Hep şikayet yazacak değiliz ya. Memnuniyetimi paylaşmak istedim. Aşağıdaki iletiyi bosh'a gönderdim. İçeriğinde neden memnuniyet duyduğum var.
"16 Eylül tarihindehttp://www.bosch-home.com online alışveriş sitenizden 1100509232 sipariş numarasıyla alışveriş yaptım. Alışverişimde 00650995 kod numaralı porselen demlik sipariş etmiştim. Ürünler geldiğinde demliğin kapağı olmadığını gördüm. Acaba demlik kapaksız mı satılıyor diye şüphelendiğimden tekrar kontrol ettim ancak bu yönde bir açıklama yoktu. Ancak kapak ayrı olarak satılmaktaydı. Bilinçli bir tüketici olarak telefon ve eposta ile müşteri hizmetlerinize durumu ilettim. 3 Gün sonra kapağın tarafıma gönderildiği konusunda telefonla bilgilendirildim.
Ben, ilgili ürünün kapaksız satıldığı yönünde cevap vereceğinizi düşünüp, müşteri hizmetleri yetkililerinizle tartışmayı beklerken, siz web sitesinde bu durumun belirtilmediğini fark edip, ücretsiz olarak bana kapağı gönderdiniz. Bugün sitenizi kontrol ettiğimde ürünün satış bölümünde kapağın ayrı sipariş verilmesi gerektiğini eklemişsiniz.
Yıllardır online alışveriş yapan biri olarak, davranışınızı profesyonelce ve hızlı bulduğu belirtmek ve teşekkür etmek için bu iletiyi yazıyorum. Dilerim yaklaşımınız tüm firmlara örnek olur. Robert Bosch'un "İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim" sözünü bizzat hissettirdiğiniz için de ayrıca teşekkürlerimi sunar, çalışmalarınızda başarılar dilerim."
Böyle şeyler küçük ama etkili oluyor.
Kitapyurdu temin edemediği ürün için bana ürünün 3 katı kadar hediye çeki vermişlerdi.
penamore.com siparişimde içinde nescafe çıktı buda nedense tebessüm ettirdi bana :)
güzel bir davranış olmuş
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme