Şimdi Ara

BMW neden hala supersport otomobil yapmıyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
4.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    Z4 um oldugunda bmw servisine giderdim.. icerisinde musteri servislerinin mercedes marka oldugunu gorunce calisanin birine, ayip olmuyormu, bmw yerinde mercedes marka arac ? Biz insanlara surecekleri arabalari uretiriz, ameleligi ise mercedese yaptiririz demisti.. :)



    Yer : amerika
    Bu güzelmiş işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Civic fwd olan megane rs, golf gti gibi araçlar arasından rekor kırdı. Süpersport aracları geçmesi mümkün değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower12

    Civic fwd olan megane rs, golf gti gibi araçlar arasından rekor kırdı. Süpersport aracları geçmesi mümkün değil.
    Sureleri vikipedia da var arastir istersen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cahilce bi yorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GünahÇıkartanİmam

    Bu güzelmiş işte

    Alıntıları Göster
    Güzel uydurma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    2000 model araçlar hariç hiçbir süpercarı civic geçebilmiş değil. Ayrıca herşey süre değil. Gtr nismo 488den 13 saniye fark atsada sürüş zevki olarak 488in çok gerisinde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower12

    2000 model araçlar hariç hiçbir süpercarı civic geçebilmiş değil. Ayrıca herşey süre değil. Gtr nismo 488den 13 saniye fark atsada sürüş zevki olarak 488in çok gerisinde
    O nasıl bir yorum ya kişisel zevk meselesi nasıl biri diğerinden çok ötede olabilir Ayrıca 488 inanılmaz eleştiri alan bir otomobil sürüş zevki konusunda sebebi ise abartılı gücünün bir işe yaramaması tekerlerin o gücü kaldıramaması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kişisel görüşüm;
    -Ferrari, Lamborghini, Bugatti, Jaguar ve diğer safkan spor otomobil üreticileri bu işleri "Dünyanın en çok otomobil satan firması olmalıyım!" diyerek yapmıyorlar, ki zaten bu işin doğasına aykırı. Hatta, bildiğim kadarıyla bu markaların hiçbir kendi başına ayakta kalamadı ve mutlaka başka bir grubun şemsiyesi altına girdi.
    Böyle bir durumda, yani bu işin uzmanları bile zarar ediyorken BMW gibi kafayı kar etmeye ve rakibi olan 2 firmayı (Mercedes ve Audi) satışlarda geçmeye odaklanmış bir firma safkan spor araba üretimi gibi riskli bir alana yatırım yapmaz.
    Konuda Mercedes'i örnek vermek ve "O yapıyorsa BMW de yapabilir." demekle işin biteceğini sanmıyorum. İşin teknoloji boyutu, akla en son gelmesi gereken sorunu oluşturuyor. Asıl sorun ise, üreteceğiniz safkan spor otomobili kimin satın alacağıdır. Mercedes, marka bilinirliği açısında dünya sıralamasında birinciliğini yıllardır koruyor ve "Prestij" ya da "Zenginlik" gibi kavramlarla bir arada anılıyor. Bu tür bir avantaj varken Mercedes SLR modelini üretip milyonlarda liraya satabilirken, aynı özelliklerde bir BMW'yi satın alacak insanlar sadece parası görece fazla gelen, deneysel çalışan kişiler olacaktır.

    Dediğim gibi, bu benim kişisel görüşümdür ve yazdığım cümleler arasından "Dur bakalım, kesin hatalı bir cümle vardır ve ben de oradan çakarım!" şeklinde bir araştırmanın sonucuna göre cevap verecek arkadaşlar umarım konuya girmemişlerdir.




  • Boss Boost B kullanıcısına yanıt
    Nasıl kişisel zevk neden her karşılaştırma yazılarında bmwnin audi ve mercedesten sürüş zevki olarak üstünlüğü yazılıyor. 488in inanılmaz eleştiri aldığı falan yok günümüzde yüksek güçlü arkadan itişli her arabada güçünü yere aktaramama problemi var. Ferrari bunu azaltmak için değişken tork yönetim sistemini kullanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower12

    Nasıl kişisel zevk neden her karşılaştırma yazılarında bmwnin audi ve mercedesten sürüş zevki olarak üstünlüğü yazılıyor. 488in inanılmaz eleştiri aldığı falan yok günümüzde yüksek güçlü arkadan itişli her arabada güçünü yere aktaramama problemi var. Ferrari bunu azaltmak için değişken tork yönetim sistemini kullanıyor.
    Hocam BMW'nin sürüş üstünlüğü zaten on yıllardır dillere pelesenk olmuş, rakiplerinin sürücülerinin bile kabul ettiği bir durum. Ama aynı durum GT-R ve 488 için geçerli midir? Tartışılır
  • Efsane McLaren F1 in V12 motoru Bmw ye aittir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Boss Boost B kullanıcısına yanıt
    Daha önceki yorumda sürüş zevki kişiseldir diyen siz değil misiniz? Şimdi rakipleri bile kabül ediyo diyosunuz. 488 ile gtr'ın tartışılmasına gerek yok insanlar 3 katı para verip 2 yıl sıra boşuna beklemiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BMW GTR diye bi model çıkarsa fena olmaz ama onun için plan program lazım BMW nin tuzu kuru başını ağrıtmak istemiyor.

    Onlarda biliyor V12 800 Beygir makine yapmayıda öyle olmuyor işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üretmesine gerek yokta ondan. Sürenlerin %90ı tam bir 9.tlek gibi kullanıyorlar. Altlarındakini Lamborghini yada ferrari zanneden bu ezik kafasızlar bol küfür yemekteler benden. Sırf bu imajı sebebiyle bile asla kapımın önüne koymayacağım araçtır kendisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    Üretmesine gerek yokta ondan. Sürenlerin %90ı tam bir 9.tlek gibi kullanıyorlar. Altlarındakini Lamborghini yada ferrari zanneden bu ezik kafasızlar bol küfür yemekteler benden. Sırf bu imajı sebebiyle bile asla kapımın önüne koymayacağım araçtır kendisi.
    Öyle deme tadını alsan bırakamazsın
  • Mercedes kar getirmeyen ama marka prestijini yükselten işlerden kaçınmıyor. Formula 1'de yarışıyor, AMG Project One gibi sınırlı sayıda çok sağlam arge harcaması yapılmış bir araç üretti. Süper sport araç yapıyor, vs.

    BMW isr kar getirmeyen işlerden genelde uzak duruyor.

    Süper sport araba üretmek BMW, Mercedes, Audi gibi markalar için karlı bir alan değil. Sınırlı sayıda satış yapılabiliyor. Fiyatta Ferrari, Lambo gibi markaları geçmemeleri gerekiyor (AMG Project One gibi çok özel araçlar dahil değil)
  • Bu sorunun cevabı çok basit aslında



    Mercedes neden Bmw gibi motosiklet üretmiyor ?

    Bmw neden Mercedes gibi Tır ve Ticari araç üretmiyor ?



    Herkesin bi maliyeti, ürün gamı düşüncesi ve pazar anlayışı vardır. Bmwye göre belki süperspor araçlar sadece haftasonu binilebilen az km yapan tamamen gereksiz araçlar olarak görebilir. Biz hem lüks, hem spor, hemde günlük kullanıma uygun M araçları yapıyoruz onlar yeterli bizim için diyordur



    Mercedeste mesela motosiklet piyasasında yok, halbuki dişli rakibi motosiklet piyasasında var.

    Aynı şekilde bmwde sportif kimliğini korumak için tır ve ticari araç piyasasına girmiyor ama Mercedes ordada var.



    Böyle böyle gider..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu durum tamamen şirketin odağıyla ilgili. BMW hep "ultimate driving machine" sloganıyla sürüş keyfi yüksek sedan ve coupe araçlar sattı. Hemen her aracında kafası yere düzgün basan ve sürücünün istediği yere keskin bir şekilde yönlenen ön takım ve limitlere çıkıldığında ön görülebilir şekilde arkasını açan bir arka takım vardı. M1 Procar'ı bir kenara koyarsak F1'de yarıştıkları zamanda ürettikleri V10 F1 motorunun evcilleştirilmiş halini bile M5'e koydular bir supercar yapmak yerine.

    Sürücüyü ilgilendiren kısımlar dışında, supercar pazarı karlı bir pazar değil. Bir sürü gazeteci tarafından tarihin en iyi supercar'ı olarak atfedilen Lexus LFA satışlarında Lexus sattığı her araçtan ciddi zarar etti ki bu araç ucuz bir araç da değildi. Çıktığında 345.000£ fiyatı vardı diye hatırlıyorum. Nereden baksan 3 Nissan GT-R+ 1 tane Civic TypeR parası.


    Alman üçlüsünden devam edersek, ürettikleri supercar'ların şirkete ne gibi bir faydası oldu? Öncelikle tüketiciler S-Line, AMG gibi donanım paketlerini daha fazla satın almaya başladılar, dış görünüş için spor modellerde kullanılan jantlar, ön ve arka tamponlar, sahte bile olsa egzoz çıkışları satılmaya başladı ki bunların üreticiye maliyeti çok fazla değil fakat satış fiyatları hiç öyle değil.

    Dünyanın en büyük pazarlarından biri olan ABD pazarında BMW 3 serisinin satışının toplam satışa oranı %47. Ek bilgi olarak, ABD pazarında BMW 3 serisi haricinde 16 model daha satıyor. Kar odaklı bir şirket olarak, elimde kalan 16 model kadar satan bir araç varken neden supercar üretmeye çalışayım ki, 3 serisi ailesini genişletmeye uğraşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takumi_Fujiwara -- 6 Eylül 2018; 15:4:45 >




  • ne zaman f1'e dönerse o zaman yapar benim tahminim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.