Olduğu yerde hiç çalıştırmazsak gayet sağlıklı motor |
Bmw 4.18i kullanıcı yorumları (2. sayfa)
-
-
Siz çalıştırmazsınız :)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam sizin araçta da sürekli su eksiltme sorunu yaşanıyormuydu. Ben sırf bu yüzden arkadaşımın aracını almaktan vazgeçmiştim. Oda bana alma demişti, çünkü sürekli araca su eklediğini servisin bunun kronik bir arıza olduğunu BMW nin buna bir çözüm üretemediğini söylemişti. Bilmiyorum belki belli bir seriden sonra düzelttilermi üretimde.
-
Bu aracın bu kadar motor performansının düşük olması garibime gidiyor. İmkanım olunca bir denemek istiyorum. Normalde 1.0 golf e de gitmiyor diyorlar ama bence gayet yeterli hızlı bir araç.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2017 den bu yana 1.5 136hp 118i kullanıyorum, rutin bakım harici herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Antalya sürekli şehiriçi, full klima vs. 25km ort. hız ile 8.5lt, 25.000km ortalamsı 8.1lt.
Performansı 1/2 serisi için bence gayet yeterli ve iyi.
1/2GC araçlar için iyi olsa da 4GC/X1/X2 gibi araçlara yakışmıyor. Yolda ezip geçiyorsun bunları.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet vardı, 2-3 günde bir kaputu açıp kontrol ederdik. Zaten 3 defa tamamen olduğu yerde suyu bitip çekicilik duruma gelip yolda bıraktı bizi. İçinden su geçen çoğu hortum orjinal olarak sıfırlanmıştır. En son nasıl olduysa yağ kütüğü çatladı suya yağ karıştı. En son servisteki usta bile abi sen yabancı değilsin bu motoru sat kurtul dedi. 1 ve 2 kasaları için güzel motor olabilir ama üst kasalar için ağırlık ile birlikte çok zorlanıyor.
-
Aşırı yavaş bir araç.Uzak durun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4.20d Gran Coup larda kronik sorun var mıdır hocam ?
normalde dizel araç sevmem ama bu araç için dizel bakılabilir diye düşünüyorum ama tabi km 200 binlerde olanlar fiyat olarak gözüme çarpıyor sadece. eskiden benzinli motor 200 bin dizel 100 binden sonra sıkıntı çıkarır derlerdi ama 2015 model 2000 motor dizel bmw kaç binde alınır sizce?
tabi temizse 500 de gider denir genelde ama bu motor için geçerli midir?
-
2.0 GC'ler için bir sorun duymadım ben ama BMW 4 serisi olunca feleğin çemberinden geçmiş araçlar oluyor genelde ona dikkat edin. Aslında dikkat etmeniz gereken boya kaportadan daha çok alt yürür ve motor olur :)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim arkadaşın araç 3 serisi idi. Yetkili Servis Motorun blok içindeki su hazne girişlerinde tasarım hatası olduğunu suyun buharlaşarak vanalardan kaçtığını bununda komple yeni tasarım gerektirdiği için düzeltilemediğini söylemiş. Şimdi bu bir tasarım hatası ise her araçta olması gerekir birilerinde olup birilerinde olmaması garip. Demek ki belli bir seriden sonra motorda ciddi tasarım değişimi yapılmış eğer öyle ise bu daha kötü. Problemli motoru alanların suçu ne. Koskoca firmanın bu yaptığı iş mi.
-
genelde 3 serisi öyle olur hocam, bir arkadaş "yolda düzgün giden F30 göremiyorum, hepsi yan yan gidiyor" diyordu.
zaten eski model premium araç alırken ağır hasarlı olmasın, tavanı kaputu boyalı olmasın, şasi işlemli olmasın diye seçiyoruz mecburen ki motor da sorunsuz olabilsin. motorun kendisini de bir ustaya göstermek lazım sanırım expertiz sonucuna güven olmaz. exp firmaları yasal sorumluluğu atmak için yağ kaçağı yok yazar geçer, sonradan çıkınca da ben baktığımda yoktu der çıkar işin içinden.
-
Çöp bir motor. Arkadaşim 2018 den beri kullaniyor. Km 50bin civarinda şu an. Adamda saç kalmadı kronikleriyle ugrasmaktan. Satip yerine cupra formentor alacak..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüketime çok takılmayın benim polo da 8 10 litre yakiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu ödüller daha motor/araç lansmanında ilk gazeteci testlerinden sonra veriliyor.. 3-5 gün arabayı kullanıp aday yapıyorlar.
geçmiş bu tip ödül alıp sonra patlayan motor mezarlığından ibaret desek yalan olmaz. Fiat'ın 2 silindir twinair motoru dünyanın ödülünü aldı.. uzun testlerde ortaya çıktı ki ne performans var, ne ekonomi var, devir bandı berbat sadece mikro hacim-yüksek güç denklemine haksızca ödül almışlardı. silindi gitti makina. ilk versiyonları resmen motor yiyen 1.2 puretech'de öyle, 1.0 ecoboost'da öyle.
velhaslı kelam alınan verilen ödül bir motoru konuşurken bakılacak son şeydir.. doğrudur B38 N13 gibi her yeri problem değil ve internalleri sağlamdır ama bu motora en sağlıklı motorlardan demek, gerçekten taş gibi çalışan ömürlük bir sürü makinaya hakarettir hocam.
-
Estafurullah çalışan uzun ömürlü makinelere lafım yok. N13 ile karşılaştırdım. Ödül almadığı gerçeğini değiştirmez. O dönem için konuşursak mantıklı verilen ödül. Puretech ya da multiair içinde aynısı geçerlş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bende f30 3.18 i var, değerleri benzer olacaktır.
performans olarak öyle yarışacağım edeceğim derdin yoksa gayet yeterli performansı var. alırken turbo ve manifolduna iyi baktır. bunlardaki turbo su soğutmalı, manifolddan kaçak olmadğına emin ol.
-
Bir an başlığı ben mi açmışım diye şaşırdım. Tam da 4 serisi bakıyordum. İlanlarda bakıyorum, araç ateş ediyor ve fiyatları da bu kasaya göre harbiden çok iyi.
Kronik sorunları var deniyor ama iyice kontrol edilse alınır mı alınmaz mı emin olamadım şimdi.
-
Arabayı ilk kullan dip gaz yap sports falan al diceksin ki ya boş yapıyolarmış gidiyor işte sesi mesi de güzel o anki heyecanla. Sonra satın al uzun yola çık geçmek istediğin hiç bir arabayı geçemediğinde 120 ile dip gaz yapıp 10 saniye sonra 140 a anca geldiğinde anlayacaksın yavaşlığını
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.3 silindir 1.5 turbo bmw motorları çok sağlıklı motorlar değildir, zaten daha sonra da üst segment araçlardan da kullanımı kaldırıldı. Performanslı bir motor değil, 4 serisini rahat rahat yürüten de bir motor değil.
Ödüllü sağlıklı motor spor olsun diye mi kaldırıldı bu araçlardan? Bu kadar kronik sorunlu başka bir Bmw motoru gelmedi uzun zamandır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X