Şimdi Ara

BMW 5 SERiSi G30- (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6.832
Cevap
117
Favori
610.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet mayıs teslim ve adaptif ledliydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mayıs teslimlere adaptif led takamıyoruz fabrikada Yok dediler

    Üreticide sıkıntı olmuş haziran üretim olacak dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bmw sitesinde teknik veriler de 2000 cc benzinli ve dizel motorlu aracların bos agırlı 1615 kg ve aynı yazılmış ,sizce tuhaflık yokmu ,dizelin daha agır olması gerekmezmi ?
  • borusan ceo su yıl sonunda 1.6 dizeli getireceklerini söyledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankebut34_57

    borusan ceo su yıl sonunda 1.6 dizeli getireceklerini söyledi

    hangi modellere ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankebut34_57

    borusan ceo su yıl sonunda 1.6 dizeli getireceklerini söyledi

    yeni ceo arıyorlar, bugün yarın ceo değişir :)
  • Sipariş Hazirana ötelenince ben de rengi değiştirdim mediterranean blue yaptım + deri kaplama ekledim
  • alwaysfc kullanıcısına yanıt
    Tabiiki G30

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakitini merak edenler varsa bende 428i xdrive var aynı motora sahip kiloda hemen hemen ayni şehir içi sakin kullanim 10-11 litre agresif kullanim motoru isinana kadar sabrederseniz 14-16 litre motorun isinmasini beklemeden gaza basarsaniz dahada fazla oluyor ama gucune gorede yaksın birşey olmaz dedirtiyor insana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi gunler 530i siparis verdim istinye borusandan

    M paket

    Carbon black

    Cognac dakota

    F1 sanziman

    Park asistani plus

    Harman kardon

    Adaptif led

    387.000 indirimli fiyat

    Hazirna uretim temmuzda gelir dediler

    Sizce eklenmesi cikarilmasi gereken baska bir sey veya bir oneriniz var midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, G30 5.30i benzinli modelini test ettim, hatta arka koltuğunda da yolculuk yaparak bazı tecrübeler edindim. Araç hızlanma konusunda çok başarılı ve sürati hiç belli etmiyor, hatta olur olmaz yerlerde 200 km/h hızlarda buluyorsunuz kendinizi. Araç ne kadar iyi hızlanıyorsa o kadar da iyi frenliyor, içerde en ufak tereddüt yok ve insanın içi çalkalanmıyor. Konfor ve sessizlik çok iyi, arka koltukta bile yüksek hızlarda rahatsızlık vermiyor, 19" jant olmasına rağmen herhangi bir sıkıntı yoktu. Bu araç çok keyifli gerçek olan bu, özellikle uzun yolda değerini size gösterecek bir araç.

    Kendimce en büyük eleştirim iç malzeme kalitesine olur, E serisini baz alırsak kesinlikle daha geride ve daha gösterişsiz bir iç mekanı var, uzun yıllar kullanımlarda malzeme kalitesi sorun yaratır mı bilemiyorum... Bmw biraz olsun klasiğini aşıp iç mekanda devrim yapabilirdi, bu fiyata biraz daha iyisi olmalıydı. Gerçi Bmw tekniği ve dinamiğiyle öne çıkan araçlar sunuyor, bu aracı tercih edenleri üzecek kadar da kötü bir malzeme kalitesi yok, ülkeyi baştan sona gezsek yormayacak bir araç hissiyatı verdi, normal şartlarda alınır mı; kesinlikle evet...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Merhabalar, G30 5.30i benzinli modelini test ettim, hatta arka koltuğunda da yolculuk yaparak bazı tecrübeler edindim. Araç hızlanma konusunda çok başarılı ve sürati hiç belli etmiyor, hatta olur olmaz yerlerde 200 km/h hızlarda buluyorsunuz kendinizi. Araç ne kadar iyi hızlanıyorsa o kadar da iyi frenliyor, içerde en ufak tereddüt yok ve insanın içi çalkalanmıyor. Konfor ve sessizlik çok iyi, arka koltukta bile yüksek hızlarda rahatsızlık vermiyor, 19" jant olmasına rağmen herhangi bir sıkıntı yoktu. Bu araç çok keyifli gerçek olan bu, özellikle uzun yolda değerini size gösterecek bir araç.

    Kendimce en büyük eleştirim iç malzeme kalitesine olur, E serisini baz alırsak kesinlikle daha geride ve daha gösterişsiz bir iç mekanı var, uzun yıllar kullanımlarda malzeme kalitesi sorun yaratır mı bilemiyorum... Bmw biraz olsun klasiğini aşıp iç mekanda devrim yapabilirdi, bu fiyata biraz daha iyisi olmalıydı. Gerçi Bmw tekniği ve dinamiğiyle öne çıkan araçlar sunuyor, bu aracı tercih edenleri üzecek kadar da kötü bir malzeme kalitesi yok, ülkeyi baştan sona gezsek yormayacak bir araç hissiyatı verdi, normal şartlarda alınır mı; kesinlikle evet...

    Gözünüze kalitesiz gelen yerle nereler ?
    Yoksa Kalite hissi mi zayıf ?

    Ben kalitesini çok beğendim, evet mercedes biraz daha şaşaya önem veriyor ama bu ne onu daha kaliteli ne de bunu daha kalitesiz yapmaz.
    Ayrıca E serisi 3*4 kere kullandım inanılmaz ses gelıyor ıcerıye hem motor hem rüzgar sesi, yalıtım basarısız...

    5 serisinde begenmedıgım tek yer direksıyonun solunda kalan gözlük koyma yeri gibi bir alan var, içini kadife yapabilirlerdi.

    Sunroof oldukca buyuk olmus acayıp ferahlık katmıs, ön konsol zaten muazzam hele metal ve ahsap bırlesımlerındekı ıscılık harika, ahsaplar da cok elit durus katmıs
    Ekran ve ambians aydınlatma çok güzel gorunuyor...

    Ben koltukları dakota aldım, ön paneli de deri kaplattım, sanırım başka eksik yok, kaliteyi daha da üste taşımıştır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bimmerfan

    Iyi gunler 530i siparis verdim istinye borusandan

    M paket

    Carbon black

    Cognac dakota

    F1 sanziman

    Park asistani plus

    Harman kardon

    Adaptif led

    387.000 indirimli fiyat

    Hazirna uretim temmuzda gelir dediler

    Sizce eklenmesi cikarilmasi gereken baska bir sey veya bir oneriniz var midir?

    Hayırlı olsun

    Park asistani plus almadım ben
    + olarak deri kaplama göğüs var
    391.500 geldi benimkisi de
    Mayıs üretim haziran teslim
  • Ceplerin içleri, sanırım buna torpido da dahil zeminleri plastikti kadife değildi, havalandırma ızgaraları da bendeki X1'den pek farklı değildi, ön koltuk konforu E serisinden geride bence, arka koltuk ise çok rahattı, dediğim gibi E serisine göre kıyaslarsak iç kısım daha gösterişsiz kalıyor, bunda E serisinin başarılı iç aydınlatmasının da payı büyük bence.



    Bir de ben aracı görmeden önce M paket almaya gerek yok diyordum ancak aracı görünce iş değişti, hem görüntü olarak hem de alcantara koltuk açısından m paket harika olmuş, aradaki farka değer. Ülke koşulları netleşsin, ben de 5.30i x drive m paket + harman kardon + park asistanı plus düşünüyorum. Adaptif led için tam karar veremedim, gece görüş kalitesi gerçekten iyileşiyorsa düşünülebilir, yoksa aracın far görüntüsü değişecek diye bu opsiyonu almak istemem. Otomatik uzun kısa far geçişi sağlıklı çalışıyor mu bunu da öğrenmek lazım, yolda sürekli sellektör yiyeceksek bir anlamı yok bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alwaysfc kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkurler size de hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Ceplerin içleri, sanırım buna torpido da dahil zeminleri plastikti kadife değildi, havalandırma ızgaraları da bendeki X1'den pek farklı değildi, ön koltuk konforu E serisinden geride bence, arka koltuk ise çok rahattı, dediğim gibi E serisine göre kıyaslarsak iç kısım daha gösterişsiz kalıyor, bunda E serisinin başarılı iç aydınlatmasının da payı büyük bence.



    Bir de ben aracı görmeden önce M paket almaya gerek yok diyordum ancak aracı görünce iş değişti, hem görüntü olarak hem de alcantara koltuk açısından m paket harika olmuş, aradaki farka değer. Ülke koşulları netleşsin, ben de 5.30i x drive m paket + harman kardon + park asistanı plus düşünüyorum. Adaptif led için tam karar veremedim, gece görüş kalitesi gerçekten iyileşiyorsa düşünülebilir, yoksa aracın far görüntüsü değişecek diye bu opsiyonu almak istemem. Otomatik uzun kısa far geçişi sağlıklı çalışıyor mu bunu da öğrenmek lazım, yolda sürekli sellektör yiyeceksek bir anlamı yok bence.

    Sadece dediğim yer kaplanmamış gerisi hep kadife kaplı
    Havalandırma ızgaraları mat kullanılmıs evet orası daha çekici olabilirdi, katılıyorum size
    Adaptif led hem tasarımı degıstırıyor hem de acayıp basarılı hatta bence ilk eklenmesı gereken opsıyon o, tasarım direkt ayrısıyor
    Yanında otomatik uzun var geliyor, eski opsiyonda iyi calısıyordu bu daha gelısmıs dedıler, led oldugu ıcın bence göz almaz.
    gece 500mt kadar aydınlatmadan bahsedıyorlar. Koltuklar eskisine ve E'ye göre daha sportif olmus, yanal destekler buyumus o biraz yayılmanızı engelluıyor ayarlardan acmak lazım, benım gibi agresıf kullananlar ıcın artı bır ozellılk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Ceplerin içleri, sanırım buna torpido da dahil zeminleri plastikti kadife değildi, havalandırma ızgaraları da bendeki X1'den pek farklı değildi, ön koltuk konforu E serisinden geride bence, arka koltuk ise çok rahattı, dediğim gibi E serisine göre kıyaslarsak iç kısım daha gösterişsiz kalıyor, bunda E serisinin başarılı iç aydınlatmasının da payı büyük bence.



    Bir de ben aracı görmeden önce M paket almaya gerek yok diyordum ancak aracı görünce iş değişti, hem görüntü olarak hem de alcantara koltuk açısından m paket harika olmuş, aradaki farka değer. Ülke koşulları netleşsin, ben de 5.30i x drive m paket + harman kardon + park asistanı plus düşünüyorum. Adaptif led için tam karar veremedim, gece görüş kalitesi gerçekten iyileşiyorsa düşünülebilir, yoksa aracın far görüntüsü değişecek diye bu opsiyonu almak istemem. Otomatik uzun kısa far geçişi sağlıklı çalışıyor mu bunu da öğrenmek lazım, yolda sürekli sellektör yiyeceksek bir anlamı yok bence.

    arka koltukta otururken, ayakları ön koltuğun altına sokabildiniz mi?

    ben 3 serisinde bunu yapamadığım için çok rahatsız hissetmiştim kendimi... (f30 ve e90)

    merak ettim.... benim eski mondeom'da bile ön koltuğun altına rahatlıkla giriyor, arkada oturanın ayakları. (kafadan 5-6 cm yükseklik olurdu)




  • Merhabalar, ön koltuğa doğru ayaklarımı uzattım mı inanın hiç hatırlamıyorum. Ancak şöyle bir şey var, benim araç F48 X1 ve bu araçlar arka koltuk diz mesafesi açısından eşsiz, G30 arka koltukta hiç bir darlık ve sıkışık ortam hissetmediğime göre demek G30 arka yaşam alanı açısından gayet başarılı. F10 modeline göre de arka yaşam alanı bana daha iyi geldi, baş mesafesi de X1'den sonra rahatsızlık vermedi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faizsiz kredi gibi bir kampamya yoktu ancak teklif kagidimda bir kredi ornegi vardi onu da sizinle su sekilde paylasayim:

    BMW 5 SERiSi G30-

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Bende tercihimi 530i M paket bluestone renk, Dakota gece mavi deri döşeme, 19" 664 jant,günes koruma arka camlar,adaptif led far, oto uzun far, harman ses sistemi, m arka rüzgarlık Nisan üretimi Mayıs 15-30 aralığında gelecek sekilde vermiştim.
    Araba benim içime çok sindi zira f10 modeli de benim için alım potansiyeli güzel bir araçtı. Ancak yeni kasa çıkacak diye 1.5 senedir bekliyorum. Beklediğime de değdi. En azından benim beklentilerimi karşıladı. Dış çıtaları hepsini nikelaj yaptırdım.Fiyat hususu yarın bir gün 1,6 motor gelince süreci nereye götürür bilemem. ancak keyifle süreceğime inandığım bir araç oldu ve sabırsızlıkla bekliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.