BRC nin sitesinde gördüm,manıfolt delmeden lpg donusumu yapılabilen bir sistemleri varmış.Bunu bilen,uygulayan ve yorumlarını paylaşmak isteyenler var mı?
Aracınız nedir ? Her aracın manifold yapısı buna müsait olmayabiliyor.
quote:
Orijinalden alıntı: faruksevgili
Aracınız nedir ? Her aracın manifold yapısı buna müsait olmayabiliyor.
aracım renault megane 2 2009 model.
quote:
Orijinalden alıntı: turkon
aracım renault megane 2 2009 model.
Alıntıları Göster
Malesef meganII lerin manifoldu müsait değil. Ama manifold sökülerek montaj yapıldığı için mükemmel sonuç alırsınız merak etmeyin :) (Manifoldu sökmeden yapıyoruz abii hiç sorun yaşamadık diyenlere sakın aracını teslim etme :)
quote:
Orijinalden alıntı: faruksevgili
Malesef meganII lerin manifoldu müsait değil. Ama manifold sökülerek montaj yapıldığı için mükemmel sonuç alırsınız merak etmeyin :) (Manifoldu sökmeden yapıyoruz abii hiç sorun yaşamadık diyenlere sakın aracını teslim etme :)
Alıntıları Göster
BUNU DUYDUĞUMA ÜZÜLDÜM.MANİFOLD DELİNEREK YAPILAN SİSTEMLE ÇOK FARKI VARMIDIR.?
quote:
Orijinalden alıntı: turkon
BUNU DUYDUĞUMA ÜZÜLDÜM.MANİFOLD DELİNEREK YAPILAN SİSTEMLE ÇOK FARKI VARMIDIR.?
Alıntıları Göster
Sizin manifold söküleceği için en doğru açıdan ve en doğru noktadan delinecektir, ve hava tutularak temizlenebileceği içinde çapak riski asla olmayacaktır.
Gerçii LPG servisleri özel matkap ve klavuz kullandıkları için sökülmeden yapılan delmelerdede çapak sorunu yaşanmamaktadır.
quote:
Orijinalden alıntı: faruksevgili
Sizin manifold söküleceği için en doğru açıdan ve en doğru noktadan delinecektir, ve hava tutularak temizlenebileceği içinde çapak riski asla olmayacaktır.
Gerçii LPG servisleri özel matkap ve klavuz kullandıkları için sökülmeden yapılan delmelerdede çapak sorunu yaşanmamaktadır.
Alıntıları Göster
Faruk Bey selamlar..
Manifolt delinmeden yapılan sistem, Citroen c4 2006 araç için uygun mu? Lpg sistemi takıldıktan sonra araç tekrar muayene mi giriyor yoksa sadece sızdırmazlık mı alıyor? Geçen yılda aynı soruyu sormuştum. Daha önce C4 lpg montajı yaptınız mı? (Geçen yıl yapmadığınızı söylemiştiniz) Aracıma 1.5 yıldan beri lpg taktırmayı düşünüyorum ama problem yaşamaktan korkuyorum. Önceki aracımla ilgili boşta iken stop etme, rölanti problemleri falan yaşamıştım ve aracımı satmak zorunda kaldım..
Manifolt delinmeden yapılan sistem, Citroen c4 2006 araç için uygun mu? Lpg sistemi takıldıktan sonra araç tekrar muayene mi giriyor yoksa sadece sızdırmazlık mı alıyor? Geçen yılda aynı soruyu sormuştum. Daha önce C4 lpg montajı yaptınız mı? (Geçen yıl yapmadığınızı söylemiştiniz) Aracıma 1.5 yıldan beri lpg taktırmayı düşünüyorum ama problem yaşamaktan korkuyorum. Önceki aracımla ilgili boşta iken stop etme, rölanti problemleri falan yaşamıştım ve aracımı satmak zorunda kaldım..
Alıntıları Göster
manifoltu delmiyorsanız vakumu nasıl alıyorsunuz? bildiğim kadarıyla 3'e yakın delik açmak gerekiyor vakum için. Açıklık getirir ve delmeden yapılabilen araçları (sizin için) listelerseniz sevinirim, ona göre ileride araba alayım :D
quote:
Orijinalden alıntı: rontx
Faruk Bey selamlar..
Manifolt delinmeden yapılan sistem, Citroen c4 2006 araç için uygun mu? Lpg sistemi takıldıktan sonra araç tekrar muayene mi giriyor yoksa sadece sızdırmazlık mı alıyor? Geçen yılda aynı soruyu sormuştum. Daha önce C4 lpg montajı yaptınız mı? (Geçen yıl yapmadığınızı söylemiştiniz) Aracıma 1.5 yıldan beri lpg taktırmayı düşünüyorum ama problem yaşamaktan korkuyorum. Önceki aracımla ilgili boşta iken stop etme, rölanti problemleri falan yaşamıştım ve aracımı satmak zorunda kaldım..
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: rontx
Faruk Bey selamlar..
Manifolt delinmeden yapılan sistem, Citroen c4 2006 araç için uygun mu? Lpg sistemi takıldıktan sonra araç tekrar muayene mi giriyor yoksa sadece sızdırmazlık mı alıyor? Geçen yılda aynı soruyu sormuştum. Daha önce C4 lpg montajı yaptınız mı? (Geçen yıl yapmadığınızı söylemiştiniz) Aracıma 1.5 yıldan beri lpg taktırmayı düşünüyorum ama problem yaşamaktan korkuyorum. Önceki aracımla ilgili boşta iken stop etme, rölanti problemleri falan yaşamıştım ve aracımı satmak zorunda kaldım..
C-4 lere pipo uygulaması yapılmıyor :(
Öyle bir liste çıkarmadım çıkaracak zamanımda yok şimdilik. Bunu sizde anlayabilirsiniz. 1-Sizin enjektörleriniz ferah biryerdemi 2-1 cm kadar yukarı kalkmasına mani bir durum varmı
Bu iki soruma uygundur diyorsanız, sizin aracınıza pipo takılabilir :)
quote:
Orijinalden alıntı: rontx
Faruk Bey selamlar..
Manifolt delinmeden yapılan sistem, Citroen c4 2006 araç için uygun mu? Lpg sistemi takıldıktan sonra araç tekrar muayene mi giriyor yoksa sadece sızdırmazlık mı alıyor? Geçen yılda aynı soruyu sormuştum. Daha önce C4 lpg montajı yaptınız mı? (Geçen yıl yapmadığınızı söylemiştiniz) Aracıma 1.5 yıldan beri lpg taktırmayı düşünüyorum ama problem yaşamaktan korkuyorum. Önceki aracımla ilgili boşta iken stop etme, rölanti problemleri falan yaşamıştım ve aracımı satmak zorunda kaldım..
Alıntıları Göster
sayın rontx sizin cıtroen c4 aracınıza lpg sistemi taktırdığınızda asla stop etme gibi bir problem yaşamazsınız yine brc veya başka markaları düşünün ben size birde vialle lpı sistemi öneririm görüceksiniz ozaman stop etme arıza ışığı yanma çekişten düşme veya ayar bozulma gibi problemler asla yaşamazsınız çünkü hem ürün tamamıyla ital depo dahil hem calibrasyonu hazır araca özel yapılıyor rakım değişikliğindende etkilenmiyor,enson cıtroen c5 te yaptık montajı ve şuan gayet mükemmel bir şekilde kullanımda sizinde c4 sorunsuz olur emin olun.çünkü enj.bile araca özel olarak sistem içersinde tektip enjektörü uyarlama yapılmıyor.bence bir düşünün derim.
quote:
Orijinalden alıntı: erdalmar
sayın rontx sizin cıtroen c4 aracınıza lpg sistemi taktırdığınızda asla stop etme gibi bir problem yaşamazsınız yine brc veya başka markaları düşünün ben size birde vialle lpı sistemi öneririm görüceksiniz ozaman stop etme arıza ışığı yanma çekişten düşme veya ayar bozulma gibi problemler asla yaşamazsınız çünkü hem ürün tamamıyla ital depo dahil hem calibrasyonu hazır araca özel yapılıyor rakım değişikliğindende etkilenmiyor,enson cıtroen c5 te yaptık montajı ve şuan gayet mükemmel bir şekilde kullanımda sizinde c4 sorunsuz olur emin olun.çünkü enj.bile araca özel olarak sistem içersinde tektip enjektörü uyarlama yapılmıyor.bence bir düşünün derim.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: erdalmar
sayın rontx sizin cıtroen c4 aracınıza lpg sistemi taktırdığınızda asla stop etme gibi bir problem yaşamazsınız yine brc veya başka markaları düşünün ben size birde vialle lpı sistemi öneririm görüceksiniz ozaman stop etme arıza ışığı yanma çekişten düşme veya ayar bozulma gibi problemler asla yaşamazsınız çünkü hem ürün tamamıyla ital depo dahil hem calibrasyonu hazır araca özel yapılıyor rakım değişikliğindende etkilenmiyor,enson cıtroen c5 te yaptık montajı ve şuan gayet mükemmel bir şekilde kullanımda sizinde c4 sorunsuz olur emin olun.çünkü enj.bile araca özel olarak sistem içersinde tektip enjektörü uyarlama yapılmıyor.bence bir düşünün derim.
Bizim çöplüğe hoş geldiniz sn.erdalmar
quote:
Orijinalden alıntı: faruksevgili
quote:
Orjinalden alıntı: erdalmar
sayın rontx sizin cıtroen c4 aracınıza lpg sistemi taktırdığınızda asla stop etme gibi bir problem yaşamazsınız yine brc veya başka markaları düşünün ben size birde vialle lpı sistemi öneririm görüceksiniz ozaman stop etme arıza ışığı yanma çekişten düşme veya ayar bozulma gibi problemler asla yaşamazsınız çünkü hem ürün tamamıyla ital depo dahil hem calibrasyonu hazır araca özel yapılıyor rakım değişikliğindende etkilenmiyor,enson cıtroen c5 te yaptık montajı ve şuan gayet mükemmel bir şekilde kullanımda sizinde c4 sorunsuz olur emin olun.çünkü enj.bile araca özel olarak sistem içersinde tektip enjektörü uyarlama yapılmıyor.bence bir düşünün derim.
Bizim çöplüğe hoş geldiniz sn.erdalmar
Alıntıları Göster
hoşbulduk efendim teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: erdalmar
sayın rontx sizin cıtroen c4 aracınıza lpg sistemi taktırdığınızda asla stop etme gibi bir problem yaşamazsınız yine brc veya başka markaları düşünün ben size birde vialle lpı sistemi öneririm görüceksiniz ozaman stop etme arıza ışığı yanma çekişten düşme veya ayar bozulma gibi problemler asla yaşamazsınız çünkü hem ürün tamamıyla ital depo dahil hem calibrasyonu hazır araca özel yapılıyor rakım değişikliğindende etkilenmiyor,enson cıtroen c5 te yaptık montajı ve şuan gayet mükemmel bir şekilde kullanımda sizinde c4 sorunsuz olur emin olun.çünkü enj.bile araca özel olarak sistem içersinde tektip enjektörü uyarlama yapılmıyor.bence bir düşünün derim.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: erdalmar
sayın rontx sizin cıtroen c4 aracınıza lpg sistemi taktırdığınızda asla stop etme gibi bir problem yaşamazsınız yine brc veya başka markaları düşünün ben size birde vialle lpı sistemi öneririm görüceksiniz ozaman stop etme arıza ışığı yanma çekişten düşme veya ayar bozulma gibi problemler asla yaşamazsınız çünkü hem ürün tamamıyla ital depo dahil hem calibrasyonu hazır araca özel yapılıyor rakım değişikliğindende etkilenmiyor,enson cıtroen c5 te yaptık montajı ve şuan gayet mükemmel bir şekilde kullanımda sizinde c4 sorunsuz olur emin olun.çünkü enj.bile araca özel olarak sistem içersinde tektip enjektörü uyarlama yapılmıyor.bence bir düşünün derim.
ilginiz için teşekürler.. hocam o fiyatlara lpg dönüşümü yapmak benim açımdan mantıksız..yılda 10-15 bin kilometre yaparak o kitin fiyatını çıkarıncaya kadar aracı değiştirme vakti gelir. Ben 1000-1200 civarında uygun bir sistem arıyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: turkon
BUNU DUYDUĞUMA ÜZÜLDÜM.MANİFOLD DELİNEREK YAPILAN SİSTEMLE ÇOK FARKI VARMIDIR.?
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: turkon
BUNU DUYDUĞUMA ÜZÜLDÜM.MANİFOLD DELİNEREK YAPILAN SİSTEMLE ÇOK FARKI VARMIDIR.?
Pipo ile ilgili değerlendirmelerimi aşağıdaki linkte yazdım. Umarım faydası olur.
sayın rontx sizin cıtroen c4 aracınıza lpg sistemi taktırdığınızda asla stop etme gibi bir problem yaşamazsınız yine brc veya başka markaları düşünün ben size birde vialle lpı sistemi öneririm görüceksiniz ozaman stop etme arıza ışığı yanma çekişten düşme veya ayar bozulma gibi problemler asla yaşamazsınız çünkü hem ürün tamamıyla ital depo dahil hem calibrasyonu hazır araca özel yapılıyor rakım değişikliğindende etkilenmiyor,enson cıtroen c5 te yaptık montajı ve şuan gayet mükemmel bir şekilde kullanımda sizinde c4 sorunsuz olur emin olun.çünkü enj.bile araca özel olarak sistem içersinde tektip enjektörü uyarlama yapılmıyor.bence bir düşünün derim.
Alıntıları Göster
öncelikle merabalar 2007 model c4 aracım var lpg li brc marka takılı aracım 30dk falan çalışdıkdan sonra rolantide çalışırken stop edergibi çalışıyor araçda stop lambası yanıyor bu sorun benzindede çalışırkendede var bunun nedeni ne olabilir lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz handi tanirciye göstersem kesin şundan dolayı demiyor şimdiden çok teşekkür ederim. dundarcakir@hotmail.com
quote:
Orijinalden alıntı: ilteriskan
öncelikle merabalar 2007 model c4 aracım var lpg li brc marka takılı aracım 30dk falan çalışdıkdan sonra rolantide çalışırken stop edergibi çalışıyor araçda stop lambası yanıyor bu sorun benzindede çalışırkendede var bunun nedeni ne olabilir lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz handi tanirciye göstersem kesin şundan dolayı demiyor şimdiden çok teşekkür ederim. dundarcakir@hotmail.com
Alıntıları Göster
Sayın uzmanlar 2010 model honda jazllarda pipo oluyor mu?
arkaşdaımda my sistem takıldı fakat sarı renkli enjektörleri var ve sütünde my09 yazıyor. ??
quote:
Orijinalden alıntı: mehmeser
Sayın uzmanlar 2010 model honda jazllarda pipo oluyor mu?
arkaşdaımda my sistem takıldı fakat sarı renkli enjektörleri var ve sütünde my09 yazıyor. ??
enjektörler aracın silindir hacmi, atmosferik veya turbo oluşu ve beygir gücüne göre mavi, turuncu ve sarı olarak değişir. yeni nesil enjektörlerimizin(MY11 KİTİNDE KULLANDIĞIMIZ) ismi INO3 MY 09 olarak geçer.
quote:
Orijinalden alıntı: YEŞİLYURT OTOMOTİV
quote:
Orijinalden alıntı: mehmeser
Sayın uzmanlar 2010 model honda jazllarda pipo oluyor mu?
arkaşdaımda my sistem takıldı fakat sarı renkli enjektörleri var ve sütünde my09 yazıyor. ??
enjektörler aracın silindir hacmi, atmosferik veya turbo oluşu ve beygir gücüne göre mavi, turuncu ve sarı olarak değişir. yeni nesil enjektörlerimizin(MY11 KİTİNDE KULLANDIĞIMIZ) ismi INO3 MY 09 olarak geçer.
Alıntıları Göster
dürüst ilgili kurumsal kimliğniiz için teşekkürler. ino03 my 09 yazıyordu. teşekkürler.
pipo oluyorsa oluyordur olmuyorsa olmuyordur güven bu konuda tek çözüm.
quote:
Orijinalden alıntı: mehmeser
dürüst ilgili kurumsal kimliğniiz için teşekkürler. ino03 my 09 yazıyordu. teşekkürler.
pipo oluyorsa oluyordur olmuyorsa olmuyordur güven bu konuda tek çözüm.
ricaederim. manifolt sökülerek doğru noktadan nipel girişi yapıldığında sorun yaşamayacaksınız.
Faruk bey merhaba.i20 1.2 d-cvvt aracima brc otogaz taktirmayi dusunuyorum.fakat brc deki gaz piposuyla ilgili farkli yorumlar okudum.performans kaybindan tutunda benzinden lpg ye lpgden benzine geciste titremeye kadar bi cok sikayet var.sorum su benim aracim icin boyle bir durum olabilir mi? Yoksa manifoldu deldirip mi montaj yaptirmaliyim? Tesekkur ederim