Arkadaşlar NFORCE 2 Ultra tabanlı ASUS A7N8X-E DELUXE anakartım arızalanmıştı ,Çizgi elektroniğe yolladım ve CRM diye uygulamaları var ona üye oldum ürün seri no giriyorsun garanti,arıza giderim aşamaları yazıyor güzel bir uygulama,en son bugün sitelerine tekrar girdim ''ANAKART DEĞİŞİM OLACAK '' yazıyor haftasonu kapalı olduğu için ulaşamadım çizgiye,1.5 sene önce anakartı sistemle birlikte almıştım ücreti 115dolar+kdv idi,şimdi bana verecekleri ürün bu fiattamı olması gerekiyor yasal hakkım nedir?ayrıca şu an piyasada nforce2 board olmadığı başka socket verilecektir tahminimce, amd barton 2600+ işlemcimde satmam gerekecek kullanmacağım,PCİ-EX S939 ANAKART talep edersem nekadar fark vermem gerekir sizce,ptsi arayacağım çizgiyi prosedürü bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirm
saygılar
ürünlerden 10 yıl boyunca elinde tutmaları gerek kanun uyarınca o yuzden birebir aynısını vereceklerdir
benım anakartım garantının bıtmesıne 4 ay kala bozulmustu , 3 yıllık garantıydı. pıyasada aynı karttan olmamasına ragmen kasamı bıraktım ve aynı kartın sıfırını takıp yenıden teslım ettıler
ama onlar kabul ederse ve sende ıstersen. farkını verıp baska bırsey alabılırsın ancak senın mevcut anakartını almıs oldugun deger uzerınden gerı almazlar