Şimdi Ara

BMW neden hala supersport otomobil yapmıyor? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
4.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Pulse_

    ne zaman f1'e dönerse o zaman yapar benim tahminim.
    F1'e dönmesini hiç beklemiyorum açıkçası. Roket sektöründen sonra dünyanın en masraflı işi sanırım
  • Sport modeli yok mu sensin tamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satamayacağını bildiği için üretmiyor.

    BMW süpera car a gücü yetmeyen adamların arabası. Süpercar hondası diyeyim.

    Hastasıda olsa parası olsa BMW ye binmez o adam. BMW nin öyle bir şekli yok piyasada.

    Çakal arabası gözü ile bakılıyor. Sadece burada değil Amerika dada aynı şey.

    Kendi imajına sıkışmış ondan yapmıyor.

    Zate artık önemi kalmadı.

    Kral öldü yaşasın Yeni kral - TESLA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boss Boost

    Öyle deme tadını alsan bırakamazsın

    Alıntıları Göster
    Valla opel nasılki herzaman çakma almandı, bmw de herzaman çakma premiumdur benim için. Bu kendi görüşümdür. Bunda bmw fabrikasında çalışan arkadaşlarımda etkili olabilir. Onlar asla almayacakları araçların başına bmw yazmış adamlar. Sebebini ise ciddi anlamda kalitesiz üretime bağlamaktalar. Bu sebeple Bmw markası asla almayacağım otomobiller üretir. İstersem şu fiyatlarla bile 0 km 5 serisi alabilecek durumum var, zaten alamazsın falan demeyin. Tamamen kendi tercihim sebebiyle egea ya binmekteyim.

    Birgün eğer o kadar parayı bir otomobile verecek olursam volvo alırdım. Belki 2. Eli düşünüp mercedese kayardım.

    Bmw motorsikletleri ise otomobillerinin aksine tam premiumdur benim için. Kullanıcılarıda efendi adamlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Süper Spor araç üretmek asıl işi olan markaların (ferrari vs.) dışındaki markalar, biraz da imaj olsun diye üretir o tarz araçları. Bir nevi biz de sportifiz imajı vermek için üretirler.

    Bmw nin sportif olduğunu kanıtlama gibi bir ihtiyacı var mı sizce? Yoksa zaten hali hazırda sportif olarak mı tanınıyor?

    Bmw son zamanlarda biraz daha mercedesin kulvarına kayıp daha ağır başlı araçlar üretiyor asıl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower12

    Civic fwd olan megane rs, golf gti gibi araçlar arasından rekor kırdı. Süpersport aracları geçmesi mümkün değil.
    Talihsiz bir yorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • High Quality kullanıcısına yanıt
    Derken?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    Valla opel nasılki herzaman çakma almandı, bmw de herzaman çakma premiumdur benim için. Bu kendi görüşümdür. Bunda bmw fabrikasında çalışan arkadaşlarımda etkili olabilir. Onlar asla almayacakları araçların başına bmw yazmış adamlar. Sebebini ise ciddi anlamda kalitesiz üretime bağlamaktalar. Bu sebeple Bmw markası asla almayacağım otomobiller üretir. İstersem şu fiyatlarla bile 0 km 5 serisi alabilecek durumum var, zaten alamazsın falan demeyin. Tamamen kendi tercihim sebebiyle egea ya binmekteyim.

    Birgün eğer o kadar parayı bir otomobile verecek olursam volvo alırdım. Belki 2. Eli düşünüp mercedese kayardım.

    Bmw motorsikletleri ise otomobillerinin aksine tam premiumdur benim için. Kullanıcılarıda efendi adamlardır.

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower12

    Derken?
    https://www.sekizsilindir.com/2017/05/yeni-honda-civic-type-r-nurburgring-rakipler.html



    Türkçe ilk kaynak, aramadım pek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boss Boost



    Alıntıları Göster
    Komik olan nedir? Yoksa bir liseliyle mi muhatap oluyorum?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sepulnation -- 6 Eylül 2018; 21:11:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Civic'in geçtiği arabalar, eski spor otomobiller ( mustang, giriş seviyesi porsche vs) diye biliyorum. Segmentinde liderliğe oynasa bile günümüzün super sporları ile karşılaştırılamaz.



    Ayrıca yanıldığınız bir konu var. Super spor alan müşterilerin baktığı ilk şey "ring'i kaç dakikada dönüyor" değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • High Quality kullanıcısına yanıt
    2002 yılındaki araçla 2017 yılındaki aracı karşılaştırmak nasıl bi mantık. Bu mantığa göre 2002 yılında çıkan en iyi işlemci 2017 de çıkan giriş seviyesi işlemcinin daha iyi olması başarı mı? 2018 model süpercarlarla civic arasında 1 dakika fark var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MPower12 -- 6 Eylül 2018; 21:25:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower12

    2002 yılındaki araçla 2017 yılındaki aracı karşılaştırmak nasıl bi mantık. Bu mantığa göre 2002 yılında çıkan en iyi işlemci 2017 de çıkan giriş seviyesi işlemcinin daha iyi olması başarı mı? 2018 model süpercarlarla civic arasında 1 dakika fark var.
    Neyle karşılaştıracağız afedersiniz?

    Tabii ki onlarla karşılaştıralacak zaten dedikleriniz ile karşılaştırılsa yüksek hacimlerin ne anlamı kalır? Type r dediğiniz araç vb. 2.0 litre motor ve piste en uzak aktarma olan önden çekişli araçlar. Katlarca yüksek hacimlilerle, yüksek maliyetlerle, gelişmiş sistemlerle birebir tabiiki karşılaştırılmayacak. Burda özet nokta önden çekerlerde gelinen nokta, ve bu nokta da lüks üreticiler üzerinde baskı kurarak onların da iyileşmesi adına gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    Komik olan nedir? Yoksa bir liseliyle mi muhatap oluyorum?

    Alıntıları Göster
    Tam cevap vericem bi gülme geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Boss Boost

    Tam cevap vericem bi gülme geliyor

    Alıntıları Göster
    Evet demekki liselisin. Peki gülmeye devam edebilirsin genç arkadaşım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • High Quality kullanıcısına yanıt
    Önden çeker aracın karlı hava ve ekonomi dışında hiçbir artısı yokken torque steer ve sürüş hissi gibi dezavantajları varken neden lüks şirketler önden çekere yatırım yapsın. Hondanın typerı önden çeker yapmasındaki amaç nürburgringdeki fwd rekorunu elde tutmak. Rekoru kıran araçta stock değil roll cage,infotainment sistemini ve arka koltukları sökmüş, piste özel lastik gibi modifiyeler yapmıştır. Golf r,focus rs gibi bütün rakipleride awd zaten. Örnek olarak 911 teknik olarak yanlış araba olmasına rağmen 50 yılda mükemmelleştirilmiş. İlk 911lerin kafadan kayma eğilimleri çok fazla iken şuan gt2 rs rekor kırdı aynı durum typer içinde geçerli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İ8 leri var ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MPower12

    Önden çeker aracın karlı hava ve ekonomi dışında hiçbir artısı yokken torque steer ve sürüş hissi gibi dezavantajları varken neden lüks şirketler önden çekere yatırım yapsın. Hondanın typerı önden çeker yapmasındaki amaç nürburgringdeki fwd rekorunu elde tutmak. Rekoru kıran araçta stock değil roll cage,infotainment sistemini ve arka koltukları sökmüş, piste özel lastik gibi modifiyeler yapmıştır. Golf r,focus rs gibi bütün rakipleride awd zaten. Örnek olarak 911 teknik olarak yanlış araba olmasına rağmen 50 yılda mükemmelleştirilmiş. İlk 911lerin kafadan kayma eğilimleri çok fazla iken şuan gt2 rs rekor kırdı aynı durum typer içinde geçerli
    Ben diğerleri önden çekere yatırım yapmalı demedim ki, önden çekerde çita yükseldi dedim. Ayrıyetten rekor kıran araç stock, hatta Renault'a tatlı bir gönderme yapılıp yeni Megane RS'i pist lastikleriyle çıkarmayın bu sefer dediler diye hatırlıyorum yamulmuyorsam.

    Rekorlar tabii ki gelecek, ne dediğinizi pek anlamadım. Önden gelişiyorsa AWD de RWD de gelişiyor ki onlar durmuyor demedim. Önden çekiş daha çok gelişme kaydetti diyorum ve mesajınız da beni destekliyor. Önden çekişte karşılaşılan sıkıntılara çözüm getirdiler. - Değerleri atıyorum- 1.2 milyonluk araç ile 300 bin tllik araç arasında fark olması normal, dediğim şey farkın azalıyor olması yıllarla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulnation

    Evet demekki liselisin. Peki gülmeye devam edebilirsin genç arkadaşım.

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • High Quality kullanıcısına yanıt
    Burda özet nokta önden çekerlerde gelinen nokta, ve bu nokta da lüks üreticiler üzerinde baskı kurarak onların da iyileşmesi adına gerekli.

    Bu yorumdan o anlam çıkardım yanlış anlamışım heralde. Rekor kıran araç stok değil. Herşey sürede değil, Fwd sürüş hissi bakımından rwd ve awd araç arasında çok fark var. Bu yüzden fwd araçlar lüks araçlar üzerinde baskı kuramaz. Eskiye nazaran daha iyi olsada tamamen ekonomik odaklı çekiş sistemi sportif sürüş olarak diğer çekiş sistemleriyle yarışamaz ne kadar yıl geçerse geçsin. Önden çekişteki problemler hala var. Orda anlatmak istediğim nasıl 15 yıl önce üretilen telefon şimdiki telefon kıyaslanamıyorsa 15 yıl önceki aracında kıyaslanamayacağı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.