Şimdi Ara

Bosch markasinin rezilliği Akli olan uzak dursun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
2.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ankara Antares AVM Bosch mağazasından ocak ayında almış olduğum buzdolabı bulaşık ve çamaşır makinesini düğünüm olana kadar yani Eylül ayına kadar depolarında tutacaklarını söylediler. Ürünler alınıp paraları ödendi hatta bir de İzmir'e gelmesi için parça başı 80 TL para istediler ona da eyvallah dedik. Temmuz ayında buzdolabını bir üst modele çıkarmak için gittiğim mağazada bir de ne göreyim yeni çalışanlar eski mağazanın devir olduğunu farklı bir şirketin aldığını bizim ürünlerimizi Ankara Tunalı mağazasından teslim alacağımızı söylediler. Buna da tamam dedik Ankara Tunalı mağazasına 1350 TL fark vererek buzdolabını bir üst modele çevirdik. Bu ay düğünüm olacak ürünleri teslim etmeleri için Tunalı mağazayı arıyorum bana dediği eski şirketin borçlarından dolayı depoya haciz koyulmuş eşyalarınızı gönderemiyoruz diyor Bunu diyen şirket dört yildiz isimli Bosch bayiligi peki bundan benim suçum ne Bosch müşteri hizmetlerini arıyorum bayi ile sizin aranizda bizim yapacagimiz bisey yok diyor. Boyle sacma sapan bir firma görmedim hayatimda bunlar bayilik verirken teminat mektubu veya marka ücreti almiyolar mi Her onune gecene bayilik mi veriliyor.. Birde ben avm de hangi bayi oldugunu nerden bileyim o tabelada bosch yazdigi için ben o magazaya girip urunlerini aliyorum.
    Arkadaslar dugunum 15 gun sonra gerçekten cok mağdur oldum karşımda muhatap bulamıyorum Bosch müşteri hizmetleri. Hic bir ise yaramiyor. Adamlara diyorum direk size bağlı mağazaniz var mi yok hepsi bayilik e o zaman kime guvenip alicaz biz bu esyayi. Bi kac gun icinde sorunum cozulmezse hukuki sürece basvurucam
    Yeni esya alacak arkadaslarda dikkatli olsunlar bosch grup maalesef boyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun.
    Hukuki süreç için hiç beklemeyin derim, çünkü marka ile değil bayi ile ilgili bir durum bu malum tabela da Bosch yazsa dahi orası bir şahsa ait.
    Bosch olsun Arçelik Beko ne olursa olsun, marka kendi alacağını alabilmek için teminatlar falan alır ama bu teminatlar müşteriyi korumak için değil maalesef.
    Yani sizi oyalıyorlar ya da siz hallederler gözü ile bakarak süreci kendinizce bekliyorsanız şahsi fikrim hiç beklemeyin.
    Yardımcı olabileceğimiz bir şey olur ise 05533976676 dan bana ulaşabilirsiniz.
  • Merhabalar teşekkürler görüşünüz icin
    Siz kimsiniz bana nasıl yardımcı olucaksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yaşadığın olay Bosch markası ile değil, aldığın yer Frenchise mağazayla alakalı bir durum.Ne saçmalıktır ya ayıp vallaha. Hocam devralan şirket yetkilisine dekontları göster ya da faturayı talep et ürünlerini.
    Hatta şöyle yap dilekçe yaz durumunu anlat süre ver 10 gün içinde talebiniz yerine getirilmediği takdirde Hukuki işlem başlatacağını bildir 2 firmayada. İadeli tahhütlü olarak ok?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi navigator_ -- 4 Eylül 2019; 16:3:2 >
  • Yaşadığınız soruna üzüldüm. Ancak konu maalesef marka ile değil, işletme ile alakalı. Başka bir marka olsa da aynı sorunu yaşama ihtimaliniz vardır.

    Zaten çeyizlik beyaz alma işine de hiç aklım ermiyor. Neden insan önceden alır ki? Paranızı faize yatırın, dolar alın, altın alın. Sonra evlenmeden 1-2 hafta önce basın peşin parayı beyaz eşyalarınıza en dip fiyatlarla sahip olun. Eski model almamak ve böyle durumlarla karşılaşmamak da cabası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Yaşadığınız soruna üzüldüm. Ancak konu maalesef marka ile değil, işletme ile alakalı. Başka bir marka olsa da aynı sorunu yaşama ihtimaliniz vardır.

    Zaten çeyizlik beyaz alma işine de hiç aklım ermiyor. Neden insan önceden alır ki? Paranızı faize yatırın, dolar alın, altın alın. Sonra evlenmeden 1-2 hafta önce basın peşin parayı beyaz eşyalarınıza en dip fiyatlarla sahip olun. Eski model almamak ve böyle durumlarla karşılaşmamak da cabası.
    Hocam doğru yazmıssınız ama ilave yapmak istiyorum. Bu ülkede bu kadar fiyat hareketliliği olursa insanlar mecbur kalıyor.Mesela yataş a gidiyorum diyoki 1 Eylülde fiyat büyük ihtimal değişir, bosch a gidiyorum bu ağustos fiyatları diyo, yani diyoki zam gelebilir eylül için. Kısacası ekonomik tablo maalesef satıcıların da işine geliyor ve fiyat tehdidi hissediyorsunuz böyle olunca da alayım zamlanmadan. Bence olağanüstü bir durum olmus, yeni firma için sebepsiz zenginleşme davası da olabilir, hukukun mürekkebini biraz yutmus biri olarak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navigator_

    Hocam doğru yazmıssınız ama ilave yapmak istiyorum. Bu ülkede bu kadar fiyat hareketliliği olursa insanlar mecbur kalıyor.Mesela yataş a gidiyorum diyoki 1 Eylülde fiyat büyük ihtimal değişir, bosch a gidiyorum bu ağustos fiyatları diyo, yani diyoki zam gelebilir eylül için. Kısacası ekonomik tablo maalesef satıcıların da işine geliyor ve fiyat tehdidi hissediyorsunuz böyle olunca da alayım zamlanmadan. Bence olağanüstü bir durum olmus, yeni firma için sebepsiz zenginleşme davası da olabilir, hukukun mürekkebini biraz yutmus biri olarak.

    Alıntıları Göster
    Merhaba, yorumlarınız için teşekkürler. Size de hak veriyorum. Ancak beyaz eşyalardaki fiyat hareketleri genel olarak dövize endeksli. O yüzden birikiminizi doğru değerlendirirsek yine zarara uğramayız. Hem de eşyalarınızı bilmediğiniz küçük işletmelere emanet edip riske girmemiş oluruz. Bu konuda hemfikirizdir muhtemelen.

    Koca koca firmalar iflas ederken küçük işletmelere böylesine güvenmek büyük bir risk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Merhaba, yorumlarınız için teşekkürler. Size de hak veriyorum. Ancak beyaz eşyalardaki fiyat hareketleri genel olarak dövize endeksli. O yüzden birikiminizi doğru değerlendirirsek yine zarara uğramayız. Hem de eşyalarınızı bilmediğiniz küçük işletmelere emanet edip riske girmemiş oluruz. Bu konuda hemfikirizdir muhtemelen.

    Koca koca firmalar iflas ederken küçük işletmelere böylesine güvenmek büyük bir risk.

    Alıntıları Göster
    Bir örnek vereyim 5.85 dolar aldım; 5.55 oldu ve o arada da beyaz eşya alıcam; büyük zarar oluşucak. Kısacası dövize yatırsak bile o alınacak dönemde zarar da olası. Ben yapmam acıkcası.




  • Teşekkürler yorum için ek süre istediler beklemedeyiz bakalim. Sonuc mahkemeye gidecek gibi
    Birde bayilik veren firmalarin bu tarz konularda musteriyi garantiye almasi lazim cunku mağdur olan sadece musteri oluyor. Bizim calistigimiz firmada da bayilik var musteri bayilik ile sıkıntı yasadiginda merkez sorunu çözüyor yani bayilige kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ver mahkemeye bekleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Hocam bazen ÖTV-KDV indirimi vs ile tüketim de körüklenmiyor değil, tabi bahsettiğiniz gibi bir noktada tüketici olarak batmaya karşı risk almış oluyoruz.
  • Merhaba,
    Yaşadığınız sorun gerçekten can sıkıcı; fakat başlıkla konunun bir alakası yok hocam bu durumu markaya mal edemeyiz.
    Nitekim bir başka markadan da alım yaptığınız da bu durum olabilirdi; bu markadan uzak durun demek bence yersiz olmuş.
    Elbette siz konunuzda haklısınız; fakat dile getirilişte biraz sanki yanlış yere sitem edilmiş gibi.
    Ayrıca müşteri hizmetleri bu tip vakalarda kolaylıkla olmasada bir çok kez ürünleri direkt size fabrikadan göndererek sorunu çözüyor; örnekleri var. Bence müşteri hizmetlerini sıkıştırmaya devam edin.
    Saygılar.
  • Şu konuyu markaya mal edemeyiz bayi hatası diyenleri anlamıyorum. Kimse bayiden almıyor bosch tan alıyor ürünleri. O zaman bosch İnternet sitesinden destek hattı numarasını kaldırsın sadece bayilerin numarasını koysun. Öyle şey olur mu ben hangi markadan alırsam muhatabım odur ve bayi ile arasındaki sorunu o çözecek ben değil ben bosch tabelalı mağazayı bilirim. Bayilik veriyorsa doğru düzgün araştırıp versin. Müşteri memnun olunca marka iyi müşteri memnun kalmazsa bayi kötü yok öyle birşey. Marka kalitesi sadece ürün ile ilgili değildir bayi kalitesi servis ağı ve satış sonrası da etkendir kimse kusura bakmasın müşterinin yanında durmayan bosch da bayi kadar suçludur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun benim başımada geldi. Adamlardan ürünleri 8 ay önce aldık şimdi bütün bayilerde olan ürünleri, Fabrikada stok yok şeklinde ucuz yalanlarla kandırmaya çalışıyorlar. 3000 TL verin başka model ayarlayalım diyorlar. Yardım bekliyorum arkadaşlar...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1562321 -- 5 Mayıs 2022; 23:8:50 >
  • Katılıyorum size bosch ve siemens almak pişmanlıktır buradaki bazı arkadaşların önerisi ile 10 sene önce buzdolabı ve bulaşık mak aldım ikiside çöp oldu makinanın tabanı delindi bosch ve buzdolabı motoru gitti low frost siemens asla almayın ve tavsiye etmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • derinada D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, yanlış anlamayın fakat 10 sene önce aldım demişsiniz.
    Öyle bir yazmışsınız ki sanki 1-2 yılda kullanılamaz hale gelmiş gibi, bugün yine sıfır bir ürün alsanız hangi marka olur ise olsun ömrü 10-15 yıl arasında olacaktır.
    Eskisi gibi maalesef hiçbir marka 20-30 sene kullanılabilecek dayanıklılıkta ürün üretmiyor.

    Yani "bosch ve siemens almak pişmanlıktır" demeye gerek yok, miele alıp 9. sene elinde kalanda var.

    Saygılar.

    Serdar Çetin
    05533976676
  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    17 senedir arçelik bulaşık makinası 1 kere bile arıza ya da sorun yaratmadı, yine aynı zamanda alınmış arçelik buzdolabıda 1 kere bile sorun yaratmadı 7/24 17 senedir çalışmasına rağmen. Siemens bosch ürünleri gerçekten dış görünüşleri güzel ancak hepimiz biliyoruz planlı eskitme yapıldığını ve 7. Senede ne hikmetse özellikle buzdolaplarıdna anakart arızası verdiğini. Bende evimi komple siemens döşedim planlı eskitmeyi göze alarak en iyilerinden aldım hemde ama bu planlı eskitme malesef övünülecek birşey değil. Arçelik beko markasının en basit makilarına 2-3 bin verip 15-20 sene rahatlıkla sorunsuz kullanılabilirken siemens markasına 8-9 bin verip daha özellikli cihazlar alıp 7. Senede arıza vermesi gerçekten hoş değil.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğiniz gerçekten doğru. 2011 temmuzda aldığımız Vestel buzdolabının ana kartı 2017 ekimde bozuldu ve 300 ₺ ye değiştirildi. 2020 yılında dolabın plastik aksamı kendiliğinden çatlayıp ufalanmaya başladı. Şimdi soğutması ve çalışması sıkıntısız kullanıyoruz ama raflar eksilmeye başladı.:) Neredeyse 11 yıldır sadece 1 kere servisle işimiz oldu. Demekki bu kartların ömrü 6-7 yıl. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mıknatıs20 -- 7 Mayıs 2022; 22:31:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Hocam işte bakın 17 senedir diyorsunuz o zamanlar yapılan makineler ile şuanki makineleri aynı sağlamlıkta yapmıyor hiçbir marka.
    Ama bakın başkaları yapmıyor bizimki yapıyor demiyorum dikkatinizi çekerim =)
    Bizim eski Almanya üretimler bile şuanda üretilen Almanya üretimlerinden sağlamdı bence.
    Bu maalesef her sektörde kaçınılmaz insan ömrü boyunca 3-4-5 kere beyaz eşya almalı gözü ile bakıyorlar sanırım.

    Fakat 4-5 defa benden ürün alan bir müşterimin birebir başına miele örneği geldi, 9. yıl çamaşır makinesinin kazanı ile ilgili bir sıkıntı olmuş ya da motor tam hatırlamıyorum makineyi açmadan bir fiyat vermişler açınca da daha artabilir demişler.
    O tamir masrafından daha uyguna geçen sene benden makine aldı, tamir ettirse 9-10 yaşına gelmiş yarın başka noktadan sıkıntı yapmayacağının garantisi yok.
    Yani diyeceğim mercedes'de alsanız yolda kalabiliyorsunuz, sorunlu markalara veya satış adeti ve sorunlu müşteri sayısına bakınca Türkiye şartlarında en iyilerden biri Siemens yine. Beni az çok biliyorsunuz kaç yıldır buradayım elbette sorunlu işlemler bende de denk geliyor fakat genele bakarsanız 100 kişiden 90-95 in memnun kalıp sonra tekrar beni alışveriş için aradığını görebiliyorum. Bu da benim için sürdürülebilir bir iş haline geliyor, tabi olay benim özelimde değil bazen benden alsın almasın servisle falan acayip sorunlar yaşayanlar oluyor devreye girmeye çalışıyorum bazen ben çözebiliyor bazen çözemiyorum ama cidden hani nerede o eski bayramlar der gibi o eski üretilenler gibi şeyler miele de olsa kaliteler değişti bunu kabul etmek gerek.

    Saygılar.

    Serdar Çetin
    05533976676




  • shopsiemens S kullanıcısına yanıt
    Siemens i ben kendimde severek kullanıyorum ancak şu 7 yıla programlanmış ana kartlar, bunu artık yapmamaları gerekiyor. Arçelik sadece bir örnekti, daha basit makinalar özellikle digital ekranı olmayanlar çok çok daha uzun ömürlü oluyor çünkü planlı eskitebilecekleri yazılım atabilecekleri bir kartları olmuyor. Söylemek istediğim, çok basit en ucuz model bulaşık makinası, buzdolabı 10-15 sene dayanırken 3-4 katı para verip alınan siemenslerin 7. Senede masraf çıkarması gerçekten çok üzücü.
    Şuanda da en basit makinalardan alıp birde siemens in en tekonolojik en pahalısı alıp çalıştıralım 10 yıl olmadan kesinlikle siemens te sorun çıkacaktır çünkü bunun için programlanmıştır. Hatta bununla ilgili siemens buzdolaplarının 7. Senede anakart arızası nedeniyle üretim kusurlu sayılması hakkındada bir araştırma vardı, kullanım ömrü ülkemizde 10 yıl olarak belirlenen bir üründe fabrikasyon ayarlanmış ve bir çok tüketicide 7. Yılda birebir aynı sorunun yaşanması araştırılmıştı. Sonuç ne oldu bilmiyorum tüketici mahkemesine kadar gitmişti bu olay.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.