Bildirim
BMW 5 SERiSi G30- (13. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü, 2 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
450 bin tl arabaya veripte 100 km de 3 lt az yaksın diye dizeli tercih etmek büyük ironi, üstelik motor çok daha güçsüz. -
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor. -
Bu aracın fiyatının ülkede çok büyük bir değişiklik olmassa uzun süre aynı kalacağını düşünüyorum.
Çok yüksek fiyattan girip bu rakamlara alışılması bekleniyor.
1 yıl sonra aynı fiyatlar kalırsa bu rakamlar çok absürd gelmeyecek kimseye.
Ama dizel fiyatları gerçekten mantık dışı.
252 hp lik ve 6.2 sn lik motor rakamları çok ilginç.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: JN008
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor.
dizel 600'ü buluyorsa o segmentte maseratti ghibli ile yarışır hale gelmiş demektir... malum sitede sıfırı 680-700bin TL arasında. fermasta nasıl bilmiyorum...
3bin motor ve gerçek anlamda "full" denecek kadar dolu...
aslında çok enteresan benzinde bu güçlere alışık olmadığımız için (2000cc 258 hp) fiyatı neredeyse normal bulur hale geldik ama dizelde gerçekten fark sıkıntı...
yılda 50bin kilometre yapan makam otomobilleri bile dizel mi benzin mi diye düşünür bu sonuca göre... neticede dizel de 9 litreden az yakmicak istanbul trafiğinde. tem'e çıkarsa 7'ye anca düşürür ortalamayı
-
quote:
Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
quote:
Orijinalden alıntı: JN008
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor.
dizel 600'ü buluyorsa o segmentte maseratti ghibli ile yarışır hale gelmiş demektir... malum sitede sıfırı 680-700bin TL arasında. fermasta nasıl bilmiyorum...
3bin motor ve gerçek anlamda "full" denecek kadar dolu...
aslında çok enteresan benzinde bu güçlere alışık olmadığımız için (2000cc 258 hp) fiyatı neredeyse normal bulur hale geldik ama dizelde gerçekten fark sıkıntı...
yılda 50bin kilometre yapan makam otomobilleri bile dizel mi benzin mi diye düşünür bu sonuca göre... neticede dizel de 9 litreden az yakmicak istanbul trafiğinde. tem'e çıkarsa 7'ye anca düşürür ortalamayı
Bendeki şuan dizel benım kullanımımla 10lt cıktı
arkadaslarımda 8lt cıvarında, güç olunca ınsan basmadan duramıyor, agresfi kullanıyor
ben 13-14 olacagını sanmam depo ortalamasının, sehırıcı 12 sehırdısı 7 gibi dusunuyorum
daha oncede cok 2000cc benzın kullandım verdıgınız rakamlar bıraz yuksek
üstelik bu aracta aerodinami en ust duzeyde sınıfının lıderı oldu ve 1550kg dustu eskı araclar 1700 goruyordu neredeyse
sakin kullanan birisi 10*11lt gezer fakan sakin kullanmak ıcın neden 252ps alınsın o da ayrı bır paradoks
Dizele gelince kesınlıkle o rakamlara alınmaz, fıyatların yuksek olma sebebı tamamen kur ve vergi
suan arabalar dolu gelıor onlar da rakamları yukseltıyor, bir süre sonra sadece TR paketi gelirse 400 altına ınecektır bence
cunku donanım ne alırsanız alın +%110 + %18 ıle 2.5 katına cıkıyor
mesala Opsiyon jant aracın ustunde alırsanız 30.000TL
Borusandan sonra alıranız 15.000TL
-
Hocam 5.30daki motor ile 7.30li deki motor ayni veya dengi ise o kadar yakmiyor.
7.30li ile sehiricinde normal bir surusle 9-10 litreydi sehiricinde.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: elano68
Hocam 5.30daki motor ile 7.30li deki motor ayni veya dengi ise o kadar yakmiyor.
7.30li ile sehiricinde normal bir surusle 9-10 litreydi sehiricinde.
Benim de anlayamadığım nokta şu, yeni 7 serisi yeni 5 serisinden 150 kg daha ağır fakat 730i'nin fabrika verisi yakıt tüketimi ortalama 5.7 litre iken 530i'ninki 6.2 litre. Bu arada şimdi farkettim Bmw'nin Türkiye sitesinde 530i için 6.2 litre yazıyor ama global sitesinde (bmw.com) 5.9-5.5 litre gözüküyor. Hangisi doğru acaba? -
quote:
Orijinalden alıntı: alwaysfc
quote:
Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
quote:
Orijinalden alıntı: JN008
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor.
dizel 600'ü buluyorsa o segmentte maseratti ghibli ile yarışır hale gelmiş demektir... malum sitede sıfırı 680-700bin TL arasında. fermasta nasıl bilmiyorum...
3bin motor ve gerçek anlamda "full" denecek kadar dolu...
aslında çok enteresan benzinde bu güçlere alışık olmadığımız için (2000cc 258 hp) fiyatı neredeyse normal bulur hale geldik ama dizelde gerçekten fark sıkıntı...
yılda 50bin kilometre yapan makam otomobilleri bile dizel mi benzin mi diye düşünür bu sonuca göre... neticede dizel de 9 litreden az yakmicak istanbul trafiğinde. tem'e çıkarsa 7'ye anca düşürür ortalamayı
Bendeki şuan dizel benım kullanımımla 10lt cıktı
arkadaslarımda 8lt cıvarında, güç olunca ınsan basmadan duramıyor, agresfi kullanıyor
ben 13-14 olacagını sanmam depo ortalamasının, sehırıcı 12 sehırdısı 7 gibi dusunuyorum
daha oncede cok 2000cc benzın kullandım verdıgınız rakamlar bıraz yuksek
üstelik bu aracta aerodinami en ust duzeyde sınıfının lıderı oldu ve 1550kg dustu eskı araclar 1700 goruyordu neredeyse
sakin kullanan birisi 10*11lt gezer fakan sakin kullanmak ıcın neden 252ps alınsın o da ayrı bır paradoks
Dizele gelince kesınlıkle o rakamlara alınmaz, fıyatların yuksek olma sebebı tamamen kur ve vergi
suan arabalar dolu gelıor onlar da rakamları yukseltıyor, bir süre sonra sadece TR paketi gelirse 400 altına ınecektır bence
cunku donanım ne alırsanız alın +%110 + %18 ıle 2.5 katına cıkıyor
mesala Opsiyon jant aracın ustunde alırsanız 30.000TL
Borusandan sonra alıranız 15.000TL
Arkadaşım şu rakamları nasıl buluyorsunuz merak ediyorum :)
2013 model 320d: 80 bin km kullandım ortalama tüketimim 5,7 litre
2015 model 320i ed 40.yıl: 20 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,5 litre
2013 model 525 xdrive: 70 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,3 litre
Üçünün de güzergahı aynı, çoğu trafiksiz ama nispeten yüksek hızlarda (130-140 km/s). Neredeyse fren hiç kullanmıyorum (Balata değişim sürem biraz abartıyorum gibi gelecek ama en az 80 bin km). Yalnız gaz konusunda yola çıkar çıkmaz olmam gereken hıza kadar hızlı ivmelenirim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: arjen robben
quote:
Orijinalden alıntı: alwaysfc
quote:
Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
quote:
Orijinalden alıntı: JN008
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor.
dizel 600'ü buluyorsa o segmentte maseratti ghibli ile yarışır hale gelmiş demektir... malum sitede sıfırı 680-700bin TL arasında. fermasta nasıl bilmiyorum...
3bin motor ve gerçek anlamda "full" denecek kadar dolu...
aslında çok enteresan benzinde bu güçlere alışık olmadığımız için (2000cc 258 hp) fiyatı neredeyse normal bulur hale geldik ama dizelde gerçekten fark sıkıntı...
yılda 50bin kilometre yapan makam otomobilleri bile dizel mi benzin mi diye düşünür bu sonuca göre... neticede dizel de 9 litreden az yakmicak istanbul trafiğinde. tem'e çıkarsa 7'ye anca düşürür ortalamayı
Bendeki şuan dizel benım kullanımımla 10lt cıktı
arkadaslarımda 8lt cıvarında, güç olunca ınsan basmadan duramıyor, agresfi kullanıyor
ben 13-14 olacagını sanmam depo ortalamasının, sehırıcı 12 sehırdısı 7 gibi dusunuyorum
daha oncede cok 2000cc benzın kullandım verdıgınız rakamlar bıraz yuksek
üstelik bu aracta aerodinami en ust duzeyde sınıfının lıderı oldu ve 1550kg dustu eskı araclar 1700 goruyordu neredeyse
sakin kullanan birisi 10*11lt gezer fakan sakin kullanmak ıcın neden 252ps alınsın o da ayrı bır paradoks
Dizele gelince kesınlıkle o rakamlara alınmaz, fıyatların yuksek olma sebebı tamamen kur ve vergi
suan arabalar dolu gelıor onlar da rakamları yukseltıyor, bir süre sonra sadece TR paketi gelirse 400 altına ınecektır bence
cunku donanım ne alırsanız alın +%110 + %18 ıle 2.5 katına cıkıyor
mesala Opsiyon jant aracın ustunde alırsanız 30.000TL
Borusandan sonra alıranız 15.000TL
Arkadaşım şu rakamları nasıl buluyorsunuz merak ediyorum :)
2013 model 320d: 80 bin km kullandım ortalama tüketimim 5,7 litre
2015 model 320i ed 40.yıl: 20 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,5 litre
2013 model 525 xdrive: 70 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,3 litre
Üçünün de güzergahı aynı, çoğu trafiksiz ama nispeten yüksek hızlarda (130-140 km/s). Neredeyse fren hiç kullanmıyorum (Balata değişim sürem biraz abartıyorum gibi gelecek ama en az 80 bin km). Yalnız gaz konusunda yola çıkar çıkmaz olmam gereken hıza kadar hızlı ivmelenirim.
trafiksiz uzun yol şartlarında verdiğiniz rakamlar normal ancak şehiriçi 320i nin 9dan aşağı yakmasının imkanı yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: arjen robben
quote:
Orijinalden alıntı: alwaysfc
quote:
Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
quote:
Orijinalden alıntı: JN008
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor.
dizel 600'ü buluyorsa o segmentte maseratti ghibli ile yarışır hale gelmiş demektir... malum sitede sıfırı 680-700bin TL arasında. fermasta nasıl bilmiyorum...
3bin motor ve gerçek anlamda "full" denecek kadar dolu...
aslında çok enteresan benzinde bu güçlere alışık olmadığımız için (2000cc 258 hp) fiyatı neredeyse normal bulur hale geldik ama dizelde gerçekten fark sıkıntı...
yılda 50bin kilometre yapan makam otomobilleri bile dizel mi benzin mi diye düşünür bu sonuca göre... neticede dizel de 9 litreden az yakmicak istanbul trafiğinde. tem'e çıkarsa 7'ye anca düşürür ortalamayı
Bendeki şuan dizel benım kullanımımla 10lt cıktı
arkadaslarımda 8lt cıvarında, güç olunca ınsan basmadan duramıyor, agresfi kullanıyor
ben 13-14 olacagını sanmam depo ortalamasının, sehırıcı 12 sehırdısı 7 gibi dusunuyorum
daha oncede cok 2000cc benzın kullandım verdıgınız rakamlar bıraz yuksek
üstelik bu aracta aerodinami en ust duzeyde sınıfının lıderı oldu ve 1550kg dustu eskı araclar 1700 goruyordu neredeyse
sakin kullanan birisi 10*11lt gezer fakan sakin kullanmak ıcın neden 252ps alınsın o da ayrı bır paradoks
Dizele gelince kesınlıkle o rakamlara alınmaz, fıyatların yuksek olma sebebı tamamen kur ve vergi
suan arabalar dolu gelıor onlar da rakamları yukseltıyor, bir süre sonra sadece TR paketi gelirse 400 altına ınecektır bence
cunku donanım ne alırsanız alın +%110 + %18 ıle 2.5 katına cıkıyor
mesala Opsiyon jant aracın ustunde alırsanız 30.000TL
Borusandan sonra alıranız 15.000TL
Arkadaşım şu rakamları nasıl buluyorsunuz merak ediyorum :)
2013 model 320d: 80 bin km kullandım ortalama tüketimim 5,7 litre
2015 model 320i ed 40.yıl: 20 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,5 litre
2013 model 525 xdrive: 70 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,3 litre
Üçünün de güzergahı aynı, çoğu trafiksiz ama nispeten yüksek hızlarda (130-140 km/s). Neredeyse fren hiç kullanmıyorum (Balata değişim sürem biraz abartıyorum gibi gelecek ama en az 80 bin km). Yalnız gaz konusunda yola çıkar çıkmaz olmam gereken hıza kadar hızlı ivmelenirim.
Getir arabayı nasıl buluyorum göstereyim :)
Valla ben basıyorum
Şuan 4.20d 10LT'de :)
2 sene önce 3.16 vardı fazla basmazdım onun da ortalaması 10lt idi
-
Bazıları böyle başarılı değerler elde ediyor herhalde çok kısa sürede max hıza çıkmakla ilgili.Orta derecede gazlı gitmek tüketimi artırıyor ama kısa sürede hızlanıp arada gazdan ayak çekmek tüketimi azaltıyor.Ancak o şekilde olabilir,ben bunun farkına bir süredir vardım ama onda da iyi şoför olmak lazım ivmelenme çok hızlı olunca kaza olursa parça pinçik olursunuz.Şahsen ben o öyle kullanamıyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: arjen robben
quote:
Orijinalden alıntı: alwaysfc
quote:
Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
quote:
Orijinalden alıntı: JN008
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor.
dizel 600'ü buluyorsa o segmentte maseratti ghibli ile yarışır hale gelmiş demektir... malum sitede sıfırı 680-700bin TL arasında. fermasta nasıl bilmiyorum...
3bin motor ve gerçek anlamda "full" denecek kadar dolu...
aslında çok enteresan benzinde bu güçlere alışık olmadığımız için (2000cc 258 hp) fiyatı neredeyse normal bulur hale geldik ama dizelde gerçekten fark sıkıntı...
yılda 50bin kilometre yapan makam otomobilleri bile dizel mi benzin mi diye düşünür bu sonuca göre... neticede dizel de 9 litreden az yakmicak istanbul trafiğinde. tem'e çıkarsa 7'ye anca düşürür ortalamayı
Bendeki şuan dizel benım kullanımımla 10lt cıktı
arkadaslarımda 8lt cıvarında, güç olunca ınsan basmadan duramıyor, agresfi kullanıyor
ben 13-14 olacagını sanmam depo ortalamasının, sehırıcı 12 sehırdısı 7 gibi dusunuyorum
daha oncede cok 2000cc benzın kullandım verdıgınız rakamlar bıraz yuksek
üstelik bu aracta aerodinami en ust duzeyde sınıfının lıderı oldu ve 1550kg dustu eskı araclar 1700 goruyordu neredeyse
sakin kullanan birisi 10*11lt gezer fakan sakin kullanmak ıcın neden 252ps alınsın o da ayrı bır paradoks
Dizele gelince kesınlıkle o rakamlara alınmaz, fıyatların yuksek olma sebebı tamamen kur ve vergi
suan arabalar dolu gelıor onlar da rakamları yukseltıyor, bir süre sonra sadece TR paketi gelirse 400 altına ınecektır bence
cunku donanım ne alırsanız alın +%110 + %18 ıle 2.5 katına cıkıyor
mesala Opsiyon jant aracın ustunde alırsanız 30.000TL
Borusandan sonra alıranız 15.000TL
Arkadaşım şu rakamları nasıl buluyorsunuz merak ediyorum :)
2013 model 320d: 80 bin km kullandım ortalama tüketimim 5,7 litre
2015 model 320i ed 40.yıl: 20 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,5 litre
2013 model 525 xdrive: 70 bin km kullandım ortalama tüketimim 7,3 litre
Üçünün de güzergahı aynı, çoğu trafiksiz ama nispeten yüksek hızlarda (130-140 km/s). Neredeyse fren hiç kullanmıyorum (Balata değişim sürem biraz abartıyorum gibi gelecek ama en az 80 bin km). Yalnız gaz konusunda yola çıkar çıkmaz olmam gereken hıza kadar hızlı ivmelenirim.
hiç trafik yok galiba...
130 140 km 8. viteste düşük devir hiç durmadan bu ortalamalar gayet normal...
bilgiler için teşekkürler iyi fikir olur kıyas açısından....
-
quote:
Orijinalden alıntı: alwaysfc
quote:
Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras
quote:
Orijinalden alıntı: JN008
İyi güzel söylüyorsunuz da bu 530 i de 13-14 lt yakar kesin şehir içinde..Dizelini uygun vermeliler sonuçta temelde 3 kasadan aman aman bir üstünlüğü de yok.Minimum 400 bin ver ayda da 2 bin yaksın..Biraz zor valla..Yeni 5 in fiyatları çok yüksek..Biraz donanım ekleyince iyice zıplıyor fiyatları.5-600 bine bulu alacak adam biraz daha sıkıp porsche alır.Bu aracı alacak adamın kenarda lazım olmayan 1,5-2 milyonu olmalı ki düşünmeden alsın.Yada şirket üstünden alınır.İlk heves herkes şöyle bi bakıyor.Kısa sürede ilgi azalır.Bakın forumda bile 2 gündür ilgi alaka kalmadı,kimse bir şey yazmıyor.
dizel 600'ü buluyorsa o segmentte maseratti ghibli ile yarışır hale gelmiş demektir... malum sitede sıfırı 680-700bin TL arasında. fermasta nasıl bilmiyorum...
3bin motor ve gerçek anlamda "full" denecek kadar dolu...
aslında çok enteresan benzinde bu güçlere alışık olmadığımız için (2000cc 258 hp) fiyatı neredeyse normal bulur hale geldik ama dizelde gerçekten fark sıkıntı...
yılda 50bin kilometre yapan makam otomobilleri bile dizel mi benzin mi diye düşünür bu sonuca göre... neticede dizel de 9 litreden az yakmicak istanbul trafiğinde. tem'e çıkarsa 7'ye anca düşürür ortalamayı
Bendeki şuan dizel benım kullanımımla 10lt cıktı
arkadaslarımda 8lt cıvarında, güç olunca ınsan basmadan duramıyor, agresfi kullanıyor
ben 13-14 olacagını sanmam depo ortalamasının, sehırıcı 12 sehırdısı 7 gibi dusunuyorum
daha oncede cok 2000cc benzın kullandım verdıgınız rakamlar bıraz yuksek
üstelik bu aracta aerodinami en ust duzeyde sınıfının lıderı oldu ve 1550kg dustu eskı araclar 1700 goruyordu neredeyse
sakin kullanan birisi 10*11lt gezer fakan sakin kullanmak ıcın neden 252ps alınsın o da ayrı bır paradoks
Dizele gelince kesınlıkle o rakamlara alınmaz, fıyatların yuksek olma sebebı tamamen kur ve vergi
suan arabalar dolu gelıor onlar da rakamları yukseltıyor, bir süre sonra sadece TR paketi gelirse 400 altına ınecektır bence
cunku donanım ne alırsanız alın +%110 + %18 ıle 2.5 katına cıkıyor
mesala Opsiyon jant aracın ustunde alırsanız 30.000TL
Borusandan sonra alıranız 15.000TL
benzinli turbosuz motorlar 10 lt altına düşer ama turbolu 1.6 ya da 2.0lt ne sonuç verir bakmak lazım...
eski 318i vardı bende e90 o da 2000cc turbosuzdu 129 hp olanlardan. mesela trafikte (ingiltere) 10 lt yakardı...
bakalım
-
turbo 2.0 araçlarar atmosferikten daha az yakıyor(basmazsanız). basarsanız su gibi içer ama turbo benzinli araçta üst limit yok gibi bişey.
2.0 honda kullanıyorum turbo benzin. 8-9 litre ortalamayla da gidebiliyorum 13-14 ortalamaylada. Limitleri zorlarsam 20+ ortalamada çıkıyor.
530i gibi bir araç bence normal kullanımda şehiriçi 11-12 den az yakmaz. üstüne çok rahat çıkar altına çok zor düşer diye tahmşn ediyorum. kasarsanız belki 9-10'a düşer ama o şekildede o araba sürülmez zaten. xdrive için rakamlar daha yüksek olur tabi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: BenGiDeR
turbo 2.0 araçlarar atmosferikten daha az yakıyor(basmazsanız). basarsanız su gibi içer ama turbo benzinli araçta üst limit yok gibi bişey.
2.0 honda kullanıyorum turbo benzin. 8-9 litre ortalamayla da gidebiliyorum 13-14 ortalamaylada. Limitleri zorlarsam 20+ ortalamada çıkıyor.
530i gibi bir araç bence normal kullanımda şehiriçi 11-12 den az yakmaz. üstüne çok rahat çıkar altına çok zor düşer diye tahmşn ediyorum. kasarsanız belki 9-10'a düşer ama o şekildede o araba sürülmez zaten. xdrive için rakamlar daha yüksek olur tabi.
bunu anlatmak istedim ben de...
atmosferik motor 2000cc ford mondeo var bende 2004 model 145hp olan motordan, dur kalk trafikte 9,4 civarı yakıyor. uzun yola çıkınca 8,6'lara düştü. tabi bu kadar yüksek olmasının sebebi 5 vites olması. 120 km/h giderken motor devri 2500 civarında dolanıyor. 8 vites bir araç olsa 800-1000 döndürür ki 2 kat demek bu...
turbo ise bastığında, atmosferikten daha çok yakıyor. teknik sebebi bilmiyorum (bilen biri kesin vardır)
-
aracin ne kadar yakacagini varolan araciniz ve bu aracin co2 emisyonlarına bakarak tahmin edebilirsiniz
marka ,model,model yili,motor , sanzimani ve suanki aracla ne kadar tukettiginizi (veya kısaca suanki aracinizin co2 degerini ve ne yaktigini) soyleyin ben bu aracin sizde kac yakacagini soyliyim,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goofyitu -- 12 Nisan 2017; 10:20:24 > -
Adaptif led üretimi yetişmediği icin siparişleri 2 ay öteliyorlar
Size dönüş yapan oldu mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: alwaysfc
Adaptif led üretimi yetişmediği icin siparişleri 2 ay öteliyorlar
Size dönüş yapan oldu mi ?
nasıl yani? Beni arayan olmadı? -
Sizde adaptif led var mi ?
Benim arac mayıs teslim idi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X