Şimdi Ara

BMW E39 5.20i - 5.28i Hangisini Tercih Etmeliyim? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
15.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only34

    Merhabalar; yaklaşık 1 haftadır bende bu araçlara bakıyorum kısmetse bu hafta içi 2 alternatiften birini alacağım.

    Motor konusunda şöyle yardımcı olmaya çalışayım, 520i alacaksan 6 silindirli 150 hp olan modelini alma, bulabilirsen 4 silindirli 2200cc 170 hp 520i ler var az sayıda olsada. Yanılmıyorsam 2001 üstü araçlarda oluyor. 6 silindir olan 4 silindire göre fazla yakıyor ve daha az gidiyor.

    Ayırdığın bütçeyi bilmiyorum fakat imkanın varsa 525i almaya yönel. Yakıt farkları 6 silindir 520i ile neredeyse aynı ve çok daha iyi bir performansa sahip. Donanım olarakta daha tatminkardır.

    528i ise performans açısından tartışılmaz fakat yakıt konusu biraz beni üzer diye düşündüğüm için bulaşmadım. LPG'de efendi kullanımda 40-45 krş arası yakacağını düşünüyorum. 525te bu rakam 33-35 krş civarıdır. Kullanıcılardan edindiğim bilgiler budur.

    Ben 1 haftadır en az 10 - 15 araç gezdim kullandım, sordum soruşturdum bunlara ulaştım. Son 2 alternatifim kaldı fiyatta anlaştığımı Bu hafta içi alacağım.

    Sende bütçeni söylersen sana da 1-2 araç önerim olabilir.

    Şimdiden hayırlı olsun.

    4 silindirli 2200cc 170 beygirlik bir motor yok E39 larda, onlarda sıralı altı silindir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 24saatonline

    Merhaba BMW sever arkadaşlar,

    2000-2001 BMW 5.20i - 5.28i arasından hangisini tercih etmeliyim? Bu konuda sizlerden gelen yönlendirmeler doğrultusunda o modelin temizini aramaya koyulacağım. Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekür ederim.

    iki aracida kullandim sahip oldum kesinlikle 528 derim cunku 520 o kasada 2000 motor ve zamanla performans dusuklugu oldugundan o kasaya yetersiz kalip 528 le ayni yakiti yakmaktadir. 520 kullanirken ah demiştim keske 528 veya 530 alsaydm diye cunku yakit olarak aynilar ancak aralarinda ciddi bir fark var, 520 otomatik işiklardan dip gaz kalkarken anca kendine gelirken 528 patinajla kalkabiliyor aralarinda 50 HP fark var . 528 yüksek torkundan dolayi ayni kullanimda 520ye göre daha avantajli hem yakit hemde tepkimelerde . ben yine alicak olsam kesinlkle 528 derim, vergi olarakta senden dolayi aralarinda cok ciddi bir fark yoktur




  • Biraz geç gördüm ama bende bir 5.20 kullanıcısı olarak aynı fikirdeyim. 5.28 bu kasa için çok ideal bir araç. 5.20'de normal hızda giderken bir rampaya sardığında araç yerine göre 3 hatta yokuş dikse şehirler arası yolda 2'ye bile düşüyor. Böyle bir durum altında 5.20 BMW olan birisi için bazen onur kırıcı bile olabiliyor :) aracın bu tür durumlarda yığılmaması için ilerden kaptırmak gerekiyor çoğu zaman. Tabiki bu söylediklerin LPG için geçerli, benzinde bunu pek hissetmiyorsun ama o zamanda malum yakıta çok fazla yükleniyor..Neticede bahsettiğimiz 2 tonluk, 6 silindir bir araç. Ben son söz olarak 5.28 derim.
  • Sanırım bende geç kaldım ama yine de yazayım bundan sonra alıcaklara birazda olsa fikir ve yardımımız dokunsun bende 520 kullanmıs bi insan olarak söylüyorum normal bi araçtan sonra size uçak gibi geliyor ama 525 yada 528 e binince bi anda diyorsun ki keşke 525 yada 528 alsaydım yani demek istediğim parça fiyatları ve yakıt farkı çok yok aralarında vergide sanırım çok fark etmıyor ayrıca 525 veya 528 ler 520 den donanım olarak fazlalar ve mükemmel bi motor sesi performansı süper Lpg ile gayet uyumlu motorları var performansı cok düşmüyor bana kalırsa 520 yerine 528 le başlangıç yapın sonradan motor yükseltme sorunsalı ile uğraşmazsınız
  • eğer 520 yi hala almadıysanız bence tercih etmeyin 520 1998 - 530 2002 kullanmış biri olarak şunu belirteyim ( 530 la kıyaslamıyorum) 520 hantal bir araçtır gazla kullanırsanız belki çok fazla yakmaz ama performans olarak sizi üzer ayrıca ilandaki araçlar asla o parayı haketmiyor kesinlikle piyasası o değil
  • Otomatik vites 520i yokuş yukari ilk kalkista biraz asap bozabilir doğrudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • peki arkadaşlar E39 ların otomatik şanzımanları nasıldır? sağlammıdır ? sorun çıkartırmı? diyelim ki çıkarttı kaça toplanır?

    yardımlarınız ricadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beycoastt

    peki arkadaşlar E39 ların otomatik şanzımanları nasıldır? sağlammıdır ? sorun çıkartırmı? diyelim ki çıkarttı kaça toplanır?

    yardımlarınız ricadır

    E39 ların ve BMW modellerinin genel olarak şanzımanları çok sağlamdır, kolay kolay sorun çıkarmaz.
    Çıkartırsada çok uçuk kaçık fiyatlar çıkmaz bir DSG şanzıman gibi, maksimum 4-5bin tl gibi bir rakama komple revizyon edilebilir E39 ların 5 ileri steptronic şanzımanları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 24saatonline

    Merhaba BMW sever arkadaşlar,

    2000-2001 BMW 5.20i - 5.28i arasından hangisini tercih etmeliyim? Bu konuda sizlerden gelen yönlendirmeler doğrultusunda o modelin temizini aramaya koyulacağım. Vereceğiniz değerli bilgiler için şimdiden teşekür ederim.

    Ben size 528 i yi tavsiye ederim. 520 den tam BMW tadı alamazsınız bence. Ama 2.8 motor BMW keyfini yaşatır. Ben 99 model 728 İ (5 İleri Otomatik Vites) kullanıyorum Performans yeterli. Bu motor, 5 kasada daha da tatminkar bir güç oluşturur.
  • şu an hala aynı fikirdemisiniz acaba? fiyatlar aynı hala pek bir değişme yok bu aralar ikinci arac olarak alsammı? çok kararsızım...
  • Ufak bir hort. Son durum ne araç alındı mit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.