Şimdi Ara

BMW E30 3.16İ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
5.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Meraba arkadaşlar e30 almaya karar verdım bitane buldum 88 model 3.16i. fiyatıda 9.750 lira araç sahıbıyle anlastık ama arabanın neresıne bakmalıyım veya baktırmalıyım temız olup olmadıgını nasıl anlayabılırım ? şimdiden teşekkurler :)



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serbay06

    Meraba arkadaşlar e30 almaya karar verdım bitane buldum 88 model 3.16i. fiyatıda 9.750 lira araç sahıbıyle anlastık ama arabanın neresıne bakmalıyım veya baktırmalıyım temız olup olmadıgını nasıl anlayabılırım ? şimdiden teşekkurler :)

    E30 da 3.16 hiç tat vermez.Eğer düz 3.16 ise zaten yok ama 3.16i ise 87 sonrası m40 motorlu hoşnut kalabilirsin beklentine göre

    Düzgün bi 3.16 ve dolu piyasa fiyatı şu anda 12 liradan aşagı ağzını açan yok.

    Ha illaha alıcagım diyorsan değişen'e pek bakma sonuçta bmw vede eski bir araç model yılına göre.Şaselere baktır ön panel içlerine direklere filan baktır.Yani aracın gövde aksamında sıkıntı olmasın.


  • Serbay06 S kullanıcısına yanıt
    :) yeni kayıt oldum ama e30 hakkında süper bılgıye sahıbım dıyebılırım.. e30 3.16i alacaksan motor M40 olmalı 88 model e30 9750 e alırsan emınım kı bı 5000 rahat harcarsın çunku pıyasada o paralara duzgun yıpranmamıs e30 kalmadı ıyı bır e30 13000 tl den baslar..full+full olmak sartı ıle..
  • 1.6 yetersiz gelebilir 2.0 ve yukarısı makul olur.
  • MPower Huso kullanıcısına yanıt
    Merhaba hemen konuya girim. 3-4 ay sonra bu aracı almayı düşünüyorum bu arabayı almak cesaret ister biliyorum ama hastayım bu araca.
    11.000tl ile 14.000tl arası bir e30 almayı düşünüyorum sizden istedigim e30 alırken motorunda neye dikkat etmeliyim. (drift hastası degilim) kaç bin km önerirsiniz ben internette araştırırken 400 binde yine gördüm.
    yakıtı düşününce 316i yerine 318i almayı düşünüyorum yada yakıta önerdiginz bir seçenek varmı? sedan tipi olucak aile aracı olarak kulanılacak.
    E30 da zamanla oluşa bilecek sorunları söylerseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BMW-

    Merhaba hemen konuya girim. 3-4 ay sonra bu aracı almayı düşünüyorum bu arabayı almak cesaret ister biliyorum ama hastayım bu araca.
    11.000tl ile 14.000tl arası bir e30 almayı düşünüyorum sizden istedigim e30 alırken motorunda neye dikkat etmeliyim. (drift hastası degilim) kaç bin km önerirsiniz ben internette araştırırken 400 binde yine gördüm.
    yakıtı düşününce 316i yerine 318i almayı düşünüyorum yada yakıta önerdiginz bir seçenek varmı? sedan tipi olucak aile aracı olarak kulanılacak.
    E30 da zamanla oluşa bilecek sorunları söylerseniz sevinirim.

    Bmw işi insanı hiçbir zevke tabi olmasa dahi KANSER e dönüştüren bir hareket insanı haline getiriyor.Ben 100 kişiden 95 inde böyle gördüm.İllahaki bir zevk verdirmek insanı öldüresiye eğlendirmeye teşvik ediyor


    Aracınızın motor konusunda ustanız var ise ona gösteriniz yada bilginiz var ise kendiniz bakınız.Üst kapak çok sıkıntı çıkartıyor.Port polisaj yapıp kapağı silip performans için buda sıkıntılar çıkartabiliyor bu sebepten dolayı çatlak oluyor yada teflon kaynakla kapatılmış oluyor.

    2. ise gaz ayarını bi binip kontrol edin çoğu aracın hava akışı 3.16i ise ayarsız oluyor.

    Ve en önemlisi arıza paneli tam anlamıyla çalışıyormu.İşte krank sensöründen tutunda el frenine kadar kontrol edin ona göre ya yaptıttırın araç sahibine yada masraftan düşünüz.

    3.16 yada 3.18 taraftarı hiçbir zaman değilimdir.3.20 alınız en azından güçlü seri bir aracınız olur diğer araçlara göre daha sıkıntısız binersiniz


    Ha çok yakar diyorsanız diyeceğiniz kelime yanlış.Her ne araç olursa olsun YAKIT HER ZAMAN SAĞ AYAKTA BİTER !.. Peugeot 100 km / 4 litre verirsin adamın birisine 12 litre yaktırıp getirirsin.Bmw orj 3.25 araç 3.0 strokerlenmiş verirsin adama 60 kuruş yaktırır km de 1 liradan aşağıya düşüremeyenler dahi.

    Ama büyük motorlu araç daha iyidir oran orantı düzgün olduğu sürece.Eğer aileniz ile birlikte binicekseniz fazla piyasa aracı olmayan ve fazlada modifiye merakınız yok ise orjinal jantları ile nostalji bir araç yapıp ön takımınızıda bu sayede yormadan keyifli yolculuklar geçirebilirsiniz.




  • MPower Huso kullanıcısına yanıt
    Cevaplarınız için çok teşkür ederim işime yarayacak. 320 ler temizini iyisini bulmak 17 tl nin üstünde onun için pas geçiyorum belki daha sonra, şimdilik 318i iyi diye düşünüyorum.
    Modifiye işine gelince çok severim ama fazla modifiye arabayı bozuyor dediginiz gibi orjnal jantlar süspansiyonlar orjinal bi araç bulmaya çalışacagım, ha en fazla yapacagım görsel olarak mtec 2 body kit olacaktır.
    Bir de birşey sorucam, bu bmw nin m serisi için estoril blue renk ne kadara yaplıyor bi bilginiz var mı ?

    Tekrar teşekür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _M-U-E_ -- 21 Mart 2014; 17:44:51 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW E90 3.16i alınır mı
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -BMW-

    Cevaplarınız için çok teşkür ederim işime yarayacak. 320 ler temizini iyisini bulmak 17 tl nin üstünde onun için pas geçiyorum belki daha sonra, şimdilik 318i iyi diye düşünüyorum.
    Modifiye işine gelince çok severim ama fazla modifiye arabayı bozuyor dediginiz gibi orjnal jantlar süspansiyonlar orjinal bi araç bulmaya çalışacagım, ha en fazla yapacagım görsel olarak mtec 2 body kit olacaktır.
    Bir de birşey sorucam, bu bmw nin m serisi için estoril blue renk ne kadara yaplıyor bi bilginiz var mı ?

    Tekrar teşekür ederim.


    Bütçenizi ve tarzınızı bilmediğim için sadece olasıkları ve gerçek durumları birdirdim tabikide tercih sizindir.

    M2 olarak ben hoş görmüyorum aracı.Eğer düzgün ve orjinal bir araç alırsanız yaptırmayın DEMİR TAMPONLU dursun.ORJİNAL SAFKAN olsun.Farkınızı belli edin.

    USTANIN VE RENGİN KALİTESİNE BAGLI.Astar attırıp 2 - 3 kat boya attırırsanız 2.500 tl civarı.En kalitelisinden yapıp 3 renkli güneş ışığına göre orantılı şekilde yaptırırsanız 4 - 5 - 6 diye fiyatınız artar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower Huso

    quote:

    Orijinalden alıntı: -BMW-

    Cevaplarınız için çok teşkür ederim işime yarayacak. 320 ler temizini iyisini bulmak 17 tl nin üstünde onun için pas geçiyorum belki daha sonra, şimdilik 318i iyi diye düşünüyorum.
    Modifiye işine gelince çok severim ama fazla modifiye arabayı bozuyor dediginiz gibi orjnal jantlar süspansiyonlar orjinal bi araç bulmaya çalışacagım, ha en fazla yapacagım görsel olarak mtec 2 body kit olacaktır.
    Bir de birşey sorucam, bu bmw nin m serisi için estoril blue renk ne kadara yaplıyor bi bilginiz var mı ?

    Tekrar teşekür ederim.


    Bütçenizi ve tarzınızı bilmediğim için sadece olasıkları ve gerçek durumları birdirdim tabikide tercih sizindir.

    M2 olarak ben hoş görmüyorum aracı.Eğer düzgün ve orjinal bir araç alırsanız yaptırmayın DEMİR TAMPONLU dursun.ORJİNAL SAFKAN olsun.Farkınızı belli edin.

    USTANIN VE RENGİN KALİTESİNE BAGLI.Astar attırıp 2 - 3 kat boya attırırsanız 2.500 tl civarı.En kalitelisinden yapıp 3 renkli güneş ışığına göre orantılı şekilde yaptırırsanız 4 - 5 - 6 diye fiyatınız artar.


    Orjinal bulursam zaten araca dokunmam. renk boya hakında verdiginiz bilgiler için de teşekkür ederim.




  • bende cok merak ediyorum ama temizini bulmak anlamak nasil olacak.
    cok kusku uyandirdi insanlarin yorumu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.