorulmamış yıpranmamış olana bakın ne demişler ilk sahibi bmw ye biner ikinci sahibine bmw biner

    Söz güzeldi Hocam.
  • .mRcan. . kullanıcısına yanıt
    Keske hiç cevap vermeseydiniz zaten. Israrla yazdığım bir şeyde yok, ama işte maalesef Türkiye'de okuduğunu anlama oranı çok düşük, özellikle forumda bu daha net anlaşılıyor. 2 tane mesajdan saçma bir genelleme yapmaya da gerek yok, genellemeden hata doğar. 200-250 binlik bir araçtan da bahsetmiyoruz zaten orası da ayrı bir konu. Malzeme kalitesini belirlerken aracın en üst fiyatına bakmaya gerek yok, zira en alt pakette de aynı malzemeler kullanılıyor.

    Deformasyonun ayılıkla ilgisi yok, her insan aracında terliyor, tuşlara basıyor, kolunu dayıyor vs. bunların sonucunda da doğal olarak gözle görülür deformasyonlar olur. 3-4 sene değil km olarak bakmak gerek duruma, zira deformasyona asıl sebep olan kmdir. 100 bin üzeri baktığım tüm 3.20'lerin çeşitli yerlerinde deformasyonlar vardı, demek ki baktığım araçların hepsinin sahibi ayıymış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 19 Mayıs 2017; 22:24:8 >
  • Söylediklerim sizi incittiyse özür dilerim yukarıda 3-4 defa yazan siz mısınız bilmiyorum yukarı dahi bakmadım kimdi diye.Bana cevap veren siz olduğunuz için size yazdım. Bakış acılarımız farklı olabilir görüşleriniz için teşekkürler.

    Yine söyleyeyim km arabada asıl belirleyici unsur değildir. Mesela bir kişi hergun İstanbul trafiğinde 30 km yapsa ara sıra uzun yola çıksa aşağı yukarı senelik 15 bin km yapar. 4 senede 60 bin olur.Bir diğer kişi de yoğunlukla uzun yol yapsa arabası 60 bin kmye gelse aracı çok daha temiz olur. Nedeni 1.5 tonluk araç sürekli dur kalk yapmamış olur ,ikide bir sağı solu ile ilgilenilmez, kontak durup dururken açılmaz, motoru daha kondisyonlu frenleri daha iyi tutan debriyajı veya otomatik mekanizması çok daha az yıpranmış olur. Burada en basit şekilde anlattım. Ayılık mevzusu ise 5000 kmdeki rent a car araçlarına bakarsanız anlarsınız iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Hocam boyasız en fazla 70.000 km civarı araçlar bakın.



    quote:

    Araçta yıpranmalar(motor olarak değil koltuk, kapıkolu vs. anlamında) göze çarpmaya başlıyor, ben en fazla 70 bin derim 80'de olabilir ama daha yukarıya çıkmasın bence.


    quote:

    Ben 70 bin derim ama 90 binde yipranma olmamis arac olur ornegin,



    bu alıntılar senin bu topikte aynı konu içinde farklı cümlelerin
    1.de sınır 70k
    2.de 80k ya çıkmışın
    3.de 90k ya çıkmışsın..
    biraz daha yazdan 100-120k lara çıkacağız..
    ne ayak?
  • Beyler konu sizlerden bilgi alma amacıyla açıldı lütfen tartışmayalım
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.