Şimdi Ara

Yeni Model Aracı satip 6-7 yaşında BMW alınır mı ?316İ Nasıldır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
1
Favori
8.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha bir yaşını doldurmamış hyundai i20 manuel benzinli styl pan araca sahibim. 10 bin km oldu.
    Araçtan memnunum herhangi bir sıkıntısı yok.Yakıt sorunu vardı onuda lpg ile çözdum.
    Asıl soruya gelelim.
    Aracımı satsam üzerine 10-20 bin koysam.
    BMW 316İ alsam nasıl olur.Aslında 1 serisi dusunmustum ama hachback arabadan sıkıldım.
    BMW araçları gerçekten alınası araçlar B segment bir araca binmektense daha kaliteli oturaklı ve sedan bir araca yonelmeyi dusunuyorum.Amacım 320D idi fakat dizel olayını aklımdan çıkardım.

    316i serisine bakınca.Km'leri 100.000 ile sınırlayınca.
    70-75 bin arası 2010 ve altı modellerde otomatik yok manuel mevcut.
    75-80 bin arası 2010 2011 Modellerde otomatik geliyor sanırım.
    80-88 bin arası 2012 de kasalarda joyistik ve majyaj yemiş.

    Otomatik araçta eski model almayı pek dusunmuyorum aslında ama işin icine bmwnin şanzımanı girince olabilir diyorum.
    2012 kasalarda fiyatlar biraz yuksek geliyor.Joyistik ve navigasyondan tarzı multimedyadan odun verip. 2010 2011 arası alayım diyorum.
    Aracın 6 yaşında olması malum vergilerden dolayı işime geliyor.i20 kadar vergi vermiş olacagım bu sayede.
    Yakıt ile ilgili bir problem yok benzinli dusunuyorum aractan cok memnun kalırsam yakıtta zorlarsa en son ihtimal4-5 ay lpg ye donebilirim.

    Kısacası boyle birseye kalkısayım mı ? 316i Önerirmisinzi ne gibi + ve - leri olur bilen ve kullannalar yorum yaparsa sevinirim.
    İyi günler
    Birde 316İ serisinde kasalar hangi dönemlerde değişti ne gibi farklılıklar oldu ve bu paketler arası farklılıklar yıllara göre nedir ?







  • Kesinlikle 1 serisine yönelin F30 olmuyorsa. E90'nın 316i otomatiğini geçin gitsin, tamamen Borusan'ın ısrarı üzerine BMW'ye zoraki ürettirilmiş ısmarlama bir araç. Aşırı hantal ve tüketim çok yüksek birde Lpg takıyorlar ona mecburen hepten kriz geçiriyor araba. 1 serisi hem çok daha modern hem de çok daha performanslıdır, keyiflidir.
  • Bakim masraflarinida dusunun ortalama 4 kati olur gibime geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence alinir cokda mutlu sekilde kullanirsiniz bence fakat masraflarini kaldirabilcekmisiniz bakimi yakiti daha yuksektir buyuk ihtimal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    E90 düşünüyorsanız kesinlikle alınmaz.

    F30 düşünüyorsanız alınır ancak piyasa çok kazık, iyi araştırmanız lazım.


    F30 ile E90 arasında ki 316i'ler arasında çok fark var. F30 turbo beslemeli ve 8 ileri, E90 atmosferik 6 ileri bunlar en büyük farklar.

    2012'de makyaj gelmedi bizzat yeni kasa çıktı.

    E90 2009 yılında makyaja girdi.

    Tamda aradığım bilgiler bu tarz şeylerdi.
    F30 dediginiz 2012 ve üstü sanırım.
    E90 modelin kesinlikle alınmaz demissiniz ne acından ?
    Fark olarak gerçekten 10 bin tl deger seyler.
    Otomatik olması bmw de dezavantaj degildir herhalde 6 yasındada olsa otomatik 8 ileri bir arac diger aracların otomatigi gibi olmaz sanırım kolay kolay basıma iş acar mı ?
    E90 2009 yılında makyaja girdi demissiniz yani 2012 e kadar sadece makyajlı olması var onunda dısında bir fark yok anladıgım kadarı ile .

    Ben aslında 6 ileri otomatik olan daha guvenli daha sorunsuz olarka dusunmustum ama 1-2 bmw kullanan arkadas. 8 ileri otomatiginde kullanıcı hata payı daha az diyerek korkmamam gerektigini soyledi.


    Bakım masraflarına gelince misal i20 icin yıllık 1000 tl masrafım oluyorsa bmw icin 2000 verebilirim..




  • Şimdi ilanlara bakiyorumda 2012 model olup joyistij ve navigasyonlu olan 116 hp lerde sanırım eski sanzımana sahip 6 ileri ve atmosferikler


    Yani benim almam gereken 136 HP 8 ileri otomatik turbo beslemeli olan ?
  • Sıralam şu sekilde oluyor o zaman

    316i 136 hp 2012 model 50-80 bin km olanlar 90-98 bin arası değişiyor.

    Gucum yetmez ise alt kasa almaktansa yine hatchback 1 serisi 8 ileri olanı mı alayım?

    birde 2012 ustu f30 kasalarda paket farklılıkları hakkında bilgi verebilir misiniz ?
  • Bmw tamamen masraf bu ülkede bunu anladım araştırmalarım sonucu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kesinlikle 1 serisine yönelin F30 olmuyorsa. E90'nın 316i otomatiğini geçin gitsin, tamamen Borusan'ın ısrarı üzerine BMW'ye zoraki ürettirilmiş ısmarlama bir araç. Aşırı hantal ve tüketim çok yüksek birde Lpg takıyorlar ona mecburen hepten kriz geçiriyor araba. 1 serisi hem çok daha modern hem de çok daha performanslıdır, keyiflidir.
  • Saatlerdir araştırıyorum.3 serisinde F30 aşağısı almak perforsmans yada şanzıman olarak mutlu etmeyecek gereksiz yakıtta cabası . F30 almaya kalkıncada 90-100 bin diliminden başlıyor buda aracı alırken son kuruşuma kadar harcıcam demek sıkıntı sokup sonra en ufak şeyda satmak istemem.

    Burada iki seçim yapmam gerekti.
    ya 2012 altı 316i alacaktım 6 ileri otomatik atmosferik olanı yada 2012 üstü 136 hp f20 1 serisi alacaktım.

    1 Serisine karar kılmak daha akılcı ve modern geliyor.
    Kendimce bana kazandırdıkları
    F30 daki gibi Güncel bir iç dizayn 8 ileri otomatik şanzıman,136 hp ... Yani aracımı degiştirirken otomatik ve guc satin almıs olacagım.Yakıt tüketimide sanırım kullandıgım i20 den uzun yolda daha az yakabilecek seviyede.

    Fiyatlara gelince 70 bin bandı bana çok cazip geliyor aracımın uzerine pek fazla zorlamadan bir butce koyarak sahip olabiliyorum.
    70 BİN TL ne geliyor derseniz.2012 model ve üstü 136 8 ileri otomatik f20 geliyor.Fakat burada soru işareti oluşturan standart paket olmaları affedersiniz jantlar bile kapaklı saç şaşırdım kaldım.

    2012 yeni cıkan f20 kasa ile kaç paket girdi. Malum sitede bol bol standart paket mevcut 70 bin bandında 80 bin km gecmemiş temiz araclarda.

    Olay sadece zenon ve jant ise sorun degil halledilir ama baska farklılıklar varmı . 2012 de yeni cıkan f20 kasanın paketleri nedir farklları nedir bilgisi olan varmı ?

    Ve 70 bin bandında alınabilir mi ?




  • Arkadaş ne bmw hayranlığı var bizim insanda.

    Ne gerek var 1 yaşında araba 5 sene daha götürür seni en az.

    Bilmediğin arabaya bir de üstüne para vermek neyin kafası anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana rahat batmis baska bisey degil. He ben kazaniyorum fazlasiyla yeter arizasini bakimini yurutme maliyetini goze alirim diyosan i20 yi en bastan alman hata zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    120-130 bine kadar dizel ikinci el otomatik hangi BMW alınabilir?
  • Maceraya girme bakımı parçası yakar mis gibi i20 al mışsın ucuz parça bakımı ucuz .bmwyle hava atarım dersin bişey olur parçasıydı cartı curtu masraflı makina 2.el bide uzak dur i20 len takıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfree1

    bence alinir cokda mutlu sekilde kullanirsiniz bence fakat masraflarini kaldirabilcekmisiniz bakimi yakiti daha yuksektir buyuk ihtimal

    bakım derken neyi daha yüksektir mesela ?


    yağ aynı lastik aynı filitre aynı silgeç aynı balata aynı disk öyle hani bakım derken bmw ye özel üretilen birşey değil bunlar başka araçlar içinde aynı kalitede üretiliyor. bu ister mercedes ister reno ister vw ne olursa olsun. kalkıp i20 ye castrol tam sentetik kullanırken bmw diye motul derse iş değişir balata feredo derken kalkıp brembo derse farkeder bu bütün firmalar için geçerlidir. insanları pahalı bakım bakım bakım bakım diye yanıltmayın.

    yakıt olayına gelirsek f30 3.16i nin ortalama 8 litresi var. oda 45 kuruş yapar yaz kış şehiriçi dışı ortalaması budur. senelik 10 bin yapsa 4500 yakıta verir. i20 de benzinde afaki rakamda olsa 6 yaksa ortalama 35 kuruş yapar senelik 3500 tl eder. arada 1000 lira için 1 senelik yakıta çok değildir. biri b segment ne idiğü belirsiz birisi d segment herşeyiyle zirve bir araba. şimdi birisi gelir 8.9 saniye 0-100 olan arabaya o gitmiyor der kısacana onada değineyim bmw fabrikaya mühendis arıyormuş. giden araba üretsinler diye.


    yetkili servise giderse fiyat farkeder. kaza durumunda fiyat farkeder. f30 kasa düşünülüyorsa mutlaka kaskolu binilmelidir.




  • hocam öncelikle merhaba
    size naçizane tavsiyem hiç macera aramayın derim ha yok illa satacam diyorsanız e90 lara hiç bulaşmayın alacaksanız f30 kasa alın derim.ama anlattığınız kadarıyla bütçenizi aşıyor.bu durumda size 1.16i öneririm ya da makyajsız kasa 1.18ied öneririm.çünkü hem bmw oluşu hem 3.20ile aynı motor oluşu ve de performansı açısından sizi hayli tatmin edecek bir araçtır.
  • Ben de 4ay once ayni kararsizliktaydim. Sifir megane mi yoksa 6 yasinda otomatik bmw 316i mi diye dusundum. Gittim bmw aldim. Pisman miyim? Aksine cok da iyi karar verdigimi dusunuyorum. Temiz olduktan sonra hic bir araba gereksiz masraf acmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: drfree1

    bence alinir cokda mutlu sekilde kullanirsiniz bence fakat masraflarini kaldirabilcekmisiniz bakimi yakiti daha yuksektir buyuk ihtimal

    bakım derken neyi daha yüksektir mesela ?


    yağ aynı lastik aynı filitre aynı silgeç aynı balata aynı disk öyle hani bakım derken bmw ye özel üretilen birşey değil bunlar başka araçlar içinde aynı kalitede üretiliyor. bu ister mercedes ister reno ister vw ne olursa olsun. kalkıp i20 ye castrol tam sentetik kullanırken bmw diye motul derse iş değişir balata feredo derken kalkıp brembo derse farkeder bu bütün firmalar için geçerlidir. insanları pahalı bakım bakım bakım bakım diye yanıltmayın.

    yakıt olayına gelirsek f30 3.16i nin ortalama 8 litresi var. oda 45 kuruş yapar yaz kış şehiriçi dışı ortalaması budur. senelik 10 bin yapsa 4500 yakıta verir. i20 de benzinde afaki rakamda olsa 6 yaksa ortalama 35 kuruş yapar senelik 3500 tl eder. arada 1000 lira için 1 senelik yakıta çok değildir. biri b segment ne idiğü belirsiz birisi d segment herşeyiyle zirve bir araba. şimdi birisi gelir 8.9 saniye 0-100 olan arabaya o gitmiyor der kısacana onada değineyim bmw fabrikaya mühendis arıyormuş. giden araba üretsinler diye.


    yetkili servise giderse fiyat farkeder. kaza durumunda fiyat farkeder. f30 kasa düşünülüyorsa mutlaka kaskolu binilmelidir.

    kullanıma bağlı olarak tabi daha düşük olabilir yakıt tüketimi fakat dediğim gibi ihtimal dahilinde yapacağı masrafların artması bence şuan 10 bin km de bir araca binerken 50 bin km üzeri bi araca binmesinin farkı olur. fakat siz daha bilgilisiniz sanırım daha detaylı anlatırsanız bence alacak kişide bilgilenmiş olur hemde biz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfree1


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY


    quote:

    Orijinalden alıntı: drfree1

    bence alinir cokda mutlu sekilde kullanirsiniz bence fakat masraflarini kaldirabilcekmisiniz bakimi yakiti daha yuksektir buyuk ihtimal

    bakım derken neyi daha yüksektir mesela ?


    yağ aynı lastik aynı filitre aynı silgeç aynı balata aynı disk öyle hani bakım derken bmw ye özel üretilen birşey değil bunlar başka araçlar içinde aynı kalitede üretiliyor. bu ister mercedes ister reno ister vw ne olursa olsun. kalkıp i20 ye castrol tam sentetik kullanırken bmw diye motul derse iş değişir balata feredo derken kalkıp brembo derse farkeder bu bütün firmalar için geçerlidir. insanları pahalı bakım bakım bakım bakım diye yanıltmayın.

    yakıt olayına gelirsek f30 3.16i nin ortalama 8 litresi var. oda 45 kuruş yapar yaz kış şehiriçi dışı ortalaması budur. senelik 10 bin yapsa 4500 yakıta verir. i20 de benzinde afaki rakamda olsa 6 yaksa ortalama 35 kuruş yapar senelik 3500 tl eder. arada 1000 lira için 1 senelik yakıta çok değildir. biri b segment ne idiğü belirsiz birisi d segment herşeyiyle zirve bir araba. şimdi birisi gelir 8.9 saniye 0-100 olan arabaya o gitmiyor der kısacana onada değineyim bmw fabrikaya mühendis arıyormuş. giden araba üretsinler diye.


    yetkili servise giderse fiyat farkeder. kaza durumunda fiyat farkeder. f30 kasa düşünülüyorsa mutlaka kaskolu binilmelidir.

    kullanıma bağlı olarak tabi daha düşük olabilir yakıt tüketimi fakat dediğim gibi ihtimal dahilinde yapacağı masrafların artması bence şuan 10 bin km de bir araca binerken 50 bin km üzeri bi araca binmesinin farkı olur. fakat siz daha bilgilisiniz sanırım daha detaylı anlatırsanız bence alacak kişide bilgilenmiş olur hemde biz.

    bu tür konular km ile ölçülmez. aracın bakımlı olanı alınır. kimi araç var 50 binde cacığı çıkmış kimi araç var 250 binde pırıl pırıl servis bakımlı. bmwnin moto0rları kalitelidir keza tüm araba komple i20 ye göre bir kaç daha kalitelidir. 50 binde olduğunu km bakmadan anlayamazsınız. bu motorlar öyle 50 binde 300 binde tık diyecek değiller. şuanda 2013 mercedes var 330 binde birde 96 model 3 serisi var 270 binde ikisinde maşallahı var. yeni nesil motorlar hatta daha bile dayanıklıdır. milyon km leri görmek çok rahattır. tabi bunların en başında kullanıcı faktörü ve bakım gelmektedir.

    dyno ya çıkartılan aracın motorun ruhsattaki gücüne göre vermiş olduğu güç motorun kalan ömrünü belirtmez o anki ruhsattaki güce göre elde edilen güçtür. alacağınız zaman bunu biliniz. fiyatı ucuz diye kalkıp ucuz araba almayın sona dynoda %90 çıktı ama motor 2 ayda elimde kaldı dememek için. öncelikle bakımlı araba alınız. arabanın kaportası altına baktırınız üstü isterse komple değişsin ama altı önemli vuruğu kazası belası olmamış olsun. sürter değişir çizilir boyanır bunlar problem değildir. hele 5 kilo macun yerine değişeni olsun.

    kriterler bellidir.

    bakımlı
    kazası belası olmayan (kastım kaporta altı ile ilgilenin)
    mutlaka yetkili servise baktırınız

    şimdiden hayırlı olsun




  • bu fikrin bir benzeri de bende var. ailenin yeni üyesi nedeniyle sedan bir arabaya geçmem gerekiyor. ama benim fiyatım 45-50bin bandında. o bakımdan e46 bakıyorum. 2012 model b segment aracımı satacağım.
    e46 için de e90'a dair söyledikleriniz geçerli mi?
  • e90 kasa olacaksa 320d olmalı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.