< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bonus Piu (62. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
-
tek hesabı olup aynı cihazdan giriş sorunu yaşayan var mı, sülale boyu işlem yapan dürüst arkadaşları, engellemeye çalışıyor olabilir mi çakal banka
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaç gündür giremiyordum şimdi girdim 👍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kadirciftci42
Kaç gündür giremiyordum şimdi girdim 👍aynen düzelmiş
-
halen girmiyor
-
Ben hala göremiyorum sms girme yerine bile gelmiyor. İşleminize devam edilememektir. Kartiniz yoksa başvurun diyo
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
birisi mh ye kayıt acsın ya sorun nedir
-
Benimki düzelmiş. Siz kendinize yanın
-
Farklı tarayıcıda deneyin ben mobile uc browser le girebildim digerleri hata veriyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de giris yapamiyordum. Tarayici degistirdim oldu. Tesekkurler Hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler ben de chrome'da gitmiyordu Edge ile denedim girdi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Operadan giremiyordum Firefox ile girebildim. Bilginize.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vay arkadaş, telefonun dandik browserı ile denedim girdi. Eyvallah çok teşekkürler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
tarayıcı kaynaklı sorun olduğunu düşünen ctrl f5 yapıp öyle girsin
-
Safari ile giremiyorum ama Chrome ile girebiliyorum.
2 gündür şifremi değiştirmek için uğraşıyordum. Hata yapıyorum sanıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hepsiburada'dan ürün alıp kısmi iade yapan oldu mu? İade 10 gün kadar provizyonda duruyor ve hesaba geçmeden siliniyor. Çok dikkatli takip ediniz. Ne HB ne de Piu sorunu çözmüş değil.
Sayın ...,
Harcama iadenizin kartınıza yansımaması ile ilgili mesajınız hakkında sizi bilgilendirmek istiyoruz.
Garanti BBVA olarak; müşterilerimizin taleplerini titizlikle değerlendirmek en önemli prensiplerimiz arasında yer alır. Yasal süreçler doğrultusunda işlemlerinizi özenle takip edeceğiz.
... numaralı Bonus Piu kartınızdaki talebinizi iletmek için www.bonuspiu.com’daki yer alan harcama itiraz formunu doldurarak harcamaitirazi@garantibbva.com.tr e-posta adresine gönderebilirsiniz.
İtirazınızı ilettikten sonra 3 iş günü içinde SMS ile talebinizin ulaştığına dair size bilgilendirme yapılır. Bilgilendirme SMS’i almadığınızda, formu veya dilekçeyi tekrar iletmeniz gerektiğini belirtmek isteriz. Formunuzun ulaşıp ulaşmadığını gönderdikten 1 gün sonra 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi´nden sorgulayabilirsiniz.
Yaklaşık 15 gün içinde de yazılı olarak ara bilgilendirme yapacağız.
Harcama itirazları, Visa&Master&American Express kart kurallarına göre işleme alınır ve en az 60 güne kadar sonuçlanması beklenir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgi@sayar -- 2 Ağustos 2021; 13:38:30 >
-
bana 3 kere oldu tutar düşük diye umursamadım uğraşmak zor geldi.
-
300 küsur alışverişten 70 küsur lira, şimdi başka bir alışverişten 50 küsur liralık üründen doğan iadede de aynısı olmuş, provizyondaydı, silinmiş. Hesapta para olsa farkedemeyebilirdik, Allah'tan bakiyeyi hep 0 tutuyoruz. Bakalım nasıl alacağız.
Tecrübesi olan arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.
Adamlar HBPiu diye kart yapıyorlar, aynı karta iade yapamıyorlar böyle bir amatörlük inanılır gibi değil.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X